Rozpiski nowego Imperium

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1824
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Re: Rozpiski nowego Imperium

Post autor: Macias »

rob pisze:
pograj, zobacz i sam oceń
ale wydaje mi się ze na poziomie rozpiski można by juz było coś zmienić - tylko moja propozycja :)
np.
generał - warrior priest (AoMI)
hero - mały mag II poziom (dispell scroll)
core - 39 halabard + 2 x 5 detki spearmenów
12 spearmenów z muzykiem (dla maga)
specjal - działo
rare - czołg
razem 999 pkt
Chyba lepiej wymienić detki spearmenów na archerów (biją się tak samo, ale jeszcze mogą strzelać), a brakujące punkty uzyskać zmniejszając oddział halabard lub dając jedną detkę po 7.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
rob
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże
Kontakt:

Post autor: rob »

1 archer kosztuje 7 pkt
1 spearman kosztuje 5 pkt
chodzi o koszt - 5 detki i tak nic nie zrobi oprócz zasłonięcia oddziału głównego lub odgięcia czegokolwiek co nie lata, więc po co zwiększać koszty strat.
Emp/DoCh

"Je­dynym do­wodem na to, że is­tnieje ja­kaś po­zaziem­ska in­te­ligen­cja, jest to, że się z na­mi nie kontaktują" A.E.

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1824
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Myślę, że 20 pkt to nie jest aż tak dużo, a łucznicy mogą zrobić coś więcej (np. spanikować fasta)
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Brushlicker
Falubaz
Posty: 1037
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Brushlicker »

bez napinki, kombinuje te rozpe na baardzo towarzyski mecz, obydwoje nie gralismy od przelomu VI i VIIed. Nie spodziewam sie jakiegos szczegolnego pornosa ;)

Moze tak:
- WP z aomi
- mag light lvl 1 ale z ds

- 40 halabard
- 10 archerow
-16 handgunow

-dzialo

Dam wykaz moich figurek, jakby co.
- kapitan z buta, w placie, z tarcza i mieczem
-wp z dwoma hand weaponami
-witch hunter z brace of pistols

-20 halabard
-20 GS
-20 handgunow
-8 kawy
-kilkunastu milicjantow

Nie chcialbym zbierac fortuny, zanim zagram pierwszy meczyk.
Obrazek

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1824
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

JochnyWalker pisze:bez napinki, kombinuje te rozpe na baardzo towarzyski mecz, obydwoje nie gralismy od przelomu VI i VIIed. Nie spodziewam sie jakiegos szczegolnego pornosa ;)

Moze tak:
- WP z aomi
- mag light lvl 1 ale z ds

- 40 halabard
- 10 archerow
-16 handgunow

-dzialo
Zostaje ci jeszcze sporo punktów, więc możesz np. zwiększyć handguny do 20, podbić lvl na magu i może dać jakiś mały oddział kawalerii (5 sztandar, muzyk). I chyba lepiej zamiast normalnie wystawić łuczników dać ich jako 2x5 jako detka dla halabard, tracisz jedno wystawienie, ale masz dodatkową odginaczkę.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
rob
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże
Kontakt:

Post autor: rob »

JochnyWalker pisze:bez napinki
:) a kto tu się napina?
pozdr
Emp/DoCh

"Je­dynym do­wodem na to, że is­tnieje ja­kaś po­zaziem­ska in­te­ligen­cja, jest to, że się z na­mi nie kontaktują" A.E.

Awatar użytkownika
Brushlicker
Falubaz
Posty: 1037
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Brushlicker »

@rob
Nikt , nikt, ale proby ukrecenia pornosa na 1000pts sa zabawne :mrgreen:

@Macias

Dobra, niechaj tak bedzie ;)

-mag light, 2lvl, dispell
-wp z aomi

-40 halabard
-2*5 archers detachment
-20 handgunners
-5 KO, standard, musician

-great cannon


Dzieki wszystkim za pomoc!
Obrazek

Awatar użytkownika
Tofic
Chuck Norris
Posty: 448
Lokalizacja: Animosity

Post autor: Tofic »

Dzisiaj test za mną ciężki, katorga ze szczurami. Koniec końców wygrałem 13:7, ale przyznam, że na lekkim farcie z mojej strony. Mogę skrobnąć jakiś mały raporcik, ale tylko jak ktoś się przyzna, że sumiennie przeczyta.
Wnioski:
-Nie bać się podbijać detki do 20, szczególnie, gdy ma przejść na nią stubborn, hold the line, hate i również będzie miała +1 do trafienia. Spokojnie można nią szarżować i próbować coś trzymać, blokować lub kontr-szarżować.
-Czary kapłana są naprawdę w porządku, szczególnie ward działający na 3 oddziałach jednocześnie.
-Co do Grand Mastera w IC, to ciągle nie jestem pewien. Chociaż zabili 5 gigant ratów i z 8 plague censerów oraz odwrócili uwagę reszty kapłanów zarazy od głównej siły mojej armii.
-Pegazord najlepiej żeby miał przerzuty do save'a.
-Podtrzymuje opinię o czołgu, niezastąpiony.
-Hellblasterem nie zdążyłem sobie nawet porządnie postrzelać, spadł przez przez dzwonek. A szkoda, bo nie wiem czy jest wart swoich 185 pts. Ale za to wiem, że działa, jak to było wcześniej, must have i warte swoich 120 na pewno.
Obrazek

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1157
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Ja się przyznam, że sumiennie przeczytam. :)

Btw, +1 do hita nie przechodzi na detkę. :/
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
Shadryss
Pseudoklimaciarz
Posty: 30

Post autor: Shadryss »

Tofic pisze:Dzisiaj test za mną ciężki, katorga ze szczurami. Koniec końców wygrałem 13:7, ale przyznam, że na lekkim farcie z mojej strony. Mogę skrobnąć jakiś mały raporcik, ale tylko jak ktoś się przyzna, że sumiennie przeczyta.
obiecuję ;) bo cały czas czaję się z rozpiską na VC i ogólnie szukam pomysłu :)
Follow me if I advance,
kill me if I retreat,
avenge me if I die
W/D/L
Empire 3/1/1
Dark Elves 0/0/0

Awatar użytkownika
Tofic
Chuck Norris
Posty: 448
Lokalizacja: Animosity

Post autor: Tofic »

Po prostu nie mogę, pisałem do tej pory i pod sam koniec wyrzuciło Mnie z komputera. Wybaczcie panowie, ale trochę mnie to zniechęciło i nie będę pisał jeszcze raz, już opadłem z sił.
Bizim pisze:Btw, +1 do hita nie przechodzi na detkę. :/
Wiem o tym, ale odpowiednio ustawiony wózek dodaje nawet 3 oddziałom boots.
Obrazek

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2438
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

powiedzcie mi co takiego rewelacyjnego jest w detkach po 5 łuków? totalnie tego nie widzę.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Awatar użytkownika
Brushlicker
Falubaz
Posty: 1037
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Brushlicker »

jako odginaczki rzekomo super
Obrazek

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1824
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Reyki pisze:powiedzcie mi co takiego rewelacyjnego jest w detkach po 5 łuków? totalnie tego nie widzę.
-prawie darmowa odginaczka,
-nienajgorzej strzelają (fasta mogą spanikować),
-WH który do nich dołączy może strzelić po marszu
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Siena
Chuck Norris
Posty: 512
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże

Post autor: Siena »

Macias pisze:
Reyki pisze:powiedzcie mi co takiego rewelacyjnego jest w detkach po 5 łuków? totalnie tego nie widzę.
-prawie darmowa odginaczka,
-nienajgorzej strzelają (fasta mogą spanikować),
-WH który do nich dołączy może strzelić po marszu
Moim zdaniem: 5 łuczników ma marne szanse spanikować fasta (na bliskim trafiają na 4+ i zazwyczaj ranią na 4+). Ta prawie darmowa odginaczka nadal jest droższa od włóczników, halabardników i milicjantów. WH w 5 łuczników, aż prosi się o magiczny pocisk i szybkie zejście.

Ja pozostanę przy milicjantach :mrgreen:

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1824
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Siena pisze: Moim zdaniem: 5 łuczników ma marne szanse spanikować fasta (na bliskim trafiają na 4+ i zazwyczaj ranią na 4+). Ta prawie darmowa odginaczka nadal jest droższa od włóczników, halabardników i milicjantów. WH w 5 łuczników, aż prosi się o magiczny pocisk i szybkie zejście.

Ja pozostanę przy milicjantach :mrgreen:
No właśnie, trafiają na 4+, ranią na 4+, czyli 5 zadaje 1.25 rany, druga 5 wbija drugą ranę i już jest panika. Wh bierze na klatę magiczne pociski (a właściwie nie on tylko łucznicy), w końcu nie na darmo mu dali MR2.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Siena
Chuck Norris
Posty: 512
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże

Post autor: Siena »

Trafienie na 4+ jest tylko na bliskim, więc nie jest już tak fajnie. WH z MR 2 nadal jest podatny na magiczne pociski. Taki fireball czy też banishment składają 5 łuczników nawet z magiczną ochroną na 5+. No i nadal są droższą odginaczką niż jednostki wymienione wyżej.

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

ehhh...łucznicy mają skirmish. Biorąc pod uwagę marne 8 ruchu - to inne odginaczki mogą zostać wymanewrowane - łucznicy nie , warto za to dać 5 pkt - to jest oczywiste... :roll:
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
rob
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże
Kontakt:

Post autor: rob »

w mojej opinii milicjanci są najlepsi do detek (po 5 modeli w detce - ilość ataków jakie wypłacają jest nieoceniona - nawet polecieć czymś takim na pałę do szarży i wypłacić tyle ataków ile się da np jakiemuś magowi nieumiejętnie rozstawionemu to juz coś), jednak wystawiając kilka detek w armii nie warto przeinwestowywać w mięso które schodzi zbyt szybko. obecnie najbardziej opłacalną detką jest 5 włóczni - ustawiasz gęsiego i niech idą do przodu na steadfaście jednostki głównej, nawet niech zostanie jeden to ten jeden też ma steadfasta i skutecznie zablokuje ruch jednostki przeciwnika. jeżeli ktoś proponuje archerów - ok, niech sobie tym gra, do mnie absolutnie nie trafia argumentacja za tą jednostką. to po prostu drogie plewy. :)
Emp/DoCh

"Je­dynym do­wodem na to, że is­tnieje ja­kaś po­zaziem­ska in­te­ligen­cja, jest to, że się z na­mi nie kontaktują" A.E.

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Jeden włócznik raczej nie będzie miał zasięgu 3" do parent unitu. Zwłaszcza gdy miałby być typową odginaczką (czyli wychodzisz na pałę do przogu pod regiment wroga).
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

ODPOWIEDZ