Ogrowe rozpiski

Ogre Kingdoms

Moderator: Afro

ODPOWIEDZ
Mohort88
Wałkarz
Posty: 98

Re: Ogrowe rozpiski

Post autor: Mohort88 »

SLOUGHTERMASTER
Great Weapon
LEVEL 4 WIZARD LORE OF BEAST
VOICE OF THE MAW
Talisman of Preservation
HELLHEART

Golgfag Maneater -Generał

BRUISER
HAND WEAPON
BSB
IRONFIST
HEAVY ARMOUR
RUNE MAW

HUNTER
Ye Old Georgie
Harpoonlauncher
SEED OF REBIRTH
DRAGONHELM

FIREBELLIES
LEVEL 1 WIZARD
Obsidian Lodestone
Great Weapon

11 X IRON GUTS
FCG
STANDARD OF DISCIPLINE

35 x GNOBLARS
TRAPPERS
MUZYK, CZEMPION

6 X MANEATERS
6 X BRACE OF OGRE PISTOLS
muzyk

SCRAPLAUNCHER

Całość 2399,5 pkt
x

Mohort88
Wałkarz
Posty: 98

Post autor: Mohort88 »

Moja pierwsza rozpa na Furiona. Firebellies z obsidian lodestone siedzi w ludojadach.
Golgfag + BSB + duży maga w ironach. Nie pamiętam tylko czy na eterycznych bohaterach można dawać przedmioty z regeną.
W tym miesiącu gram pierwszy turniej na Furka. Co myślicie ?
x

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Z tego co pamiętam jeśli jest golgfag to musi siedzieć w ludojadach jeśli są a ich zdolności to vanguard i stubborn
Obrazek

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Wywal rydwan i gnoblary i daj jakiś unit co cokolwiek zrobi, nawet klocek ogrow jest już lepszy. Brakuje odginaczek. Ja bym wywalił firebelliego i wrzucił więcej jednostek. Na razie masz dwa oddziały, łatwo to ogniac i nawet kontry nie masz czym zrobić.
Jak nie wystawiasz w core leadow to darowalbym sobie pistolety na maneaterach.

Mohort88
Wałkarz
Posty: 98

Post autor: Mohort88 »

Odoamar pisze:Z tego co pamiętam jeśli jest golgfag to musi siedzieć w ludojadach jeśli są a ich zdolności to vanguard i stubborn
Ci są tradycyjni snajper + trutka.
x

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3719
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

Po kolei:

Core są z pupy. Z jednej strony inwestujesz w defensywe wydając bajońskie sumy na sniperów a z drugiej nie masz czym odginać.
Wyciepaj gnoblarów, i zrób z nich 3 mniejsze oddziały, albo 2 trójki bulli które teraz są komicznie tanie.
Katapa niestety jest bez sensu do póki nie zmienią jej zasad.
IMO za dużo pkt w bohaterach. Wyjdzie Ci deathstar z supporem manów. Dobranie się skarbonce za 1500pkt do dupy jest zwykle trudne to fakt, ale IMO to przeginka kisić tyle punktów w jednym miejscu.

Awatar użytkownika
lahire12
Chuck Norris
Posty: 531
Lokalizacja: Pisz

Post autor: lahire12 »

Nudzi mi się w robocie to wrzucę rozpiskę jaką grałem na zasady furiona:
Duzy mag jelito generał 4 lvl +1 czar sierp gw regenka
bsb gw heavy armour 4+ ward
butcher gw scrool 2 lvl heaven
10 ig fcg dyscyplina
3x3 leadow
2x3 koty
1 tygrys
7 maniterow sniper poison po 1 pistolecie muzyk sztandar
thundertusk
Zagrałem z orkami i 20:0 dla mnie

kolega miał. 30 orkow z gw 30 black orkow 60 gobo 2x5 wilków 2x doomdiver 1 maga orkowego generał black ork bsb ork i klepacz lord
plan był prosty strzelaniem rzeźbić w orkach i blackorkach strzelaniem potwór miał dawać aurę przy gatach i strzelać akcja meczu 5 wilków zaszarzowalo w 2 ledow i wygrałem o 1 xd i przestał. bez ld gen i bsb
Czy to żer, czy to wróg.
Żelazobrzuchy dadzą radę.
Najpierw pobijemy,
A potem to zjemy.

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Wrzucę rozpę jaką wymyśliłem na 9ed.

Generał - Duży Szaman 3lvl z Headhunter - imieniem od regeneracji woundów na 4+ - 390pts
Fancer Sword's - 10WS +1A +1in
Str Potion - +2Str na turę
Gemstone amulet - ward 4+ od jednej rany
Sceptre of Power - jednorazowy przerzut kostki przy castowaniu

BSB - Hoardmaster - plate armor - 200pts
Heart Ripper - Ironfist z AP i KB i trafianie na 3+
Banner of Courage - odporność na Fear i Terror
Yeti Furs - +1 save i -1In w kontakcie

Łowca - Spinesplitter - +1S +1A w szarzy - 200pts
Aurochs charm - redukcja multiwoundów
Mithril Mail - 2+ save
Lycky charm - jednorazowy przerzut save
Ironfist

Mały szaman - 1lvl Wild - 158pts
ADHW
Gem of fortune - przeciwnik przerzuca 6 na Woundowanie z zasięgowych
Blind eye of Nyanggain - wyłączenie czarowania na turę na ten oddział

15 Ogrów z Ironfist+hvarmour + FCG + Banner LD + Lookout - 586pts
14 Gnoblarów - 54pts
Kot - 35pts
Kot - 35pts
3 Mourony z Ironfist + Muzyk + Banner Gleaming Icon ( jednorazowy przerzut Ld ) - 259pts
Stonehorn z lanca - 255pts
Thundertusk - 200pts
Scrappa - 130pts

Bardzo zależy mi zagrać na 2 Monsterach. Uważam, że są fajną opcją Kammieny to niezły skurwol mimo, że ma Frenzy. Lodowy głównie dlatego, że zdecydowałem się na zwykłe ogry zamiast Ironów.
Mourony - muszą być bo to naprawdę fajny oddział no i muszę mieć jeszcze jeden oddział z bannerem. Jak zostaną zredukowane do jednego to są w stanie zająć znacznik i nie oddać pkt.
Koty - chciałbym wcisnąć jeszcze jednego szczególnie, że daje to większą elastyczność na start Łowcy ale nie wiem gdzie urwać pkt.
Scrappa - bardzo dobrze mi się sprawuje zawsze jakieś 6 wlecą na pancerną kawalerię czy hordę piechoty - to z czym Tribsmeni powinni mieć problem
Łowca - spoko biegacz, z 7mv i swifstride łatwo zaszarżować a potrafi zrobić kuku szczególnie, że Siła z impaktów wynosi 6.
BSB - tak by trochę pobił nie mam innych pomysłów by go złożyć. Myślałem nad trolleaterem i GW ale chce spróbować wykorzystać obniżanie inicjatywy.
Magowie - chce mieć jak największą szansę wrzucić jeden czar bostujący combat. Któraś z 0 wystarczy, a jak dojdzie coś jeszcze to spoko.
Duży kucharz - liczę, że wrzucę chociaż jeden czar z ogrzej magii ( +1T, i lepsze castowanie ) bez tego to kicha się robi. Ale mam jeszcze 3 inne modele którymi mogę przyjąć chelange.


Może nie jest idealna ale co myślicie?
Obrazek

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Regena z imienia nie jest przypadkiem na 5+?
Generalnie złożenie bohaterow wydaje się slabe.
Zwykłe ogry też są średnie. Solidna siłę masz tylko na stonehornie.
Dałbym jednak 12 ironow, dwa stonehorny i huntera na stonehirnie skoro tak chcesz na dużych bydlakach grać :)

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Regeneracja woundów a nie regeneracja.
Ironów może być tylko 10, po za tym bez hero walla spadają znacznie szybciej a aura mamuta i yeti furs jest niepotrzebne.
Mamutów mam tylko dwa modele po jednej sztuce, a łowca na dużej bestii jest nieopłacalny
Na pancerne rzeczy jest właśnie stonehorn, strzał z klopy, zerówka z bestii, bohaterowie ( potek, AP i KB, +1S w szarzy )
Obrazek

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Ja tego nie widzę ale jak chcesz.
IMO zarówno thundertusk jak i ten płaszczyk to średnie rzeczy.
Hunter na dużej bestii jest opłacalny, obczaj sobie jakie itemy można włożyć :)
Zero z bestii masz jedno i na pewno Ci tego przeciwnik nie wpuści jak będzie potrzebne.

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

płaszczyk może i nie powala ale nie wiedziałem co jeszcze mu dać zamiast tego.
A co Ciekawego wrzucasz na Huntera na tej bestii? Dla mnie lepiej mieć ich osobno.
Obrazek

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Przerzut szóstek i pancerz 1+ na jedną turę.
Tutaj chodzi o to żeby mieć trzech stonehornów którzy są teraz super.
Zauważ że szarża dwóch takich w szarży składa praktycznie wszystko a to tylko 500pkt.
Hunter jest w sumie po to żeby dać trzeciego.
Jak weźmiesz magię metalu to możesz im podbijać pancerz z atrybutu. Ewentualnie iron gutsom podbijasz.

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Ale to inna koncepcja gry :D i Panie skąd aż 3 takie modele, w ogóle ktoś ma 2 takie?:D
Obrazek

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3719
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

Połowe ósmej grałem na 2, momentami na 3, a z bożą pomocą raz upchnąłem 4 na większy format.
Polecam, mina przeciniwka gdy z kanapki leci jakieś 20 impactów s6 :D

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3719
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

Sorka za post pod postem, z czymś takim jadę do krk Any ideas?

1 Lord: Great Khan Hellfist of Pestilence @ 305.0 Pts
Hellfist; General; Mark Pestilence
Dusk Stone [30.0]
Mithril Mail [30.0]

1 Lord: Great Shaman of Lust @ 425.0 Pts
Lore of Great Maw; Lore of Great Maw; Lore of Great Maw; Lore of Great
Maw; Mark Lust; Magic Level 4
Demon Heart [50.0]
Talisman of Supreme Shielding [50.0]

1 Hero: Khan of Change @ 180.0 Pts
Mark Change; Heavy Armour; Iron Fist; Battle Standard
Dragon Mantle [25.0]

8 Bruisers of Lust @ 460.0 Pts
Mark Lust; Great Weapon; Heavy Armour; Scrapling Lookout; Veteran Magic
Standard; Musician
Skull of Qunghet [20.0]

1 Champion @ [10.0] Pts

3 Tribesmen @ 85.0 Pts
True Chaos; 2ndWeapon; Light Armour

3 Tribesmen @ 85.0 Pts
True Chaos; 2ndWeapon; Light Armour

3 Tusker Cavalry @ 234.0 Pts
True Chaos; Light Armour; Iron Fist


3 Tusker Cavalry @ 234.0 Pts
True Chaos; Light Armour; Iron Fist


1 Rock Aurochs of Pestilence @ 270.0 Pts
Mark Pestilence; Frenzy; Crossbow; Lance

4 Mercenary Veterans @ 222.0 Pts
Vanguard; Swiftstride; True Chaos; Additional Hand Weapon; Heavy Armour;
Standard

Models in Army: 29


Total Army Cost: 2500.0

Awatar użytkownika
Abrasus
Falubaz
Posty: 1031
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Abrasus »

Z ciekawości - gdzie idzie lord i bsb, bo nie mogą wchodzić do żadnego Twojego unitu?

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3719
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

Wut? A to niby czemu ? Bo się marki nie zgadzają ? o.O
Hmm w takim razie wypieprzy się mark lusta z irongustów i da się ich bezmarkowych. Wtedy powinno być ok racja ?
Model gains a Magical Weapon. Type: Iron Fist. Any model in the army may be given a Mark of The Dark Gods from the
Warriors of the Dark Gods Army Book for the following cost: 5 pts per Monstrous Infantry model, 10 pts per Monstrous
Cavalry or Chariot model, 15 pts per Monster or Character model. Alternatively they may be given the Mark of True
Chaos at no cost.
Shamans and Great Shamans with a Mark other than True Chaos may choose a Path available to those Marks in addition
to any path normally available to them, including Shamans upgraded with Fire Blessing or Greater Fire Blessing.
Shamans and Great Shamans may not choose Mark of Wrath.
The army may not include Mammoth Hunters, Yeti, Scraplings, Scrapling Trappers, Sabretooth Tigers or Scratapults.
Jak rozumiem wynika to z zapisków w innym booku bo tu tego nie ma :/

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Masz w pierwszym zdaniu że marki działają jak w warriors of the dark gods
Nie wiem czu możesz mieć bohaterów z różnymi markami w jednym oddziale :P doczytaj

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3719
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

Models with a Mark of the Dark Gods (True Chaos) can join a unit with any Mark of the Dark Gods.
Models with a Mark of the Dark Gods other than True Chaos cannot join Units with one or more models with a Mark of
the Dark Gods other than the same as themselves or True Chaos. Wizards cannot join units with Mark of the Dark Gods
(Wrath) or Chosen by the Gods (Wrath) models and cannot gain the Mark of the Dark Gods (Wrath) in any way

ODPOWIEDZ