Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 15 paź 2019, o 15:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 152 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Euro CS
PostNapisane: 29 sty 2010, o 09:37 
Postownik Niepospolity
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2006, o 17:58
Posty: 5388
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT
najnowsze ograniczenie Euro (jescze bez ostatecznych skavenow i bestii), powiem szczerze ze bardzo mi sie podobaja i IMO trafiaja idealnie w sedno z wiekszoscia armii, jedno ograniczenie jest bdb powiazane z drugim (np dodatkowe sloty dla armii C z ograniczeniem powtarzania - nie powoduje przegiec) - IMO lepsze od BP (w kwestii 2000+)

Cytuj:
Army Restrictions for the European Team Championship

- Armies cannot be duplicated.
- Armies are 2000/2250/2600 points.
- No characters that are: special, named or Albion
- No DoW or RoR in non-DoW armies . (OK may use Rhinox Cav)
- No SoC armies.

The ladder system:
All armies are divided into three categories; A, B and C. Category A armies are limited to 2000pts, B to 2250pts, C to 2600pts

When calculating victory points at the end of the game, once you have the result, then add 10% to any category A army's losses rounding off as normal. Any category C army would conversely have its losses reduced by 20%

Category A (2000pts)
Demons of Chaos

Category B (2250pts)
Dark Elves
Vampires
Empire
Lizardmen
Skaven (to be confirmed end of February)
Bretonnia
Chaos Dwarfs
Dwarfs
High Elves
Warriors of Chaos
Tomb Kings
Wood Elves

Category C (2600pts)
Beastmen (to be confirmed end of April)
Ogre Kingdoms
Orcs & Goblins
Dogs of War

General composition rules:

- Band C Armies may have 6 Special and 4 Rare Choices.
- Max. 1 of each rare choice (Max.2 of each for High Elves)
- Max. 2 of the same Special choice
- Max. 3 of the same Core choice, except ranked infantry without missile weapons and beast herds.
- Max. 3 chariots (incl. characters and units).
- Max. 3 units of flyers (incl. characters)
- Max. 45 models with missile weapons with a range of 20”+ (not incl. war machines, characters and chariots).
- Max. 5 warmachines.
- Max. 9 PD in an army *

*Magic description
You can use a maximum of 9 power dice in each magic phase. Each bound spell you use count as 1 power dice, all following bound spells used in the same turn counts as 2 power dice.

Every ability that grants the bearer complete knowledge of a single lore counts as one power dice in each magic phase.

All dice you would not normally generate, such as Focused Rumination Slann free dice, Skaven warpstones, night goblin mushrooms, power of darkness etc., also count in the total number of dice you can use in a magic phase.

Tomb Kings count each dice they use for a spell as 1 power dice and casket of souls counts as 2 dice total. They can not chose not to use all the dice when casting an incantation, for example a Liche Priest can’t choose only to use 1 dice on a spell. You can how ever choose not to cast a spell with a model. The 2 basic power dice all armies get only counts if they are used to dispel RIP spells with.

Max 10 dispel dice per army. First dispel scroll (and similar working items) you have in your army counts as 1 dispel dice, in EACH magic phase. The second and all other scrolls, counts as 2 dispel dice in each magic phase. So if you have 3 scrolls you can use a maximum of 5 dispel dice each magic phase. Dice from magic resistance does count in this maximum. Being allowed to reroll your dispel dice every turn counts as 1 dispel dice.

Dice removed by the Chaos Dwarf Chalice of Darkness count as dice used. You remove 3 power dice, you can use only 6 more in your magic phase.

Race specific:
DAEMONS OF CHAOS - All Greater Daemons count as an additional hero choice; Herald BSB may take either daemonic gifts or a daemonic icon, not both; Daemonic Gifts may not be duplicated (except for Spellbreakers); Horrors are limited to 0-2.
DARK ELVES -Max. 35 repeater crossbows in the army; Max. 8 shades per unit; Max. 2 flying units or characters; Assassins after the first take a hero choice; Pendant of khaleth takes a hero choice; Ring of hotek takes a hero choice; Max. 1 Large Target; Max. 1 Rare choice
EMPIRE - Steam Tank counts as 2 rare choices; Max. 3 Wizards (Including the Arch Lector)
LIZARDMEN - Characters mounted on Stegadons also use the relevant special or rare slot; Max. 6 Terradons in army (excl. characters); All disciplines taken after the third count as an additional hero slot (Slann BSB counts as 1, Becalming Cogitation as 2 Disciplines); max. 2 Stegadons of any type
ORCS & GOBLINS - Max 6 goblin fanatics.
VAMPIRE COUNTS - The Drakenhoff banner counts as an additional hero choice; The Helm of Command counts as an additional hero choice; Each +1 to cast in the army counts as 1 powerdice in each phase. Max. 5 Cairn Wraiths
WOOD ELVES - Treeman Ancient counts as Treeman.
SKAVEN (wstepne): Max 2 Large Targets; Max 25 Plague monks/unit; One unit of clanrats needed for each clanratslave and giant rat unit; Storm Banner is BSB only; Doom Rocket counts as warmachine;Weaponteams, Jezzail units and Doomweel count as warmachines; HPA costs 2 rare choices

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 29 sty 2010, o 09:44 przez thurion, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Balancing Patch v 1.5
PostNapisane: 29 sty 2010, o 09:40 
habydysz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2006, o 13:22
Posty: 14370
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Tu masz drafcik do AR szczurow:
Cytuj:
SKAVEN: Max 2 Large Targets; Max 25 Plague monks/unit; One unit of clanrats needed for each clanratslave and giant rat unit; Storm Banner is BSB only; Doom Rocket counts as warmachine;Weaponteams, Jezzail units and Doomweel count as warmachines; HPA costs 2 rare choices


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Balancing Patch v 1.5
PostNapisane: 29 sty 2010, o 09:49 
Pan Spamu
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2006, o 21:01
Posty: 8442
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Na te zasady Orkasy juz tak strasznie nie obsysają jak na normalne zasady. Maja takie sloty jak w naszym BP, nie mają wprawdzie przedmiotów, ale za to maja 350 punktów wiecej niz wiekszosc innych armii. Da sie zlozyc cos sensownego, np mocny defens:

Warboss
BSB na Rydwanie z Waagh Bannerem
2 x szamanów

3 x 25 nocników z 2 fanatykami
10 Savage
2x 25 Orc Boyz
2 x 2 Snoty
5 Spider Riders
5 Wolf Riders
25 Squig Herd
2x Orc Chariot
2x Rock Lobba
2x Spear Chukka
Doom Diver
5 Trolli


Brzmi naprawdę solidnie. Mam nadzieje,z e bedzie jakis turniej w Polsce na zasady Euro, to bede sobie mogl przetestowac taka armię. Z przyjemnościa. :)

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 29 sty 2010, o 09:51 przez bless, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Balancing Patch v 1.5
PostNapisane: 29 sty 2010, o 09:50 
habydysz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2006, o 13:22
Posty: 14370
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Za duzo maszyn - max. 5. Wywal 2 bolce.
I na ETC oplaca sie wystawic 6 fastow IMO, a tylko orki sa w stanie tego dokonac.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Balancing Patch v 1.5
PostNapisane: 29 sty 2010, o 09:52 
Pan Spamu
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2006, o 21:01
Posty: 8442
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Hehe... tez zauwazylem. I zanim przeczytalem Twojego posta tez zdecydowalem na wywalenie bolcow. Zamiast nich wszedl 3 rydwan. :)

Cytuj:
I na ETC oplaca sie wystawic 6 fastow IMO, a tylko orki sa w stanie tego dokonac.


Dlaczego?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Balancing Patch v 1.5
PostNapisane: 29 sty 2010, o 09:56 
habydysz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2006, o 13:22
Posty: 14370
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Bo jest mniej strzelania, maszyn i magii, wiec fasty moga zajac sie szybkim wyeliminowaniem tychze. Poza tym to duzo wystawien, a na ETC wystawienia sa mega wazne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Balancing Patch v 1.5
PostNapisane: 29 sty 2010, o 10:04 
Postownik Niepospolity
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2006, o 17:58
Posty: 5388
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT
im bardziej sie przygladam tym lepsze wydaja sie te zasady, naprawde moglby to byc rowniez u nas podstawowy format, pol Europy tak gra na prawie kazdym turnieju na duze pkt

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Balancing Patch v 1.5
PostNapisane: 29 sty 2010, o 10:04 
Kretozord
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2006, o 10:12
Posty: 1962
zajebiste ograniczenia! naprawde postarali sie w tym roku;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Balancing Patch v 1.5
PostNapisane: 29 sty 2010, o 10:13 
Pan Spamu
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2006, o 21:01
Posty: 8442
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
thurion napisał(a):
im bardziej sie przygladam tym lepsze wydaja sie te zasady, naprawde moglby to byc rowniez u nas podstawowy format, pol Europy tak gra na prawie kazdym turnieju na duze pkt


Pozytywna percepcja nowych zasad to zazwyczaj pierwszy krok do ich zaimplementowania na turniejach. :)
Wlasnie zapragnalem zachecic JH do zorganizowania lokala na Narbutta. :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Balancing Patch v 1.5
PostNapisane: 29 sty 2010, o 10:16 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lip 2007, o 11:04
Posty: 1195
No naprawde w pytke te ograniczenia. Bardziej mi sie nawet widza niz BP (aczkolwiek BP tez jest ogolnie niezly poza nazwami przedmiotow do O&G :P ). Moze by sie powaznie zastanowic nad wprowadzeniem tego? Moze na jakims lokalu by to najpierw spradzono (chociaz jesli w Europie dziala to i u nas powinno)?

Pozdrawiam
Pelzak

_________________
"Lepszy mały ale własny i z przodu, niż duży ale cudzy i z tyłu..."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Balancing Patch v 1.5
PostNapisane: 29 sty 2010, o 10:18 
Lex Luthor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2006, o 11:29
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa
Niektore rzeczy sa fajnie rozwiazane , niektore gorzej. Imho Doch , De , VC za malo przyciete patrzac przez pryzmat pociecia innych armii.

_________________
www.facebook.com/XIIIKohorta


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Balancing Patch v 1.5
PostNapisane: 29 sty 2010, o 10:21 
Postownik Niepospolity
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2006, o 17:58
Posty: 5388
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT
Ziemko napisał(a):
Niektore rzeczy sa fajnie rozwiazane , niektore gorzej. Imho Doch , De , VC za malo przyciete patrzac przez pryzmat pociecia innych armii.

DoCh jest pociety punktami, niby mozna wystawic wiecej niz u nas, tylko znajdz na to punkty, sa rzeczy - ale gole/min maxowe, armie C na 2600 powinny moc sobie spokojnie poradzic, szczegolnie biorac pod uwage +10/-20 %

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Balancing Patch v 1.5
PostNapisane: 29 sty 2010, o 10:25 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lip 2007, o 11:04
Posty: 1195
Ja mam szybkie pytanie:
Cytuj:
WOOD ELVES - Treeman Ancient counts as Treeman.

Co to zmienia? Czy to oznacza ze nie zjada slotu lorda czy jak?

Pozdrawiam
Pelzak

_________________
"Lepszy mały ale własny i z przodu, niż duży ale cudzy i z tyłu..."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Balancing Patch v 1.5
PostNapisane: 29 sty 2010, o 10:27 
Kretozord
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2006, o 10:12
Posty: 1962
Ziemko napisał(a):
Niektore rzeczy sa fajnie rozwiazane , niektore gorzej. Imho Doch , De , VC za malo przyciete patrzac przez pryzmat pociecia innych armii.

co do De to nie masz racji:Q
Max. 2 flying units or characters
Max. 1 Large Target; Max. 1 Rare choice

obcina bardzo ladnie;] + hotek i pendant, + 35 kusz...czyli brak kusz na fastach albo brak kusznikow. Ergo albo hydra bez smoka, albo 2 bolce, albo smok i jedne harpie;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Balancing Patch v 1.5
PostNapisane: 29 sty 2010, o 10:31 
Nerd Forumowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2006, o 11:47
Posty: 13863
Lokalizacja: Ordin Warszawa
bless napisał(a):
Wlasnie zapragnalem zachecic JH do zorganizowania lokala na Narbutta. :)

daj znac kiedy bo bede musial skonczyc przemalowywac carriony :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Balancing Patch v 1.5
PostNapisane: 29 sty 2010, o 10:39 
Lex Luthor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2006, o 11:29
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa
Dobra ciecia DE mi ukmnely - rzeczywiscie one chyba najbardziej w dupsko dostaly...

_________________
www.facebook.com/XIIIKohorta


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Balancing Patch v 1.5
PostNapisane: 29 sty 2010, o 10:40 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2006, o 07:27
Posty: 1296
Lokalizacja: Warszawa KulT
A mi sie nie podobaja te ograniczenia, zamiast wycofywac sie z ograniczen na zasadzie - coraz wiecej armi jest wygietych = balans sie poprawia sam, pojawia sie coraz wiecej sciec. Wiem ze to po to zeby slabsze armie mogly pograc no ale jaki ma byc stosunek armi wygietych do slabych zeby przestac ciac wygiete? W koncu trzeba ustalic granice.
I nie mowcie mi ze pisze tak bo gram lizakami, bo akurat kupilem sobie HE, a rozpa na SD jest naprawde dobra na te ograniczenia :mrgreen:

_________________
Moja galeria - klik!
Maluje za kasę - klik!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Balancing Patch v 1.5
PostNapisane: 29 sty 2010, o 10:45 
Wielki Śląski Ninja
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2006, o 11:34
Posty: 3847
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"
Prośba do moda o wydzielenie dyskusji o zasadach ETC.
Łatwiej będzie znleźc i pczytać niż pamiętać o wejsciu na xx stronę tematu o Patchu.
Z góry dziękuję uprzejmie. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Balancing Patch v 1.5
PostNapisane: 29 sty 2010, o 11:01 
Oszukista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2008, o 16:36
Posty: 877
Lokalizacja: Kraków
Co ważniejsze zostało już powiedziane.
Krótko mówiąc: EURO > BP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Balancing Patch v 1.5
PostNapisane: 29 sty 2010, o 11:03 
habydysz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2006, o 13:22
Posty: 14370
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Arbaal napisał(a):
Co ważniejsze zostało już powiedziane.
Krótko mówiąc: EURO > BP
HAHAHAHA!!!! ETC ssie w porownaniu do BP, wszystkie rozpy sa tam identyczne wlasciwie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 152 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.059s | 12 Queries | GZIP : Off ]