Apka T9A Magic Flux

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ChomikZKF
Pseudoklimaciarz
Posty: 27
Rejestracja: 17 paź 2012, o 22:37

Re: Apka T9A Magic Flux

Post autor: ChomikZKF » 16 sty 2018, o 14:30

Rozumiem założenie ja spotkałem natomiast dwa "use case" gdzie to ma sens:
- pomylka uzytkownika, nie ma zadnej blokady przed przejsciem do nastepnej tury/nastepnego gracza i w takiej sytuacji nie mozesz wrocic a np. niedoczytales jaka byla karta (tak zdarza sie i wiem ze to blad ludzki, ale interfejs moze w takiej s ytuacji pomagac :))
- zwykla chec spisania raportu po grze/notatek i wtedy to tez jest fajne do retrospekcji (tak sa ludzie ktorzy tak postepuja:P)

Oczywiscie jesli nie masz tego w planach to trudno :) ale moze uznasz to za pomysl warto rozwazenia (chociazby jakis doble check na przejscie dalej, lub podglad historii po calej grze).

Awatar użytkownika
JimMorr
Chuck Norris
Posty: 430
Rejestracja: 12 paź 2016, o 07:23

Re: Apka T9A Magic Flux

Post autor: JimMorr » 16 sty 2018, o 16:38

No dobra, dodam do backloga ;)

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8238
Rejestracja: 8 paź 2008, o 14:25
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Apka T9A Magic Flux

Post autor: Laik » 19 sty 2018, o 20:53

Scrum detected :)
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
JimMorr
Chuck Norris
Posty: 430
Rejestracja: 12 paź 2016, o 07:23

Re: Apka T9A Magic Flux

Post autor: JimMorr » 20 sty 2018, o 22:04

Obrazek

Awatar użytkownika
JimMorr
Chuck Norris
Posty: 430
Rejestracja: 12 paź 2016, o 07:23

Re: Apka T9A Magic Flux

Post autor: JimMorr » 26 sty 2018, o 16:20

Dzisiaj wypuszczam wersję 0.2.0

Zmiany obejmują tak z 60% kodu, a że mój zespół scrumowy zawiera dokładnie jedną osobę miałem pewien problem ze zleceniem testów na różnych urządzeniach ;)

Zmiany to przede wszystkim:
- zapowiadane wcześniej zabezpiecznie apki przed dłubaniem użytkownika z uprawnieniami Root'a
- dodanie podglądu nie użytych jeszcze kart kart
- dodanie (w szczątkowej formie, ale jednak) historii: przechodząc na reactive player zobaczymy ostatnią używaną kartę wyróżnioną poprzez wyszarzenie tła.

Zapraszam do testowania.

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 4891
Rejestracja: 25 sty 2010, o 18:20
Lokalizacja: Wrocław

Re: Apka T9A Magic Flux

Post autor: JarekK » 26 sty 2018, o 16:43

Można tą apkę na IOS ściągnąć?
Stone pisze:
16 gru 2019, o 13:36
Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
JimMorr
Chuck Norris
Posty: 430
Rejestracja: 12 paź 2016, o 07:23

Re: Apka T9A Magic Flux

Post autor: JimMorr » 26 sty 2018, o 20:49

Niestety android i ios to dwie różne bajki - no ios'a musiałbym to od zera oprogramować, nawet nie wiem w czym :(

Awatar użytkownika
JimMorr
Chuck Norris
Posty: 430
Rejestracja: 12 paź 2016, o 07:23

Re: Apka T9A Magic Flux

Post autor: JimMorr » 6 lut 2018, o 15:44

ver. 0.2.1 dostępna. Dodałem zmniejszenie tekstu dla "długich" kart, powinno się lepiej mieścić na urządzeniach z bardziej kwadratowymi ekranami. Jeżeli przez tydzień nikt nie wywiesi czerwonej flagi zamknę rozwój aplikacji i zrobię release produkcyjny.

(Jak na razie projekt nie wykazał zainteresowania dostarczaniem danych o wynikach gier przez apkę...)

ślivek
Falubaz
Posty: 1436
Rejestracja: 18 lip 2013, o 20:15

Re: Apka T9A Magic Flux

Post autor: ślivek » 6 lut 2018, o 17:01

Jakiego chcesz zainteresowania? Wbrew pozorom to konkretne pytanie. Jak napiszesz do mnie w projekcie to w ogóle będzie formalnie.
Obrazek

Awatar użytkownika
JimMorr
Chuck Norris
Posty: 430
Rejestracja: 12 paź 2016, o 07:23

Re: Apka T9A Magic Flux

Post autor: JimMorr » 6 lut 2018, o 17:46

Dobijałem się oficjalnie do różnych redtagów od samego początku i po chwiliwym entuzjazmie przyszła odpowiedź, że projekt gdyby miał wystawić rest api do którego by apka raportowała to by musiał zrekrutować. A że do 9tg buildera się nie udało to i tu się nie uda...

edit: dołączyłem użytkownika 'slivek' do dyskusji na forum 9ki.

ślivek
Falubaz
Posty: 1436
Rejestracja: 18 lip 2013, o 20:15

Re: Apka T9A Magic Flux

Post autor: ślivek » 7 lut 2018, o 21:32

Dostałem odpowiedź przed chwilą, że Twoja sprawa "has reach AvB and ExB communication". Także powinno być wszystko na dobrej drodze już i pewnie dalsze rozmowy będą z Tobą prowadzone.
Obrazek

Awatar użytkownika
JimMorr
Chuck Norris
Posty: 430
Rejestracja: 12 paź 2016, o 07:23

Re: Apka T9A Magic Flux

Post autor: JimMorr » 7 lut 2018, o 21:51

Dzięki, jestem w kontakcie... mam nadzieję, że apka się przyda projektowi.

Awatar użytkownika
JimMorr
Chuck Norris
Posty: 430
Rejestracja: 12 paź 2016, o 07:23

Re: Apka T9A Magic Flux

Post autor: JimMorr » 16 lut 2018, o 07:40

Cześć

Crystal ball się zmienił - doczytam sobie. Jakueś inne zmiany do uwzględnienia w apce?

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13873
Rejestracja: 11 gru 2006, o 11:47
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Re: Apka T9A Magic Flux

Post autor: Shino » 28 lut 2018, o 18:08

przydatna bylaby opcja aby dodawanie i zabieranie tokenow mozna bylo zrobic przy zablokowanym ekranie, gdyz niektore armie maja jakies swoje z tym zwiazane itemy

poza tym jest idealnie :D

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Kradziej
Posty: 971
Rejestracja: 4 sty 2016, o 20:00

Re: Apka T9A Magic Flux

Post autor: Dancaarkiiel » 1 mar 2018, o 09:48

Jeszcze jakby się dało wybrać kolor motywu (np czarny) albo półprzezroczysty obrazek w tle byłoby 10/10 i tip... :P
Obrazek

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5084
Rejestracja: 6 sie 2009, o 22:34

Re: Apka T9A Magic Flux

Post autor: Stan » 1 mar 2018, o 09:55

A ja poproszę opcje dla jednego gracza, bo czasami przeciwnik woli sobie losować papierowe karty
Bardzo fajna aplikacja, dobra robota

Awatar użytkownika
JimMorr
Chuck Norris
Posty: 430
Rejestracja: 12 paź 2016, o 07:23

Re: Apka T9A Magic Flux

Post autor: JimMorr » 5 mar 2018, o 06:29

Na mrozy wyemigrowałem w miejce gdzie nie ma internetów więc prace nieco zamarły. Już wróciłem - kolejna wersja będzie zawierała raportowanie wyników bitwy dla Just_flo i spółki.

Awatar użytkownika
mnp21
Chuck Norris
Posty: 533
Rejestracja: 22 wrz 2010, o 12:40
Lokalizacja: Kraków

Re: Apka T9A Magic Flux

Post autor: mnp21 » 5 mar 2018, o 07:22

Stan pisze:A ja poproszę opcje dla jednego gracza, bo czasami przeciwnik woli sobie losować papierowe karty
Bardzo fajna aplikacja, dobra robota
+1
Kiedyś grejtsłordy to były grejtsłordy, a nie jakieś "miecz + tarcza"...

Awatar użytkownika
JimMorr
Chuck Norris
Posty: 430
Rejestracja: 12 paź 2016, o 07:23

Re: Apka T9A Magic Flux

Post autor: JimMorr » 5 mar 2018, o 07:55

Z jednym graczem muszę pomyśleć - UD mogą wpływać na turę przeciwnika.

Awatar użytkownika
JimMorr
Chuck Norris
Posty: 430
Rejestracja: 12 paź 2016, o 07:23

Re: Apka T9A Magic Flux

Post autor: JimMorr » 14 mar 2018, o 06:35

Jest dostępna wersja 0.3.0

Wersja zawiera narzędzie do raportowania wyników bitwy. Aktualizacja może wymagać udzielenia zgody aplikacji na dostęp do internetu. Aplikacja nie wysyła Waszych danych personalnych, wprowadzonych nicków ani żadnych stałych identyfikatorów sprzętu.

Ponadto w apliakacji dodałem informacje licencyjne i usunąłem crystal ball'a

ODPOWIEDZ