Kilka pytań początkującego v 2.0

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, kudłaty, Furion, Lidder

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Marek G
Kretozord
Posty: 1809
Lokalizacja: Warszawa Kamionek

Re: Kilka pytań początkującego v 2.0

Post autor: Marek G »

Dzięki, good point.

Dziedzic
Chuck Norris
Posty: 503

Post autor: Dziedzic »

1.Czy grindy są limitowane przez supporting attacks? Najbardziej chodzi mi o wretched ones (WDG), które stojąc w drugim szeregu wypłacają grindy (pozwala im na to ich własna zasada), ale czy pełne czy max 3 jak kiedyś bestie nurgla? Supporting attacks w definicji dotycza close combat attacks, ktorymi grindy nie sa (sa special atakami). Ktos, cos?
2.To jeszcze sie upewnie tylko, czar a alchemii dajac oddzialowi płonące ataki da im w fazie strzelania takze plonace ataki strzeleckie, poniewaz flamming attacks dotyczy zarowno cc jak i fazy shootingu?
Gremlin pisze:Co się dziwicie? Chłopaki przyjeli 7 lepców na twaSz, traca 3 zęby z tego 2 przednie, a wciąż dzierżą w ręku bagietę, która chcą zjeść. A Furek im tą bagietę zajumał i pobił nią ostatniego żywego francuskiego rycerza sprawiedliwości. Pieprzony polski złodziej. Odarł ich z marzeń.

Awatar użytkownika
WarX
Chuck Norris
Posty: 638
Lokalizacja: Katowice

Post autor: WarX »

1. Tak Wretched Ones i Hoarders mają specjalne zasady co do grindów z 2. szeregu. Wszystko inne nie może robić grindów z drugiego, limit support attack 3 dotyczy modelpartu! Rydwany z UD np. mają po dwóch jeźdźców, więc każdy z nich wypłaca po 2 ataki z drugiego szeregu.
2. Tak.

Dziedzic
Chuck Norris
Posty: 503

Post autor: Dziedzic »

to uproszcze pytanie:
-ile grindow wypłacają wreczedy z 2 szeregu? max 3 per model czy d6 bez capa per model?
Gremlin pisze:Co się dziwicie? Chłopaki przyjeli 7 lepców na twaSz, traca 3 zęby z tego 2 przednie, a wciąż dzierżą w ręku bagietę, która chcą zjeść. A Furek im tą bagietę zajumał i pobił nią ostatniego żywego francuskiego rycerza sprawiedliwości. Pieprzony polski złodziej. Odarł ich z marzeń.

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2059
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

d6+1 bez capa, jest w zasadach:)
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Awatar użytkownika
r@fix
Masakrator
Posty: 2374
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: r@fix »

SIema,
takie pytanko dotyczące locket od sunna. Item ma następujący zapis:

When fighting a Duel, choose a single model part with neither Harnessed nor Inanimate that the bearer is fighting with. The bearer and the chosen model part must swap their corresponding unmodified Char- acteristic values of Attack Value, Strength, Armour Penetration, Agility, and Resilience. This is done be- fore applying other modifiers. Note that if the bearer and/or the chosen model part are part of a Multipart Model, the Multipart Model’s Resilience value is used.

Chodzi szczególnie o ostatnie zdanie. Z tego co ja rozumiem bearer i model part z którym zamieniamy się statystykami jeżeli są modelami wieloczęściowymi czyli na jakiś wierzchowcach to wymieniamy się Resilience dla całego modelu. Czyli np Prelate na altarze oddaje 5 wózka a przeciwnik na smoku resilience 6 ?

Pzdr,
R.
Obrazek

katerek
Masakrator
Posty: 2819
Lokalizacja: Salamandra Włocławek

Post autor: katerek »

r@fix pisze: 16 maja 2022, o 11:13 SIema,
takie pytanko dotyczące locket od sunna. Item ma następujący zapis:

When fighting a Duel, choose a single model part with neither Harnessed nor Inanimate that the bearer is fighting with. The bearer and the chosen model part must swap their corresponding unmodified Char- acteristic values of Attack Value, Strength, Armour Penetration, Agility, and Resilience. This is done be- fore applying other modifiers. Note that if the bearer and/or the chosen model part are part of a Multipart Model, the Multipart Model’s Resilience value is used.

Chodzi szczególnie o ostatnie zdanie. Z tego co ja rozumiem bearer i model part z którym zamieniamy się statystykami jeżeli są modelami wieloczęściowymi czyli na jakiś wierzchowcach to wymieniamy się Resilience dla całego modelu. Czyli np Prelate na altarze oddaje 5 wózka a przeciwnik na smoku resilience 6 ?

Pzdr,
R.
Zwróć uwagę na pierwsze zdanie i wykluczenie "Harnessed" i "Inanimate". Smok i wózek w tej sytuacji są wykluczone przez te zasady. Czyli de facto chodzi o zamianę statów tylko z bohaterem nawet jeśli jest częścią modelu wieloczęściowego.
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek

Awatar użytkownika
r@fix
Masakrator
Posty: 2374
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: r@fix »

katerek pisze: 16 maja 2022, o 22:38
r@fix pisze: 16 maja 2022, o 11:13 SIema,
takie pytanko dotyczące locket od sunna. Item ma następujący zapis:

When fighting a Duel, choose a single model part with neither Harnessed nor Inanimate that the bearer is fighting with. The bearer and the chosen model part must swap their corresponding unmodified Char- acteristic values of Attack Value, Strength, Armour Penetration, Agility, and Resilience. This is done be- fore applying other modifiers. Note that if the bearer and/or the chosen model part are part of a Multipart Model, the Multipart Model’s Resilience value is used.

Chodzi szczególnie o ostatnie zdanie. Z tego co ja rozumiem bearer i model part z którym zamieniamy się statystykami jeżeli są modelami wieloczęściowymi czyli na jakiś wierzchowcach to wymieniamy się Resilience dla całego modelu. Czyli np Prelate na altarze oddaje 5 wózka a przeciwnik na smoku resilience 6 ?

Pzdr,
R.
Zwróć uwagę na pierwsze zdanie i wykluczenie "Harnessed" i "Inanimate". Smok i wózek w tej sytuacji są wykluczone przez te zasady. Czyli de facto chodzi o zamianę statów tylko z bohaterem nawet jeśli jest częścią modelu wieloczęściowego.
Zwróć uwagę, że w pierwszym zdaniu mowa o wyborze części modelu z którą wymieniam się statystykami nie tylko resiliancem. Natomiast w ostatnim jest napisane, że jeżeli to multipart model to biore resiliance dla calego modelu. Na marginesie zawsze bedzie to resiliance czesci inanimate lub harnessed dlatego gdyby ten zapis traktowac tak jak zaproponowales to bylo by bez sensu dodawac do tej zasady ostatnie zdanie.
Obrazek

katerek
Masakrator
Posty: 2819
Lokalizacja: Salamandra Włocławek

Post autor: katerek »

Ok, przeczytałem to jeszcze raz o normalnej godzinie 😉.
Jest jak mówisz. Zamieniasz staty z częścią modelu bez "Harnessed" i "Inanimate". A to zgodnie z zasadami multipart models oznacza, że Res bierzesz i tak najwyższy. Czyli w tym przpadku wózek i smok.
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek

Awatar użytkownika
r@fix
Masakrator
Posty: 2374
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: r@fix »

katerek pisze: 17 maja 2022, o 16:49 Ok, przeczytałem to jeszcze raz o normalnej godzinie 😉.
Jest jak mówisz. Zamieniasz staty z częścią modelu bez "Harnessed" i "Inanimate". A to zgodnie z zasadami multipart models oznacza, że Res bierzesz i tak najwyższy. Czyli w tym przpadku wózek i smok.
Fajnie by było jakby się jeszcze jakiś sędzia wypowiedział bo na Salamasterze Śliwek uważał, że jest inaczej z czym osobiście się nie zgadzam :-)
Obrazek

katerek
Masakrator
Posty: 2819
Lokalizacja: Salamandra Włocławek

Post autor: katerek »

r@fix pisze: 17 maja 2022, o 20:13
katerek pisze: 17 maja 2022, o 16:49 Ok, przeczytałem to jeszcze raz o normalnej godzinie 😉.
Jest jak mówisz. Zamieniasz staty z częścią modelu bez "Harnessed" i "Inanimate". A to zgodnie z zasadami multipart models oznacza, że Res bierzesz i tak najwyższy. Czyli w tym przpadku wózek i smok.
Fajnie by było jakby się jeszcze jakiś sędzia wypowiedział bo na Salamasterze Śliwek uważał, że jest inaczej z czym osobiście się nie zgadzam :-)
Trochę dziwne bo tu nie ma co interpretować, wystarczy znać angielski. To wynika na wprost z tego co jest napisane, żadnych zawiłości.
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek

ślivek
Kretozord
Posty: 1565

Post autor: ślivek »

Nie no jak najbardziej działa jak katerek mówi. Next time czytajcie booka, otwierajcie booka albo wołajcie do stołu a nie pytania z przyczajki bo chciałem powiedzieć to co jest napisane i sie najwyraźniej nie zrozumieliśmy a jakbym byl przy stole to by od razu było przy mnie rozegrane i by bylo jasne wszystko. Jeśli wprowadziłem w błąd to przepraszam - całkiem niecelowo.
Obrazek

as1
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: as1 »

xxxxx
xxxxx
xxxxx
xxxxx


ccccccc


aaaa
aaaa

odział aa szarżuje w oddział c
odział c deklaruje ucieczkę ale rzuca za mało i staje przed odziałem xx blokując front
Czy oddział a może zadeklarować szarże a jak może to co dzieje się z oddziałem c?

Mamut
Wodzirej
Posty: 747
Lokalizacja: Kraków, ambasador "8smej Bili"

Post autor: Mamut »

as1 pisze: 20 maja 2022, o 22:54 xxxxx
xxxxx
xxxxx
xxxxx


ccccccc


aaaa
aaaa

odział aa szarżuje w oddział c
odział c deklaruje ucieczkę ale rzuca za mało i staje przed odziałem xx blokując front
Czy oddział a może zadeklarować szarże a jak może to co dzieje się z oddziałem c?
Jeżeli nie ma możliwej szarży w unit X to unit A nie może zadeklarować w niego szarży. Unit C pozostaje celem i unit a szarżuje w niego po czym rozwiązuje się złapanie uciekającego "11.E.h Charging a Fleeing Unit".
Keep Calm
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013
"You make my heart pussy go poggers!"
~Anon to PM
"Mamut Ty weź się rozpędź a ściana sama Cię znajdzie"
~Biggos

Awatar użytkownika
Marek G
Kretozord
Posty: 1809
Lokalizacja: Warszawa Kamionek

Post autor: Marek G »

Czy czempion Naiads ma 1 attack z Offensive 0 i może normalnie atakować?

ślivek
Kretozord
Posty: 1565

Post autor: ślivek »

Tak.
Obrazek

ODPOWIEDZ