2400euro. Thunderstomp Attack!

Moderator: Ziemko

ODPOWIEDZ
Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

2400euro. Thunderstomp Attack!

Post autor: Rabsp »

po doswiadczeniach z dwoma slanami i kroksami w rozpie które to mi sie wogole nie sprawdzały, chciałem wypróbować trzech kałbojów. Jako że veterani są 0-2, to wrzuciłem oldblooda.

Ogólnie fajnie byłoby zmieścić 2lvl na skinku z kostką. Sam nie moge znalezc dobrego rozwiazania, to pomyślałem że moze ktos z forum wpadłby na jakis ciekawy pomysl żeby w herosach było 2 kowbojów do otwierania jakiś opancerzonych oddziałów + 2x2lvl skink z DS+Cube. Niby można wywalić Halabarde z jednego saurusa i wyjdzie akurat 35pkt na poziom dla skinka, ale kałboj traci S6 i coraz słabiej zdejmuje AS...

1 Slann Mage-Priest @ 320.0 Pts
General; 1 Discipline; Magic Level 4; Lore of Death
# Focused Rumination [0.0]
Plaque of Tepok [15.0]
Divine Plaque of Protection [30.0]

1 Saurus Oldblood @ 263.0 Pts
Halberd
Glitering Scales [25.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Venom of Firefly Frog [10.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Saurus Scar-Veteran @ 185.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Burning Blade of Chotec [20.0]
Dawnstone [25.0]
Charmed Shield [5.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Saurus Scar-Veteran @ 154.0 Pts
Halberd; Light Armour
Amulet of Itzl [30.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Skink Priest @ 105.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Heaven
Cube of Darkness [40.0]

1 Skink Priest @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]


29 Saurus Warriors @ 337.0 Pts
Shield; Standard; Musician

10 Skinks @ 56.0 Pts
Javelin; Shield; Musician

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
Javelin

3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
Javelin

10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts
Blowpipe

10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts
Blowpipe

3 Salamander Hunting Packs @ 225.0 Pts
9 Skink Handlers @ [45.0] Pts

Models in Army: 107
Total Army Cost: 2400.0
Ostatnio zmieniony 29 kwie 2012, o 13:33 przez Rabsp, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7842
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Może bsb na slana ?

Unnamed2400 Pts - Lizardmen Army

1 Slann Mage-Priest @ 345.0 Pts
General; 1 Discipline; Magic Level 4; Battle Standard
# Focused Rumination [0.0]
Plaque of Tepok [15.0]
Divine Plaque of Protection [30.0]

1 Saurus Oldblood @ 253.0 Pts
Halberd
Glitering Scales [25.0]
Talisman of Preservation [45.0]

1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Saurus Scar-Veteran @ 160.0 Pts
Light Armour
Burning Blade of Chotec [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]

1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Saurus Scar-Veteran @ 164.0 Pts
Halberd; Light Armour
Amulet of Itzl [30.0]
Dragonhelm [10.0]
Venom of Firefly Frog [10.0]

1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Skink Priest @ 140.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Cube of Darkness [40.0]

1 Skink Priest @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]

30 Saurus Warriors @ 348.0 Pts
Shield; Standard; Musician

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

10 Skinks @ 56.0 Pts
Javelin; Shield; Musician

3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
Javelin

3 Terradon @ [0.0] Pts

3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
Javelin

3 Terradon @ [0.0] Pts

8 Chameleon Skinks @ 96.0 Pts
Blowpipe

8 Chameleon Skinks @ 96.0 Pts
Blowpipe

3 Salamander Hunting Packs @ 225.0 Pts

9 Skink Handlers @ [45.0] Pts

Models in Army: 104


Total Army Cost: 2398.0
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

była to jedna z opcji, ale nie wiem czy nie korzystniej jest mieć bsb i generała na dwóch modelach niż na jednym.
na coś się jednak trzeba zdecydować wkońcu 8) albo rybki, albo akwarium :mrgreen:

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3154
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Z moich gier wynika, że dwurak jest dużo lepszy od halabard. I tak nie będziesz bić przed przeciwnikiem, a S7 na 2 typach na stole to moc (tym bardziej, że jeden z nich dalej może mieć magiczne ataki dzięki venom of firefly frog). Na pewno u Ciebie lord kowboj powinien mieć odporność na ogniste ataki, wtedy jest już naprawdę twardym skurwielem.

No i wydaje mi się, że po pierwszym smoku/pegaziście parkującym w klocku ze slannem przypomnisz sobie o championie na saurusach ;-)

A tak ogólnie to rozpa bardzo podobna do tego, o czym teraz myślę, chociaż nie wiem jednego: gdzie chowasz trzech magów?
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

mój slan w saurusach przesiaduje całkiem rzadko :P a pożydziłem punktów na tego championa, fakt ;]
jak dobrze pójdzie, to w 2-3 turze kończą się bohaterowie przeciwnikowi :lol2:

jeszcze tą rozpiską nie grałem i nie wiem gdzie najczęściej będą przesiadywać magowie, ale mają kilka opcji... miejsce w kohorcie albo saurusach mysle że się znajdzie, a od biedy w skirmisherach posiedzą, albo sami pobiegają.

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

1 Slann Mage-Priest @ 315.0 Pts
General; 1 Discipline; Magic Level 4; Lore of Life; Battle Standard
# Focused Rumination [0.0]
Plaque of Tepok [15.0]

1 Saurus Scar-Veteran @ 160.0 Pts
Light Armour
Burning Blade of Chotec [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Skink Priest @ 415.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]
1 Ancient Stegadon with Engine of the Gods @ [290.0] Pts
4 Skink Crew @ [0.0] Pts
Javelin

23 Saurus Warriors @ 294.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1 Champion @ [12.0] Pts

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

10 Skinks @ 50.0 Pts
Javelin; Shield

10 Skinks @ 50.0 Pts
Javelin; Shield

19 Temple Guard @ 355.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Revered Guardian @ [14.0] Pts
Light Armour; Shield

1 Ancient Stegadon @ 275.0 Pts
2 Giant Blow Pipes
5 Skink Crew @ [0.0] Pts
Javelin

1 Ancient Stegadon @ 275.0 Pts
2 Giant Blow Pipes
5 Skink Crew @ [0.0] Pts
Javelin

Models in Army: 95
Total Army Cost: 2399.0


double post, ale jest i nowa rozrywkowa rozpiska 8)
nawet daje rade, tylko priest mięciutki jak kaczuszka...
przydałby sie na nim dawnstone, zaś na saurusie wtedy wchodzi Charmed+Preservation. Jedynym minusem jest wtedy brak magicznych ataków przeciwpancernych oraz będzie 25punktów za dużo w rozpie, a nie ma co ciąć zabardzo...

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3154
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Czy ci temple są tacy potrzebni? Skoro już grasz na stedziach, to możesz np. wywalić templi i kohorty skinków, a dorzucić jeszcze dwa stegadony ze speciali. Albo (trochę mniej utopijnie) wrzucić za to terradony, które będą w stanie poblokować/obrzucić kamieniami/powalczyć ze śmieciami przeciwnika próbującymi blokować Twoje stegadony. W ten sposób powinieneś wybierać w co szarżujesz, a nie co turę gonić podstawione harpie. No chyba że zamysł jest taki, by klocki były kowadłem, a stojące na flankach stegadony - młotami.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

Myth pisze:Czy ci temple są tacy potrzebni? Skoro już grasz na stedziach, to możesz np. wywalić templi i kohorty skinków, a dorzucić jeszcze dwa stegadony ze speciali. Albo (trochę mniej utopijnie) wrzucić za to terradony, które będą w stanie poblokować/obrzucić kamieniami/powalczyć ze śmieciami przeciwnika próbującymi blokować Twoje stegadony. W ten sposób powinieneś wybierać w co szarżujesz, a nie co turę gonić podstawione harpie.
kohort nie wywale, bo nie bede miał 25% corów ;)
o templach myslałem i głównie przez nich slan ma Life, bez nich mógłbym sie pokusić o mój ulubiony Death :mrgreen: wiem, że leczenie stedziów jest fajne, ale brakowało mi tego deatha do snajperowania bohaterów, za to stedzia udało się uleczyć aż tylko raz, więc Life też szału nie zrobił :D
No chyba że zamysł jest taki, by klocki były kowadłem, a stojące na flankach stegadony - młotami.
właśnie to samo nasunęło mi się do głowy w trakcie gry 8)


bardziej standardowa alternatywa dla tej rozpy opartej na stedziach...
1 Slann Mage-Priest @ 345.0 Pts
General; 1 Discipline; Magic Level 4; Lore of Life/Death; Battle Standard
# Focused Rumination [0.0]
Plaque of Tepok [15.0]
Divine Plaque of Protection [30.0]

1 Saurus Scar-Veteran @ 158.0 Pts
Shield
Glitering Scales [25.0]
Luckstone [5.0]
Burning Blade of Chotec [20.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Skink Priest @ 405.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]
Dawnstone [25.0]
1 Ancient Stegadon with Engine of the Gods @ [290.0] Pts
4 Skink Crew @ [0.0] Pts
Javelin

28 Saurus Warriors @ 349.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1 Champion @ [12.0] Pts

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

10 Skinks @ 50.0 Pts
Javelin; Shield

10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts
Blowpipe

10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts
Blowpipe

3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
Javelin
3 Terradon @ [0.0] Pts

1 Ancient Stegadon @ 275.0 Pts
2 Giant Blow Pipes
5 Skink Crew @ [0.0] Pts
Javelin

1 Ancient Stegadon @ 275.0 Pts
2 Giant Blow Pipes
5 Skink Crew @ [0.0] Pts
Javelin

Models in Army: 94
Total Army Cost: 2397.0

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

mam zagwozdkę z saurusem na CO... nie wiem, które złożenie wybrać, nie ukrywam, że chciałbym mieć na nim magiczne ataki, ale chyba bardziej uniwersalnym złożeniem będzie opcja nr2.
1 Saurus Scar-Veteran @ 158.0 Pts
Shield
Glitering Scales [25.0]
Luckstone [5.0]
Burning Blade of Chotec [20.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 161.0 Pts
Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
którego wybralibyście jako wsparcie dla rozpiski powyżej?

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3154
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

W obu przypadkach większa siła jest lepsza od tego burning blade. Jeśli coś ma regenkę, to zazwyczaj ma też T5+, więc z S5 saurusa raczej tylko to miziasz, zamiast porządnie rozwalać. Możesz połączyć przyjemne z pożytecznym i wrzucić takiego kowboja:
Saurus Scar-Veteran, CO, Armour of Fortune, Venom of Firefly Frog, Dragonbane Gem
Delikwent ma S7, magiczne ataki, AS 1+ i WS 5+, a do tego nie sprzątnie go ogień.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

tak więc priest na stedziu nie spisywał się aż tak dobrze, żeby być najdroższym modelem w mojej rozpie i postanowiłem z niego zrezygnować :P

zacznę trochę od tyłu, oto cory/speciale/rary:
28 Saurus Warriors @ 349.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1 Champion @ [12.0] Pts

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

10 Skinks @ 50.0 Pts
Javelin; Shield

10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts
Blowpipe

10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts
Blowpipe

3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
Javelin

1 Ancient Stegadon @ 275.0 Pts
2 Giant Blow Pipes

1 Ancient Stegadon @ 275.0 Pts
2 Giant Blow Pipes
i do tego jeszcze bohaterowie...
lecz jak zwykle problem mam z ich dobraniem :P help!
główne założenia przy składaniu bohów:
- znajomość tych czarów z deatha które chce(czyli min. 5 czarów z tego lora);
- min. 2 kowbojów;
- min. 1 scroll;
- dodatkowe kostki dla slana i ward 2+ mile widziane;



1 Slann Mage-Priest @ 345.0 Pts
General; 1 Discipline; Magic Level 4; Lore of Death; Battle Standard
Divine Plaque of Protection [30.0]
Plaque of Tepok [15.0]
# Focused Rumination [0.0]

1 Saurus Oldblood @ 253.0 Pts
Halberd
Glitering Scales [25.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Saurus Scar-Veteran @ 161.0 Pts
Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Skink Priest @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]

przy tej opcji zostaje 62pkt które nie wiem w co zainwestować... bo po co mi 2lvl na skinku albo jakieś dodatkowe itemy... (jedynie brak mi bardzo choć jednej magicznej broni)

dlatego postanowiłem kombinować dalej i wyszło to...



1 Slann Mage-Priest @ 405.0 Pts
General; 2 Discipline; Magic Level 4; Lore of Death; Battle Standard
Divine Plaque of Protection [30.0]
# Focus of Mystery [0.0]
# Focused Rumination [0.0]
Dispel Scroll [25.0]

1 Saurus Scar-Veteran @ 161.0 Pts
Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Saurus Scar-Veteran @ 155.0 Pts
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts


przy takim zestawie bohaterów zostaje nam 190pkt i nadal pozostaje problem co za to wrzucic :mrgreen:

dlatego mam jeszcze jedną opcje...


1 Slann Mage-Priest @ 345.0 Pts
General; 1 Discipline; Magic Level 4; Lore of Death; Battle Standard
# Focused Rumination [0.0]
Divine Plaque of Protection [30.0]
Plaque of Tepok [15.0]

1 Saurus Scar-Veteran @ 160.0 Pts
Light Armour
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
Sword of Might [20.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Saurus Scar-Veteran @ 161.0 Pts
Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Skink Priest @ 140.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Cube of Darkness [40.0]

1 Skink Priest @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]


z kolei tutaj jest 20 punktów za duzo i trzeba by było z czegos zrezygnować :lol2: mozna odpuscic sobie ewentualnie piąty czar z deatha, ale to nadal 5 punktow ponad limit :P


brak mi sensownych pomysłów, dotąd najlepsze na co wpadłem mimo późnej godziny, to wywalenia terków i przy pierwszej opcji bohaterów zmieściłby się kolejny kałboj.




jakies sugestie, pomysly, rady?

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3154
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Namieszałeś :-P

W ostatniej wersji herosów możesz wywrzucić po prostu po jednym kameleonie z oddziałów.

W wersji przedostatniej (wolne 190 pkt) - wywal kohortę skinków, dobij saurusy do limitu core, a za resztę wrzuć sobie 3 oddział kameleonów.

W wersji pierwszej możesz wrzucić blood statute of spite na skinka i coś na slanna, np. itzi grubs czy inne cursed charm of tepok.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

1 Slann Mage-Priest @ 345.0 Pts
General; 1 Discipline; Magic Level 4; Lore of Death; Battle Standard
Divine Plaque of Protection [30.0]
Plaque of Tepok [15.0]
# Focused Rumination [0.0]

1 Saurus Oldblood @ 253.0 Pts
Halberd
Glitering Scales [25.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Saurus Scar-Veteran @ 160.0 Pts
Light Armour
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
Sword of Might [20.0]

1 Saurus Scar-Veteran @ 161.0 Pts
Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Skink Priest @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]

28 Saurus Warriors @ 349.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1 Champion @ [12.0] Pts

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

10 Skinks @ 50.0 Pts
Javelin; Shield

10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts
Blowpipe

9 Chameleon Skinks @ 108.0 Pts
Blowpipe

1 Ancient Stegadon @ 275.0 Pts
2 Giant Blow Pipes

1 Ancient Stegadon @ 275.0 Pts
2 Giant Blow Pipes

przy takim rozwiązaniu strasznie brakuje mi latajacego śmiecia ;/ ale zyskuje trzeciego saurusa co daje mi wiekszego kopa w CC




1 Slann Mage-Priest @ 345.0 Pts
General; 1 Discipline; Magic Level 4; Lore of Death; Battle Standard
# Focused Rumination [0.0]
Divine Plaque of Protection [30.0]
Plaque of Tepok [15.0]

1 Saurus Scar-Veteran @ 160.0 Pts
Light Armour
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
Sword of Might [20.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Saurus Scar-Veteran @ 161.0 Pts
Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Skink Priest @ 140.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Cube of Darkness [40.0]

1 Skink Priest @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]

28 Saurus Warriors @ 349.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1 Champion @ [12.0] Pts

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

10 Skinks @ 50.0 Pts
Javelin; Shield

9 Chameleon Skinks @ 108.0 Pts
Blowpipe

9 Chameleon Skinks @ 108.0 Pts
Blowpipe

3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
Javelin

1 Ancient Stegadon @ 275.0 Pts
2 Giant Blow Pipes

1 Ancient Stegadon @ 275.0 Pts
2 Giant Blow Pipes

tutaj zamiast kolejnego gościa do klepania, wchodzi lepsza magia/antymagia oraz latjący śmieć ;)





te dwie opcje wydają mi się najlepsze
w pierwszej brak terków, choć mając tyle skinków może i by się bez nich obeszło
w drugiej z kolei wiem, że nie starczy mi kostek na wykorzystanie potencjału wszystkich magów i chętnie bym wepchnął zamiast jednego skinka gościa na CO :P
jakieś opinie?

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2336
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

Mi się bardziej podoba pierwsza rozpiska, z tym że wziąłbym na slanna lore of life - healowanie kowbojów i stedziów z lore attribute to dobra rzecz. Poza tym na mocniej zranione ancient stedzie mógłbyś nawet rzucić regrowtha. Dodatkowo jest tam wiele innych spellów mających skuteczne zastosowanie, myślę że nie warto się rozpisywać na ten temat (np. potencjalny ancient z T8/10 wbijający się w taki oddział WL).
Obrazek

Awatar użytkownika
Oki
Oszukista
Posty: 803
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Oki »

Mi się podobają obydwie, ale też uważam że przy takiej ilości kowbojów i stedzi life by się lepiej spisywał :)

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

1 Slann Mage-Priest @ 345.0 Pts
General; 1 Discipline; Magic Level 4; Lore of Death; Battle Standard
Divine Plaque of Protection [30.0]
Plaque of Tepok [15.0]
# Focused Rumination [0.0]

1 Saurus Scar-Veteran @ 160.0 Pts
Light Armour
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
Sword of Might [20.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Saurus Scar-Veteran @ 161.0 Pts
Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Skink Priest @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]

1 Skink Priest @ 140.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Cube of Darkness [40.0]

24 Skinks @ 291.0 Pts
Javelin; Shield; Musician
3 Kroxigors @ [165.0] Pts
Great Weapon

21 Skinks @ 111.0 Pts
Javelin; Shield; Musician

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

6 Chameleon Skinks @ 72.0 Pts
Blowpipe

6 Chameleon Skinks @ 72.0 Pts
Blowpipe

6 Chameleon Skinks @ 72.0 Pts
Blowpipe

3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
Javelin

1 Ancient Stegadon @ 275.0 Pts
2 Giant Blow Pipes

1 Ancient Stegadon @ 275.0 Pts
2 Giant Blow Pipes

Models in Army: 101
Total Army Cost: 2399.0




lub zamiast kohorty z kroksami(jeszcze nimi nie gralem i nie wiem jakie maja mozliwosci) wchodzi kolejne 21 skinków z muzykiem i 30 skinków z fcg

moglby ktos opisac jakies zalozenia taktyczne co do kohorty z kroksami i co oni porafią/ile moga wytrzymac? co bym wiedzial przed bitwa czego mozna sie spodziewac :P
lepsza inwestycja sa jednak saurusy czy ta kohorta z kroksami?

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3154
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Brakuje Ci championów na obu kohortach skinków, kiepska sprawa. Bez nich wcale nie musisz chcieć trzymać tam bohaterów. Poza tym nie powiem, całkiem spoko.

Kohortą z kroxami nie wbijaj się w rzeczy, które mają za dużo ataków, bo będzie ciężko. Fisch pisał, że ta kohorta rozwala z lekkim wsparciem magii np. bloodletterów, ale mi się to jeszcze nie udało. Na pewno świetnie kontruje kawalerię, jeżeli zaszarżujesz, to może też skroić jakieś mniejsze mournfangi. Na pewno skroisz nią GUO po paru turach. Pamiętaj, że nie działają na nią stompy. Jeśli wstawisz do niej kowboja, to zawalczy z jeszcze ciekawszymi rzeczami. Mi ostatnio zabrakło fazy czy dwóch, żeby skroić nią z kowbojem chosenów z wardem i +1A z magiem i BSB (no i trzeba było widzieć chosenów trafiających skinki na 5+ :-P ).

No a co do saurusów to pytanie ilu, bo 20 nie powalczy. No i muszą się mierzyć raczej np. z piechotą, a nie kawą i niektórymi potworkami
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Lizak
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 144
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Lizak »

Jeeeeju :) jak wy gracie tymi skinkami, że macie takie dobre wyniki?! ja zagrałem do tej pory raz, dostałem taki wycisk, ze w 1 turze spadło jakies 15 skinków...
Przynajmniej jak kroxy oddały to zabiły maga za 150pkt... :)

Awatar użytkownika
Oki
Oszukista
Posty: 803
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Oki »

Mi się podoba :) Też będę testował kohorty z kroxami, także czekam na twoje spostrzeżenia.
Fajnie wyglądają te dwa stegadony. Nie widzę salek?

Napisz jak ci się tym grało :)

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

salek nie uzywam od dluzszego juz czasu ^^ stegadony zapychają całe rary, to po pierwsze, a po drugie to jakoś słabo mi się spisywały salki i mozna powiedziec ze nigdy nie zarabiały na siebie te 200+ pkt.

jeszcze mam mega zero-jedynkowy pomysł na 128 skinkach(21/21/24+kroksy/6x10) + 2x skink priest + slan loremaster z heavenem + 2x3 terki + 2 salki + 2 kowbojów :lol2:



co taka kohorta z kroksami moze robic vs. emp/vc/woch/dw?

ODPOWIEDZ