Na prieście rerola armour save nie da się chyba zrobić...Rzymek pisze:Dlatego bede brał duzego ksiedza i 3 małych magów. wpada taki w walke i sie nie musi zbytnio przejmowac. 1+ re rollowanego save i mace of helsturm.
Priest czy mag?
Moderator: #helion#
Dawn armour może brać bo nie jest spell casterem(gdyby był to mógłby brac scrolle).
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
a to niby dlaczego?!raf pisze:Na prieście rerola armour save nie da się chyba zrobić...Rzymek pisze:Dlatego bede brał duzego ksiedza i 3 małych magów. wpada taki w walke i sie nie musi zbytnio przejmowac. 1+ re rollowanego save i mace of helsturm.
"I fart in your general direction"
Poprawcie mnie jeżeli się mylę, ale dawn armour jest full plate armour, a priest nie ma opcji brania fpa, więc zgodnie z zasadami magicznych przedmiotów nie może brać magicznej zbroi, której normalnego odpowiednika założyć nie może... Czy może nadinterpretuję przepisy?...
nadinterpretowujeszraf pisze:Poprawcie mnie jeżeli się mylę, ale dawn armour jest full plate armour, a priest nie ma opcji brania fpa, więc zgodnie z zasadami magicznych przedmiotów nie może brać magicznej zbroi, której normalnego odpowiednika założyć nie może... Czy może nadinterpretuję przepisy?...
"I fart in your general direction"
Ale w hth nie ma save na 1+ z re-rollem, tylko 3+ z re-rollem (zerknijcie do erraty - w hth bohater na chariocie nie dostaje +2sv za bycie na chariocie, i uzywa swego wlasnego sv).
Ja teraz uzywam arcylektora, priesta i 2 magow, w tym jeden ma rod of power. Sprawdza sie znakomicie.
Modlitwy priestow sa niezle, ale dopiero w hth, bo na odleglosc niewiele robia, choc rzucenie unbreakable czy tez przerzutow na championa outridersow, jest calkiem spoko A dzieki masie kostek do dispela, czesto mi cos do roda zostaje
Ja teraz uzywam arcylektora, priesta i 2 magow, w tym jeden ma rod of power. Sprawdza sie znakomicie.
Modlitwy priestow sa niezle, ale dopiero w hth, bo na odleglosc niewiele robia, choc rzucenie unbreakable czy tez przerzutow na championa outridersow, jest calkiem spoko A dzieki masie kostek do dispela, czesto mi cos do roda zostaje
Jeśli chodzi o te rydwany i dodatek do Sv to spierdolili totalnie tą zasadę.
Chyba łatwiej uniknąć ciosu chowając się za burtami rydwany niż dosiadając grzbietu konia.
Mniejsza z tym.
Arcykapłan ma wybór albo sv 1+ albo 3+ przerzucany.
Ciężki wybór.
Chyba łatwiej uniknąć ciosu chowając się za burtami rydwany niż dosiadając grzbietu konia.
Mniejsza z tym.
Arcykapłan ma wybór albo sv 1+ albo 3+ przerzucany.
Ciężki wybór.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
W sumie późno się tu wypowiadam, ale jakoś nikt za atut nie podał, że teraz mają Hatred, co sprawia, że stają się nieocenieni w takich oddziałach jak Greatswords czy Halberdiers.
Poza tym 2 Priestów + 2 Wizadrów (Lord po dowolnej stronie) prawie zawsze daje nam możliwość tak pokierowania magią, że tam gdzie trzeba wejdzie Niezłamywalność, leczenie czy ward save.
Ale i tak największą ich zaletą dla mnie jest klimat i wygląd
Poza tym 2 Priestów + 2 Wizadrów (Lord po dowolnej stronie) prawie zawsze daje nam możliwość tak pokierowania magią, że tam gdzie trzeba wejdzie Niezłamywalność, leczenie czy ward save.
Ale i tak największą ich zaletą dla mnie jest klimat i wygląd
Unbrekable jest super. Przeciwnicy często wpuszczają, a potem zapominają zdjąć...
Ostatnio polubiłem combo. AoM + Icon of Magnus. W oddziale piechoty z dwurakiem dobrze się sprawdza. Prist może powalczyć i nie dać sobie wbić za dużo ran, a w razie jakiegoś terroryst, to cały oddział np. Great Swords nie da nogi za planszę... dodatkowo hate też mila rzecz...
Aha, czy kapłan na rydwanie ma bonus za dodatkową broń ręczną czy tylko dla piechoty??
Ostatnio polubiłem combo. AoM + Icon of Magnus. W oddziale piechoty z dwurakiem dobrze się sprawdza. Prist może powalczyć i nie dać sobie wbić za dużo ran, a w razie jakiegoś terroryst, to cały oddział np. Great Swords nie da nogi za planszę... dodatkowo hate też mila rzecz...
Aha, czy kapłan na rydwanie ma bonus za dodatkową broń ręczną czy tylko dla piechoty??
Rzucac moze, jeno poprzednia jesli byla RiP to sie konczy w momencie rzucenia kolejnego czaru (a modlitwa to bound spell, a bound spell to czar).
Strony: strona w ksiazce Empire o modlitwach, i strona w Rule Book'u o czarach RiP.
Strony: strona w ksiazce Empire o modlitwach, i strona w Rule Book'u o czarach RiP.
Powiedz to sędziom na turach, którzy twierdzą że dla potrzeb efektu miscasta umozliwiającego przeciwnikowi rzucić czar modlitwa nie jest takim czarem...karlee pisze:a modlitwa to bound spell, a bound spell to czar
karlee pisze:Rzucac moze, jeno poprzednia jesli byla RiP to sie konczy w momencie rzucenia kolejnego czaru (a modlitwa to bound spell, a bound spell to czar).
Strony: strona w ksiazce Empire o modlitwach, i strona w Rule Book'u o czarach RiP.
zależy jeszcze o którego priesta chodzi o małego czy dużego (nikt o tym nie pomyślał ) jeżeli duży to może w jednej turze rzucić na siebie dwie modlitwy RiP(nie wliczając war altara), a mały tylko jedną bo jak w następnej turze rzuca to traci poprzednia modlitwę.
No tu sie chyba mylisz, rzucenie jakiegokolwiek czaru (modlitwy), nawet w tej samej turze, powoduje że RiP jest zdispelowany...Kołek pisze:karlee pisze:Rzucac moze, jeno poprzednia jesli byla RiP to sie konczy w momencie rzucenia kolejnego czaru (a modlitwa to bound spell, a bound spell to czar).
Strony: strona w ksiazce Empire o modlitwach, i strona w Rule Book'u o czarach RiP.
zależy jeszcze o którego priesta chodzi o małego czy dużego (nikt o tym nie pomyślał ) jeżeli duży to może w jednej turze rzucić na siebie dwie modlitwy RiP(nie wliczając war altara), a mały tylko jedną bo jak w następnej turze rzuca to traci poprzednia modlitwę.
To przypadkiem nie znaczy,że duży kapłan może rzucić na turę dwie modlitwy???(jego modlitwy są RiP więc,może rzucić dwa Ripy na turę), jeżeli się mylę to wyprowadźcie mnie z błędu.armybook pisze:...An Arch Lector may use two different prayers per turn and a Warrior Priest may use one
Może rzucić dwie, tylko nie wszystkie są RIP. Może zatem np. w pierwszej modlitwie rąbnąć d6 S4, w drugiej walnąć modlitwę RIP. Poza tym skąd masz gwarancję, że pierwszej modlitwy przeciwnik ci nie zdispeluje? Wtesy walisz drugą, też RiP...