POGAŃSKA REBELIA SŁUG CHAOSU - Lubartów 10.02.07

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
RomualdZielony
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 48

POGAŃSKA REBELIA SŁUG CHAOSU - Lubartów 10.02.07

Post autor: RomualdZielony »

Lubartowski Klub Gier Bitewnych „Zielony Smok” zaprasza na turniej Warhammera Fantasy Battle, o randze lokalnej, na 2x1350 punktów, o wdzięcznej nazwie:

„POGAŃSKA REBELIA SŁUG CHAOSU”

Turniej odbedzie się 10 lutego br. w Lubartowskim Ośrodku Kultury przy ulicy Cichej 6 w Lubartowie. Równolegle z turniejem będzie miał miejsce Konwent Miłośników Fantastyki G-Con, na który również serdecznie zapraszamy – będzie do wysłuchania kilka fajnych prelekcji, będą też spoko konkursy i możliwość zagrania sesji/LARPa jeśli kogoś to interesuje.

Wejściówka na turniej to 15zł od pary(10zł od pojedynczego gracza) , w co wliczona jest cena wejścia na konwent, czyli możliwość poruszania się po jego terenie i brania udziału we wszystkim co jest możliwe.

Rozpiski należy zgłaszać na adres jromaneczko@o2.pl do 08.02.07 r. Każdy zawodnik który zgłosi się w terminie dostanie +3 pts do klasyfikacji generalnej!!. Ze względu na ilość stołów limit zgłoszeń to póki co 20 par(kto pierwszy ten lepszy).

Gramy 3 bitwy po 6 tur lub po 3 godziny.

Gramy wg. wszystkich errat , dire wolfów i uściśleń sędziowskich.

Można proxować!

Podczas turnieju odbedzie się całkowicie subiektywna ocena malowania(malowanie 0-3 pts , konwersje 0-2 pts , podstawki 0-1 pts , WYSIWYG 0-1 pts.) a także test wiedzy, za który będzie można otrzymać maksymalnie aż 10 punktów(zaznaczam, że będzie wyjątkowo trudny).

Każdy gracz zoobowiazany jest do przyniesienia wlasnej rozpiski, podr., errat, kostek etc.etc. na turniej.(nie interesuja mnie żadne wymowki jak ktos nie ma choćby wydrukowanych zasad to będą karniaki!!)

PLAN TURNIEJU:

10:00 – 10:30 Zapisy
10:30 – 13.30 I bitwa
13:45 – 16:45 II bitwa
17:00 – 20:00 III bitwa

Zasady Stategiconu, więc:

Różnice punktowe:
0 - 499 Remis 10 / 10
500 - 999 Mała Wygrana 13 / 7
1000 -1599 Duża wygrana 15 / 5
1600 - 2199 Zdecydowana wygrana 17/3
2200+ Masakra 20 / 0

Wartość armii 2x1350 (min. 1325) lub 2700 (bez lorda, min. 2650 ). Max 4 herosow (SLOTY!!!).

Można grać w następujących układach:
- jedna osoba jedną armią na 2700,
- dwie osoby jedną armią na 2700,
- jedna osoba dwiema armiami na 1350,
- dwie osoby dwiema armiami na 1350.
Nie mozna wystawiac alternatywnych armii (z konca kodeksów, WD, itp.) - wyjatek: Southland z armii Lizardmenów.
Nie można łaczyć dwóch takich samych armii.
Nie można dublować magicznych przedmiotów.
Nie ma panik od sojusznikow.
Nie mozna rzucac na sojusznikow zadnych czarow. Nawet przerzutow nie mozna zuzywac jesli to sojusznik je rzucil.
Mozna uzywac armii z kampanii Storm of Chaos.
City Garisson jest dopuszczony.
Nie mozna wystawiac specjalnych bohaterów.
Mozna wynajac jednostki Dogs of War jako jednostki Rare, chyba, że nie przewiduje tego lista armii.
Gramy z ograniczeniem magii do maksymalnie 6 poziomów (Sylvannia = 2 poziomy, Tomb Prince = 1 poziom, Liech Priest = 2 poziomy, Casket = 1 poziom, Runesmiths = 1 poziom, elektrycy wiadomo tzn za superchrged acumulator lub energy condenser 2 poziom).
W przypadku grania dwiema armiami dopuszczalne są wszystkie sojusze za wyjątkiem przypadku, w którym jakikolwiek "model" nienawidzi jakiegokolwiek "modelu" z armii sojuszniczej.

Z grubsza tyle, jeśli o czymś zapomniałem to napiszcie to dodam Smile

Scenariusze(czyli to co lubartowskie tygrysy lubią najbardziej Very Happy):

1) Have no fear, rebellion is here!!

"Przepowiednie się ziściły. Po dziesiątkach lat niewoli nadszedł czas wyzwolenia. Rebelia nadchodzi wielkimi, ciężkimi krokami. Mędrzec przemówił: Nie bójcie się, rebelia jest tutaj! Serca młodych zapałały uczuciem. Tak! Zemsta, zemsta, zemsta na wroga..."

Przed grą obaj gracze wybierają jeden dowolny oddział. Zostaje on przepełniony słowami Mędrca i staje się unbreakable do końca gry. Jednakże, zapał młodych gniewnych może szybko się wypalić, dlatego jeśli oddział nie 'zarobi' w ciągu bitwy swojej wartości punktowej to liczy się jako zniszczony i przeciwnik otrzymuje za niego 2xwięcej punktów niż normalnie.

2) Rebellion in Dreamland

"Przygotowania trwają i już wkrótce armia będzie gotowa do powstania, mój panie. Skupiliśmy w naszych rękach tyle magii ile tylko nasze wróżki mogły w sobie zmagazynować. Wróg nie będzie w stanie wykorzystać w całości potencjału swoich magów. Teraz albo nigdy!"

Akcja scenariusza toczy się w magicznej Krainie Snów, przepełnionej pradawną magią. Jak wynika ze wstępu rebelianci ową magię zmagazynowali, powodując znaczne osłabienie wiejących zwykle mocno Wichrów Magii. Dlatego każdy czarodziej w tym scenariuszu ma -2 do rzutu na czarowanie. Bound spelle działają z power levelem zmniejszonym również o 2. Inkantacje działają również wtedy, gdy ich wartość osiągnie 0 albo liczbę ujemną.

3) POGAŃSKA REBELIA SŁUG CHAOSU BUAHAHAHA!!!

"ACH, nareszcie! Udało nam się, bogowie! Znaleźliśmy doskonałe miejsce na rytuał, wezwiemy twojego najpotężniejszego sługę, nasz władco! Musi nam się udać, musi! Wezwiemy demona i cały świat poczuje na sobie piętno pogańskiej rebeli twoich sług! Mistrzu! Pomóż nam w tym genialnym dążeniu! Niech rzeczywistość stanie w ogniu, który zgasić będzie mogła tylko odpowiednia ilość krwi wylana ku TWEJ chwale...!"

Scenariusz z lini harcore. Na środku stołu staje sobie stodoła o wymiarach przynajmniej 100x80mm. Wewnątrz urzęduje oddział 20 kultystów Chaosu, którzy odprawiają krwawą ceremonię, mającą na celu wezwanie... sami zobaczycie kogo Smile Kultyści mają statystyki zwykłych ludzi więc M4 WS3 BS3 S3 T3 W1 I3 A1 LD7, AS6+(light armour), z tą różnicą, że jako oddział(stoją w 4 liniach po 5 osób) są unbreakable i za nic w świecie nie ruszą się poza stodołę. Stodoła jest traktowana jak domek z nowe edycji i tyczą się jej wszelkie stosowne zasady. Zadaniem graczy jest oczywiście rozwalenie wszystkich kultystów(wystarczy 1 aby wezwać demona) zanim zostanie przyzwany stwór ze wymiaru Spaczenia. Jeśli wraz z wybiciem 4 tury u zaczynającego gracza, jakikolwiek kultysta będzie znajdował się wewnątrz stodoły dochodzi do bluźnierczego aktu przyzwania demona, który zjada natychmiast wszystko to co znajduje się w stodole i przy okazji ją rozwalając. Demon ma proste zadanie - porusza się w kierunku najbliższego oddziału aby go unicestwić. Demon rusza się w każdej turze ruchu - zarówno jednego jak i drugiego gracza.
Nagrody: za zabicie kultysty +5VP(czyli w sumie za nich 100VP), za zabicie demona... jego wartość punktowa. Jakie demony mogą się zjawić tego dowiecie się już przed samym turniejem Smile

P.S. Dziękuję zespołowi "Gamma Ray" za inspirację do stworzenia koncepcji turnieju i scenariuszy. Zespół ten będzie można usłyszeć oczywiście na naszym turnieju, bo o podkład muzyczny zadbamy Smile

Awatar użytkownika
Shakin' Dudi
Masakrator
Posty: 2633
Lokalizacja: Moria - Lublin

Post autor: Shakin' Dudi »

juz w tą sobote :)

ODPOWIEDZ