DMP 2019 - Kraków - Stara Zajeznia 13/14.07

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8393
Rejestracja: 8 paź 2008, o 14:25
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: DMP 2019 - Kraków - Stara Zajeznia 13/14.07

Post autor: Laik » 18 lip 2019, o 22:36

Napad by się przydał do relacji z ETC - wymarzone trio z Gremlinem i Solem :)
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11530
Rejestracja: 9 maja 2008, o 16:23
Lokalizacja: The Gamblers
Kontakt:

Re: DMP 2019 - Kraków - Stara Zajeznia 13/14.07

Post autor: Dymitr » 18 lip 2019, o 22:57

5+
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
Duke
Kretozord
Posty: 1976
Rejestracja: 10 gru 2006, o 19:40
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Re: DMP 2019 - Kraków - Stara Zajeznia 13/14.07

Post autor: Duke » 19 lip 2019, o 08:51

Rince pisze:We wloclawku podluchalem niezle sztosiwko by As1

Gra z Kalim, zbiera baciszony i pod nosem mowi do siebie:
"Oni nie maja pojecia o taktyce" :)

brylancik
Obrazek

Awatar użytkownika
Albo_Albo
Masakrator
Posty: 2663
Rejestracja: 23 gru 2012, o 09:46
Lokalizacja: Krakow Legion
Kontakt:

Re: DMP 2019 - Kraków - Stara Zajeznia 13/14.07

Post autor: Albo_Albo » 19 lip 2019, o 09:21

Dobra chłopaki dajmy już na luz, kto z nas nie ku**wował, ujował itp. Każdy może mieć gorszy dzień i zirytować się może o byle co. Siedli wszyscy na Asa tak jak kiedyś na Klopsa. Sytuacji z każdym z nas śmiesznych, debilnych i słabych było zapewne w życiu bez liku, tak samo podczas gier, ale trzeba pamiętać, że mimo wszystko stanowimy jedną wielką battlową rodzinę i pomimo tego, że z rodziną najlepiej wychodzi się na zdjęciach to jednak rodzina "swoich" broni a nie wystawia na społeczny ostracyzm.

Myślę, że teraz fajnie byłoby posłuchać jakichś relacji. Laik jako, że wygrałeś turniej z kolegami podziel się raportami.

-Qc-
Prawie jak Ziemko
Posty: 9427
Rejestracja: 15 lut 2009, o 18:54
Lokalizacja: Szybki Szpil
Kontakt:

Re: DMP 2019 - Kraków - Stara Zajeznia 13/14.07

Post autor: -Qc- » 19 lip 2019, o 09:34

Albo_Albo pisze:Dobra chłopaki dajmy już na luz, kto z nas nie ku**wował, ujował itp. Każdy może mieć gorszy dzień i zirytować się może o byle co. Siedli wszyscy na Asa tak jak kiedyś na Klopsa. Sytuacji z każdym z nas śmiesznych, debilnych i słabych było zapewne w życiu bez liku, tak samo podczas gier, ale trzeba pamiętać, że mimo wszystko stanowimy jedną wielką battlową rodzinę i pomimo tego, że z rodziną najlepiej wychodzi się na zdjęciach to jednak rodzina "swoich" broni a nie wystawia na społeczny ostracyzm.

Myślę, że teraz fajnie byłoby posłuchać jakichś relacji. Laik jako, że wygrałeś turniej z kolegami podziel się raportami.
Wreszcie ktoś to napisał. Dziekuję.
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13905
Rejestracja: 11 gru 2006, o 11:47
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Re: DMP 2019 - Kraków - Stara Zajeznia 13/14.07

Post autor: Shino » 19 lip 2019, o 09:50

czy jest szansa, ze beda te najladniejsze armie? jestem ciekaw czy sa jakies, ktorych nie kojarze zbyt czesto z turniejow, a nawet nie wiedzialem, ze sa takie nagrody :D

Awatar użytkownika
Ciara
Falubaz
Posty: 1421
Rejestracja: 19 sie 2012, o 06:26
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Re: DMP 2019 - Kraków - Stara Zajeznia 13/14.07

Post autor: Ciara » 19 lip 2019, o 09:53

Pomoc w weekend mają być wrzucone foty.
Obrazek

Napadzior
Chuck Norris
Posty: 543
Rejestracja: 10 lip 2015, o 19:11

Re: DMP 2019 - Kraków - Stara Zajeznia 13/14.07

Post autor: Napadzior » 19 lip 2019, o 09:53

Macie rację chłopaki, ale uważam że w humorystyczny sposób można przypiętnować sytuację, a nawet trochę trzeba, zawsze to jakaś przestroga na przyszłość. I życie toczy się dalej :)
Obrazek

Awatar użytkownika
esgaroth
Falubaz
Posty: 1239
Rejestracja: 12 gru 2006, o 23:47
Lokalizacja: trójmiasto
Kontakt:

Re: DMP 2019 - Kraków - Stara Zajeznia 13/14.07

Post autor: esgaroth » 19 lip 2019, o 10:34

no bo to właśnie wbrew pozorom dopiero w warzywniaku odbywają się największe dramaty, backstabowanie zardzewiałymi nożami i podpierdalanie się nawzajem do sędziego xD

Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3176
Rejestracja: 20 lut 2009, o 14:38
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)
Kontakt:

Re: DMP 2019 - Kraków - Stara Zajeznia 13/14.07

Post autor: Smiechu » 19 lip 2019, o 12:50

Bo tam się toczy walka o największe warzywo turnieju.

Tak kończąc ten temat.

Dimitr zrobił Dymi Dymi po Wrocławsku.

Awatar użytkownika
lwieserce85
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3089
Rejestracja: 10 mar 2013, o 15:03
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew

Re: DMP 2019 - Kraków - Stara Zajeznia 13/14.07

Post autor: lwieserce85 » 19 lip 2019, o 14:21

I tak oto zaczęła się święta wojna Wrocław-Warszawa która trwa po dziś dzień
Obrazek

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki

Awatar użytkownika
Pyrax
Wałkarz
Posty: 60
Rejestracja: 31 sty 2019, o 18:03

Re: DMP 2019 - Kraków - Stara Zajeznia 13/14.07

Post autor: Pyrax » 19 lip 2019, o 15:18

“Be humble in victory and gracious in defeat.”
PYRAX

“Be humble in victory and gracious in defeat.”

We offer salvation through the touch of disease.
The Vermin Swarm


Obrazek

Awatar użytkownika
Danrakh
Falubaz
Posty: 1088
Rejestracja: 11 lis 2007, o 15:06
Lokalizacja: Legion Kraków klub pijaków ;)

Re: DMP 2019 - Kraków - Stara Zajeznia 13/14.07

Post autor: Danrakh » 19 lip 2019, o 16:05

Albo_Albo pisze:Dobra chłopaki dajmy już na luz, kto z nas nie ku**wował, ujował itp. Każdy może mieć gorszy dzień i zirytować się może o byle co. Siedli wszyscy na Asa tak jak kiedyś na Klopsa. Sytuacji z każdym z nas śmiesznych, debilnych i słabych było zapewne w życiu bez liku, tak samo podczas gier, ale trzeba pamiętać, że mimo wszystko stanowimy jedną wielką battlową rodzinę i pomimo tego, że z rodziną najlepiej wychodzi się na zdjęciach to jednak rodzina "swoich" broni a nie wystawia na społeczny ostracyzm.

Myślę, że teraz fajnie byłoby posłuchać jakichś relacji. Laik jako, że wygrałeś turniej z kolegami podziel się raportami.
+ milion.

Turniej super, dzięki Tomek, że Ci się chce pchać ten wózek.
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.

as1
Chuck Norris
Posty: 563
Rejestracja: 11 gru 2007, o 20:59

Re: DMP 2019 - Kraków - Stara Zajeznia 13/14.07

Post autor: as1 » 19 lip 2019, o 17:43

.
Ostatnio zmieniony 28 sie 2019, o 12:10 przez as1, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11530
Rejestracja: 9 maja 2008, o 16:23
Lokalizacja: The Gamblers
Kontakt:

Re: DMP 2019 - Kraków - Stara Zajeznia 13/14.07

Post autor: Dymitr » 19 lip 2019, o 20:00

Smiechu pisze:Bo tam się toczy walka o największe warzywo turnieju.

Tak kończąc ten temat.

Dimitr zrobił Dymi Dymi po Wrocławsku.
te, emeryt! Dawaj ludki z piwnicy i naparzamy :)


@lwieserce nie wiem o czym piszesz, miejże rigcz

@As1 spoko, nie chowam urazy
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
Tocz
Falubaz
Posty: 1086
Rejestracja: 14 paź 2007, o 17:41
Lokalizacja: Chełm

Re: DMP 2019 - Kraków - Stara Zajeznia 13/14.07

Post autor: Tocz » 19 lip 2019, o 20:35

=D>
as1 pisze:Chciałbym przeprosić Dymitra za moje zachowanie na DMP.
Poniosło mnie i to bardzo i nie powinienem powiedzieć to co powiedziałem.
Przepraszam też za tą dyskusje tutaj oraz moje wyjaśnienia które nie trzymają się kupy.
Wiec przepraszam i obiecuje że więcej to się nie powtórzy.
=D> =D>

Awatar użytkownika
Albo_Albo
Masakrator
Posty: 2663
Rejestracja: 23 gru 2012, o 09:46
Lokalizacja: Krakow Legion
Kontakt:

Re: DMP 2019 - Kraków - Stara Zajeznia 13/14.07

Post autor: Albo_Albo » 19 lip 2019, o 20:57

as1 pisze:Chciałbym przeprosić Dymitra za moje zachowanie na DMP.
Poniosło mnie i to bardzo i nie powinienem powiedzieć to co powiedziałem.
Przepraszam też za tą dyskusje tutaj oraz moje wyjaśnienia które nie trzymają się kupy.
Wiec przepraszam i obiecuje że więcej to się nie powtórzy.
=D> =D>

Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3176
Rejestracja: 20 lut 2009, o 14:38
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)
Kontakt:

Re: DMP 2019 - Kraków - Stara Zajeznia 13/14.07

Post autor: Smiechu » 19 lip 2019, o 22:16

Hehe.
To Co Dimitr - widzimy sie na Mackach?

Z tego Co pamietam, to wlasnie w Lodzi chciales wejsc do WC (pancerna szafa).

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11530
Rejestracja: 9 maja 2008, o 16:23
Lokalizacja: The Gamblers
Kontakt:

Re: DMP 2019 - Kraków - Stara Zajeznia 13/14.07

Post autor: Dymitr » 20 lip 2019, o 08:27

to było w Poznaniu.
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
Rince
Ciśnieniowiec
Posty: 7182
Rejestracja: 22 lis 2008, o 13:06
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Re: DMP 2019 - Kraków - Stara Zajeznia 13/14.07

Post autor: Rince » 20 lip 2019, o 10:34

Z tego, co pamietam, w Poznaniu z Dymitrem zawsze bylo wesolo.
Obrazek
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".

ODPOWIEDZ