Wstawić strzałę to nie jest imho żaden problem, tylko:
- czy właściciel chce uszkadzać figsa?
- czy taka stercząca strzała nie wyglądałaby zbyt trywialnie ?
Fajny gość, podoba mi się głównie malowanie ciała i twarz. Ale nie pasują mi nagolenniki - w pierwszym momencie wydawało mi się, że to jakieś getry z miękkiego materiału opinające łydki. Za mało feelingu blachy: sposób cieniowania sugeruje, że to ciało albo coś miękkiego, opinającego łydki. Może to wina modelu i faktu, że (szczególnie na prawej nodze) nie ma efektu odstawania zbroi od nogi - warto byłoby kolorem i/lub odmiennym stylem podkreślić odrębność tego elementu. Tak czy inaczej, chciałbym umieć robić takie rzeczy.
woda świetna po prostu . Natomiast na wystającej części drakkara za mało oślizgłości. Powinno być więcej i na całym dziobie, nie tylko na jasnych deskach...
Ostatnio zmieniony 10 gru 2012, o 18:40 przez smiejagreg, łącznie zmieniany 1 raz.
Drakar jest przybrudzony jeszcze troszkę, i nałożony jest efekt AK Interactive, który powoduje, że deski wyglądają częściowo na świeżo pomoczone wodą. Niestety nie widać tego na zdjęciach. Drakara już brudzić nie będę, taką mam wizję
Mam gotowy tutorial z całego procesu robienia tej wody ale ukaże się on jeszcze w jednym miejscu oprócz bloga, także jeśli jesteście ciekawi to bądźcie w gotowości!