1444 - lokal

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Corvus Albus
Kretozord
Posty: 1960
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

1444 - lokal

Post autor: Corvus Albus »

Rozpiska na lokal:

Sorceress generał @ 185 pts
2 lvl, DS, Sacrificial Dagger

Sorceress @ 185 pts
2 lvl, DS, Darkstar Cloak

10 Crossbowman @ 115 Pts
Shield, Musican

20 Warriors @ 120 Pts
NAKED :D

5 Dark Riders @ 117 Pts
Crossbow, musican

5 Harpies @ 55 Pts

5 Harpies @ 55 Pts

6 Cold One Knights @ 202 Pts
FCG

1 Cold One Chariot @ 100 Pts

6 Shades @ 108 Pts
2nd weapon

2 RBT @ 200 Pts

Total: 1442 pts

Casting Pool: 7

Dispel Pool: 4

Models in Army: 62

Myślę, że w jedną turę przeciwnik pozbędzie się skroli. Czarka z nożem będzie rzucać zaklęcia na minimum 3 kościach, druga na 3 i na 2. Plan jest stać strzelać i czarować, jak coś się zbliży na odległość szarży CoK + CoC wkraczają do akcji. Shades prowadzi ostrzał z lasu jak się uda i tnie marsz. To samo harpie jeżeli nie trafię na maszyny.

Wszelkie sugestie mile widziane.
Obrazek

Awatar użytkownika
odein
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 142

Post autor: odein »

jak chcesz rzucac na 3 kosciach 2 czary ta czarka z nozem to musisz 4 gosci ciac na ture. A jak ci haila ktos pusci albo klopa trafi ten klocek to nie bedzie kogo juz ciac. :) jesli mozna (bo nie wiem) spanikowac sobieoddzial w ten sposob to ponizej 17 juz masz szanse zeby sie sam udupic na 8 ld czarodziejki moze sie nie udac
a ps. co to za lokal?

Awatar użytkownika
sharkoon
Mudżahedin
Posty: 226
Lokalizacja: Biała Podlaska->Moria

Post autor: sharkoon »

Nie podoba mi się tylko ten chariot. Wywaliłbym go i jednego cold ona i wstawił jeszcze 10 croswbomen lub 6 shades.

Awatar użytkownika
Corvus Albus
Kretozord
Posty: 1960
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Corvus Albus »

Co do czarowania to czarka z nożem ma 2 kości do tego za 2 zabitych na turę dostaje minimum 2 kości za jednego, więc ma 3 kości na jeden czar.

Czarów się nie boję 2 DS i 4 DD chyba starczą, tylko IF'ka mnie pogrąży. Co do klopy zazwyczaj 2 bolce mi starczą do zabicia załogi i przystopowania jej na jakiś czas.

Rydwan wystawiam bo mam i liczę na impacty, ale pomyślę by czymś sproxować coś innego.

Turniej ma Wilczek w Poznaniu organizować jakoś w ten sierpniowy długi weekend.
Obrazek

Awatar użytkownika
Ritchie
Wodzirej
Posty: 710
Lokalizacja: Provinz Posen

Post autor: Ritchie »

odein pisze:jak chcesz rzucac na 3 kosciach 2 czary ta czarka z nozem to musisz 4 gosci ciac na ture. A jak ci haila ktos pusci albo klopa trafi ten klocek to nie bedzie kogo juz ciac. :) jesli mozna (bo nie wiem) spanikowac sobieoddzial w ten sposob to ponizej 17 juz masz szanse zeby sie sam udupic na 8 ld czarodziejki moze sie nie udac
a ps. co to za lokal?
bazowo jest 7 kości

każda czarka rzuca na dwóch PoD i średnio daje to 3 kości z wykorzystanych dwóch (ale może dać 2 albo 4).

Czyli mamy 9 kości. Sztylecik daje dodatkowe dwie --> 11.

Więc 4 czary można rzucać tak: 3, 3, 3, 2. Przy odrobinie szczęscia 3, 3, 3, 3, a przy odrobinie pecha 3, 3, 2, 2.


Grunt, żeby dobre czary wylosować bo tak to raczej wszystko powinno wchodzić na takiej liczbie kostek.

Chociaż ja nie lubię magii na takie małe punkty. Ja to mam pecha przy losowaniu czarów - zawsze trafię akurat to co jest mi najmniej przydatne. Co innego jak się ma IV level lub tome of furion na jakiejś czarce. . . wtedy ma się przynajmniej wybór bo czarów jest więcej niż jesteśmy w stanie rzucić.
"weź ten miecz i odnieś go swemu panu, niech go uważa za znak zwycięstwa i niech przyśle cesarzowi, swemu przyjacielowi, by się dowiedział, że może wyśmiać zabitego nieprzyjaciela albo opłakiwać krewnego"

Widukind z Korwei, Kronika Saska

ODPOWIEDZ