Apka T9A Magic Flux
Apka T9A Magic Flux
Co się kolega nie chwali?
Klik
Aby usprawnić wpisywanie nicków graczy to proponuję po rozpoczęciu wpisywania usunąć Player 1 i 2
Swoją drogą to może być fajny licznik tur przy okazji,
I jeszcze dobrze by było, by apka dostała "autoryzację losowości" by np na masterach można z niej było korzystać i by nikt nie wnosił sprzeciwu...
Edit: a co to będzie 8 tur rozgrywanych?
Edit 2: może by wprowadzić licznik tokenów? i ich wymianę na kości - byłoby to sporym usprawnieniem i wyeliminowaniem przypadkowych oraz zamierzonych pomyłek.
Edit 3: a jednoczesne korzystanie z niej na 2 urządzeniach byłoby mistrzostwem świata
Klik
Aby usprawnić wpisywanie nicków graczy to proponuję po rozpoczęciu wpisywania usunąć Player 1 i 2
Swoją drogą to może być fajny licznik tur przy okazji,
I jeszcze dobrze by było, by apka dostała "autoryzację losowości" by np na masterach można z niej było korzystać i by nikt nie wnosił sprzeciwu...
Edit: a co to będzie 8 tur rozgrywanych?
Edit 2: może by wprowadzić licznik tokenów? i ich wymianę na kości - byłoby to sporym usprawnieniem i wyeliminowaniem przypadkowych oraz zamierzonych pomyłek.
Edit 3: a jednoczesne korzystanie z niej na 2 urządzeniach byłoby mistrzostwem świata
Ostatnio zmieniony 8 gru 2017, o 12:41 przez DarekH, łącznie zmieniany 2 razy.
Póki co korzystam z tabeli, jedyne co wtedy jest słabe to losowanie kart, bo uzywamy do tego d8/d6/d3 i trzeba przerzucać.
Turn: Player: Card: Base dice base tokens left tokens
+ syphon +channel
Andrzej 1 4+2 3+3 0
1
Psikuta 3 5+2 5+2 1
Coś takiego mniej więcej, tak wygląda np pierwsza tura.
Ale aplikacja jak najbardziej będzie bardzo atrakcyjna
Turn: Player: Card: Base dice base tokens left tokens
+ syphon +channel
Andrzej 1 4+2 3+3 0
1
Psikuta 3 5+2 5+2 1
Coś takiego mniej więcej, tak wygląda np pierwsza tura.
Ale aplikacja jak najbardziej będzie bardzo atrakcyjna
A ja tam się wyłamię i stwierdzę że to niedobry kierunek. Gry bez prądu do gry bez prądu i część funu tkwi w kostkach, karteczkach, znacznikach.
W takiej apce nie byłoby problemem zainstalowanie funkcji "rzucającej" kostkami i to od razu z podaniem ile trafień ile savów ile woundów... takie tam moje skromne przemyślenia...
W takiej apce nie byłoby problemem zainstalowanie funkcji "rzucającej" kostkami i to od razu z podaniem ile trafień ile savów ile woundów... takie tam moje skromne przemyślenia...
Kiedyś grejtsłordy to były grejtsłordy, a nie jakieś "miecz + tarcza"...
Apka zapamiętuje ostatnich graczy. Czy to zmieniać... poczekam jeszcze na feedback. Dodałbym na pewno 'swap' gracza 1 z graczem 2. Może dodam ikonę 'wyczyść dane graczy'?
Rejestr zachowanych tokenów dodam, jest na krótkiej liście, choć czuję że będzie to nieco bardziej skomplikowane - niektóre armie mogą przepalać tokeny poza turą magii.
Koniec na turze 6 - wrzucone w log 'issue'.
Losowość jest realizowana przez klasę Random, przy pomocy której każda z talii jest odrębnie 'tasowana'. Czy to wystarczy... chyba to i tak pewniejsze niż znaczone talie. Muszę się zastanowić natomiast czy nie zabezpieczyć silniej apki przed dłubaniem przez kogoś z uprawnieniami roota.
Gry bez prądu... z jednej strony zgoda. Z drugiej... świat idzie do przodu i technologie takie jak augumented reality prędzej czy później wkroczą do wargamingu. Jeżeli chcemy zachęcać młodych graczy trzeba im wyjść naprzeciw. Kusi mnie też dodanie funkcji raportowania wyniku bitwy do jakieś zdalnej bazy...
Rejestr zachowanych tokenów dodam, jest na krótkiej liście, choć czuję że będzie to nieco bardziej skomplikowane - niektóre armie mogą przepalać tokeny poza turą magii.
Koniec na turze 6 - wrzucone w log 'issue'.
Losowość jest realizowana przez klasę Random, przy pomocy której każda z talii jest odrębnie 'tasowana'. Czy to wystarczy... chyba to i tak pewniejsze niż znaczone talie. Muszę się zastanowić natomiast czy nie zabezpieczyć silniej apki przed dłubaniem przez kogoś z uprawnieniami roota.
Gry bez prądu... z jednej strony zgoda. Z drugiej... świat idzie do przodu i technologie takie jak augumented reality prędzej czy później wkroczą do wargamingu. Jeżeli chcemy zachęcać młodych graczy trzeba im wyjść naprzeciw. Kusi mnie też dodanie funkcji raportowania wyniku bitwy do jakieś zdalnej bazy...
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Wgmnie genialne...czy jest szansa na akceptacje kozystania z aplikacji na turniejach czy tez mam te aplikacje traktować jako ciekawostkę?
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
Nie chciałem od razu narzucać "grubszych" tematów - ale takie rozwiązanieJimMorr pisze: Gry bez prądu... z jednej strony zgoda. Z drugiej... świat idzie do przodu i technologie takie jak augumented reality prędzej czy później wkroczą do wargamingu. Jeżeli chcemy zachęcać młodych graczy trzeba im wyjść naprzeciw. Kusi mnie też dodanie funkcji raportowania wyniku bitwy do jakieś zdalnej bazy...
Jest już wersja 0.0.2
Obok tego
- dodana ikona apki
- dodane kasowanie imion graczy jednym kliknięciem
- dodane wybieranie armii gracza - na razie tylko zapisuje wybraną armię, jest to przygotowanie pod dalszy rozwój (ark of Ages i inne)
- gra się kończy w turze 6
W wersji 0.0.2 jest opcja 'continue Game' która pozwala kontynuować rozgrywkę od ostatniej tury - stan jest zapisywany w momencie każdego kliknięcia 'next'.smpa pisze:Fajna apka, ale jeśli przez przypadek się zawiesi, telefon aplikacja albo system w polowie gry, to nie można odtworzyć, które karty zostały już wylosowane.
Obok tego
- dodana ikona apki
- dodane kasowanie imion graczy jednym kliknięciem
- dodane wybieranie armii gracza - na razie tylko zapisuje wybraną armię, jest to przygotowanie pod dalszy rozwój (ark of Ages i inne)
- gra się kończy w turze 6
No i apka się zaktualizowała, bardzo fajnie!
Może kolejnym (prostym ) krokiem wartym rozważenia byłoby dodanie licznika czasu odmierzającego czas do końca gry? Na zasadzie wprowadzenia wartości i wyświetlania tej wartości gdzieś podczas losowania kart? Losując karty masz ciągły podgląd na sytuację z czasem - a to jest ważny element całej rozgrywki w przypadku "ślimaczenia" się przeciwnika bądź własnego niekończącego się rozmyślania
Może kolejnym (prostym ) krokiem wartym rozważenia byłoby dodanie licznika czasu odmierzającego czas do końca gry? Na zasadzie wprowadzenia wartości i wyświetlania tej wartości gdzieś podczas losowania kart? Losując karty masz ciągły podgląd na sytuację z czasem - a to jest ważny element całej rozgrywki w przypadku "ślimaczenia" się przeciwnika bądź własnego niekończącego się rozmyślania
IMO przydałaby się też wersja bez rzucania kostka przez program, tak aby samemu można było zaznaczyc jaka karta została wylosowana - ograniczyloby to podejrzenia o ustalanie wyniku
"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
Nie chciałem już sam tego pisać, ale też od razu przyszło mi to na myśl. Popieram bardzo ten pomysł.Janus pisze:IMO przydałaby się też wersja bez rzucania kostka przez program, tak aby samemu można było zaznaczyc jaka karta została wylosowana - ograniczyloby to podejrzenia o ustalanie wyniku
Kiedyś grejtsłordy to były grejtsłordy, a nie jakieś "miecz + tarcza"...
Czy max tokenów jakie przechodzą do następnej tury magii to nie jest 3szt? Jeżeli tak to warto by resetować do trzech każdą liczbę powyżej 3 w następnej turze gracza.
- Można mieć ujemną ich liczbę (warto ograniczyć do 0)
Co do "oszukiwania" poprzez supertajne kody do serwerów NASA na których znajduje się "nasza apka"... przyszedł mi do głowy pomysł aby można było po wpisaniu graczy jako pl1 i pl2 wybierać który z nich rozpoczyna grę.
Chcesz być player 1 ok, nie? chcesz być dwójką - proszę bardzo... Po kliknięciu New Game okienko z wyborem: grę rozpoczyna Player 1/2 - to powinno załatwić sprawę.
- Można mieć ujemną ich liczbę (warto ograniczyć do 0)
Co do "oszukiwania" poprzez supertajne kody do serwerów NASA na których znajduje się "nasza apka"... przyszedł mi do głowy pomysł aby można było po wpisaniu graczy jako pl1 i pl2 wybierać który z nich rozpoczyna grę.
Chcesz być player 1 ok, nie? chcesz być dwójką - proszę bardzo... Po kliknięciu New Game okienko z wyborem: grę rozpoczyna Player 1/2 - to powinno załatwić sprawę.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Max 3 tokeny przechodzą ale są przedmioty oraz zaklęcia które omijają te ograniczenie (kosa ogrów, sztylet dark elfów i zaklęcie siusiakowych elfów).DarekH pisze:Czy max tokenów jakie przechodzą do następnej tury magii to nie jest 3szt? Jeżeli tak to warto by resetować do trzech każdą liczbę powyżej 3 w następnej turze gracza.
- Można mieć ujemną ich liczbę (warto ograniczyć do 0)
Nie chcę przetwarzać fazy magii - dlatego nie będę ograniczał max liczby żetonów, pozwalam również zapisać żetony 'ujemne' jakby wymyślili jakiś wyjątkowo sprytny przedmiot do zużywania żetonów 'na kredyt'.
Obecna wersja na już opcję przy nowej grze swap players która pozwala zamienić graczy miejscami.
Obecnie apka nie jest zabezpieczona przed dłubaniem czy choćby podglądaniem rozkładu kart przez bardziej ogarniętych użytkowników smartfonów. Na pewno wprowadzę szyfrowanie danych aplikacji, ale zostawiam to na sam koniec.
Obecna wersja na już opcję przy nowej grze swap players która pozwala zamienić graczy miejscami.
Obecnie apka nie jest zabezpieczona przed dłubaniem czy choćby podglądaniem rozkładu kart przez bardziej ogarniętych użytkowników smartfonów. Na pewno wprowadzę szyfrowanie danych aplikacji, ale zostawiam to na sam koniec.