Szpan-szpaczeniowa galeria obrazkowa
Moderator: Hoax
Szpan-szpaczeniowa galeria obrazkowa
Temat z skaveńskimi rysunkami
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
Mam pokaźną galerię na kompie, wiesz jak trudno znaleść grafiki nocnych goblinów i kultystów w sieci, koszmar. Przy okazji zbierałem wiele innych grafik, mam sporo szczurzych bo pracowałem swego czasu nad dodatkiem do szczurów, nie tyle co armią a rozbudową jednostek klanowych(każde z ramion ratogra z wyprastki miało własne zasady, plagi-ulepszenia dla pestilensa, moulderowy lord który mógł brać abombę na wierzchowca, czołg spaczeniowy, mega działo skyre które się wsadza na platformę dzwonu, trucizny i bomby dymne dla eshin, jednostka sabotażystów, nowe weaponteamy itp) ale z braku pomocy projekt zdechł śmiercią głodową, ale sporo fajnych grafik nazbierałem. Co pewien czas coś wrzucę
Durin w kultystach masz chyba 20-coś orginalnych grafik GW chaosytów, potem założe
Durin w kultystach masz chyba 20-coś orginalnych grafik GW chaosytów, potem założe
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
Nie mam go już chyba na kompie, zaginął podczas przenoszenia danych na nowy komp, leży gdzieś zgrany na jednej z dzisątke niepopisanych płyt ale coś tam pamiętam...
Weapon teamy:
działko błyskowe- miniaturowa wersja działa spaczeniowego, wystrzeliwuje pojedyńczą spacz-błyskawicę. Nazwa pochodzi stąd że błyskawica przypomina błysk niżeli ciągłą wiązkę działa spaczeniowego. Strzela jak działo imperialne zasięg 12cali, siła 5 bez pancerza. W jednym z misfire było odbicie się wiązki od wypolerowanego kawałka pancerza przeciwnika.
łowcy moulder- łowcy tak i potworów jak i niewolników, mogą strzelać do walki wręcz. Uzbrojeni w wyrzutnie sieci, która jest pod spacz-napięciem, trafiona jednostka otrzymuje ASL lub -1 do S i A lub -2k6 do zasięgu każdego ruchu, efekt utrzymuje się do śmierci jednostki lub następnego strzału, zasięg 6 cali.
spacz ogar- dwa skaveny ledwo trzymające na smyczy "szczuro-wilka", jednostka do tropienia potencjalnych ofiar. Ma artleryjka ataków i S5, tak misfire oznacza że ogra atakuje wyprowadzające go skaveny.
spaczrakietnik- drużyna uzbrojona w słabszą wersję spacz rakiety, jeden z misfirów oznaczał że członek załogi został przywiązany ogonem do wystrzelonego pocisku lub wsadzenie pocisku odwrotnie do wyrzutni(pocisk strzela w przeciwnym kierunku)
korbacz plagi- dwóch mnichów zarazy, walczą ogromnomnym cepem zarazy, mniejszy załogant cały czas niesie kulę po to by machający się nie zmęczył i zachował siły na wrogów. Stykające się jednostki musiały robić k6 testów Wt. Cep to wielka broń, załoga daje k6 ataków co turę walki.
Kocioł zarazy- jeden szczur kocioł niesie drugi za pomocą kropidła rozpyla walrtość w powietrzu. Zasięg 6 cali wymusza k6 testów Wt oraz je obniża jak w zasięgu 4' lub mniej.
Spacz-pole- wybierz jednostkę w zasięgu 6 cali, spacz pole pochłonie artyleryjka ran jakie jednostka otrzyma od strzelania(rany od dział się wymnaża) i magicznych pocisków. Jednym z misfirów jest unieruchomienie danej jednostki(lub k6 hitów S4 bez ochrony pancerza) lub poprostu przysmażenie jej.
sabotażyści- jeden skaven trzyma klatkę z szczurami obwieszonymi materiałami wybuchowymi, drugi skomplikowany detonator, by zapewnić braterską lojalność są połączeni łańcuchem. Zasada działania po wypuszczeniu szczurka leci oni do 10 cali, automatycznie trafia, może przebiegać przez combaty, sojusznicze/wrogie jednostki, ale robi się rzut czy ktoś go nie nadepnie(a wtedy ka-BOOM). Jednostka która oberwie szczurkiem otrzymuje Artyleryjka trafień z S4 i Ap(-1), w przypadku atakowania machin oblężniczych liczy się jakby trafienia były zadane w walce. Jednem z misfirów było to szczurek radośnie wracał do pana po uruchomieniu detonatora lub zdetonowany zostawał szczur który jeszcze był w klatce.
namierzalnik- też skaveny ze szczurami, tak jak wyżej, jednostka trafiona szczurem z nadajnikiem będzie łatwiejszym celem dla wybranego działa lub spacz rusznic. W przypadku rusznic to przerzuty nieudanych trafień w przypadku działa przerzutem wybranej artyleryjki, jak na przerzuconej kości wypadnie misfire robisz rzut na tabelkę namierzalnika: np. przesuń wzronik k6 cali lub postaw go nad namierzalnikiem.
Truciciel- coś jak miotacz ognia, zamiast ognia wytrzeliwuje strumień trującego gazu. Misfire- podłączenie nie tych co trzeba zaworów z gazem i z powietrzem.
Weapon teamy:
działko błyskowe- miniaturowa wersja działa spaczeniowego, wystrzeliwuje pojedyńczą spacz-błyskawicę. Nazwa pochodzi stąd że błyskawica przypomina błysk niżeli ciągłą wiązkę działa spaczeniowego. Strzela jak działo imperialne zasięg 12cali, siła 5 bez pancerza. W jednym z misfire było odbicie się wiązki od wypolerowanego kawałka pancerza przeciwnika.
łowcy moulder- łowcy tak i potworów jak i niewolników, mogą strzelać do walki wręcz. Uzbrojeni w wyrzutnie sieci, która jest pod spacz-napięciem, trafiona jednostka otrzymuje ASL lub -1 do S i A lub -2k6 do zasięgu każdego ruchu, efekt utrzymuje się do śmierci jednostki lub następnego strzału, zasięg 6 cali.
spacz ogar- dwa skaveny ledwo trzymające na smyczy "szczuro-wilka", jednostka do tropienia potencjalnych ofiar. Ma artleryjka ataków i S5, tak misfire oznacza że ogra atakuje wyprowadzające go skaveny.
spaczrakietnik- drużyna uzbrojona w słabszą wersję spacz rakiety, jeden z misfirów oznaczał że członek załogi został przywiązany ogonem do wystrzelonego pocisku lub wsadzenie pocisku odwrotnie do wyrzutni(pocisk strzela w przeciwnym kierunku)
korbacz plagi- dwóch mnichów zarazy, walczą ogromnomnym cepem zarazy, mniejszy załogant cały czas niesie kulę po to by machający się nie zmęczył i zachował siły na wrogów. Stykające się jednostki musiały robić k6 testów Wt. Cep to wielka broń, załoga daje k6 ataków co turę walki.
Kocioł zarazy- jeden szczur kocioł niesie drugi za pomocą kropidła rozpyla walrtość w powietrzu. Zasięg 6 cali wymusza k6 testów Wt oraz je obniża jak w zasięgu 4' lub mniej.
Spacz-pole- wybierz jednostkę w zasięgu 6 cali, spacz pole pochłonie artyleryjka ran jakie jednostka otrzyma od strzelania(rany od dział się wymnaża) i magicznych pocisków. Jednym z misfirów jest unieruchomienie danej jednostki(lub k6 hitów S4 bez ochrony pancerza) lub poprostu przysmażenie jej.
sabotażyści- jeden skaven trzyma klatkę z szczurami obwieszonymi materiałami wybuchowymi, drugi skomplikowany detonator, by zapewnić braterską lojalność są połączeni łańcuchem. Zasada działania po wypuszczeniu szczurka leci oni do 10 cali, automatycznie trafia, może przebiegać przez combaty, sojusznicze/wrogie jednostki, ale robi się rzut czy ktoś go nie nadepnie(a wtedy ka-BOOM). Jednostka która oberwie szczurkiem otrzymuje Artyleryjka trafień z S4 i Ap(-1), w przypadku atakowania machin oblężniczych liczy się jakby trafienia były zadane w walce. Jednem z misfirów było to szczurek radośnie wracał do pana po uruchomieniu detonatora lub zdetonowany zostawał szczur który jeszcze był w klatce.
namierzalnik- też skaveny ze szczurami, tak jak wyżej, jednostka trafiona szczurem z nadajnikiem będzie łatwiejszym celem dla wybranego działa lub spacz rusznic. W przypadku rusznic to przerzuty nieudanych trafień w przypadku działa przerzutem wybranej artyleryjki, jak na przerzuconej kości wypadnie misfire robisz rzut na tabelkę namierzalnika: np. przesuń wzronik k6 cali lub postaw go nad namierzalnikiem.
Truciciel- coś jak miotacz ognia, zamiast ognia wytrzeliwuje strumień trującego gazu. Misfire- podłączenie nie tych co trzeba zaworów z gazem i z powietrzem.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
fajne pomysły i inspirujące arty;] kilka chyba widziałem ale fajnie miec to w kupie;]
http://picasaweb.google.pl/vocart - moja galeria
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
Szczurza armada do SEAHAMMER'a:
http://www.docstoc.com/docs/98780833/AR ... %EF%BF%BDW
Coś dla zrytych ludzi...
http://www.docstoc.com/docs/98780833/AR ... %EF%BF%BDW
Coś dla zrytych ludzi...
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
z tych ostatnich świetne te gazowe lampy;]
http://picasaweb.google.pl/vocart - moja galeria