Ogry w 9 edycji
Moderator: Afro
Re: Ogry w 9 edycji
Sporo prawie x3, dużo stracił i nie wiem czy nie za dużo w stosunku do poprzedniej wersji. Po pierwsze droższy, nie ma już light troopsa jak jest na mouncie, piesza wersja dostała +1 save i opcję vanguarda. A najważniejsze, jest to że nie ma już bluffera, więc nie wiem czy nie za dużo nerfow by nadal widywać go na stole ( chodź w 1.3 to był chyba najlepszy wybór )

To Tusker pod Huntera kosztuje teraz ok 200 pkt? skoro x3 A kosztował 80:/ szkoda chyba przesadzili z tymi nerfami dla nich. A myślałem o 3 w tym Bsb na tuskerze, ale w tej sytuacji chyba musza być wszyscy na piechotę- przynajmniej maja 7 mv.
A jak Kin eatery się spisują teraz? Bo ostatnim czasem rzadko je widywano.
A jak Kin eatery się spisują teraz? Bo ostatnim czasem rzadko je widywano.
Źle policzylem, teraz kosztuje coś 110-130 nie pamiętam.
Kin eatery bez zmian, kwestia mety wg mnie. Plusem jest, teraz to, że nadal są mocne na maszyny które mają teraz 1defensywnego WSa co oznacza, że trzeba je trafiać. Nasz przyjaciel trafia je na 3+ z hate. Po oblanym fear na 2+.
Kin eatery bez zmian, kwestia mety wg mnie. Plusem jest, teraz to, że nadal są mocne na maszyny które mają teraz 1defensywnego WSa co oznacza, że trzeba je trafiać. Nasz przyjaciel trafia je na 3+ z hate. Po oblanym fear na 2+.

Dzięki:) szkoda że tak mocno wręcz po bandzie poszli z tuskerami, tzn. Jako wierzchowiec huntera ale i zwykła jazda z uwagi na ironfist;/ moim zdaniem za dużo i za daleko. Tym bardziej że większość zmian i przedmiotów dotyczy pieszych hunterow.
A pro po jakieś zmiany jeszcze szykują dla Tusker Cavalry?
A pro po jakieś zmiany jeszcze szykują dla Tusker Cavalry?
Chyba tylko to co Odo napisał. Tzn rakfist nie działa na kawalerię i minimalna ilość modeli.

W sumie mocno teoretycznie ale ciekawi mnie Wasza opinia czy widzicie sens/racjonalna mozliwosc grać w 2.0 po zmianach armia hunterow na Wildhurcie z Rock Aurochs, giganty yeti tribsmeni? Zaznaczam że to luźny wątek i zdaje sobie sprawę, że jest dużo niewiadomych, ale akurat W tym zakresie już dużo ujawniono, a hunterzy niewatpliwie dostali boosta.
W 1.3 sporadycznie korzystano z wildhurta w formacie 4500, z tego co widziałem.
W 1.3 sporadycznie korzystano z wildhurta w formacie 4500, z tego co widziałem.
Sporadycznie bo po co brać wildhearta jak jest coś takiego jak hellfist?
No i o ile pamiętam to założenie 9th age jest takie że pewne schematy (oaken crown leśnych, wildheart ogrów, terakota tk itp) mają być grywalne ale nie jakieś gięte. Więc myślę że jak najbardziej będzie można grać na wildhearcie.
No i o ile pamiętam to założenie 9th age jest takie że pewne schematy (oaken crown leśnych, wildheart ogrów, terakota tk itp) mają być grywalne ale nie jakieś gięte. Więc myślę że jak najbardziej będzie można grać na wildhearcie.

Tracimy opcje na 3 Bruisierow, Najemników i Działo (główna strata). Z drugiej strony 20% w Core, hunterzy na plus fajne przedmioty i zdolnosci (z paskiem ciska włócznia z S8 - substytut działa:p), nowe giganty też sie wpisują, gdyż ograniczają swobodę działania marszu, odginaczek itp. Pytanie brzmi czy taki rachunek zysków i strat wskazuje na zblizona wartość bojową armii na Wildhurcie;p
Do tego nowy mamut dla wsparcia yeti, tribsmenow, gigantów z if, hunterow, poprzez obniżanie inicjatywy wrogich oddziałów. Uderz jako pierwszy;p
Do tego nowy mamut dla wsparcia yeti, tribsmenow, gigantów z if, hunterow, poprzez obniżanie inicjatywy wrogich oddziałów. Uderz jako pierwszy;p

Briusery wiadomo - więcej sztuk. A co z najemnikami i działem? Bo nie rozumiem w jakim sensie tracimy tutaj opcjęHuss pisze:Tracimy opcje na 3 Bruisierow, Najemników i Działo (główna strata). (...)

"(...) brzydzić się wałem począł (...)"
Fluffy TM
Fluffy TM
Problem każdego potwora który robi za mounta. Wychodzi po prostu za drogo.Odoamar pisze:...zobaczymy czy zrobią coś z aurochem mountem, bo na tą chwilę jest za drogi dla mnie.

Z ciekawości - poprawią Bombardierów jakoś ?
W aktualnej formie są zdecydowanie zbyt losowi. Za każdym razem jak nimi grałem to czułem się jak podczas rzucania snajpery czy komety z traumaturgi
. Raz na kilka gier super duzo, a na codzien straszak ktory niewypalił. Za słabo trafiają zbyt niestabilna jest ta ilość pocisków. Jedyne co jest mocne to ich siła i AP.
W aktualnej formie są zdecydowanie zbyt losowi. Za każdym razem jak nimi grałem to czułem się jak podczas rzucania snajpery czy komety z traumaturgi

Zasadniczo tak, koszt by sporo naprawil. Choc pewnie przy byciu "Duzo" tanszymi szansa ze sypniesz za te 36 strzaly z 6 typa jest dosc obleśna.
IMO mozna zrobić jakiś wariant typu d3+1 i troche zmniejszyc koszt. Zyskalibysmy jednostke ktorej zastosowanie na polu walki jest w miare przewidywalne.
Bo tak to strzelanie z nich przypomina mi spadanie komety na 4+ -> miewalem gry gdize nie spadla przez 11 faz magii
IMO mozna zrobić jakiś wariant typu d3+1 i troche zmniejszyc koszt. Zyskalibysmy jednostke ktorej zastosowanie na polu walki jest w miare przewidywalne.
Bo tak to strzelanie z nich przypomina mi spadanie komety na 4+ -> miewalem gry gdize nie spadla przez 11 faz magii

- sorinmarkov
- Chuck Norris
- Posty: 525
Działa jak stary
A jak tam Premiery z as4+ i GW?

Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk