Elves of Darkness czyli DE w 9th Age

Dark Elves

Moderator: Yudokuno

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1064
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Re: Elves of Darkness czyli DE w 9th Age

Post autor: Klaudel »

@Talladil spójrz kilka postów wyżej...
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
Talladil
Falubaz
Posty: 1490
Lokalizacja: Czarne Wrony - Białystok/Warszawa

Post autor: Talladil »

Klaudel pisze:@Talladil spójrz kilka postów wyżej...
Wiem, wiem... ale gdybys mial okazje ;)

Mowilem gdzies, ze speary nie sa konkurencja dla korsarzy... no to wlasnie sie stali poprzez nerf korsarzy i zabranie im TW...
Obrazek

Dread Elves 2.0 - W/R/P - 18/10/15

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2975
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: kangur »

Naprawde Klaudel teraz mnie osłabiłeś! Porażka. Jeśli połowa z tych rzeczy wejdzie w życie , to odejde od 9th age. Zaczynam tęsknic za Furionowym bookiem. Ta armia straci cały klimat. Większość z tych pomysłow jest z dupy wzięta.Założe sie ,że to jest na zasadzie ,ten członek RT który gra HE chce znerfic DE i vice versa. Koniec końców gra będzie wyglądała jak rozbudowane szachy z ograniczonymi jednostkami ,dodaną fazą magii i strzelania #-o
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

Awatar użytkownika
Talladil
Falubaz
Posty: 1490
Lokalizacja: Czarne Wrony - Białystok/Warszawa

Post autor: Talladil »

+1 @kangur

Przeciez to juz nie beda DE... Kolesie sie pogubili, zapetlili i juz sami nie wiedza co zrobic... tworza zupelnie nowa armie, ktora z DE nie ma nic wspolnego... DE powinny byc szybkie, mobilne, miec top3 pierdolniecie w grze, przy adekwatnie do sily niskiej wypornosci... Elitarna, droga, papierowa piechota moze i zostanie ale nic wiecej... przez te wszystkie zmiany zatracona zostaje idea i tozsamosc mroczniakow...

Po cholere ktos wymyslil jakies kulty... jakby to bylo komus potrzebne... i jakby stary wozek zle dzialal...

W DE wystarczylo zrobic kosmetyczne zmiany, a nie przebudowywac armie... wystarczylo zabrac sdc dla bohaterow, dac t4 dla cokow, regene dla hydry i armia naprawiona... jkjp...
Obrazek

Dread Elves 2.0 - W/R/P - 18/10/15

Awatar użytkownika
Glegut
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3916
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Glegut »

No niezle!

dzieki Klaudel że zjebałes mi dzien :(


A tak serio to ta garść newsów chyba mi już wystarczy aby zrozumieć że nie chce mi się ogrywać moich mroczniaków gdzie wszystko pokolei od SDC po Killer Instict ma być ujebane... Każda próba zbudowania czegoś co ma szanse powalczyć z naporem WoCHu albo defensem HE jest niewspółmierne... (przepraszam za słowo) chujowe.

Mobilność, pierdolniecie, SDC i Hate towarzyszyly DE od zawsze. Cóż z tego pozostało w 9th age...?

Pozostaje ustawić elfiki na półeczce - Tzeentchu nadchodzę!

Awatar użytkownika
Rince
Ciśnieniowiec
Posty: 7202
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Rince »

Rozpa na strzelaniu nie wyglada wcale zle. Woch powinna wssysac.
Obrazek
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1064
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

O, dawno nie widziany gość. Może chcesz podziałać w projekcie? Zwolniło się miejsce w Army Book Commitee DE. Przy obecnej sytuacji kadrowej i ciężkich bojach z przerabianiem tej armii na pewno nie odmówią :)
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
Glegut
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3916
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Glegut »

Rince pisze:Rozpa na strzelaniu nie wyglada wcale zle. Woch powinna wssysac.
:shock: - na wieść o nadchodzącej chujni aż pradawne smoki się przebudziły - :shock:

Awatar użytkownika
Talladil
Falubaz
Posty: 1490
Lokalizacja: Czarne Wrony - Białystok/Warszawa

Post autor: Talladil »

Rince pisze:Rozpa na strzelaniu nie wyglada wcale zle. Woch powinna wssysac.
Rozpa na strzelaniu wygladala dobrze do momentu, az nie pojawil sie pomysl by zdjac z korsarzy TW (strzalki z "s as user")...
Obrazek

Dread Elves 2.0 - W/R/P - 18/10/15

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2975
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: kangur »

Hehe....strzelanie według tego też będzie znerfione .Shadzi to będzie rzadki widok. Chariot niby dostanie QtF ,ale juz trafia na daleki na 4+ .Ogólnie lipa.Pozostaje czekać do oficjalnego update'a :roll:
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

"Będzie co będzie pokocham jak swoje" :D
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1064
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

A to rozpa, która zajęła 4te miejsce na lokalu w Niemczech

High Sorcress ( Black Magic)
Dragon
Wandering Familiar
Gem of Fortune

Captain
BSB
Mithril Armour
Charm of Cursed Iron
Halberd

Oracle (Lore of Nature)
Dispel Scroll
Horse

10 Repeater Crossbows
Musician

5 Dark Riders
Repeaters
shield

5 Dark Riders
Repeaters
shields

29 Dread Legionnaires
Full Command
Gleaming Icon
Spear and Shield


30 Executioners
Full Command
Banner of Speed

3* Reapers (multishot)

5 Harpies


7 Dark Acolytes
7* Poison Dart

O czarce na smoku z Gem of Fortune i Wandering Familiar myślałem już od jakiegoś czasu. Może się to bić w cc, a jak jest dużo maszyn, to chowasz się za górką i tylko wystawiasz familiara do rzucania czarów. Tu jeszcze Lore of Nature do leczenia smoczycha :)
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1064
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

A tu rozpa, która wygrala lokala we Włoszech.

1 Lord: Cult of Yeam High Priest @ 260.0 Pts
General; 2ndWeapon
Crimson Mail [20.0]
Headsman's Axe [60.0]
Divine Icon [15.0]
Dragonfire Gem [5.0]

1 Hero: Captain @ 208.0 Pts
Shield; Battle Standard; Fleet Commander
Dread Fleet Standard [90.0]

1 Hero: Oracle @ 130.0 Pts
Magic Level 2; Path of Black Magic
Dispel Scroll [35.0]

1 Hero: Oracle @ 130.0 Pts
Magic Level 2; Path of Black Magic
Book of Arcane Power [35.0]

1 Hero: Assassin @ 116.0 Pts
Nightshade; 2ndWeapon

1 Hero: Assassin @ 151.0 Pts
Nightshade; 2ndWeapon; ring of shadow (35)

1 Hero: Assassin @ 146.0 Pts
Nightshade; 2ndWeapon; obsidian rock (30)

28 Dread Legionnaires @ 291.0 Pts
Yema General-gain Yema Chosen; Spear; Light Armour; Shield; Standard;
Musician and 1 Champion @ [10.0] Pts

29 Corsairs @ 380.0 Pts
Yema General-gain Yema Chosen; 2ndWeapon; Throwing Weapon; Light Armour;
Veteran Magic Standard; Musician
Flaming Standard [20.0] and 1 Champion @ [10.0] Pts

5 Dark Riders @ 85.0 Pts
Light Lance; Light Armour and 5 Elven Horse @ [0.0] Pts

5 Harpies @ 70.0 Pts
5 Harpies @ 70.0 Pts

10 Dark Acolytes @ 260.0 Pts
Yema General-gain Yema Chosen; Poison Dart and 10 Elven Horse @ [0.0] Pts

1 Divine Altar of Yema @ 200.0 Pts

Znów combo korsarze z tw + black magic + banner. Trzeba korzystać, póki jest :)
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Lokal to 3 bitwy? Na ile osób?
Akurat przy trzech bitwach mogą się ładnie paringi ułożyć.
Niemniej propsy dla graczy za wyniki.

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1064
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

3 bitwy, niemiecki na 18 osób, włoski na 12.
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
Kyoshi
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 101

Post autor: Kyoshi »

Jak nie ma Killer Instincts ... to co jest taką zasadą "spajającą" armie? Takim wyróżnikiem? Wybrany mark? ... coś mi się widzi, że tworzenie zasad to zajebista zabawa bo co wersja mamy praktycznie nową armię.
Obrazek

Awatar użytkownika
Talladil
Falubaz
Posty: 1490
Lokalizacja: Czarne Wrony - Białystok/Warszawa

Post autor: Talladil »

GarG pisze:"Będzie co będzie pokocham jak swoje" :D
Pewnie dokładnie tak będzie, ale trochę ponarzekać też trzeba :P
Obrazek

Dread Elves 2.0 - W/R/P - 18/10/15

Awatar użytkownika
Glegut
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3916
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Glegut »

Kyoshi pisze:Jak nie ma Killer Instincts ... to co jest taką zasadą "spajającą" armie? Takim wyróżnikiem? Wybrany mark? ... coś mi się widzi, że tworzenie zasad to zajebista zabawa bo co wersja mamy praktycznie nową armię.
Killer instict jest i będzie ale nie dla wszystkich poprostu niektóre oddziały zyskają coś innego.

Pozatym najważniejsze: płacz tu na BP nic nie da. Gorzkie żale, wspominki, raporty i pomysły wrzucajcie na 9th age w naszym wątku! Im nas więcej tym lepiej:)

Awatar użytkownika
Talladil
Falubaz
Posty: 1490
Lokalizacja: Czarne Wrony - Białystok/Warszawa

Post autor: Talladil »

Z ofensywa na forum 9th age moze sie chwile wstrzymac i zaczekac na info od @Rince'a by okreslic dokladnie materie wymagajaca zakrzyczenia :P Imo nie ma chyba sensu wywazac otwartych drzwi.
Ostatnio zmieniony 22 sty 2016, o 14:07 przez Talladil, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Dread Elves 2.0 - W/R/P - 18/10/15

Awatar użytkownika
Rince
Ciśnieniowiec
Posty: 7202
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Rince »

+1
Obrazek
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".

ODPOWIEDZ