I stracą eteryczny ruch... Tylko wight na szkielecie może w nich siedzieć bez strat...misha pisze:na abomki i hydry to moze lepiej daj flammingi
pograj na BK i ciesz się grą a nie tam marudzić, wampira na konia może posadzisz
Lajon zrób rozpę taką jak ci się podoba. Jak zagrasz tę ligę będziesz o wiele mądrzejszy a następna będzie na 1600 bez lordów więc niewiele będziesz musiał zmodyfikować rozpę jeśli się sprawdzi. Na tym forum jest tylu mądrych że nie ogarniesz. Co z tego że będziesz miał dobrą rozpę jeśli nie dostosowaną do własnego stylu gry ? Ja w ten sposób przez kilka lat męczyłem się ofensywnymi mortalami kiedy okazało się że lubię defens z kontrą i wyniki same przyszły. Dlatego zieloni tak mnie totalnie bawią. Baw się ta grą a nie stresuj ligowymi ciśnieniowcami
Może coś takiego z flamingami lepiej zrobi grze ?
Necromancer @ 145.0 Pts
General; Lore of Vampires; Magic Level 2
Book of Arkhan [25.0]
Opal Amulet [15.0]
Ironcurse Icon [5.0]
Wight King @ 180.0 Pts
Battle Standard Bearer; Barding; Lance; Heavy Armour
Enchanted Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
Skeletal steed @ [0.0] Pts
4+1 Dire Wolves @ 50.0 Pts
25 Zombies @ 85.0 Pts
Standard; Musician
29+1 Crypt Ghouls @ 310.0 Pts
11 Black Knights @ 316.0 Pts
Barding; Lance; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
5 Hexwraiths @ 150.0 Pts
Great Weapon
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
Nie znam się na VC-tach ale ten klocek BK przynajmniej hydrę i abomkę może zabija że już o mortisie nie wspomnę... Minus jest taki że kowboj z dragonhelmem to zatrzyma...