|
Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki
Autor |
Wiadomość |
Gniewko
|
Tytuł: Re: TEMAT OGÓLNY Napisane: 14 kwi 2018, o 19:53 |
|
Masakrator |
 |
Dołączył(a): 17 maja 2008, o 12:48 Posty: 2318 Lokalizacja: czasem Bielitz, czasem Breslau
|
Z Bretą akurat jest ten bonus, że pasują do niej wszelkie historyczne modele z okresu krucjat czy wojny stuletniej w odpowiedniej do Warhammera skali 
_________________ Lepiej doma iść za pługiem, niż na wojnie szlakiem długiem.
|
|
Góra |
|
 |
Tofic
|
Tytuł: Re: TEMAT OGÓLNY Napisane: 27 kwi 2018, o 12:11 |
|
Chuck Norris |
 |
Dołączył(a): 19 lut 2010, o 22:06 Posty: 399 Lokalizacja: Animosity Szczecin/Wrocław
|
_________________
|
|
Góra |
|
 |
wind_sower
|
Tytuł: Re: TEMAT OGÓLNY Napisane: 27 kwi 2018, o 13:25 |
|
Masakrator |
 |
Dołączył(a): 30 paź 2013, o 12:20 Posty: 2137
|
|
Góra |
|
 |
Tofic
|
Tytuł: Re: TEMAT OGÓLNY Napisane: 27 kwi 2018, o 16:12 |
|
Chuck Norris |
 |
Dołączył(a): 19 lut 2010, o 22:06 Posty: 399 Lokalizacja: Animosity Szczecin/Wrocław
|
Ano teraz to już nie ma opcji, tak jak mówisz jest. Natomiast niestety community jak zwykle zamiast przedyskutować to co im podałem na tacy, to rzuca się gównem. Szkoda, bo opcja zaznaczenia blesa w rozpie byłaby syta, o taki przed bitwą to będzie za duży ból dupy.
_________________
|
|
Góra |
|
 |
Ciara
|
Tytuł: Re: TEMAT OGÓLNY Napisane: 27 kwi 2018, o 20:29 |
|
Falubaz |
 |
Dołączył(a): 19 sie 2012, o 06:26 Posty: 1212 Lokalizacja: Animosity Szczecin
|
Opcja jak dla mnie syta, na poziomie rozpiski zaznaczasz którego masz blesa, są zadowoleni Ci od s5 i Ci od ap3 i wszyscy są szczęśliwi a nie jest to jakieś gięte.
_________________
|
|
Góra |
|
 |
wind_sower
|
Tytuł: Re: TEMAT OGÓLNY Napisane: 8 maja 2018, o 20:02 |
|
Masakrator |
 |
Dołączył(a): 30 paź 2013, o 12:20 Posty: 2137
|
Army Rules: Impetuous A unit consisting entirely of models with this rule may re-roll failed Charge Range rolls. The model gains Frenzy while Engaged in Combat.
As a side note Jousting has been removed from the list considering it was so rarely used. We will look towards bringing it back in the FAB when our time comes.
Impetuous has become a rule for more than just Aspirant Knights, we think you’ll like how this effects certain units. Keep reading...
Virtues: Renown - One of a Kind. The bearer gains Lethal Strike. Close Combat Attacks made by the bearer that roll a natural '6' to wound gain Multiple Wounds (D3).
We hope you enjoy the update/return to Renown, it was decided that in order to open up more competitive character builds we needed to bring back lethal strike rather than removing special saves. We got just what we asked for.
Enchantments: Fortress of Faith - Shield enchantment. While using this Shield, the bearer must re-roll all natural to-hit and to-wound rolls of ‘1’ with its Close Combat Attacks, and must re-roll all natural Armour Save rolls of ‘1’.
This is one of my favorite changes. Since the previous item was deemed game breaking, we redesigned it and created a defensive item that also adds a bit of much needed offense at a price which won’t break the bank. For those of you that enjoy the fluff, it’s the exact rules your character would receive from breath of the lady, neat!
Faith of Percival -Dominant. Cannot be taken by models with Towering Presence. Shield enchantment. While using this Shield, the wearer gains Aegis (+1, max 4+). Attacks against the bearer with Divine Attacks lose this Attack Attribute
Another great change to our defensive equipment, while you may not be able to combine this shield enchantment with Crusader’s Armor, there are now many ways to use it in combination with BRB items.
Crystal of the Valiant Charge - Wizards only. Dominant. One use only. May be activated at the start of the opponent's Magic Phase. In this phase, during Siphon the Veil, before converting Veil Tokens into Magic Dice, remove 1 Veil Token from the Active Player’s Veil Token pool for each friendly unit that is Engaged in Combat within 18” of the bearer. Add the Veil Tokens removed in this way to your Veil Token pool.
I won’t lie, we struggled a bit on the re-design of this item, our first 2 ideas were rejected and we will need to wait for the FAB (although I’m sure you’ll like what we have in store). What we landed on should at least allow for a potential one-turn swing. If your opponent was hoping for a good magic phase to help send your knights fleeing, what they may end up with is not much magic at-all and a devastating phase from you next turn.If you’re willing to try this one out please let us know how it plays out on the battlefield.
Unit Changes: Unicorn - the unicorn has lost his devastating charge, and instead gained the following: Forest Guide: Universal Rule All models in the model’s unit gain Strider (Forest) and Magical Attacks
This change was all about synergy. Hiding inside a lance of knights meant that any combat abilities we gave the unicorn/damsel would be wasted, but giving strider/magical attacks to a unit of knights could be very useful, especially considering that the unicorn is the only mount that can take advantage of the increased charge range on questing knights.
Knights Aspirant: Knights Aspirant are back down to 5 man unit minimums. However they no longer gain an extra point of strength and armor piercing on the charge. The good news is they have regained Defense (3). All of this is coupled with what I would consider a significant points decrease.
You can once again field small, cheap, reliable units of these guys, great for chaff hunting, acting as chaff, or instead you can run a large cheap(ish) unit to take advantage of the banner of the last charge.
Peasant Bowmen: have lost light armor and the option to skirmish
This was to encourage the use of brigands and also shave off some points for always useless light armor.
Peasant Crusaders: gained impetuous and devastating charge (+1 attack) and also regained a point of defense. In exchange they have lost battle focus
We hope you’ll enjoy the increased reliability.
Sacred Reliquary: Same as the Peasant Crusaders, it has gained impetuous and devastating charge (+1 attack) and also regained a point of defense.
The Green Knight: no longer costs you veil tokens to summon. Nice!
And that’s about it, we think when you see how the BLT have priced this update you’ll be quite happy as well. As always fellow knights “For the Lady, for the King, for Equitaine!”
_________________ Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
|
|
Góra |
|
 |
Glegut
|
Tytuł: Re: TEMAT OGÓLNY Napisane: 9 maja 2018, o 11:35 |
|
Szef Wszystkich Szefów |
 |
Dołączył(a): 17 sie 2011, o 12:51 Posty: 3863 Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa
|
Cytuj: The Green Knight: no longer costs you veil tokens to summon. Nice! Uuuu ale poszaleliiiii 
_________________
|
|
Góra |
|
 |
Rilam
|
Tytuł: Re: TEMAT OGÓLNY Napisane: 9 maja 2018, o 13:49 |
|
Wodzirej |
 |
Dołączył(a): 10 wrz 2008, o 06:45 Posty: 729 Lokalizacja: Tczew
|
Glegut napisał(a): Cytuj: The Green Knight: no longer costs you veil tokens to summon. Nice! Uuuu ale poszaleliiiii  Ale nie zapomnij, że w zamian jedynie trochę podrożał  Generalnie mam wrażenie, że ktoś chce by bretońskie konie jechały na trzech nogach.
|
|
Góra |
|
 |
Tofic
|
Tytuł: Re: TEMAT OGÓLNY Napisane: 9 maja 2018, o 19:18 |
|
Chuck Norris |
 |
Dołączył(a): 19 lut 2010, o 22:06 Posty: 399 Lokalizacja: Animosity Szczecin/Wrocław
|
Rilam napisał(a): Ale nie zapomnij, że w zamian jedynie trochę podrożał
Generalnie mam wrażenie, że ktoś chce by bretońskie konie jechały na trzech nogach.
Trochę przegięli moim zdaniem i tak już był drogi.
_________________
|
|
Góra |
|
 |
Glegut
|
Tytuł: Re: TEMAT OGÓLNY Napisane: 16 maja 2018, o 11:13 |
|
Szef Wszystkich Szefów |
 |
Dołączył(a): 17 sie 2011, o 12:51 Posty: 3863 Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa
|
Macie pomysł na Fortece ? Bardzo fajnie kombi się z Renown z hero's hartem. Z drugiej jednak strony jest Pan Gralowiec z sv 1+ i wardem 4+ ale wtedy nie ma fortecy. Nie wiadomo co wybrać taki dobrobyt 
_________________
|
|
Góra |
|
 |
Tofic
|
Tytuł: Re: TEMAT OGÓLNY Napisane: 16 maja 2018, o 13:55 |
|
Chuck Norris |
 |
Dołączył(a): 19 lut 2010, o 22:06 Posty: 399 Lokalizacja: Animosity Szczecin/Wrocław
|
Sprezentowałem ją panu na hipku z humility, żeby chłopak był jeszcze bardziej niezależny. Sower pisał na temat połączenia jej z Might, co też wydaje się mocne.
_________________
|
|
Góra |
|
 |
wind_sower
|
Tytuł: Re: TEMAT OGÓLNY Napisane: 16 maja 2018, o 13:58 |
|
Masakrator |
 |
Dołączył(a): 30 paź 2013, o 12:20 Posty: 2137
|
|
Góra |
|
 |
Glegut
|
Tytuł: Re: TEMAT OGÓLNY Napisane: 16 maja 2018, o 15:40 |
|
Szef Wszystkich Szefów |
 |
Dołączył(a): 17 sie 2011, o 12:51 Posty: 3863 Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa
|
pod typiaszka z mightem trzeba robic cała rozpiske bo pozniej jak nie szarzuje jest warzywem takim straszliwym. Na typku z humility chyba troche szkoda potencjału ale nie wiem trzeba stestować
_________________
|
|
Góra |
|
 |
wind_sower
|
Tytuł: Re: TEMAT OGÓLNY Napisane: 16 maja 2018, o 17:19 |
|
Masakrator |
 |
Dołączył(a): 30 paź 2013, o 12:20 Posty: 2137
|
|
Góra |
|
 |
Shino
|
Tytuł: Re: TEMAT OGÓLNY Napisane: 16 maja 2018, o 21:34 |
|
Nerd Forumowy |
 |
Dołączył(a): 11 gru 2006, o 11:47 Posty: 13747 Lokalizacja: Ordin Warszawa
|
a druga to on sie wbija i odbija to zawsze byla prosta gra 
|
|
Góra |
|
 |
wind_sower
|
Tytuł: Re: TEMAT OGÓLNY Napisane: 17 maja 2018, o 07:10 |
|
Masakrator |
 |
Dołączył(a): 30 paź 2013, o 12:20 Posty: 2137
|
|
Góra |
|
 |
Tofic
|
Tytuł: Re: TEMAT OGÓLNY Napisane: 18 cze 2018, o 23:05 |
|
Chuck Norris |
 |
Dołączył(a): 19 lut 2010, o 22:06 Posty: 399 Lokalizacja: Animosity Szczecin/Wrocław
|
Graty dla Milczka za dobry wynik w Gorzowie! Kolejny Master i KoE niebezpiecznie blisko podium. Na co miałeś przyjemność grać?
_________________
|
|
Góra |
|
 |
Milczek
|
Tytuł: Re: TEMAT OGÓLNY Napisane: 23 cze 2018, o 11:48 |
|
Oszukista |
 |
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 15:46 Posty: 804 Lokalizacja: Gorzów Wlkp., "Rogaty Szczur"
|
Grałem na: DL z Bloodthristerem: 12:8 DL z Keeperem: wzięliśmy remis ale zagraliśmy: 19:1 DH: 10:10 ChD: 15:5 ale zagrałem tylko 2 tury... SE: 19:1
Grałem jeszcze towarzysko z DE: 19:1.
Rozpa: Lord na hipku, gral, might, lanca z dopałem, przerzut pał, ward na 4+ od AP 6+ Bsb na pegazie, as 1+ z przerzutem quest duża czarka, embraces 9 grali 12 kotr 2x aspiranci GK pegazy rada sołectwa
|
|
Góra |
|
 |
Dębek
|
Tytuł: Re: TEMAT OGÓLNY Napisane: 29 cze 2018, o 09:17 |
|
Wujek |
 |
Dołączył(a): 14 gru 2006, o 22:50 Posty: 10284 Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
|
Nie wiem gdzie to napisać więc pisze tutaj. Na DMP potrzebuję ok 10 questów. Mogę się zrewanżować np. gralowcami, trebkami.
_________________

|
|
Góra |
|
 |
Kapeć
|
Tytuł: Re: TEMAT OGÓLNY Napisane: 29 cze 2018, o 09:45 |
|
Pseudoklimaciarz |
 |
Dołączył(a): 30 cze 2014, o 18:54 Posty: 34 Lokalizacja: Warszawa
|
Jak nie będę używać to powinienem mieć 
_________________
|
|
Góra |
|
 |
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|
|