[Pisz], 21.06.2015, 1200, Wilczy Szaniec III

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Ted
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 47

[Pisz], 21.06.2015, 1200, Wilczy Szaniec III

Post autor: Ted »

MKGB Północne Rubieże ma zaszczyt zaprosić na trzecią już edycję "Wilczego Szańca"

Miejsce: Zespół Szkół Nr 1 w Piszu
https://goo.gl/maps/NvtcK
Termin: 21.06.15
Format: Poznańskie 1200 by Kudłaty & Furion + lekkie zmiany
Bitwy: 5x Battleline
Wpisowe: Brak
Cattering: Skromny poczęstunek, obok szkoły jest sklep, niedaleko jest kebab, budka z zapiekankami, pizzeria
Nagrody: Będą
Sędzia: Ted
Stoły: 48x48

Rozkład jazdy:
08:30 - 09:00 zapisy
9:00-10:45 Pierwsza bitwa
10:45-12:30 Druga bitwa
12:30-14:15 Trzecia bitwa
14:15-14:45 Przerwa obiadowa
14:45-16:15 Czwarta bitwa
16:15-18:00 Piąta bitwa
18:00-18:30 Wyniki, sprzątanie
Kwestie organizacyjne:
Sugerowany czas bitwy: 1h 45 min
Progi co 80 małych punktów. Generał i BSB po 100pts.

Ograniczenia ogólne:
Nie wystawiamy żadnych Lord'ów!
Nie wystawiamy bohaterów imiennych!
Zakaz dublowania jednostek Specjalnych
Zakaz dublowania jednostek Rzadkich
Nie więcej niż dwie takie same jednostki Zwykłe
Nie więcej niż dwaj tacy sami herosi
Nie więcej niż dwie Machiny Wojenne
Nie więcej niż dwie jednostki latające
Pojedyncze oddziały nie mogą mieć więcej niż 35 modeli albo kosztować więcej niż 400 punktów.
Na koniec bitwy jednostki sprowadzone do 25% ilości początkowej modeli lub mniej, albo te które uciekają oddają 50% victory points. Jednostki uciekające oraz sprowadzone do 25% lub mniej w dalszym ciągu oddają tylko 50% punktów.
Armie z książek End Times są nielegalne.
BSB może brać ekwipunek tak, jak by nie był BSB.

Magia:
W trakcie własnej fazy magii można do puli kości mocy dołożyć maksymalnie 1 kostkę ze źródła innego niż wiatry magii (np. channeling lub kości pochodzące z przedmiotów)
Jeżeli wygenerujesz więcej niż 1 kość mocy z dodatkowego źródła, to te kości przepadają.
Do rzucenia pojedynczego czaru można użyć maksymalnie 4 kości (dotyczy to wszystkich domen magii) a suma użytych kości w trakcie jednej fazy magii nie może przekroczyć 12.
Lore of Undeath: Nie przyzywamy eteryków i liczymy punkty za przyzwane oddziały.

Ograniczenia armijne:
Niektóre armie mają restrykcję "-100 punktów do rozpiski" albo "+100 punktów do rozpiski". Oznacza to, że rozpiskę tej armii należy budować na zmodyfikowaną wartość punktową. Dla przykładu armię Warriors of Chaos budujemy na 1100 punktów.

Bretonnia

Beastmen
+ 100 punktów do rozpiski

Chaos Dwarfs
- 100 punktów do rozpiski

Daemons of Chaos
- 100 punktów do rozpiski, jeżeli zawiera chociaż jeden model z mark of nurgle
Maksymalnie 7 modeli Plague Drones / Beasts of Nurgle.
Skull Cannon of Khorne liczy się na potrzeby tego limitu jak 3 modele.

Dark Elves
- 100 punktów do rozpiski, o ile przynajmniej połowa punktów przeznaczona jest na modele czarujące lub strzelające
wystawiamy albo oddział Warlocków albo Noble na jakimkolwiek wierzchowcu (dowolna ilość)

Dwarfs

The Empire
Wystawiamy albo Steam Tank albo Demigryfy (max 4)
Steam Tank liczy się jako maszyna

High Elves
Wystawiamy albo Frostheart Phoenix albo Banner of the World Dragon

Lizardmen

Ogre Kingdom
Wystawiamy albo Ironblaster albo Mournfang Cavalry

Orcs&Goblins
+ 100 punktów do rozpiski

Skaven
max 1 ratling na storfiendach

Tomb Kings
+ 100 punktów do rozpiski
Hierotitan liczy się jak 1 kostka do puli kości mocy
Morghasty max 3 modele

Vampire Counts
Wystawiamy albo Terrorgheista albo jednostkę z zasadą eteryczni (ethereal)

Warriors of Chaos
- 100 punktów do rozpiski
Nie wystawiamy modeli z 3+ wardem

Wood Elves
- 100 punktów do rozpiski

Dogs of War
Dozwolone są proxy. Przeciwnik musi jednak zostać powiadomiony co reprezentuje jaki oddział, wystawienie figurek zastępczych nie może wprowadzać w błąd.

Zapisy:

-lahire
-kamel
-Kondzio
-Stanek
-madmax
-Kryc
-Ted
-Rob
-Siena
-Miras
-Fario
-Prezes

Oprócz turnieju WH na Wilczym Szańcu będzie też sekcja gier planszowych. Jeśli ktoś ma znajomych, którzy z chęcią przysiądą do gier takich jak

Neuroshima Hex
Ticket to Ride
Carcasonne
Hobbit
7 Cudów Świata
Teomachia
Qubix
Drakon
Drago
Kamień gromu
Munchkin

I wiele, wiele innych. Znajdzie się coś dla każdego, nawet dla najmłodszych.
Oprócz tego, jeśli na turnieju będzie wystarczająco osób, odpalimy malutki turniej Magic The Gathering

Wydarzenie na FB: https://www.facebook.com/events/1636223839922514/

ODPOWIEDZ