Co zmieni się w 9 edycji? (Podsumowanie link w 1 poscie)

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

Zablokowany
Awatar użytkownika
Bearded Unclean 'Un
Kretozord
Posty: 1506

Re: Co zmieni się w 9 edycji?

Post autor: Bearded Unclean 'Un »

Jesli np. szarzujące ogry maja impacty, to kawaleria tym bardziej powinna je miec.
Zasady w ogóle nie odzwierciedlają strategicznego znaczenia szarzy kawaleryjskiej.
W BRE mamy przynajmniej formacje lancy, która pomaga łamać steadfast klocków piechoty
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."

Obrazek

Awatar użytkownika
Jacobs
Falubaz
Posty: 1127

Post autor: Jacobs »

To jest tylko gra, nie da się wykombinować systemu gdzie zachowa sie wszystkie realia historyczno-militarne i jednocześnie sensowny balans i rozgrywkę :P
wenanty pisze: Anioł zagłady przerzuca się na budżetową kawę? Koniec świata (sic!).
Turniejowo nowe WE

12/4/5

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Ja wam powiem tyle ze może zostać jak jest bo est imo naprawdę spoko
Ale muszą ( :!: ) zmienić się 3 rzeczy
- Zasady terenów żeby las nie zabijał opancerzonego rycerza bo nie wiem jak ktoś musiał być naćpany żeby coś takiego wymyślić
Nie mówiąc już o magicznych terenach bo to już wogle jest żal w *** - hamuj się z tym słownictwem
jakim cudem na każdym polu bitwy wszystko jest magiczne no kaman [-X
- Powini zmienić magie a napewno osłabić czary
pomysł Barbarossy jest wporzo
Mi by się podobało jakby lore miał więcej czarów ale w zależności od lvl'u można było by rzucać odpowiednio mocne czary albo czary powinny mieć 4 wersje mocy dla każdego lvl'u
- Niech zrobią coś z maszynami bo strasznie psuja grę i np takim smokiem sobie nie pograsz
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

nindza77
Wodzirej
Posty: 770
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: nindza77 »

Eltharion pisze: - Zasady terenów żeby las nie zabijał opancerzonego rycerza bo nie wiem jak ktoś musiał być naćpany żeby coś takiego wymyślić
Opancerzony rycerz ma o wiele więcej możliwości zabicia się w lesie, niż lekko opancerzony żołnierz. Jak spadnie z konia (a w dzikim lesie raczej o to łatwo),to ma pozamiatane.
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).

Awatar użytkownika
crovaxus
Kretozord
Posty: 1834
Lokalizacja: "Rogaty Szczur" Starogard Gd.
Kontakt:

Post autor: crovaxus »

w 7 ed było fajne jeszcze iż mając mega mało Str nie szło np zranić giganta czy smoka. Miało to sens bo raczej kamieniem czołgu nie rozwalisz. Równie dobre było to że rydwan jak dostał z siłą 7 lub więcej to się od razu rozsypywał.. piękne czasy ta 7 ed :) mimo iż grałem krasiami całą 7 ed to było przyjemniej niż teraz w 8 ed jak jednym czarem zamiatasz grę...
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed

Awatar użytkownika
Lenar
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 186
Lokalizacja: Ezoteryczny Poznań

Post autor: Lenar »

Barbarossa pisze: Uwzględniając realia quasi-historyczne, to w starciu szarża kawalerii vs. piechota bez pik nie powinno być żadnego ASF, tylko tona impactów i od razu break test dla piechoty :lol2:
Polejcie temu panu, słusznie prawi.

Awatar użytkownika
Heretic
Falubaz
Posty: 1480
Lokalizacja: Szybki Szpil/Katowice

Post autor: Heretic »

W ogóle powinna wrócić 7 edycja z modyfikacja w postaci dodania steadfasta i oddawaniem takim jak jest teraz. Ta edycja jest zbyt losowa co sprawia, że intelektualne waloru tej gry zostały zastąipone czystym fartem. Moim zdaniem to krok w tył.
Wiara, że is­tnieje bóg i Niebo, że Ma­ria nig­dy nie umarła, że Je­zus nie miał ziem­skiego oj­ca i chodził po wodzie, że mod­litwy zos­tają spełnione, — żad­ne z tych prze­konań nie jest po­par­te do­woda­mi. A jed­nak wierzą w nie mi­liony ludzi. Być może jest tak dla­tego, że po­wie­dziano im, by w to wie­rzy­li, kiedy by­li tak ma­li, że wie­rzy­li we wszys­tko.

- profesor Richard Dawkins

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Post autor: Nijlor »

Jacobs pisze:To jest tylko gra, nie da się wykombinować systemu gdzie zachowa sie wszystkie realia historyczno-militarne i jednocześnie sensowny balans i rozgrywkę :P

Zagraj w WAb... zmienisz zdanie...
Obrazek

Chłopska Bretka ;) : W/R/P: 4/2/4

Awatar użytkownika
Jacobs
Falubaz
Posty: 1127

Post autor: Jacobs »

WAB czyli ?
wenanty pisze: Anioł zagłady przerzuca się na budżetową kawę? Koniec świata (sic!).
Turniejowo nowe WE

12/4/5

Awatar użytkownika
Zaklinacz Kostek
Falubaz
Posty: 1346
Lokalizacja: In Stahlgewittern

Post autor: Zaklinacz Kostek »

Warhammer Ancient Battles
I nie przesadzałbym z tym zachowaniem wszystkich realiów historycznych przez WAB. Gdyby tak było środowisko wargamingu historycznego tylko w to było tłukło. :wink:
Lest we forget:
Obrazek

Awatar użytkownika
Jacobs
Falubaz
Posty: 1127

Post autor: Jacobs »

To nie jest przypadkiem po prostu gra na mechanice 5ed. młotka w czasach prawdziwych okresów historycznych ?
Co to ma do tego, że w każdym systemie każdy znajdzie jakiś aspekt który akurat jemu nie będzie pasował.
wenanty pisze: Anioł zagłady przerzuca się na budżetową kawę? Koniec świata (sic!).
Turniejowo nowe WE

12/4/5

Wieszkto
Chuck Norris
Posty: 588
Lokalizacja: Piekło

Post autor: Wieszkto »

Tylko skąd wziąć figurki skoro już ich nie robi GW.
-Qc- pisze:Sie naucz - to jest TROLL. Ja jestem ARTYSTĄ (artystOM dla groszka - ogladasz fulham w niedzielę nie?)

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2294

Post autor: wind_sower »

Zaklinacz Kostek pisze:Warhammer Ancient Battles
I nie przesadzałbym z tym zachowaniem wszystkich realiów historycznych przez WAB. Gdyby tak było środowisko wargamingu historycznego tylko w to było tłukło. :wink:

W czasach technikum graliśmy w WAB'a z modyfikacją, że ruch wszystkich jednostek był obcięty o połowę. 3 tury manewrowało się po stole by później w 1 turę walki rozstrzygnąć bitwę.

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Post autor: Nijlor »

WAB 1 był kalką 5tej - 2.0 już jest inny
Obrazek

Chłopska Bretka ;) : W/R/P: 4/2/4

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7842
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Wywalić czary autokillujące, laserowe działa i ugrywalnić kawalerię. I można spokojnie grać. Czy to tak dużo ? Reszta jest ok.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3719
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

Co do kawalerii to marudzisz dla zasady. Oto całkiem pokaźna lista kawalerii która daje radę:
-realmi
-pegazy
-rycki hałasu
- imperialna kawa
- KFC
-jurki
-mourny
-wildzi
- Dragon P.
-silverzy
-JOŁ!meni
-gobliny na wilkach
-maruderzy na koniach
- coldone
- warlocki
Jak widzisz sporo się tego uzbierało. Znaczna większość armii ma grywalną jednostkę kawalerii.

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Ja tam jakoś rycerzy chaosu coldów ani dragon princów nie widuje na stołach :roll:
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
Jacobs
Falubaz
Posty: 1127

Post autor: Jacobs »

A wildów (jeśli w ogóle WE sie widzi na stole) to tylko dlatego, że cała reszta kawalerii obsysa już w ogóle po całości ;)
wenanty pisze: Anioł zagłady przerzuca się na budżetową kawę? Koniec świata (sic!).
Turniejowo nowe WE

12/4/5

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7842
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

kubencjusz pisze:Co do kawalerii to marudzisz dla zasady. Oto całkiem pokaźna lista kawalerii która daje radę:
-realmi
-pegazy to nie kawaleria
-rycki hałasu niegrywalni
- imperialna kawa
- KFC to nie kawaleria
-jurki to nie kawaleria
-mourny to nie kawaleria
-wildzi
- Dragon P. niegrywalni
-silverzy
-JOŁ!meni niegrywalni
-gobliny na wilkach to fast
-maruderzy na koniach to fast
- coldone
- warlocki to fast o idiotycznych zasadach
Jak widzisz sporo się tego uzbierało. Znaczna większość armii ma grywalną jednostkę kawalerii.
Masz powyżej podsumowanie.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Awatar użytkownika
Niltag
Chuck Norris
Posty: 546
Lokalizacja: WWA

Post autor: Niltag »

Grolshek pisze:Wywalić czary autokillujące, laserowe działa i ugrywalnić kawalerię. I można spokojnie grać. Czy to tak dużo ? Reszta jest ok.
Zapomiales zeby znefrowac dziala i katapy!
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton

Zablokowany