Balancing Patch v 1.5
Moderator: Barbarossa
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Balancing Patch v 1.5
Zapraszam na stronę LS
http://strony.aster.pl/barbaros/
Gdzie znajdziecie aktualny Balancing Patch. Miłej lektury i jeszcze milszej i bardziej wyrównanej gry w Nowym Roku życzy Lista Sędziowska.
FAQ&C:
"Dlaczego Ogry nic nie dostały?"
Na razie OnG są poligonem doświadczalnym zmian. Ogry też swoje dostaną... ale są dużo trudniejsze do zbalansowania niż zielone. Ta armia jest po prostu kijowo zrobiona od podstaw. Może da się coś naprostować, ale wpierw chcemy zobaczyć, jak nam wyszło z zielonymi. 2 miesiące nam dajcie na ocenę wyników pracy z zielonymi.
"Nie widzę nic o abominacjach"
Konsekwentnie trzymamy się zasady, że aby właściwie ocenić potencjał nowych armii, trzeba odrobinę czasu. Szczury są na razie pod obserwacją.
"Podobają mi się zmiany dla OnG!"
Super, zobaczymy, jak się sprawdzą w praktyce.
"Nie podobają mi się te zmiany!"
Szkoda, ale zobaczymy, jak się sprawdzą w praktyce. Bardzo się staramy reagować na rzeczywistość. Jeśli po dwóch miesiącach nie sprawdzą się - zrezygnujemy z nich.
http://strony.aster.pl/barbaros/
Gdzie znajdziecie aktualny Balancing Patch. Miłej lektury i jeszcze milszej i bardziej wyrównanej gry w Nowym Roku życzy Lista Sędziowska.
FAQ&C:
"Dlaczego Ogry nic nie dostały?"
Na razie OnG są poligonem doświadczalnym zmian. Ogry też swoje dostaną... ale są dużo trudniejsze do zbalansowania niż zielone. Ta armia jest po prostu kijowo zrobiona od podstaw. Może da się coś naprostować, ale wpierw chcemy zobaczyć, jak nam wyszło z zielonymi. 2 miesiące nam dajcie na ocenę wyników pracy z zielonymi.
"Nie widzę nic o abominacjach"
Konsekwentnie trzymamy się zasady, że aby właściwie ocenić potencjał nowych armii, trzeba odrobinę czasu. Szczury są na razie pod obserwacją.
"Podobają mi się zmiany dla OnG!"
Super, zobaczymy, jak się sprawdzą w praktyce.
"Nie podobają mi się te zmiany!"
Szkoda, ale zobaczymy, jak się sprawdzą w praktyce. Bardzo się staramy reagować na rzeczywistość. Jeśli po dwóch miesiącach nie sprawdzą się - zrezygnujemy z nich.
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Na razie OnG są poligonem doświadczalnym zmian. Ogry też swoje dostaną... ale są dużo trudniejsze do zbalansowania niż zielone. Ta armia jest po prostu kijowo zrobiona od podstaw. Może da się coś naprostować, ale wpierw chcemy zobaczyć, jak nam wyszło z zielonymi.
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
hahaha
ale przedmioty
tak was Barbara nastraszył?
ale przedmioty
tak was Barbara nastraszył?
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Itemy dla zielonych fantastycznie.
Brawo dla twórców
Ciekawi mnie, jak to wyjdzie w praniu:)
Brawo dla twórców
Ciekawi mnie, jak to wyjdzie w praniu:)
Wow... te itemki O&G... po prostu WOW dla tej armii - adresują problemy jakie ta armia ma z psychologią, wzmacniają w close combat, polepszają obronę magiczną. Teraz jestem ciekaw jak będą wypadały O&G w grach, bo prawdę mówiąc, jako gracz krasnoludzki, zawsze chciałem widzieć O&G, jako godnego, wymagającego przeciwnika, z którym mógłbym mieć ciekawą rozgrywkę.
Co do odniesień do LS w tych nowych itemkach, całkiem zabawny pomysł
EDIT: Gratuluje również Chaos Dwarf'om - po tylu latach oczekiwania, w końcu mogą wrócić na scenę WFB! A także Vampirom za udostępnione im możliwości. Brakuje mi odniesień co do skaven'ów lub choćby poprawki w tabelce na ostatniej stronie (tego itemu już przecież nie ma xD). A czego tak naprawdę najbardziej mi brakuje (już ogólnie się odnosząc, nie tylko do BP) to krasnoludzkiego BSB z możliwością posiadania orunowanego (magicznego) great weapon'a.
Co do odniesień do LS w tych nowych itemkach, całkiem zabawny pomysł
EDIT: Gratuluje również Chaos Dwarf'om - po tylu latach oczekiwania, w końcu mogą wrócić na scenę WFB! A także Vampirom za udostępnione im możliwości. Brakuje mi odniesień co do skaven'ów lub choćby poprawki w tabelce na ostatniej stronie (tego itemu już przecież nie ma xD). A czego tak naprawdę najbardziej mi brakuje (już ogólnie się odnosząc, nie tylko do BP) to krasnoludzkiego BSB z możliwością posiadania orunowanego (magicznego) great weapon'a.
Ostatnio zmieniony 31 gru 2009, o 00:56 przez Mac, łącznie zmieniany 1 raz.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
W końcu uwolniono magiczne wampiry
Marek Hłasko pisze: ... rzecz działa się na Pradze, gdzie - jak wiadomo - jedyną atrakcją są niedźwiedzie i pijacy. Praga wciąż jest jeszcze innym miastem i często człowiek ze śródmieścia przystaje tu zdziwiony.
- MichaLZgierz
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 103
- Lokalizacja: Zgierz
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Mamy taką zasadę: Niech minie trochę czasu i pierwszy szok, a potem dopiero balansujemy. Szczury i Abominacje są pod obserwacją... Ale to na razie wszystko.Jasiuuu pisze:nie moge skavenów znaleść
Stare ograniczenie wywaliłem, sorki, błąd redakcyjny, już go nie ma
Już się nie mogę doczekać walk z O&G i ChD dawno nie ucieszył mnie tak BP jeszcze raz panowie z LS.
- Hej móżdżku, co będziemy robić dziś wieczorem?
-To co zwykle Pinky, to co zwykle. Spróbujemy opanować świat.
***
Z cyklu na turnieju:
Master Assassin z Fellbladem wpada w 1 turze w Maga Chaosowego na smoku, wypłaca ataki i wypada: 4x1 pada głośnie K*** i cała sala zaczyna klaskać...
***
A mój Bóg w dłoniach ma błyskawice,
miotając gromy, odbiera życie...
-To co zwykle Pinky, to co zwykle. Spróbujemy opanować świat.
***
Z cyklu na turnieju:
Master Assassin z Fellbladem wpada w 1 turze w Maga Chaosowego na smoku, wypłaca ataki i wypada: 4x1 pada głośnie K*** i cała sala zaczyna klaskać...
***
A mój Bóg w dłoniach ma błyskawice,
miotając gromy, odbiera życie...
hmmm...
nie żebym marudził i wiem że zielone maja naprawde ciezko jednak przegieliście z kosztem itemow i działaniem za takie pkt.
kiedy Wam się takie przedmioty przyśniły i jak koszt pkt wymyślaliście?
nie mówie już że chciałem mała modyfikacje AB WE [ usunięcie z wardancera limitu wardancer weapon ] to orkasy dostają duuuużego boosta [ oby się ta armia znowu pojawiła ] i dziwnie wygląda limit na Wandzie [ 1 DD ] a grzybek Yankiela nie ma żadnego limitu i jest delikatnie mówiac w y j e b a n y.
nie żebym marudził i wiem że zielone maja naprawde ciezko jednak przegieliście z kosztem itemow i działaniem za takie pkt.
kiedy Wam się takie przedmioty przyśniły i jak koszt pkt wymyślaliście?
nie mówie już że chciałem mała modyfikacje AB WE [ usunięcie z wardancera limitu wardancer weapon ] to orkasy dostają duuuużego boosta [ oby się ta armia znowu pojawiła ] i dziwnie wygląda limit na Wandzie [ 1 DD ] a grzybek Yankiela nie ma żadnego limitu i jest delikatnie mówiac w y j e b a n y.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
ha, "koniec stycznia" - lubisz Zbyszku podkrecac napiecie . Biore sie za lekture - dzieki!
A dla mnie te nowe przedmioty w O&G to zły pomysł. Nieco za duża ingerencja w zasady. Nie lepiej już było majstrować przy slotach, czy nawet obniżyć koszt 2-3 jednostek?
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
A my wam życzymy kolejnych tak udanych BP! Bo widzę ze na prawde super to wygląda
I widzę ze tylko Jankiel nie wpisał się na listę nowych przedmiotów
ZNOW SĄ 2 HYDRY! Precz z gejowizną!
I widzę ze tylko Jankiel nie wpisał się na listę nowych przedmiotów
ZNOW SĄ 2 HYDRY! Precz z gejowizną!
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
A jak to nie! HA! Grzybek "Yan kel'a" będzie teraz zagładą porno-magicznych rozpisekGarG pisze:I widzę ze tylko Jankiel nie wpisał się na listę nowych przedmiotów
Zmiany przy slotach również wystąpiły przy tym BP.Nie lepiej już było majstrować przy slotach, czy nawet obniżyć koszt 2-3 jednostek?
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
Rzeczywiście bardzo ten grzybek potrzebny armii, która mając raptem 2 małych magów może wyciągnąć 8 DD i 2 scrolle.
Ostatnio zmieniony 31 gru 2009, o 01:48 przez JaceK, łącznie zmieniany 1 raz.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
To było konieczne, żeby mieściły się wraz innymi gównianymi przedmiotami.ciezko jednak przegieliście z kosztem itemow i działaniem za takie pkt.
Mogliśmy je wycenić wyżej, ale wtedy ork z fajną zdolnością nie potrafiłby kompletnie nic.
Spójrz na demonicznych heraldów dających bonusy oddziałom praktycznie za darmo, a jeszcze mogących dopakować się magicznymi przedmiotami.
Kupując oddział za prawie 300 pts? To było po to, by nie trzeba było brać totemu.Rzeczywiście bardzo ten grzybek potrzebny armii, która mając raptem 2 małych magów może wyciągnąć 8 DD
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
-
- Mudżahedin
- Posty: 324
zmiany swietne z perspektywy ong.
czesc oddzialow ciagle jest niegrywalna, ale nikt swiata sam nie zbawi - dzieki tym itemom nagle orki staja sie naprawde silne. o ile wczesniej wiekszosc wynikow z demonami mialem w granicach 10:10, teraz mysle, ze zycie nabierze koloru.
ciekawie beda wygladac dodatkowe rary. brak mozliwosci brania w nich maszyn i dow sprawi, ze albo beda niewykorzystywane, albo trzeba bedzie dac znow szanse gigantowi/pump wagonom/trollom. jak tylko wstane z przyjemnoscia zaczne myslec nad nowymi rozpiskami, oi.
nie wiem tylko, czy nie jest przegieciem troche fakt, ze na potrzeby BP i sztandar dajacy +3 dispele i grzybek jankielowy sie nie licza w ogole. w efekcie OnG moga stac sie takim antymagicznym potworem, ze glowa mala.
PS. Ktos z Was moze myslal o tym, zeby plik do AB z nakladka BP napisac? byloby to mile niezwykle
czesc oddzialow ciagle jest niegrywalna, ale nikt swiata sam nie zbawi - dzieki tym itemom nagle orki staja sie naprawde silne. o ile wczesniej wiekszosc wynikow z demonami mialem w granicach 10:10, teraz mysle, ze zycie nabierze koloru.
ciekawie beda wygladac dodatkowe rary. brak mozliwosci brania w nich maszyn i dow sprawi, ze albo beda niewykorzystywane, albo trzeba bedzie dac znow szanse gigantowi/pump wagonom/trollom. jak tylko wstane z przyjemnoscia zaczne myslec nad nowymi rozpiskami, oi.
nie wiem tylko, czy nie jest przegieciem troche fakt, ze na potrzeby BP i sztandar dajacy +3 dispele i grzybek jankielowy sie nie licza w ogole. w efekcie OnG moga stac sie takim antymagicznym potworem, ze glowa mala.
PS. Ktos z Was moze myslal o tym, zeby plik do AB z nakladka BP napisac? byloby to mile niezwykle