Napisali również wózkowi, że tenże wózek ma magic item i w którymże item'ie jest bound spell i dopiero w opise tego spell'u napisali coś o "innate"... A co do logiki twórców booka: to po kijek w innych wózkach pisali, że mają "innate ability" i nie pisali nic o item'ach, a w tym dali item'a?Karli pisze:Nie widzę tu problemu: wręcz przeciwnie, twórcy booka imperialnego w końcu przewidzieli problem z wybuchaniem lub niewybuchaniem wózka i wpisali mu do zasad, że jest innate (zatem nie wybucha).
8 edycja- pytania 2
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: 8 edycja- pytania 2
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Jeśli szukasz logiki w batlu to zmień grę ...
jeżeli mam generała w oddziale ze standard of discipline to przekazuje w 12" liderkę powiększoną o 1?
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Miecz Ci daje efekt, że zawsze ranisz na 5+. Destroyer ma zasadę minus jeden do zranienia( i więcej od 4 tafa o ile dobrze pamiętam). IMO zasada Destroyera działa na maxymalnego pułapu jakim jest ranienie na 5+. Czyli jeśli np koleś z tym mieczykiem miał nagle wystarczająco siły by ranić go na 2+ to normalnie modyfikujemy na 3+. Jeśli miałby go ranić na 5+/6+ to zgodnie z zasadą mieczyka rani na 5+.
Czy jak mam jednostkę z random movement to mogę wbić się w sam róg oddziału (wyznaczam punkt tak aby po odpowiednim rzucie na ruch styknąć się tylko z jednym modelem na rogu). tak aby przeciwnik oddawał jak najmniejszą ilością modeli, czy może po styku muszę zmaksymalizować zaangażowane modele?
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
No właśnie o to mi chodzi, że ja wybieram ruch prosto w róg jednostki.
Random movement kieruje się trochę innymi zasadami jeśli chodzi o szarże.
przykład
- jakaś abomka z random movement
- jakiś klocek piechoty
- miejsce które wyznaczyłem aby tam się poruszała aboma
___
_____
_____
_____
_____
_____
Powiedzmy, że wykulałem tyle aby móc dojść do samego środka regimentu piechoty.
Czy w takim razie po tej "szarży" będę się stykać z dwoma ludkami (bo powiedzmy, że po zamknięciu drzwi aboma będzie w styku tylko z 2 modelami) czy też muszę zmienić wcześniejszą deklarację i spiviotować się bardziej w środek klocka bo tam będzie maksymalizacja (zakładając, że mam tyle ruchu aby tam też się dostać)?
Random movement kieruje się trochę innymi zasadami jeśli chodzi o szarże.
przykład
- jakaś abomka z random movement
- jakiś klocek piechoty
- miejsce które wyznaczyłem aby tam się poruszała aboma
___
_____
_____
_____
_____
_____
Powiedzmy, że wykulałem tyle aby móc dojść do samego środka regimentu piechoty.
Czy w takim razie po tej "szarży" będę się stykać z dwoma ludkami (bo powiedzmy, że po zamknięciu drzwi aboma będzie w styku tylko z 2 modelami) czy też muszę zmienić wcześniejszą deklarację i spiviotować się bardziej w środek klocka bo tam będzie maksymalizacja (zakładając, że mam tyle ruchu aby tam też się dostać)?
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
Mam jednostkę 10 modeli + FCG w walce wręcz przeciwnik wszystkie ataki ładuje w oddział i zadaje 15 ran (pomijam ASv i Wsv) cały oddział idzie do piachu, a jak ma się to przy strzelaniu? W Rb jest tylko napisane że dowódca schodzi jako ostatni czy w tym przypadku też to ma zastosowanie?
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Bizim jak dla mnie wykonujesz ruch w wyznaczonym kierunku a jak już się stykniesz to robisz close the door w strefę z której zaczynałeś ruch.
kubencjusz pisze:Bizim jak dla mnie wykonujesz ruch w wyznaczonym kierunku a jak już się stykniesz to robisz close the door w strefę z której zaczynałeś ruch.
No dobra ale przy odpowiednim kącie to i tak stykasz się z dwoma czy nawet jednym modelem już po close the door.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
jeśli wszystko zrobisz tak jak trza i się stykniesz z 2 to się stykniesz i tyle