Balancing Patch v 1.5

Rozwój i dyskusje na temat rozwiązań przywracających grze balans.

Moderator: Barbarossa

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13863
Rejestracja: 11 gru 2006, o 11:47
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Re: Balancing Patch v 1.5

Post autor: Shino » 1 lut 2010, o 19:22

rzeciw luzom Shino
zalezy jakim luzm. Takim, ktore pojda w dobra strone niech bedzie. Ale na razie propozycje sa w miare slabe imo

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Rejestracja: 3 gru 2008, o 15:26
Lokalizacja: Chełm Śląski dumą całej Polski!
Kontakt:

Re: Balancing Patch v 1.5

Post autor: Lidder » 1 lut 2010, o 19:25

No nawet jak nie przejdzie to co wyzej, to zrzuccie ograniczenie IF na DP. Plix plox :)

Assur
Oszukista
Posty: 780
Rejestracja: 10 gru 2006, o 19:34

Re: Balancing Patch v 1.5

Post autor: Assur » 1 lut 2010, o 22:27

Shino pisze:blokowaly armate :) w kilku wypadkach blokowaly kołcza


;)


A mi zalokowały Varga. I ciesze się że już jest odblokowany i moge nim pograć (choć już nie daje rady jak rok temu)

pozdrawiam

Awatar użytkownika
Marek G
Kretozord
Posty: 1698
Rejestracja: 11 gru 2006, o 20:06
Lokalizacja: Warszawa

Re: Balancing Patch v 1.5

Post autor: Marek G » 1 lut 2010, o 22:40

thurion pisze:@Marek, taka mała dygresja... w ktorym miejscu limit kostek na BP ogranicza standardowy build na wronie ?

max 12pd
tzeentch will 1pd
:)

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5388
Rejestracja: 11 gru 2006, o 17:58
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Re: Balancing Patch v 1.5

Post autor: thurion » 1 lut 2010, o 22:50

Marek G pisze:
thurion pisze:@Marek, taka mała dygresja... w ktorym miejscu limit kostek na BP ogranicza standardowy build na wronie ?

max 12pd
tzeentch will 1pd
:)

wrona 4
will 1
master of sorcery 1
herald 2
horrory 2
+2
=12
w ktorym miejscu sie pytam :mrgreen:
Obrazek

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13863
Rejestracja: 11 gru 2006, o 11:47
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Re: Balancing Patch v 1.5

Post autor: Shino » 1 lut 2010, o 22:55

jak to w ktorym?

max 12 pd. Nie wystawisz alego z master of sorcery i wrony z vortexem
nie wrzucisz wiecej magii a to na niej sie wrona opiera

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5388
Rejestracja: 11 gru 2006, o 17:58
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Re: Balancing Patch v 1.5

Post autor: thurion » 1 lut 2010, o 23:03

Shino pisze:jak to w ktorym?

max 12 pd. Nie wystawisz alego z master of sorcery i wrony z vortexem
nie wrzucisz wiecej magii a to na niej sie wrona opiera

chłopaki przeciez kazdy 5latek wie ze mocna wrona to ta z master of sorcery... vortexowy kit to sobie mozecie wciskac 4latkom ;)

a nawet jesli to policzcie sobie kostki, mstr od sorc na malym + vortex nie daje praktycznie nic, ograniczenie widmo
Obrazek

Awatar użytkownika
Marek G
Kretozord
Posty: 1698
Rejestracja: 11 gru 2006, o 20:06
Lokalizacja: Warszawa

Re: Balancing Patch v 1.5

Post autor: Marek G » 1 lut 2010, o 23:49

5 latek Malal na PGA gral na wronie bez MoS z vortexem.

Pozatym biorac wrone, trace 1PD w stosunku do innych demonow i zyskuje przerzut. Super dla wrony.
Ale inne demony poza tym sa 'troszke' lepsze.

Co innego, jakby nie grac na ograniczenie 12PD, wtedy inne demony chowalyby sie przy armii na wronie wyciagajace 18PD na ture.
No bloodek tez na limited dawal rade z tego co pamietam.
Ale to takie gdybanie nic nie wnoszace. Prawda jest taka, ze wrona jest rzadziej brana od bloodego aktualnie a pewnie tak samo czesto lub rzadziej jak KoS brana. Taka sytuacja jest jak najbardziej ok.
Jak bedzie wysyp wron + sukcesy wieksze od innych demonow, ograniczy sie ja bardziej.

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5388
Rejestracja: 11 gru 2006, o 17:58
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Re: Balancing Patch v 1.5

Post autor: thurion » 2 lut 2010, o 08:58

Marek G pisze:5 latek Malal na PGA gral na wronie bez MoS z vortexem.

nie wnikam w czyjesc preferencje

suche fakty sa takie ze wrona z duzym pociskiem z impeirum dwarfami czy DE obsysa, bo nawet jak go rzuci to ture pozniej ginie/jest warzywiona (jak sie gra z kims w miare ogarnietym)... master of sorcery daje mozliwosc gry swobodnej z kazdym

Marek G pisze:Jak bedzie wysyp wron + sukcesy wieksze od innych demonow, ograniczy sie ja bardziej.

KoSem jakiekolwiek sukcesy ma w zasadzie jedna osoba, a jakos tego demona przycieliscie ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13863
Rejestracja: 11 gru 2006, o 11:47
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Re: Balancing Patch v 1.5

Post autor: Shino » 2 lut 2010, o 12:31

KoSem jakiekolwiek sukcesy ma w zasadzie jedna osoba, a jakos tego demona przycieliscie
przycielismy najbardziej przejebany gif w tej armii i jeden z najlepszych itemow w grze.

Przycielismy combo bloodego + syrenka i przy okazji kosa jako drugiego greater demona :D

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5388
Rejestracja: 11 gru 2006, o 17:58
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Re: Balancing Patch v 1.5

Post autor: thurion » 2 lut 2010, o 13:37

Shino pisze: przejebany gif w tej armii i jeden z najlepszych itemow w grze.

bo pendant, drakenhoff czy hełm sa mniej przejebane ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Rejestracja: 11 gru 2006, o 11:12
Lokalizacja: Szybki Szpil
Kontakt:

Re: Balancing Patch v 1.5

Post autor: Jankiel » 2 lut 2010, o 13:51

Z radością zamieniłbym pendanta i hoteka na siren songa :) Imo to zdecydowanie najlepszy item w grze.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5388
Rejestracja: 11 gru 2006, o 17:58
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Re: Balancing Patch v 1.5

Post autor: thurion » 2 lut 2010, o 16:35

Jankiel pisze:Z radością zamieniłbym pendanta i hoteka na siren songa :)

deal! ty bierzesz syrenke, ja nakladam pendanta na keepera ;)
Obrazek

Malal
Kretozord
Posty: 1717
Rejestracja: 21 sty 2007, o 23:33

Re: Balancing Patch v 1.5

Post autor: Malal » 2 lut 2010, o 16:44

thurion pisze:nie wnikam w czyjesc preferencje

suche fakty sa takie ze wrona z duzym pociskiem z impeirum dwarfami czy DE obsysa, bo nawet jak go rzuci to ture pozniej ginie/jest warzywiona (jak sie gra z kims w miare ogarnietym)... master of sorcery daje mozliwosc gry swobodnej z kazdym


Glupoty piszesz nie po raz pierwszy.
Pisales ze Flamery ssa, teraz bez nich rozpy nie robisz.
Gralem obydwoma typami Wron <Z mastery i z Vortexem>

Wrona z Vortexem ma dwa swietne czary. 2 i 3 z Teczowego lora. 5 nalezy docenic za skutecznosc :) Grajac twoja wersja Wrony nic nie zrobisz z Empire bo nie masz jak zdjac Altara ani 2 czolgow. Popychaczka fajna ale dostaniesz spell destroya i jestes nikim. Zreszta hotek dla Wrony Vortexowej to zaden klopot. Da sie go zminimalizowac.

Nie grales Wrona ale wiesz najlepiej.

Pzdr
podpis nieregulaminowy - administracja

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2915
Rejestracja: 5 sty 2010, o 16:27
Lokalizacja: Koszalin

Re: Balancing Patch v 1.5

Post autor: Infernal Puppet » 2 lut 2010, o 16:45

deal! ty bierzesz syrenke, ja nakladam pendanta na keepera

#-o . Aż mi strzeliło w krzyrzu jak to przecztałem :oops: . Weżcie sie troche powstrzymajcie z wymyślaniem takich kombosów :wink: .
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5388
Rejestracja: 11 gru 2006, o 17:58
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Re: Balancing Patch v 1.5

Post autor: thurion » 2 lut 2010, o 16:52

Malal pisze:[Grajac twoja wersja Wrony nic nie zrobisz z Empire bo nie masz jak zdjac Altara ani 2 czolgow.

duza kuznia ma chyba podobna skutecznosc do duzego jebniecia jesli chodzi o czolg
altar racja
w jednym i drugim przypadku puszczenie tego czaru przy dobrze ustawionym imperium = GC na glowe

spell destroyer? gdzies to sie bierze? jak mowisz o tym krasnoludzkim to przeciez jest jeszcze pitka

nie pisalem o hoteku tylko o mrowiu pestek i beltach

daj mi mozliwosc wystawienia dwoch pojedynczych fiendow + 2 teczowcow (4 hero) i odpuszcam sobie flamery, BP oraz hydry czy abominacje zmuszaja do zmian

nikt z LS nie gral wrona, a jakos wiedza lepiej

pzdr
Obrazek

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Rejestracja: 3 gru 2008, o 15:26
Lokalizacja: Chełm Śląski dumą całej Polski!
Kontakt:

Re: Balancing Patch v 1.5

Post autor: Lidder » 2 lut 2010, o 21:19

Tak z czystej ciekawosci zapytam. Co mial Belluti Paolo na swojej wronie? byla ustawiona na uniwersalnosc?
Trzeba przyznac, ze Tzeentch Will to bardzo mocny gift... nie wart jednak rare :)

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5388
Rejestracja: 11 gru 2006, o 17:58
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Re: Balancing Patch v 1.5

Post autor: thurion » 3 lut 2010, o 10:09

Lidder pisze:Tak z czystej ciekawosci zapytam. Co mial Belluti Paolo na swojej wronie? byla ustawiona na uniwersalnosc?
Trzeba przyznac, ze Tzeentch Will to bardzo mocny gift... nie wart jednak rare :)

trzeba by sie spytac Debka
zreszta Paolo Bellutti, co by nie bylo, jest dla mnie znacznie mniejsza wykladnia w kwestii wrony niz Malal

IMO jest tak samo warta rara jak syrenka na keeperze czy immortal fury na blodku, 12 re rollow na bitwe jest czyms bez precedensu w innych armybookach, ja bym predzej zdjal z willa ograniczenie dotyczace PD a nalozyl rara

pzdr
Obrazek

Arbaal
Oszukista
Posty: 877
Rejestracja: 12 mar 2008, o 16:36
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Balancing Patch v 1.5

Post autor: Arbaal » 3 lut 2010, o 10:25

Co do tych giftów które zjadają slot rare. Może jakaś alternatywa w rodzaju: "Jeśli sloty rare są zajęte to zjada 2x spec".
Inaczej mówiąc, jeśli ktoś wystawi dwie jednostki rare to na gift musi poświecić dwa sloty spec.

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Rejestracja: 11 gru 2006, o 10:57
Lokalizacja: Malifaux
Kontakt:

Re: Balancing Patch v 1.5

Post autor: trikk » 3 lut 2010, o 10:28

Arbaal pisze:Co do tych giftów które zjadają slot rare. Może jakaś alternatywa w rodzaju: "Jeśli sloty rare są zajęte to zjada 2x spec".
Inaczej mówiąc, jeśli ktoś wystawi dwie jednostki rare to na gift musi poświecić dwa sloty spec.


1) Za dużo opcji
2) 2x zajęty special to mit, bo i tak tylko 2x psy się wystawia :D
Release the Przemcio!

ODPOWIEDZ