Pare noobowskich pytań.
Moderator: Afro
Re: Pare noobowskich pytań.
jak coś działa na więcej niż jeden oddział, to runemaw przed tym nie broni. czyli na wersję rozszerzoną soulblighta nie poradzi, ale na podstawową tak.
Tak
Wisła Kraków.
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Jak to jest z look outem w MI ? Potrzeba 3 czy 5 modeli ? Jeśli 3, to na kij istnieje look out gnoblar ?
Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.

Co to za zasada Look out gnoblar?
"Nie pytaj cóż za Istota Krzyczy nocą.Nie pytaj kto czeka na ciebie w cieniu.
To mój krzyk budzi cie nocą.I to ja skrywam sie w cieniu.Jestem Tzeentch a ty jesteś marionetką,tańczącą do mojej melodi..."
REŻIM.DYKTATURA,TOTALITARYZM

To mój krzyk budzi cie nocą.I to ja skrywam sie w cieniu.Jestem Tzeentch a ty jesteś marionetką,tańczącą do mojej melodi..."
REŻIM.DYKTATURA,TOTALITARYZM

To takie coś co można dokupić do sztandaru. Zmniejsza ilość r&f modeli potrzebnych do korzystania z LoS do 3. Czyli jak tego nie masz to potrzebujesz w oddziale 5 zwykłych ogrów aby bohaterowie mieli LoS, a jak masz to tylko 3.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
Naprawdę noobowskie: rune mawem przerzucam snajperki?
Wisła Kraków.
Mam pytanie odnośnie Greedy Fist i utraty poziomów maga w przypadku zaklęć. Poczytałem sobie wątek i cały czas widzę odpowiedzi, że oczywiscie tak to działa. Natomiast na stronie GW jest Errata do Ogrów http://www.games-workshop.com/MEDIA_Cus ... s_v1.0.pdf i tam jak wół stoi, że dotyczy to tylko close combat: Errata page 62 - nowa wersja ostatniego zdania w podręczniku. Z kolei w FAQ przy 3 pytaniu od końca (ta sama strona
) jest napisane, że działa również w przypadku ranged ataków. Ma ktoś jakies oficjalne info?
PS. Znalazłem już dyskusje w temacie o Erracie i FAQ, nadal sie uczę forum
A w sumie i tak odpowiedź jest taka, że nie ma odpowiedzi.

PS. Znalazłem już dyskusje w temacie o Erracie i FAQ, nadal sie uczę forum

Witam,
No to i ja zadam głupie pytanie, Czy Jeśli na oddział IG z RuneMawem zostanie rzucony czar "Amber Spear" a czarujący stał tak że był na bok oddziału, i dziada zostanie przeniesiona na Moruny stojące obok, oraz będące przodem do rzucającego, to jak oberwą?
No to i ja zadam głupie pytanie, Czy Jeśli na oddział IG z RuneMawem zostanie rzucony czar "Amber Spear" a czarujący stał tak że był na bok oddziału, i dziada zostanie przeniesiona na Moruny stojące obok, oraz będące przodem do rzucającego, to jak oberwą?
Ostatnio zmieniony 6 gru 2012, o 17:48 przez Dargor, łącznie zmieniany 1 raz.
W przód.Dargor pisze:Witam,
No to i ja zadam głupie pytanie, Czy Jeśli na oddział IG z RuneMawem zostanie rzucony czar "Amber Spear" a czarujący tak że był na bok oddziału, i dziada zostanie przeniesiona na Moruny stojące obok, oraz będące przodem do rzucającego, to jak oberwą?
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
Czy regeneracja działa tylko jako ochrona na 4+ (i inne) czy też pozwala mi na odzyskanie jednego pkt życia w następnej turze po wyrzuceniu 4+?
Wierzę w Wolny Rynek, Niewidzialną Jego Rękę, kuców obcowanie, Unii rozwiązanie, lewaków zaoranie, Wolną Polskę. Amen.