Armour of Khorne [15]
Axe of Khorne [25]
Firestorm Blade [25]
Immortal Fury [25]
1 Herald of Slaanesh @ 140 Pts
Siren Song [25]
5 Seekers of Slaanesh @ 150 Pts
Full Command
1 Herald of Tzeentch @ 240 Pts
Magic Level 2; Battle Standard
Great Standard of Sundering [50]
Spell Breaker [25]
Master of Sorcery [25]
12 Pink Horrors of Tzeentch @ 144 Pts
5 Flesh Hounds of Khorne @ 175 Pts
5 Flesh Hounds of Khorne @ 175 Pts
5 Screamers of Tzeentch @ 150 Pts
5 Flamers of Tzeench @ 225 Pts
1 Pyrocaster @ [15] Pts
10 Bloodletters of Khorne @ 120 Pts
10 Bloodletters of Khorne @ 120 Pts
5 Chaos Furies @ 60 Pts
5 Chaos Furies @ 60 Pts
Casting Pool: 5
Dispel Pool: 4
Models in Army: 71
Total Army Cost: 2299
Dlaczego?
Greater Demon: Mozna wstawic kluska nie do zabicia, doskonale walczacego biegacza lub silnego maga. Kazdy lord uprzykrza rzycie w przeciwnikowi. Moim zdaniem BT jest najbardziej uniwersalny z dostepnych nam demonow. teren to dla niego nie problem i w walke wdaje sie szybko od flanki badz tylu.
Heraldzi:
Slaanesh - kolejna opcja flankowa, nie jest moze silna ani wytrzymala, w porownaniu z innymi demonami, ale sprawnie przeszkadza w maszerowaniu czy wymuszaniu szarzy, ktorej sie nie boimy. W opcji mozna dac Siren Standar na inne fast cav czy oddzialy sztrzelajace.
Tzeentch - co tu duzo mowic. Przystosowujac sie do przeciwnika, Master of Sorcery potrafi zrobic gre.
Special:
Fleshhoundy - jeden najwazniejszy powod, dla ktorego warto je wsadzic. Radosc przeciwnika kiedy wbije im rane po tym jak zmasakrowaly mu prawie cala 1. ranke i mina kiedy przypomina sobie, ze maja po 2...

Screamery - rzadko je widac w rozpiskach, a szkoda. Jak juz obleci co ma obleciec to moze zajac sie obsluga.
Rare:
Flamery - nie bez powodu sa 0-1
Staralem sie zrobic szybka, ofensywna armie. Jednym z jej minusow jest brak jakiegokolwiek klocka. Jesli ktos uwaza, ze obejdzie sie bez BT moze wsadzic GUO albo zamienic pake psow na dwie bestie nurgla.