Elves of Darkness czyli DE w 9th Age
Moderator: Yudokuno
Re: Elves of Darkness czyli DE w 9th Age
@Talladil spójrz kilka postów wyżej...
We can't stop here. This is bat country.
Wiem, wiem... ale gdybys mial okazjeKlaudel pisze:@Talladil spójrz kilka postów wyżej...
Mowilem gdzies, ze speary nie sa konkurencja dla korsarzy... no to wlasnie sie stali poprzez nerf korsarzy i zabranie im TW...
Dread Elves 2.0 - W/R/P - 18/10/15
Naprawde Klaudel teraz mnie osłabiłeś! Porażka. Jeśli połowa z tych rzeczy wejdzie w życie , to odejde od 9th age. Zaczynam tęsknic za Furionowym bookiem. Ta armia straci cały klimat. Większość z tych pomysłow jest z dupy wzięta.Założe sie ,że to jest na zasadzie ,ten członek RT który gra HE chce znerfic DE i vice versa. Koniec końców gra będzie wyglądała jak rozbudowane szachy z ograniczonymi jednostkami ,dodaną fazą magii i strzelania
''If you show your teeth, bite''
+1 @kangur
Przeciez to juz nie beda DE... Kolesie sie pogubili, zapetlili i juz sami nie wiedza co zrobic... tworza zupelnie nowa armie, ktora z DE nie ma nic wspolnego... DE powinny byc szybkie, mobilne, miec top3 pierdolniecie w grze, przy adekwatnie do sily niskiej wypornosci... Elitarna, droga, papierowa piechota moze i zostanie ale nic wiecej... przez te wszystkie zmiany zatracona zostaje idea i tozsamosc mroczniakow...
Po cholere ktos wymyslil jakies kulty... jakby to bylo komus potrzebne... i jakby stary wozek zle dzialal...
W DE wystarczylo zrobic kosmetyczne zmiany, a nie przebudowywac armie... wystarczylo zabrac sdc dla bohaterow, dac t4 dla cokow, regene dla hydry i armia naprawiona... jkjp...
Przeciez to juz nie beda DE... Kolesie sie pogubili, zapetlili i juz sami nie wiedza co zrobic... tworza zupelnie nowa armie, ktora z DE nie ma nic wspolnego... DE powinny byc szybkie, mobilne, miec top3 pierdolniecie w grze, przy adekwatnie do sily niskiej wypornosci... Elitarna, droga, papierowa piechota moze i zostanie ale nic wiecej... przez te wszystkie zmiany zatracona zostaje idea i tozsamosc mroczniakow...
Po cholere ktos wymyslil jakies kulty... jakby to bylo komus potrzebne... i jakby stary wozek zle dzialal...
W DE wystarczylo zrobic kosmetyczne zmiany, a nie przebudowywac armie... wystarczylo zabrac sdc dla bohaterow, dac t4 dla cokow, regene dla hydry i armia naprawiona... jkjp...
Dread Elves 2.0 - W/R/P - 18/10/15
No niezle!
dzieki Klaudel że zjebałes mi dzien
A tak serio to ta garść newsów chyba mi już wystarczy aby zrozumieć że nie chce mi się ogrywać moich mroczniaków gdzie wszystko pokolei od SDC po Killer Instict ma być ujebane... Każda próba zbudowania czegoś co ma szanse powalczyć z naporem WoCHu albo defensem HE jest niewspółmierne... (przepraszam za słowo) chujowe.
Mobilność, pierdolniecie, SDC i Hate towarzyszyly DE od zawsze. Cóż z tego pozostało w 9th age...?
Pozostaje ustawić elfiki na półeczce - Tzeentchu nadchodzę!
dzieki Klaudel że zjebałes mi dzien
A tak serio to ta garść newsów chyba mi już wystarczy aby zrozumieć że nie chce mi się ogrywać moich mroczniaków gdzie wszystko pokolei od SDC po Killer Instict ma być ujebane... Każda próba zbudowania czegoś co ma szanse powalczyć z naporem WoCHu albo defensem HE jest niewspółmierne... (przepraszam za słowo) chujowe.
Mobilność, pierdolniecie, SDC i Hate towarzyszyly DE od zawsze. Cóż z tego pozostało w 9th age...?
Pozostaje ustawić elfiki na półeczce - Tzeentchu nadchodzę!
O, dawno nie widziany gość. Może chcesz podziałać w projekcie? Zwolniło się miejsce w Army Book Commitee DE. Przy obecnej sytuacji kadrowej i ciężkich bojach z przerabianiem tej armii na pewno nie odmówią
We can't stop here. This is bat country.
Rozpa na strzelaniu wygladala dobrze do momentu, az nie pojawil sie pomysl by zdjac z korsarzy TW (strzalki z "s as user")...Rince pisze:Rozpa na strzelaniu nie wyglada wcale zle. Woch powinna wssysac.
Dread Elves 2.0 - W/R/P - 18/10/15
"Będzie co będzie pokocham jak swoje"
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
A to rozpa, która zajęła 4te miejsce na lokalu w Niemczech
High Sorcress ( Black Magic)
Dragon
Wandering Familiar
Gem of Fortune
Captain
BSB
Mithril Armour
Charm of Cursed Iron
Halberd
Oracle (Lore of Nature)
Dispel Scroll
Horse
10 Repeater Crossbows
Musician
5 Dark Riders
Repeaters
shield
5 Dark Riders
Repeaters
shields
29 Dread Legionnaires
Full Command
Gleaming Icon
Spear and Shield
30 Executioners
Full Command
Banner of Speed
3* Reapers (multishot)
5 Harpies
7 Dark Acolytes
7* Poison Dart
O czarce na smoku z Gem of Fortune i Wandering Familiar myślałem już od jakiegoś czasu. Może się to bić w cc, a jak jest dużo maszyn, to chowasz się za górką i tylko wystawiasz familiara do rzucania czarów. Tu jeszcze Lore of Nature do leczenia smoczycha
High Sorcress ( Black Magic)
Dragon
Wandering Familiar
Gem of Fortune
Captain
BSB
Mithril Armour
Charm of Cursed Iron
Halberd
Oracle (Lore of Nature)
Dispel Scroll
Horse
10 Repeater Crossbows
Musician
5 Dark Riders
Repeaters
shield
5 Dark Riders
Repeaters
shields
29 Dread Legionnaires
Full Command
Gleaming Icon
Spear and Shield
30 Executioners
Full Command
Banner of Speed
3* Reapers (multishot)
5 Harpies
7 Dark Acolytes
7* Poison Dart
O czarce na smoku z Gem of Fortune i Wandering Familiar myślałem już od jakiegoś czasu. Może się to bić w cc, a jak jest dużo maszyn, to chowasz się za górką i tylko wystawiasz familiara do rzucania czarów. Tu jeszcze Lore of Nature do leczenia smoczycha
We can't stop here. This is bat country.
A tu rozpa, która wygrala lokala we Włoszech.
1 Lord: Cult of Yeam High Priest @ 260.0 Pts
General; 2ndWeapon
Crimson Mail [20.0]
Headsman's Axe [60.0]
Divine Icon [15.0]
Dragonfire Gem [5.0]
1 Hero: Captain @ 208.0 Pts
Shield; Battle Standard; Fleet Commander
Dread Fleet Standard [90.0]
1 Hero: Oracle @ 130.0 Pts
Magic Level 2; Path of Black Magic
Dispel Scroll [35.0]
1 Hero: Oracle @ 130.0 Pts
Magic Level 2; Path of Black Magic
Book of Arcane Power [35.0]
1 Hero: Assassin @ 116.0 Pts
Nightshade; 2ndWeapon
1 Hero: Assassin @ 151.0 Pts
Nightshade; 2ndWeapon; ring of shadow (35)
1 Hero: Assassin @ 146.0 Pts
Nightshade; 2ndWeapon; obsidian rock (30)
28 Dread Legionnaires @ 291.0 Pts
Yema General-gain Yema Chosen; Spear; Light Armour; Shield; Standard;
Musician and 1 Champion @ [10.0] Pts
29 Corsairs @ 380.0 Pts
Yema General-gain Yema Chosen; 2ndWeapon; Throwing Weapon; Light Armour;
Veteran Magic Standard; Musician
Flaming Standard [20.0] and 1 Champion @ [10.0] Pts
5 Dark Riders @ 85.0 Pts
Light Lance; Light Armour and 5 Elven Horse @ [0.0] Pts
5 Harpies @ 70.0 Pts
5 Harpies @ 70.0 Pts
10 Dark Acolytes @ 260.0 Pts
Yema General-gain Yema Chosen; Poison Dart and 10 Elven Horse @ [0.0] Pts
1 Divine Altar of Yema @ 200.0 Pts
Znów combo korsarze z tw + black magic + banner. Trzeba korzystać, póki jest
1 Lord: Cult of Yeam High Priest @ 260.0 Pts
General; 2ndWeapon
Crimson Mail [20.0]
Headsman's Axe [60.0]
Divine Icon [15.0]
Dragonfire Gem [5.0]
1 Hero: Captain @ 208.0 Pts
Shield; Battle Standard; Fleet Commander
Dread Fleet Standard [90.0]
1 Hero: Oracle @ 130.0 Pts
Magic Level 2; Path of Black Magic
Dispel Scroll [35.0]
1 Hero: Oracle @ 130.0 Pts
Magic Level 2; Path of Black Magic
Book of Arcane Power [35.0]
1 Hero: Assassin @ 116.0 Pts
Nightshade; 2ndWeapon
1 Hero: Assassin @ 151.0 Pts
Nightshade; 2ndWeapon; ring of shadow (35)
1 Hero: Assassin @ 146.0 Pts
Nightshade; 2ndWeapon; obsidian rock (30)
28 Dread Legionnaires @ 291.0 Pts
Yema General-gain Yema Chosen; Spear; Light Armour; Shield; Standard;
Musician and 1 Champion @ [10.0] Pts
29 Corsairs @ 380.0 Pts
Yema General-gain Yema Chosen; 2ndWeapon; Throwing Weapon; Light Armour;
Veteran Magic Standard; Musician
Flaming Standard [20.0] and 1 Champion @ [10.0] Pts
5 Dark Riders @ 85.0 Pts
Light Lance; Light Armour and 5 Elven Horse @ [0.0] Pts
5 Harpies @ 70.0 Pts
5 Harpies @ 70.0 Pts
10 Dark Acolytes @ 260.0 Pts
Yema General-gain Yema Chosen; Poison Dart and 10 Elven Horse @ [0.0] Pts
1 Divine Altar of Yema @ 200.0 Pts
Znów combo korsarze z tw + black magic + banner. Trzeba korzystać, póki jest
We can't stop here. This is bat country.
Killer instict jest i będzie ale nie dla wszystkich poprostu niektóre oddziały zyskają coś innego.Kyoshi pisze:Jak nie ma Killer Instincts ... to co jest taką zasadą "spajającą" armie? Takim wyróżnikiem? Wybrany mark? ... coś mi się widzi, że tworzenie zasad to zajebista zabawa bo co wersja mamy praktycznie nową armię.
Pozatym najważniejsze: płacz tu na BP nic nie da. Gorzkie żale, wspominki, raporty i pomysły wrzucajcie na 9th age w naszym wątku! Im nas więcej tym lepiej:)
Z ofensywa na forum 9th age moze sie chwile wstrzymac i zaczekac na info od @Rince'a by okreslic dokladnie materie wymagajaca zakrzyczenia Imo nie ma chyba sensu wywazac otwartych drzwi.
Ostatnio zmieniony 22 sty 2016, o 14:07 przez Talladil, łącznie zmieniany 1 raz.
Dread Elves 2.0 - W/R/P - 18/10/15