Mój pierwszy scenariusz

Niekulawy język oraz zdjęcia mile widziane!

Moderator: RedScorpion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Hero_Lord
Chuck Norris
Posty: 374

Mój pierwszy scenariusz

Post autor: Hero_Lord »

Dzień 18 marca 2530 (kalendarza imperialnego)
Orle Wzgórze, niedaleko warowni Krasnoludów Kul-Erebor


Wielki Lich Shartep XV(jeden z najstarszych lichów, kuzyn Sethry) został wysłany z misją zdobycia warowni Kul-Erebor. Którą broni od dawna odział psychopatycznych krasnoludów z pomarańczowymi irokezami (zwani również Slayersami), którzy czekają na swojego króla Thorgrima Grudgebearera (nie wiedzą, że poległ 5 lat temu w legendarnej bitwie u bram Kislevu), wszystkie transporty są przechwycone przez armię z Khemri. Nie mają jedzenia, zabijają umarlaków i tylko to podtrzymuję ich przy życiu. Ale wreszcie nadarzyła się dla nich okazja. Sir Fredric z Artoris przyjeżdża tu by pomóc krasnoludom w wojnie z zielonoskórymi. Zwiadowcy (Mounted Yeomens) odkryli obóz Shartepa, który założył by zregenerować swoje siły po walkach z Krasnoludami.

Obrazek

Bitwa rozgrywa się na planszy 48 na 72 cale. Na środku planszy ustawione jest wzgórze o wymiarach 24 na 24 cale. Armia Khemri ustawia się na wzgórzu a Bretonnia wokół.

Zasady ogólne:
-Przy podejściu pod górę można wykonać ½ ruchu. (nie dotyczy krasnoludów)
-To wzgórze liczy się jako lekka osłona (i znajduję sie na środku pola)
-Bretonnia rozstawia się jako pierwsza (przy krańcu pola)
-Bretonnia zaczyna bitwę
-TK nie mogą zejść ze wzgórza
Obrazek
Tomb Kings:
-Armia na 1400pkt.
-Jedyny bohater to High Liche Priest.
-Nie ma możliwości wzięcia Casket of Soul.
-Nie ma limitu Core, Special.
-Nie można używać Rare.
-Nie można brać chariotów.
-Scorpion zawsze się wykopuję, czyli praktycznie nie zakopujemy go.
-Nie można używać Swarmów.
-Liche może rzucić 3 inkantację na turę.
-Conajmniej jeden odział Tomb Guard(Gwardia Liche Priesta)
-Gwardia Liche Priesta ma za darmo Icon of Rakaph
-HLP nie może wziąć Cloak of Dunes i ma na początku (za darmo) Hieratic Jara (ale może użyć go tylko na leczenie Gwardi)
-HLP może jezdzić w chariocie za 45pkt
-HLP może ożywiać tylko dwa oddziały

Co turę TK mogą wyrzucić na 2d6 dwa z czarów:
Przywołanie- Przywołuję jednostki na 8+. Możliwość wzięcia 6 chariotów lub wezwania 4 ushabti. (czar raz na grę)(najpierw deklarujesz czy ushabti czy charioty)
Zwolnienie- ,,Błotnista nawałnica” na 7+, wszystkie jednostki mają 3/4 ruchu(jedna tura) (co dwie kolejki można użyć)
Przemiana- Wyznacza jednego Tomb Guarda na Icon Bearera na 7+(na całą grę)(może być rzucona raz)
Unkbreakable- Wyznaczony odział nie traci woundów od cr na 8+ (na całą grę)

Obrazek
Bretonnia:

-Armia na 1200pkt
-Bohaterzy to Sir Fredric (Paladin)(może brać przedmioty za 100pkt I musi jeździć na koniu) i Sir Carl z Brionne (Powiernik sztandaru królewskiego)
-Sir Carl z Brionne ma specjalny sztandar, który daję w 12 calach odporność na strach.
-Armia na Erranty War
-Nie można używać jednostek Rare
-Nie można używać Pegazów
-Limit Piechoty 0-1
-Nie można używać Relikwi
-Musi być conajmniej 5 Mounted Yeomens
-Jeden odział konnicy (w którym znajduję się BSB) zostaję awansowany na gwardię powiernika dostaję ona zasadę stubborn na niezmienym ld 9 i dostaję jeden T więcej.
-Sir Fredric ma Grail Vow za darmo.

Czary:
Gracz Bretonnśki rzuca na 2d6 dwa czary:
Modlitwa do pani – wybrany oddział dostaję Ward Save na 5+ (rzut na 8+)
Gloria Chwały – gdy Bretonnskie jednostki szarzują dodajemy d6 do długości szarzy. 7+(zostaję na całą grę)(rzucamy przed deklaracją szarż)
Mgła – na 8+ , Jednostki nie mogą strzelać i czarować(z obydwóch armi)(jedna tura)
Feel the Kick – koniki wybranego oddziału mają 4S na 6+ (dwie tury działania)
Obrazek
Krasnoludy:

-Wychodzą w 3 turze z Warowni
-Oddział składa się z 10 Slayerów i 10 Giant Slayerów.
-Slayerzy dostają Ward Save na 6+ Giant Slayerzy na 5+
-Jednostki są w przymierzu razem z Bretonnią
-Mają Eternal Hate do TK
-Mają 4 Movement
-Slayerzy nie mogą mieć Sztandarowca i Muzyka

Czary:
Krasnoludy rzucają czar na d6.
,,Gniew” – Slayersi gdy są w zasięgu 12 cali od Khemri, na 5+ odrazu szarzują na przeciwnika.


Cele i warunki zwycięstwa:
Bitwa trwa 9 tur lub do czasu gdy któraś z stron spełni zadanie
Tomb Kings:

-High Liche Priest musi przetrwać.
-TK musi zabić BSB
-TK musi zabić Slayersów (przynajmniej połowę odziału, w tym 5 Giant Slayersów)

Bretonnia and Dwarfs:

-BSB musi przeżyć
-Bretonnia musi zabić HLP
-Slayerzy muszą przeżyć. (przynajmniej połowa oddziału, w tym 5 Giant Slayersów)

Trzeba spełnić conajmniej dwa warunki.


Czary dodatkowe rzucamy przed deklaracjami szarż i nie można ich dispellować.


Mój pierwszy scenariusz, może jeszcze nie jest dobry fabularnie. Jutro na nim zagram z bratem i może jakiś raporcik bitewny będzie. Może troche przegięte ale pewno idzie grać. Jeśli zły dział to sry. ale nie wiedziałem gdzie dać.
Ostatnio zmieniony 4 maja 2008, o 18:57 przez Hero_Lord, łącznie zmieniany 4 razy.

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

Ciekawe... Trochę dużo tych ograniczeń jak na mój gust. Bretonia powinna chyba roztawiać się w jakiejś określonej odległości od tego obozu TK. teraz to wygląda, że mogą ustawić się pod samą krawędzią tej górki/wzgórza.
Zwiadowcy (Mounted Yeomens) odkryli obóz Shartepa, który założył by odpocząć od walki z Krasnoludami.
TK i zmęczenie?

Awatar użytkownika
Hero_Lord
Chuck Norris
Posty: 374

Post autor: Hero_Lord »

-Bretonnia rozstawia się jako pierwsza (przy krańcu pola)
Zasady Ogólne ;)

A tyle ograniczeń, żeby rozpy nie byly na standardowych rozpiskach
Zmęcznie chodzi o to ze paru już ich zginęło i Priest ich podlecza. (zmienione)
Rozpiska (średniawa)
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?p=215229#215229

Awatar użytkownika
Gregor
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Ósma bila

Post autor: Gregor »

No gratuluje bardzo dobrego senariusz tyle ,że ma kilka nie podobających się mi zasad np. Bretka musi mieć EW ,TK nie mogą mieć kaszketu i mają ograniczoną magie co chyba decduje o losie bitwy.Ale ogołem super scenariusz i daje -5.

Awatar użytkownika
Hero_Lord
Chuck Norris
Posty: 374

Post autor: Hero_Lord »

Kaszketu nie, i tak lich ma 3 inkantacje + hieratic a bretta ma dwa dispelle na początku a karasie 4 czyli armia ma 4 czyli i tak rzeź, tk każdą na 3 kościach do tego do fabuły nie pasuje mi.
Kaszket byłby trochę przegięty przy takich ograniczeniach, ten priest samemu pokonałby brettke.

EW bo to wyprawa młodego paladina i jego bandy ;) którzy chcą zostać awansowani i po to jedzie z nimi BSB zeby sprawdzić ich umiejętności (fabuła fabuła.)

Awatar użytkownika
Gregor
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Ósma bila

Post autor: Gregor »

nO CHYBA ,ZĘ TAK.

Awatar użytkownika
Hero_Lord
Chuck Norris
Posty: 374

Post autor: Hero_Lord »

Została zmieniona zasada, TK nie mogą mieć Katapulty bo trochę to przegięte i liche może tylko dwa odziały ożywić nie trzy.

Rozpa Bretki się pojawiła.
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?p=215513#215513

Awatar użytkownika
Aragorn007
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 105
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: Aragorn007 »

Skoro ten paladyn taki młody to czemu jest Rycerzem Grala?
Maksymalnie dałbym mu Questinga...

Awatar użytkownika
Hero_Lord
Chuck Norris
Posty: 374

Post autor: Hero_Lord »

Bo jego ojciec jest lordem i awansował go ale nie wysłał go samego na misje tylko z BSB. (ejj bez przesady z tym klimatem xD)
miki pisze:.Na koniec zaśpiewam mój hymn o tym jakie armie lubię.

,,My jesteśmy kościoluby hopsa sa ,hopsa sa ,wybielałe nasze czuby ,hopsa sa ,hej ! " :twisted:

Awatar użytkownika
Gobo
Masakrator
Posty: 2131
Lokalizacja: Tawerna - Płock / Toruń

Post autor: Gobo »

Hero_Lord pisze:Bo jego ojciec jest lordem i awansował go ale nie wysłał go samego na misje tylko z BSB. (ejj bez przesady z tym klimatem xD)
co do fluffu to na grala Cie avansuje sama lady of the lake... wiek nie ma znaczenia, tylko zaslugi...a koles powinien byc qestem skoro jezdzi an wyprawwy, zeby byc fajnym ;] ...ale oglnie fajnie ;]

tlyko czary u kraskow? i golnie ingerencja w magie?! :(

ODPOWIEDZ