Total War: Warhammer potwierdzony
Moderator: Zaklinacz Kostek
Re: Total War: Warhammer potwierdzony
Norsca się rozkręca przy trzecim poziomie oddania, któremuś z bogów i są fajne wybory potem. Jeśli chodzi o wolny początek, to zebrałem co chciałem z Norsci, ale nawet maksując wszystko pod kasę, to nie da się trzech armii utrzymać samą Norscą. Czy łatwo... w końcu gramy Wulfrikiem/Throggiem, reszta to pomniejsze plemiona, tak jak mówiłem potem pojawia się prawdziwy chaos. Grając zastanawiałem, się gdzie się podział Archaon, ale okazało się, że to od nas zależy kiedy się pojawi. Plus jednostki są naprawdę ciekawe moim zdaniem (nie mam dużej wiedzy o Norsce jeśli chodzi o lore w bitewniaku).
Trochę grałem Throggiem. Pierwsze plemię sprawiło mi delikatne problemy bo się zabunkrowali w stolicy prowincji i nie dało się ich ruszyć, do tego na start mieli smoka. Później wpadł do mnie szef Vargów i też sprawił trochę problemów, musiałem rozegrać bitwę drugi raz, miał mamuta, dwa rydwany i sam też był na rydwanie. Moja piechota słabo sobie z tym radziła a trolli miałem tylko dwa oddziały, z którymi zaczynałem. Jak go pokonałem to nagłe przyłączyłem do siebie większość Norsci. Został Wulfrik i jakieś dwa czy trzy śmieciowe plemiona. Trza to ogarnąć a potem ruszyć na Erengard. Jest fajnie.
A i jeśli ktoś nie widział, mapa dwójeczki:
https://cdn.creative-assembly.com/total ... fulres.jpg
A i jeśli ktoś nie widział, mapa dwójeczki:
https://cdn.creative-assembly.com/total ... fulres.jpg
Ostatnio zmieniony 18 sie 2017, o 15:50 przez Artein, łącznie zmieniany 1 raz.
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Teraz zamiast pracować będę oglądał tę piękną mapę...
Swoją drogą, wyczuwam DLC z Tomb Kingami mocno.
Swoją drogą, wyczuwam DLC z Tomb Kingami mocno.
Mam tak samo wygląda na to, że lizardmeni będą mieli pełne ręce roboty z odbudową imperium.
Edit: ciekawe czy Mazdamundi będzie miał możliwość użyć trzęsienia ziemi przeciwko wrogim miastom i armiom.
Edit: ciekawe czy Mazdamundi będzie miał możliwość użyć trzęsienia ziemi przeciwko wrogim miastom i armiom.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Spodziewam się, że na mapie będzie miasto Quetza, to zrujnowane w czasie utworzenia się klanu Pestilence. Jestem bardzo ciekawy jak rozwiążą mechanikę Underempire skavenów.
A reszta miast - lizardmeński armybook zawsze opisywał, że część miast została zrujnowana i opuszczona, część zdesekrowana i skażona zarazą, a część - jest w trakcie odbudowy. To daje duże pole do popisu twórcom.
A reszta miast - lizardmeński armybook zawsze opisywał, że część miast została zrujnowana i opuszczona, część zdesekrowana i skażona zarazą, a część - jest w trakcie odbudowy. To daje duże pole do popisu twórcom.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Jeśli dobrze pamiętam, to na którymś ze streamów mówili, iż w zrujnowanych miastach ma zostać wprowadzona jakaś mechanika poszukiwania skarbów.
Będzie można znaleźć jakieś ciekawe skarby jak również wpaść w zasadzkę.
Myślę, iż lada dzień ujawnią skavenów... bo ile można ściemniać, że szczur w trailerze to jedynie zwykły szczur ;p
Będzie można znaleźć jakieś ciekawe skarby jak również wpaść w zasadzkę.
Myślę, iż lada dzień ujawnią skavenów... bo ile można ściemniać, że szczur w trailerze to jedynie zwykły szczur ;p
A odnośnie DLC Norsca, to jakoś nie mam weny na granie. Zjednoczyłem wszystkie klany, spaliłem kilka miast w Kislevie i wkradła się nuda... jednak to cały czas ta sama mapa kampanii i czy się ją podbija od góry czy od dołu to nie wiele zmienia
Ten trailer nie istnieje:
https://www.youtube.com/watch?v=k8EQ1KNkpmw
A co do mapy to dwie duże ruiny to prawdopodobnie lokacje startowe Skavenów. Jak spojrzycie na legendę ruin to dwie pierwsze lokacje mają akurat ilość "?" żeby wpasować się w Clan Mors i Clan Pestilens. No i warto wspomnieć, że główne frakcje nie nazywają już się tak jak całe frakcje, i tak Malekith dowodzi frakcją Naggarond (a nie Dark Elves) a Tyrion Lothern (a nie High Elves). Jakby komuś się chciało, to może spróbować rozszyfrować kolejne klany skaveńskie, z zaznaczeniem, że po dwóch startowych następne są ułożone alfabetycznie. No i oczywiście to nie muszą być znane nam klany, może być coś stworzone przez CA na potrzeby gry.
https://www.youtube.com/watch?v=k8EQ1KNkpmw
A co do mapy to dwie duże ruiny to prawdopodobnie lokacje startowe Skavenów. Jak spojrzycie na legendę ruin to dwie pierwsze lokacje mają akurat ilość "?" żeby wpasować się w Clan Mors i Clan Pestilens. No i warto wspomnieć, że główne frakcje nie nazywają już się tak jak całe frakcje, i tak Malekith dowodzi frakcją Naggarond (a nie Dark Elves) a Tyrion Lothern (a nie High Elves). Jakby komuś się chciało, to może spróbować rozszyfrować kolejne klany skaveńskie, z zaznaczeniem, że po dwóch startowych następne są ułożone alfabetycznie. No i oczywiście to nie muszą być znane nam klany, może być coś stworzone przez CA na potrzeby gry.
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Doomwheel, abominacja, dzwonek, no normalnie 7 edycja w całej swojej glorii i "chwale" .
Ale ilość detali jest przepiękna. Nawet dali dzwonek bijący równo 13 razy .
Ale ilość detali jest przepiękna. Nawet dali dzwonek bijący równo 13 razy .
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
Coś wiadomo czy skaveni będą w podstawowej paczce?
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Jest i mapa ze Skavenami:
https://cdn.creative-assembly.com/total ... fulres.jpg
I szczurzy roster:
https://www.totalwar.com/blog/skaven-army-roster/
https://cdn.creative-assembly.com/total ... fulres.jpg
I szczurzy roster:
https://www.totalwar.com/blog/skaven-army-roster/
Hej, ja mam pytanie trochę z innej beczki, moze ktoś podpowie. Mianowicie, nie mam pojęcia jak podczas bitwy przesuwać armię
w całości żeby oddziały zachowały ustawienie . Jak zaznaczam całość to się rozłażą do jednej linii, więc muszę każdemu oddziałowi wydawać osobno polecenie ruchu przy większych armiach robi się niesamowity pieprznik i bitwa niemiłosiernie
się wydłuża. W sterowaniu nic na ten temat nie ma w necie też nic nie znalazłem. Zgaduję, że było w którejś z wcześniejszych serii od total war i stąd wszyscy wiedzą. W opisie sterowania jest tylko grupowanie jednostek (domyślnie G), ale to nie rozwiązuje problemu.
w całości żeby oddziały zachowały ustawienie . Jak zaznaczam całość to się rozłażą do jednej linii, więc muszę każdemu oddziałowi wydawać osobno polecenie ruchu przy większych armiach robi się niesamowity pieprznik i bitwa niemiłosiernie
się wydłuża. W sterowaniu nic na ten temat nie ma w necie też nic nie znalazłem. Zgaduję, że było w którejś z wcześniejszych serii od total war i stąd wszyscy wiedzą. W opisie sterowania jest tylko grupowanie jednostek (domyślnie G), ale to nie rozwiązuje problemu.
Alt +ppm. Jak dodasz ctrl do tego, będziesz w danym miejscu rotować armią w przybranym ustawieniu.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.