Dyskusja o ETC AR
Moderator: swieta_barbara
Re: Skład na ETC 2011
Racja, 2600;/
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Skaveny prawie nie przycięte ;D
Oczywiście, że nie ma doom rocketa i elektrycy 0-2. Ale poza tym nie widzę żadnych przycięć. Ciągle się mieści brassorbiarz, a drugi elektryk może mieć condenser/scrolla i death globe.
Core:
3*33+1 Slavów albo 2*50. (Przy takich małych oddziałach 33tki są lepsze
Jak by było za mało śmiecia można wrzucić jeszcze 2*40 clanratów
Pchanie dzwonu się nie zmienia: 40 clanratów/30 sztormów.
Co śmieszniejsze, z tego co pamiętam Weapon teamy nie są traktowane jako warmachines. Czyli skaveny będą mieć więcej placków od empire/dwarfów, bo spokojnie sobie mogą wygenerować ok. 6-7 małych
Plague Monki są troszkę przycięte przez max 30, ale nie przesadzajmy, w porównaniu do innych oddziałów ciągle są na +.
Gutterzy są przycięci, ale zamiast 2*5 można wystawić 13stkę, która powinna sobie poradzić z tymi pojedynczymi maszynkami
Rare nie jest przycięty w żaden sposób, ciągle mogę wystawić abomkę, latarkę i kółko.
Ale strasznie przegięte są GIANT RATTY!!!! Max 2*6, bo chyba ktoś przegrał przez nie
Zbanowali natomiast Vermin Lorda. Zapomnieli dodać go do spisu -100 punktów? Pewnie tak.
Praktycznie nie opłaca się brać seera na dzwonie, bo będzie goły i wesoły. Za to 2* seerzy nie będą tacy źli, bo czary z plagi są całkiem tanie. Plaga na 13+? Nawet bez bonusu na 4-5 kostkach spokojnie można rzucić.
A i czemu Power Scroll jest zbanowany? Pewnie przez brak uwzględnienia nerfa. IMO powinien zostać dopuszczony -> wtedy przynajmniej raz na grę ktoś rzuci jakiś duży, trudny czar typu 13tka
Oczywiście, że nie ma doom rocketa i elektrycy 0-2. Ale poza tym nie widzę żadnych przycięć. Ciągle się mieści brassorbiarz, a drugi elektryk może mieć condenser/scrolla i death globe.
Core:
3*33+1 Slavów albo 2*50. (Przy takich małych oddziałach 33tki są lepsze
Jak by było za mało śmiecia można wrzucić jeszcze 2*40 clanratów
Pchanie dzwonu się nie zmienia: 40 clanratów/30 sztormów.
Co śmieszniejsze, z tego co pamiętam Weapon teamy nie są traktowane jako warmachines. Czyli skaveny będą mieć więcej placków od empire/dwarfów, bo spokojnie sobie mogą wygenerować ok. 6-7 małych
Plague Monki są troszkę przycięte przez max 30, ale nie przesadzajmy, w porównaniu do innych oddziałów ciągle są na +.
Gutterzy są przycięci, ale zamiast 2*5 można wystawić 13stkę, która powinna sobie poradzić z tymi pojedynczymi maszynkami
Rare nie jest przycięty w żaden sposób, ciągle mogę wystawić abomkę, latarkę i kółko.
Ale strasznie przegięte są GIANT RATTY!!!! Max 2*6, bo chyba ktoś przegrał przez nie
Zbanowali natomiast Vermin Lorda. Zapomnieli dodać go do spisu -100 punktów? Pewnie tak.
Praktycznie nie opłaca się brać seera na dzwonie, bo będzie goły i wesoły. Za to 2* seerzy nie będą tacy źli, bo czary z plagi są całkiem tanie. Plaga na 13+? Nawet bez bonusu na 4-5 kostkach spokojnie można rzucić.
A i czemu Power Scroll jest zbanowany? Pewnie przez brak uwzględnienia nerfa. IMO powinien zostać dopuszczony -> wtedy przynajmniej raz na grę ktoś rzuci jakiś duży, trudny czar typu 13tka
a moim zdaniem te zasady wprowadzaja nieco lepszy balans niz mial miejsce na tegorocznym euro. Generalnie jestem przeciwnikiem jakichkolwiek ciec, ale te az tak zle nie wygladaja jak piszecie na ostatnich trzech stronach tego tematu (taki raban, ze az postanowilem ten plik sciagnac).
Jest wzmianka o tym, ze istnieje mozliwosc dopuszczenia armii klimatycznej, ktora nie trzyma sie powyzszych ograniczen, wiec nie trzymaja sie tego super bezwzglednie. Turniej sie odbedzie, beda mieli jakies refleksje. Czasami warto eksperymentowac.
Dodatkowo wiekszosc mam wrazenie nie doczytala, ze ograniczenia oddzialow tycza sie kazdego rodzaju jednostki z osobna, a nie wszystkich razem.
p.s.
Jedynie woch cos malo scieli
Jest wzmianka o tym, ze istnieje mozliwosc dopuszczenia armii klimatycznej, ktora nie trzyma sie powyzszych ograniczen, wiec nie trzymaja sie tego super bezwzglednie. Turniej sie odbedzie, beda mieli jakies refleksje. Czasami warto eksperymentowac.
Dodatkowo wiekszosc mam wrazenie nie doczytala, ze ograniczenia oddzialow tycza sie kazdego rodzaju jednostki z osobna, a nie wszystkich razem.
p.s.
Jedynie woch cos malo scieli
- Bestialski_Brokuł
- Oszukista
- Posty: 800
Totalna bzdura, ale ten turniej ma długą tradycję przegiętych cięc z tego co wiem. Mam wrażenie, że rzeczywiscie niektórym w tym roku nie poszło wedle ich oczekiwań więc starają się forsowac takie koszmarki. Zresztą zobaczmy- uwalone machiny, potwory (potaniały te których i tak nikt nie bierze), magia scięta po maxie. A jak nawet to nie pomoże to za rok co- na samych corach bedzie można grac? To może od razu lepiej w historicala jakiegoś zagrac.
- Cauliflower
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7659
- Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat
Ja mogę grać na samych corach, Młody też da radę
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
TK też nieźle wyglądają, tytan+book of ashur,necrosphinx za 125 pkt.
Nawet fajna rozpa mi wyszła.
Dwa duże licze,mały licz,31 łuków pieszych,8 rydwanów, 3 rycerz, 3 stalkerów, warsphinx, necrosphinx, casket, klopa,tytan, book.
Nawet fajna rozpa mi wyszła.
Dwa duże licze,mały licz,31 łuków pieszych,8 rydwanów, 3 rycerz, 3 stalkerów, warsphinx, necrosphinx, casket, klopa,tytan, book.
dużo sie mieści w tk, heh woch na samych corach proszę bardzo:D
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
W mojej rozpie też właściwie nic nie muszę zmieniać, tylko zamiast 3x20 WL wystawię 2x20 + 5 DP i 2x5 SM do zadań taktycznych i gitara
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
to jakaś paranoja z tymi ograniczenia, imperium jest warzywne do granic "bulu", nie wiem co miałbym wystawić, chyba tylko klocki do bicia...przeciwnik je stłucze i zaliczy świszczącą maskę do przodu; tego nawet nie da się wesprzeć magią...
E tam przesadzasz ;P Wystawisz mortara, cannona, hellstorma i 2*inżyniera z gołębiami + czołg w roli ruchomego 2giego cannona. Może nie będzie to takie dobre, ale ciągle da się tym grać.
Boli jedynie ograniczenie do 20 flagelantów? (bo oni po 10 są jeśli mnie to nie myli).
Boli jedynie ograniczenie do 20 flagelantów? (bo oni po 10 są jeśli mnie to nie myli).
Pedros, mogę wiele rzeczy wystawić, ale to będzie warzywne, które gdy spotka Woch, dostanie takie baty, że się nie pozbiera, piechota imperialna jest nędzna w walce, a do tego co lepszym oddziałom obcięli jeszcze unit size (wiem, wiem to na razie propozycje), magia siadła, a z inżynierami nie wiem jak jest do końca - one hero same type?? jeśli tak to wchodzi tylko BSB, z Pegaza trza zrezygnować, i bye bye drugi inżynierku
chociaż Polacy i tak zrobią Pornosa z tego; czołg jako działo jest nie do końca opłacalny; lepszy jest blaster w zasięgu inżynierka; co do piechoty to jedyne wyjście to 2x20 Flagusy, 20 GS-y i 2x40 Halabardy, zmieścić się powinno, ciekaw jestem co na to niemiecki turniejowy szajs
chociaż Polacy i tak zrobią Pornosa z tego; czołg jako działo jest nie do końca opłacalny; lepszy jest blaster w zasięgu inżynierka; co do piechoty to jedyne wyjście to 2x20 Flagusy, 20 GS-y i 2x40 Halabardy, zmieścić się powinno, ciekaw jestem co na to niemiecki turniejowy szajs
Ale i tak biednie się zapowiada to imperium ;/Max 2 identical character choices
Tyle że zauważ, że ciągle twoja antymagia będzie stała na bardzo wysokim poziomie, a czary będzie trudniej wcisnąć (max 5 kości i bez bonusu od levela -> czyli wracamy do 7mej edycji).
Dla ciebie natomiast może nie być tak źle, możesz zaspamować tanimi czarami z shadow/light/altara, które doboostują twoją piechotę.
Pamiętaj, że oddziały przeciwników też będą mniejsze.
-
- Chuck Norris
- Posty: 485
ciekawe czy jazda imperialna przez cięcia piechoty nie będzie lepsza
9 IC z kapłanem może da teraz radę
9 IC z kapłanem może da teraz radę
Scoutmaster, proszę cię....scoutmaster pisze:ciekawe czy jazda imperialna przez cięcia piechoty nie będzie lepsza
9 IC z kapłanem może da teraz radę
@Pedros, oczywiście że masz rację, ale Imperium z jednym cannonem też sobie poradzi, mortar też może robić za cannona, ma w końcu S6, a bonusem jest przecież hellblaster, nie wystawiany ze względu na swoją marną ilość trafień, tylko że np. mając po przeciwnej stronie Steam tanka albo hydrę wystarczy że przebiją się 2-3 trafienia, a wtedy poprawię z innych maszyn, to nie będzie broń na skirmiszerów, ale na large targety, biednie to wyglądają krasie, bo przeciwko takiemu imperium naprawdę gorzej wypadają; Woch to samo, co z tego że zabije mi 20 halabard, jeśli 20 mu odpowie, a co do maruderów khorna jest prosty patent...mortar i helstorm...i nie ma klocka; a 13-tkę tobie będzie naprawdę trudno rzucić; co do herosów to ciekaw jestem jak to chcą zorganizować; skoro BSB to kapitan czy mogę drugiego kapitana wystawić
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14639
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Wstawiam link do rozmowy, zeby wszyscy mogli sie zorientowac OCB.
http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 18&t=91447
Zbyszku, gniec tego ciecia, to jest duren. I zrob cos, zeby zarowno Polle i Asger nie dostali sie do AR.COM.
IMO ograniczenia Silesiana + limity oddzialow + 6x picza to najlepsze zasady jakie mozna miec na ETC.
http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 18&t=91447
Zbyszku, gniec tego ciecia, to jest duren. I zrob cos, zeby zarowno Polle i Asger nie dostali sie do AR.COM.
IMO ograniczenia Silesiana + limity oddzialow + 6x picza to najlepsze zasady jakie mozna miec na ETC.
Będzie jedna 13tka na całą grę -> zapewne Power Scroll będzie dopuszczony po "znerfieniu" go.
Zapomniałem o Hellblasterze No to nie wygląda tak źle.
Ale z tego co pamiętam halabardnicy są po 5 punktów, więc max 30 w unicie. Flagelanci wychodzą strasznie biednie -> 20 sztuk to po prostu za mało.
Zapomniałem o Hellblasterze No to nie wygląda tak źle.
Ale z tego co pamiętam halabardnicy są po 5 punktów, więc max 30 w unicie. Flagelanci wychodzą strasznie biednie -> 20 sztuk to po prostu za mało.