2000+1000 na Macki full ofensywa
2000+1000 na Macki full ofensywa
Imperialny ciężkozbrojny kontyngent ekspedycyjny.
Generał Imperium
Gryf
Miecz Przeznaczenia
Zbroja z meteorytowej stali.
"Wziernik dopochwowy" VanHorstmana.
Kapłan Bitewny
Opancerzony koń bojowy
Ciężka zbroja
Ikona Magnusa
Zaklęta tarcza
Mag bitewny adept
Koń bojowy
Dwa zwoje rozproszenia
5 rycerzy z muzykiem
5 rycerzy z muzykiem
10 biczowników z prorokiem zagłady
5 rycerzy wewnętrznego kręgu z muzykiem i sztandarem wojennym
2 wielkie działa
2 czołgi parowe
Darkwaldzki patrol.
Dostojnik tancerzy wojny.
Księżycowy kamień ukrytej ścieżki.
Dostojnik sztandarowy.
Kołczan strzał zagłady.
Magiczny łuk
8 Driad
8 Driad
8 Driad
10 Tancerzy wojny z czempionem oddziałowym i muzykiem
3 Wojenne jastrzębie
5 strażników ścieżek
Zamysł prosty.
Jedziemy na maxa wszystkim.
Jastrzębiami wyciągamy wrogich magów.
Strażnicy spowalniają wroga.
Jak tereny podpasują to tancerze robią teleport i odpalają haila.
Generał Imperium
Gryf
Miecz Przeznaczenia
Zbroja z meteorytowej stali.
"Wziernik dopochwowy" VanHorstmana.
Kapłan Bitewny
Opancerzony koń bojowy
Ciężka zbroja
Ikona Magnusa
Zaklęta tarcza
Mag bitewny adept
Koń bojowy
Dwa zwoje rozproszenia
5 rycerzy z muzykiem
5 rycerzy z muzykiem
10 biczowników z prorokiem zagłady
5 rycerzy wewnętrznego kręgu z muzykiem i sztandarem wojennym
2 wielkie działa
2 czołgi parowe
Darkwaldzki patrol.
Dostojnik tancerzy wojny.
Księżycowy kamień ukrytej ścieżki.
Dostojnik sztandarowy.
Kołczan strzał zagłady.
Magiczny łuk
8 Driad
8 Driad
8 Driad
10 Tancerzy wojny z czempionem oddziałowym i muzykiem
3 Wojenne jastrzębie
5 strażników ścieżek
Zamysł prosty.
Jedziemy na maxa wszystkim.
Jastrzębiami wyciągamy wrogich magów.
Strażnicy spowalniają wroga.
Jak tereny podpasują to tancerze robią teleport i odpalają haila.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
Na 2 scrollach na 3 tys to nie poszalejesz. Ale moze trafisz na ofensy i sie pobawisz
Jakoś do tej pory dawałem radę.
Z TK na 3k przegrałem 14-6 a to tylko dla tego że w pierwszej turze wyparowało mi pół armii.
Na co mi większa obrona magiczna jeśłi najpóźniej w 2 turze jestem już w walce?
Zasada prosta wóz albo przewóz.
Chaos na 3K zmasakrowałem w 4 turze.
Lizardy + skaveny remis bo czas się skończył w naszej 3 turze(tura więcej i bym pozamiatał bo czołgi już jeździły po szczurkach).
2k +1k to dość niefortunny format.Po prostu nie mam gdzie wcisnąć kolejnego maga ze zwojami(niby mógł bym wywalić 5 flagasów i konia spod maga ale to i tak za mało pkt na caddiego).
A że rzygać mi się chce grając defensem to zrobiłem armię naporową.
Z TK na 3k przegrałem 14-6 a to tylko dla tego że w pierwszej turze wyparowało mi pół armii.
Na co mi większa obrona magiczna jeśłi najpóźniej w 2 turze jestem już w walce?
Zasada prosta wóz albo przewóz.
Chaos na 3K zmasakrowałem w 4 turze.
Lizardy + skaveny remis bo czas się skończył w naszej 3 turze(tura więcej i bym pozamiatał bo czołgi już jeździły po szczurkach).
2k +1k to dość niefortunny format.Po prostu nie mam gdzie wcisnąć kolejnego maga ze zwojami(niby mógł bym wywalić 5 flagasów i konia spod maga ale to i tak za mało pkt na caddiego).
A że rzygać mi się chce grając defensem to zrobiłem armię naporową.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
To powiedz mi gdzie niby mam wcisnąć te 2 scrolle i maga?
Znajdź mi w tej rozpisce 115 pkt wolnych.
Cory mam prawie minimalistyczne.
Speciale też nie zapchane do końca.
Z drugiej strony w 1 turze przeciwnik moze nie mieć już jakiegoś maga i są też miscasty.
Znajdź mi w tej rozpisce 115 pkt wolnych.
Cory mam prawie minimalistyczne.
Speciale też nie zapchane do końca.
Z drugiej strony w 1 turze przeciwnik moze nie mieć już jakiegoś maga i są też miscasty.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
Uh.. ciężko się to czyta po polsku:/ To jak zmiana "Wiedźmina" na "Witchera", tylko, że w drugą stronę;) Na elfy nie patrzyłem, bo się nie znam, ale na piątkach rycerzy w imperium mimo wszystko przydałbyby się sztandary. Ale to tylko moje zdanie:)
Jak dla mnie to strata 100pkt które przeciwnik moze w walce zdobyć.
Poza tym nie mam punktów na dodanie sztandarów.
Zadanie tych 5 to wpadanie w bok wroga przy dobrzych rzutach sztandar jest zbędny.
Poza tym nie mam punktów na dodanie sztandarów.
Zadanie tych 5 to wpadanie w bok wroga przy dobrzych rzutach sztandar jest zbędny.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
dobra mistrzu twoje wyniki z mastera cię rozlicza ;] chodz imo słabiutkie to i tyle
To co byś zaproponował na full ofensywe?
Zauwazylem ze nie potraficie powiedziec nic konkretnego poza tym ze to slabe albo brak maga ze scrollami.
Konkrety panowie.
Mam 2k punktow i chce zagrac full ofensywnie ale papamobile nie sprawdza mi sie.
Zauwazylem ze nie potraficie powiedziec nic konkretnego poza tym ze to slabe albo brak maga ze scrollami.
Konkrety panowie.
Mam 2k punktow i chce zagrac full ofensywnie ale papamobile nie sprawdza mi sie.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
Najsłabsza część tego sojuszu to rozpiska wood elfów.
1. Za dużo wardancerów (wiem, pisałem, że się nie znam, ale zdobyłem się na głębszą analizę:)
2. Słabiutkie jastrzębie
3.Za dużo driad jak na turbo ofensyną armię
4. Jako sztandar... rzeczywiście mag ze skrollami.
5. 1,2,3 = wymiana na przynajmniej jeden oddzieł Wildów
Co do imperium... To wywal tych biczowników i PORZĄDNIE umocnij kawalerię. Naciskałbym jednek na te sztandary (może i nawet magiczne). OK, przy dobrych(sic!) rzutach przełamiesz wroga, ale zazwyczaj nawet wygrywając walkę przewaga może być zbyt skromna na pogonienie przeciwnika. No i jeśli masz nie wstawiać sztandarów, żeby nie dawać punktów przeciwnikowi to trochę rozpa traci sens... przecież to Ty tą kawą chcesz rozjeżdżać, hm?
A... problem trzeciego cora bez biczowników możesz rozwiązać zamieniając innerów na zwykłych rycerzy. Będziesz miał wtedy 3 solidne oddziały konnych (nawet po 7 - grałem - sprawdza się super).
1. Za dużo wardancerów (wiem, pisałem, że się nie znam, ale zdobyłem się na głębszą analizę:)
2. Słabiutkie jastrzębie
3.Za dużo driad jak na turbo ofensyną armię
4. Jako sztandar... rzeczywiście mag ze skrollami.
5. 1,2,3 = wymiana na przynajmniej jeden oddzieł Wildów
Co do imperium... To wywal tych biczowników i PORZĄDNIE umocnij kawalerię. Naciskałbym jednek na te sztandary (może i nawet magiczne). OK, przy dobrych(sic!) rzutach przełamiesz wroga, ale zazwyczaj nawet wygrywając walkę przewaga może być zbyt skromna na pogonienie przeciwnika. No i jeśli masz nie wstawiać sztandarów, żeby nie dawać punktów przeciwnikowi to trochę rozpa traci sens... przecież to Ty tą kawą chcesz rozjeżdżać, hm?
A... problem trzeciego cora bez biczowników możesz rozwiązać zamieniając innerów na zwykłych rycerzy. Będziesz miał wtedy 3 solidne oddziały konnych (nawet po 7 - grałem - sprawdza się super).
jak czytałem ułożenie armii to super klimat sie szykuje . A czy armia zła hmm. Da sie pograć i nawet wygrać ,słabe elfy hmm może jak już po polsku to drzewoduchyby sie przydały i rzeczywiśce ci wildz
a nie lepiej wrzucić do rozpuszczalnika i później szczoteczką?