17-18 III 2250ptk turniej 2 dniowy - Rzeszów

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
war2bone
Chuck Norris
Posty: 583

17-18 III 2250ptk turniej 2 dniowy - Rzeszów

Post autor: war2bone »

Rzeszowski Klub Fantastyki ma zaszczyt zaprosić na turniej WFB pod nazwą:

Krzysztof KononoWitch


INFORMACJE OGÓLNE:
- Wielkość armii 2250 ptk na gracza
- Data – 17-18.03.2007 (sobota i niedziela)
- Miejsce – Spółdzielczy Osiedlowy Dom Kultury "Nowe Miasto" ul. Podwisłocze 6 w Rzeszowie
- Rozegrane będą 5 bitwy
- Wpisowe – 15zł
- Rozpoczęcie turnieju godzina 9:00
- Rozpoczęcie zapisów godzina 8:00

Planowany czas :
Sobota :
8:00 - 8:30 - zapisy
8:30 - 8:50 - losowanie pierwszych par, losowanie stołów czekanie na spóźnialskich
9:00 - 12:00 - pierwsza bitwa
12:20 - 15:20 - druga bitwa
15:20 – 16:00 - przerwa obiadowa
16:00 - 19:00 - trzecia bitwa
Niedziela
9:00 - 12:00 - czwarta bitwa
12:20 – 15:20 – piąta bitwa

REGULAMIN:

- Armie na 2250 pts

Zasady scenariuszy są oparte na scenariuszu Pitched Battle

I. "Nazywam się KononoWitch Krzysztof urodziłem się dnia 21 stycznia...
"

1 z twoich bohaterów staje do wyborów na prezydenta miasta Białegostoku
niestety nie ma on programu wyborczego dlatego rzuć d6 aby wybrać program wyborczy i partie polityczną

1. jesteś skompromitowanym łapówkarzem bohater ma -3 do LD (nikt nie chce na niego głosować )i jego odział też , ale są i korzyści łapówkarskie +2 WS +1 S +5 I +1 do casta dla łapówkarza, jest odporny na panikę i automatycznie zbiera wszystkie oddziały które przez niego przebiegną

2.przedstawiciel partii rządzących
bohater otrzymuje +2 do armour save'a 5+ warda i stupidity (wiadomo jakie decyzje podejmuje koalicja)

3.Stary komuch z ramienia Partii z racje iż jest przywiązany do byłego systemu politycznego
bohater jak i odział ma zasadę stubborn ale tym samym -1 do CR (jego poglądy są nie modne )

4. "Ja jestem prosty chłop stąd , wy mnie znacie , wy wiecie kto ja jestem , napijmy się"
na poczatku tury gracza rzut d6:
1- oddział herosa ma stupidity
2- nic sie nie dzieje
3-6. oddział herosa ma frenzy
efekt trwa do nastepnej tury

5.Liberał bohater otrzymuje 1 z 3 bonusów z racji iż jest zwolennikiem wolnego rynku:
+1 Ws +1 S lub +1 A lub 5+ ward save, niestety d3 odziały przeciwnika są słuchaczami jedynego słusznego radia i mają na bohatera hatred

6. kandydat niezależny.wybierz wynik 1-5

II.Fundusze na kampanie wyborczą
Z racji iż pan Krzysztof nie ma funduszy na kampanie wyborczą, wystawił wiele ze swoich artefaktów na allegro aby pozyskać pieniądze.
obaj gracze licytują jaką ilość punktów są skłonni oddać za każdy z artefaktów część z nich jest BCM (bez ceny minimalnej) część nie
---Woda toaletowa pana Krzysztofa "WARS" - dla odziały BCM odział dostaje zasadę fear,
chyba iż przeciwnik outnumberuje nas 2 razy bardziej (tak jak fear elves u goblinów)
---Czapka uszatka - dla bohatera (cena minimalna 50 punktów) daje bohaterowi +1 LD i +1 Save'a i warda na 6+
---sweterek we wzorek - tylko dla bohatera (cena minimalna 100 punktów) +1 do T bohater wzbudza Fear i magic resistance (1)
---Żuk teleport dowolnego herosa 1 raz na gre w compulsory movement phase'ie
(cena minimalna 100 punktów)

III."I chcę też wyprowadzić policję na ulicę, chcę wyprowadzić policje żeby pilnowałała
całego naszego porządku bo od tego jest policja i straż miejska od tego oni są , od tego są oni"
po stole chodzi 3 policjantów poruszają sie tak jak fanatyk (2d6 + scatter, nie mogą zginąć ) i w promieniu 5 cali od nich gracze mają -1 do casta -1 ws. jeżeli policjant przescatteruje się przez walkę wówczas zadaje po 1 woundzie każdej ze stron / odziałowi (pałuje) bez save'ów
i oba odziały testują panike nawet jeśli immune to psychology odziały które zdadzą nie mogą gonić uciekających ponieważ są spisywani przez pana policjanta

IV „Matkę mi napadli!!!”

Z prawej krawedzi stolu (po srodku) wybiegają bandyci którzy uciekają z napadu na matkę Pana Connonowitcha. Gracz który pokona bandytów w walce wręcz przejumuje słoik z $$$.
Jeśli bandyci polegną ze strat odniesionych w wyniku strzałów słoik zostaje w miejscu zbicia ich. Po zdobyciu pieniędzy gracz musi ich utrzymac do konca bitwy. Można odbijac kase od przeciwnika. Jeśli dotrzyma pieniądze do końca gry otrzymuje 200 VP.

Staty : M=4, WS=5, BS=3, S=4, T=3,W=1 A=2, LD=8

Zasady specjalne: Ward na 5+ (są tak zwinni że unikają ciosy/strzał z łatwością)
Leparkour- negują wszystkie minusy za tereny, przebiegają przez jednostki graczy bez zadnych minusow, jeśli przebiegną przez jakis oddzial to zadaja cos jak slashing attack tylko ze z sila 2. Ponadtto za ich zwinny ruch oddzialy/maszyny strzelające do nich maja –2 do trafienia (skirmish, zwinny ruch) + reszta modyfikatorów jak daleki zasieg itp.
Killing blow.
Immume to psychology (są tak zdesperowani ze nawet terror/strach ich nie zlęknie)

V. Pan Cristof wdzięczny za pomoc w schwytaniu bandytów, postanowił was odnaleźć i podziękować wam.

Pan Connonowitch zajeżdża na pole bitwy swoją furą i wyjmuje dla każego coś miłego, zobacz co ty dostaniesz od Kandydata!

Rzuć 2k6 i zobacz do otrzymales:
2 – O, kurde, pan krzysiu pomylil sie i wziął zamiast potionu bimber, ten daje losowo wybranemu oddzailowi Stupidity.
3 – Kurcze, to pudło miało być dla konkurencji!!! Pan Cristof pomylil pudelka i zamiast jakiegos uzytecznego przedmiotu dal Ci przypadkiem bombe, otrzymujesz 2d6 z sila 3 (jeden losowo wybrany oddzial dostaje hity).
4 – Bound spell power lvl 3 z czarem Second Sighn of amul (lore havens numer 2)
5 – Talizman który daje Magic resistance 1, na oddzial.
6 - Jeden z bohaterów otrzymuje zdolność always strike first.
7 – Dostajesz 170 VP pod koniec bitwy.
8 – Jeden z bohaterów wzbucha strach.
9- Wybrany bohater dostje pierscionek w którym jest zaklęta moc, ataku ziejącego ogniem z siłą 2.
10 – Wybrany bohater może wykonać jeden atak (poświęcając jeden normalny atak) z podwojoną siłą.
11 – Jeden oddział dostaje potiona ( po wypiciu go zyskuje on(oddział) regenke na 6+)
12 – Pan cristof daje twojemu generałowi megafon dzięki czemu lepiej go słychać i daje on liderke na 18” zamiast na 12”.

Turniej LIMITED
nie wolno używać special characters, ani alternatywnych armii z końca podręcznika .
Wolno używać jednostki Dogs of War jako rare i Kislevu zgodnie z zasadami Limited. Wolno używać RoR z tym wyjątkiem, ze jednostki pojedyncze zajmujące slot hero mogą być brane TYLKO przez DoW. Jeśli zdecydujesz się na wystawienie RoR MUSISZ mieć ze sobą aktualne zasady dla tej jednostki - ponadto musisz upewnić się czy jednostka jest w pełni oficjalna i dopuszczona do gry.
Obowiązują wszystkie wydane Army Books, Dogs of War Chronicles 2004, Chaos Dwarfs Ravening Hordes, Kislev Chronicles 2004, The Cult of Ulric Chronicles 2004, Stom of Chaos,
- Obowiązuje errata DE z Chronicles 2004 oraz Steam Tank, Hydry DE z Annual 2002, Lizardmen Sacred Spawnings
- Obowiązują wszystkie FAQ GW i Uściślenia Sędziowskie z Lutego 2007 ,
-
- Wcześniejsze wysłanie rozpiski nie zwalnia z przyniesienia jej na turniej - Rozpiska MUSI być w pełni czytelna - powinna wiec zawierać profile jednostek/bohaterów oraz opisy magicznych przedmiotów

- Rozpiski są jawne i przed rozpoczęciem wystawiana figurek należy przedstawić przeciwnikowi swoją armię, włącznie z zasadami specjalnymi armii, magicznymi przedmiotami, wyposażeniem bohaterów itp.

- Nie ma wymogu pomalowanych armii
- Każda bitwa trwa 3 godziny lub 6 tur,
- Gracz zobowiązany jest przynieść ze sobą na turniej:
>Army Book lub inną publikację, wg której jego armia jest wystawiana
>Kostki do gry, miarkę calową, używane przez siebie wzorniki
>Adekwatne Figurki (proxy [te rażące] będą dopuszczane tylko za zgoda sędziego i po uprzednim kontakcie mailowym )
- Gramy na stołach 72"x48"
- Tereny zostaną rozstawione przed turniejem przez sędziego , po bitwie tereny powinny powrócić na swoje miejsce..

- Bitwa rozstrzygana jest wg następującego schematu punktowego:

>Różnica punktowa 0-199 10:10
>Różnica punktowa 200-399 11:9
>Różnica punktowa 400-599 12:8
>Różnica punktowa 600-799 13:7
>Różnica punktowa 800-999 14:6
>Różnica punktowa 1000-1199 15:5
>Różnica punktowa 1200-1399 16:4
>Różnica punktowa 1400-1599 17:3
>Różnica punktowa 1600-1799 18:2
>Różnica punktowa 1800-1999 19:1
>Różnica punktowa 2000+ 20:0

MALOWANIE:

W trakcie turnieju zostanie przeprowadzona ocena armii. Zdobyte punkty z oceny zostaną doliczone do rankingu głównego i będą miały wpływ na wyniki końcowe.

Ocena armii:
a) Dokładność pomalowania armii 0-6
b) Podstawki. 0-2
c) WYSIWYG 0-5
d) Konwersje stopniowane 0-5
e) test wiedzy 0-10


- Punkty karne – mogą zostać przyznane za:
>Niewłaściwe zachowanie, przeklinanie, oszukiwanie, wykłócanie się z przeciwnikiem itp.
>W przypadku nagminnego łamania zasad turnieju, niestosowanie się do zaleceń sędziego, chamskie zachowania sędzia główny może zdecydować o zdyskwalifikowaniu gracza i przyznania wszystkim jego dotychczasowym przeciwnikom wyniku Masakra

Dodatkowo para może przyznać ptk worst play, musi przy tym podać jakieś sensowne wytłumaczenie

1 WP - 2 dużych ptk
2 WP - 9 dużych ptk
3 WP - 22 dużych ptk
4 WP - dyskwalifikacja

Kilka uwag:

rozpiski proszę wysyłać na adres M_kluska@wp.pl
odkładajcie poległe figurki w miejsce gdzie nie stoją żadne jednostki
rzucajcie kostkami tak, żeby było wyraźnie widać wynik, nie w miejsce gdzie jest kupa niepotrzebnych kostek
nie ma próbnych rzutów
mówcie wyraźnie który mag rzuca w danej chwili dany czar, która maszyna strzela na dany zasięg
jeśli macie wątpliwości co do danej zasady np. co to jest 4 na monster reaction sprawdźcie w rulebooku, lub odpowiedniej publikacji, w końcu po to jest
jeśli nie możesz zdecydować się ile się ruszyć, połóż w miejsce danej figurki znacznik
Turniej postaramy sie zgłosić do Ligi ogólnopolskiej,

Turniej jest połączony z R-konem tzn. uczestnicy turnieju są jednocześnie uczestnikami R-konu i na odwrót [ Możesz przebywać na R-konie bez dodatkowych opłat lub wejść na turniej za darmo gdy jesteś uczestnikiem R-konu ],

Turniej obdywa się w osiedlowym domu kultury natomiast nocleg jest na terenie R-konu

strona R-konu http://www.rkon.reanimator.pl/program.php

Mapa dojazdu

Obrazek

Mapa Rzeszowa dostępna pod adresem

http://www.resinet.pl/wysz_ulic/index.php3

Awatar użytkownika
qlpin
Chuck Norris
Posty: 425

Post autor: qlpin »

poniżej przedstawiam możliwe połączenia pkp z Krakowa (samochodem jedzie się teraz dłuzej niż pociągiem ze względu na remonty):
opcja 1:
Kraków Główny odjazd 4:20 z przesiadką w tarnowie
Rzeszów przyjazd 7:14
Opcja 2:
Kraków Główny odjazd 6:45 z przesiadką w tarnowie
Rzeszów przyjazd 9:07
Opcja 3
Kraków Główny odjazd 7:27
Rzeszów przyjazd 9:57(bez obaw jak będziecie jechać to zaczekamy)
opcja 4
przyjeżdżacie w piątek i nocujecie na terenie konwentu...

odjazdy z Rzeszow do Krakowa są co godzine mniej więcej także luz...

niestety z Lublina do Rzeszowa są 2 busy o 7 przyjeżdżają koło 10 rano
także jeśli byliby chętni na przyjazd to przesuniemy lekko time table turnieju(jutro podam numery tel. dla zainteresowanych)

jeśli chodzi o wyjazd z Rzeszowa i powrót do Lublina to tu jest już więcej opcji...

ODPOWIEDZ