Ogry w 9 edycji

Ogre Kingdoms

Moderator: Afro

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 758
Rejestracja: 17 kwie 2012, o 16:17
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Re: Ogry w 9 edycji

Post autor: Odoamar » 26 lis 2017, o 09:56

Sporo prawie x3, dużo stracił i nie wiem czy nie za dużo w stosunku do poprzedniej wersji. Po pierwsze droższy, nie ma już light troopsa jak jest na mouncie, piesza wersja dostała +1 save i opcję vanguarda. A najważniejsze, jest to że nie ma już bluffera, więc nie wiem czy nie za dużo nerfow by nadal widywać go na stole ( chodź w 1.3 to był chyba najlepszy wybór )
Obrazek

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 822
Rejestracja: 5 cze 2008, o 13:17

Re: Ogry w 9 edycji

Post autor: Huss » 26 lis 2017, o 10:13

To Tusker pod Huntera kosztuje teraz ok 200 pkt? skoro x3 A kosztował 80:/ szkoda chyba przesadzili z tymi nerfami dla nich. A myślałem o 3 w tym Bsb na tuskerze, ale w tej sytuacji chyba musza być wszyscy na piechotę- przynajmniej maja 7 mv.
A jak Kin eatery się spisują teraz? Bo ostatnim czasem rzadko je widywano.

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 758
Rejestracja: 17 kwie 2012, o 16:17
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Re: Ogry w 9 edycji

Post autor: Odoamar » 26 lis 2017, o 17:10

Źle policzylem, teraz kosztuje coś 110-130 nie pamiętam.

Kin eatery bez zmian, kwestia mety wg mnie. Plusem jest, teraz to, że nadal są mocne na maszyny które mają teraz 1defensywnego WSa co oznacza, że trzeba je trafiać. Nasz przyjaciel trafia je na 3+ z hate. Po oblanym fear na 2+.
Obrazek

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 822
Rejestracja: 5 cze 2008, o 13:17

Re: Ogry w 9 edycji

Post autor: Huss » 26 lis 2017, o 18:22

Dzięki:) szkoda że tak mocno wręcz po bandzie poszli z tuskerami, tzn. Jako wierzchowiec huntera ale i zwykła jazda z uwagi na ironfist;/ moim zdaniem za dużo i za daleko. Tym bardziej że większość zmian i przedmiotów dotyczy pieszych hunterow.
A pro po jakieś zmiany jeszcze szykują dla Tusker Cavalry?

Awatar użytkownika
Ciara
Falubaz
Posty: 1417
Rejestracja: 19 sie 2012, o 06:26
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Re: Ogry w 9 edycji

Post autor: Ciara » 26 lis 2017, o 19:02

Chyba tylko to co Odo napisał. Tzn rakfist nie działa na kawalerię i minimalna ilość modeli.
Obrazek

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 822
Rejestracja: 5 cze 2008, o 13:17

Re: Ogry w 9 edycji

Post autor: Huss » 27 lis 2017, o 10:06

W sumie mocno teoretycznie ale ciekawi mnie Wasza opinia czy widzicie sens/racjonalna mozliwosc grać w 2.0 po zmianach armia hunterow na Wildhurcie z Rock Aurochs, giganty yeti tribsmeni? Zaznaczam że to luźny wątek i zdaje sobie sprawę, że jest dużo niewiadomych, ale akurat W tym zakresie już dużo ujawniono, a hunterzy niewatpliwie dostali boosta.
W 1.3 sporadycznie korzystano z wildhurta w formacie 4500, z tego co widziałem.

Awatar użytkownika
Ciara
Falubaz
Posty: 1417
Rejestracja: 19 sie 2012, o 06:26
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Re: Ogry w 9 edycji

Post autor: Ciara » 27 lis 2017, o 10:19

Sporadycznie bo po co brać wildhearta jak jest coś takiego jak hellfist?

No i o ile pamiętam to założenie 9th age jest takie że pewne schematy (oaken crown leśnych, wildheart ogrów, terakota tk itp) mają być grywalne ale nie jakieś gięte. Więc myślę że jak najbardziej będzie można grać na wildhearcie.
Obrazek

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 822
Rejestracja: 5 cze 2008, o 13:17

Re: Ogry w 9 edycji

Post autor: Huss » 27 lis 2017, o 11:06

Tracimy opcje na 3 Bruisierow, Najemników i Działo (główna strata). Z drugiej strony 20% w Core, hunterzy na plus fajne przedmioty i zdolnosci (z paskiem ciska włócznia z S8 - substytut działa:p), nowe giganty też sie wpisują, gdyż ograniczają swobodę działania marszu, odginaczek itp. Pytanie brzmi czy taki rachunek zysków i strat wskazuje na zblizona wartość bojową armii na Wildhurcie;p
Do tego nowy mamut dla wsparcia yeti, tribsmenow, gigantów z if, hunterow, poprzez obniżanie inicjatywy wrogich oddziałów. Uderz jako pierwszy;p :D

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 758
Rejestracja: 17 kwie 2012, o 16:17
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Re: Ogry w 9 edycji

Post autor: Odoamar » 27 lis 2017, o 14:19

S7 z paskiem :)

Ja jestem optymistycznie nastawiony na wildhearta , zobaczymy czy zrobią coś z aurochem mountem, bo na tą chwilę jest za drogi dla mnie.
Obrazek

Marek_W
Wałkarz
Posty: 99
Rejestracja: 14 lip 2016, o 14:04

Re: Ogry w 9 edycji

Post autor: Marek_W » 27 lis 2017, o 14:28

Huss pisze:Tracimy opcje na 3 Bruisierow, Najemników i Działo (główna strata). (...)
Briusery wiadomo - więcej sztuk. A co z najemnikami i działem? Bo nie rozumiem w jakim sensie tracimy tutaj opcję :D
"(...) brzydzić się wałem począł (...)"
Fluffy TM

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 758
Rejestracja: 17 kwie 2012, o 16:17
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Re: Ogry w 9 edycji

Post autor: Odoamar » 27 lis 2017, o 15:17

Mowa o restrykcjach co do kompozycji armii w Wild Heart
Obrazek

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 822
Rejestracja: 5 cze 2008, o 13:17

Re: Ogry w 9 edycji

Post autor: Huss » 27 lis 2017, o 17:46

A 7 s na włóczni ale 8 z gw np. Jak sam pisałeś Odoamar:)

Chodziło mi oczywiście jak wyjaśnił Odoamar o Wild Hearta. Mnie się podoba bardzo nowy Mamut, który jednak zyskał w porownaniu do Aurochsa. Nawet 2 mi chodzą po głowie i 3 hunterow;)

Awatar użytkownika
Ciara
Falubaz
Posty: 1417
Rejestracja: 19 sie 2012, o 06:26
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Re: Ogry w 9 edycji

Post autor: Ciara » 27 lis 2017, o 20:11

Odoamar pisze:...zobaczymy czy zrobią coś z aurochem mountem, bo na tą chwilę jest za drogi dla mnie.
Problem każdego potwora który robi za mounta. Wychodzi po prostu za drogo.
Obrazek

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5121
Rejestracja: 6 sie 2009, o 22:34

Re: Ogry w 9 edycji

Post autor: Stan » 27 lis 2017, o 23:07

Koszta są ok tylko w tej grze jest za dużo strzelania i magii które zdejmuje te rzeczy bez większych problemów.
Porównując do jednostek combatowych to potwory są dobrze wycenione na to jak się biją.

ChomikZKF
Pseudoklimaciarz
Posty: 27
Rejestracja: 17 paź 2012, o 22:37

Re: Ogry w 9 edycji

Post autor: ChomikZKF » 28 lis 2017, o 09:55

Z ciekawości - poprawią Bombardierów jakoś ?

W aktualnej formie są zdecydowanie zbyt losowi. Za każdym razem jak nimi grałem to czułem się jak podczas rzucania snajpery czy komety z traumaturgi ;-). Raz na kilka gier super duzo, a na codzien straszak ktory niewypalił. Za słabo trafiają zbyt niestabilna jest ta ilość pocisków. Jedyne co jest mocne to ich siła i AP.

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5121
Rejestracja: 6 sie 2009, o 22:34

Re: Ogry w 9 edycji

Post autor: Stan » 28 lis 2017, o 11:58

Jak na special są słabi. Mogliby być tansi i mieć pewne 4 strzały. Albo 2d3.
W sumie wystarczy żeby byli tansi :P

ChomikZKF
Pseudoklimaciarz
Posty: 27
Rejestracja: 17 paź 2012, o 22:37

Re: Ogry w 9 edycji

Post autor: ChomikZKF » 28 lis 2017, o 12:35

Zasadniczo tak, koszt by sporo naprawil. Choc pewnie przy byciu "Duzo" tanszymi szansa ze sypniesz za te 36 strzaly z 6 typa jest dosc obleśna.
IMO mozna zrobić jakiś wariant typu d3+1 i troche zmniejszyc koszt. Zyskalibysmy jednostke ktorej zastosowanie na polu walki jest w miare przewidywalne.

Bo tak to strzelanie z nich przypomina mi spadanie komety na 4+ -> miewalem gry gdize nie spadla przez 11 faz magii :P

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 822
Rejestracja: 5 cze 2008, o 13:17

Re: Ogry w 9 edycji

Post autor: Huss » 30 lis 2017, o 23:07

Panowie testowaliscie już nowego Rock Auchros?

Awatar użytkownika
sorinmarkov
Chuck Norris
Posty: 525
Rejestracja: 4 lis 2011, o 23:45

Re: Ogry w 9 edycji

Post autor: sorinmarkov » 16 gru 2017, o 08:37

Działa jak stary :P A jak tam Premiery z as4+ i GW?
Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 758
Rejestracja: 17 kwie 2012, o 16:17
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Re: Ogry w 9 edycji

Post autor: Odoamar » 16 gru 2017, o 11:40

sorinmarkov pisze:Działa jak stary :P A jak tam Premiery z as4+ i GW?
Chciałeś powiedzieć 3+ :) na tą chwilę testuje na Kraków 2x4 ziomki.
Obrazek

ODPOWIEDZ