Sędziowski Rynsztok
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: Sędziowski Rynsztok
dla mnie to jest temat do dyskusji z sędziami, a nie przerzucania się co komu się wydaje na kilka stron
ta dyskusja do niczego nie prowadzi
może osobny temat warto założyć? "co wpływa na stompy" i sobie tam można spamować i parafrazować do woli
ta dyskusja do niczego nie prowadzi
może osobny temat warto założyć? "co wpływa na stompy" i sobie tam można spamować i parafrazować do woli
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
A muthare jak zwykle stuka posty dla zasady
Jeżeli mogę coś zasugerować to jest tona tematów do prowadzenia tego typu wywodów, ideą tego jest uzyskiwanie odpowiedzi od pseudosepcjalistów z LS. Zamieszczanie takiej ilości postów, a tym bardziej udzielanie błędnych odpowiedzi wprowadza spore zamieszanie. Najlepiej kontynuować takie przemyślenia w osobnych tematach lub którymś zbiorczym.
Natomiast ponieważ temat powstał pozwolę sobie wyjaśnić. Stompy ignorują zasady specjalne oraz wpływ magicznych przedmiotów (głównie broni, bo to ona mają wpływ). Jest to po prostu automatyczne trafienie z siłą z profilu z zasadą always strike last (tej zasady stomp nie ignoruje). Jeżeli w jakikolwiek sposób zmodyfikujemy profil (potion, 0 z beasta, 2 z shadowa) to oczywiście korzystamy ze zmodyfikowanej wartości. Co ważne mimo, że jest to atak zasada magical atacks jest również ignorowana i demon ma niemagiczny stomp.
Natomiast ponieważ temat powstał pozwolę sobie wyjaśnić. Stompy ignorują zasady specjalne oraz wpływ magicznych przedmiotów (głównie broni, bo to ona mają wpływ). Jest to po prostu automatyczne trafienie z siłą z profilu z zasadą always strike last (tej zasady stomp nie ignoruje). Jeżeli w jakikolwiek sposób zmodyfikujemy profil (potion, 0 z beasta, 2 z shadowa) to oczywiście korzystamy ze zmodyfikowanej wartości. Co ważne mimo, że jest to atak zasada magical atacks jest również ignorowana i demon ma niemagiczny stomp.
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
pogrzebałem chwilkę i wrzucam to co wyłapałem jako potencjalnie działające na stompy w grze:kudłaty pisze:Jeżeli mogę coś zasugerować to jest tona tematów do prowadzenia tego typu wywodów, ideą tego jest uzyskiwanie odpowiedzi od pseudosepcjalistów z LS. Zamieszczanie takiej ilości postów, a tym bardziej udzielanie błędnych odpowiedzi wprowadza spore zamieszanie. Najlepiej kontynuować takie przemyślenia w osobnych tematach lub którymś zbiorczym.
Natomiast ponieważ temat powstał pozwolę sobie wyjaśnić. Stompy ignorują zasady specjalne oraz wpływ magicznych przedmiotów (głównie broni, bo to ona mają wpływ). Jest to po prostu automatyczne trafienie z siłą z profilu z zasadą always strike last (tej zasady stomp nie ignoruje). Jeżeli w jakikolwiek sposób zmodyfikujemy profil (potion, 0 z beasta, 2 z shadowa) to oczywiście korzystamy ze zmodyfikowanej wartości. Co ważne mimo, że jest to atak zasada magical atacks jest również ignorowana i demon ma niemagiczny stomp.
- czar nr 0 i nr 5 z Lore of Beast (+1 do siły dla oddziału, +3 dla bohatera)
- czar nr 2 i nr 6 z Lore of Shadow (obniżenie siły o k3 i brzytwa)
- czar nr 3 z Lore of Death (oniżenie siły o 1)
- czar nr 2 z Lore of Fire (+1 do rzutów na zranienie)
- czar nr 1 i 3 z Lore of Heaven (przerzuty 1 i 6 w rzutach na zranienie)
- czar nr 2 z Lore of Vampire (przerzuty zranień)
- czar nr 0 i nr 4 z Spells of da Little Waaagh (przerzuty zranień, przerzuty 6 w zranieniach)
- czar nr 0 z Daemons of Chaos - Lore of Nurgle (obniżenie S)
- czar nr 5 z Warriors of Chaos - Lore of Nurgle (obniżenie S)
- czar nr 2 z Lore of Great Maw (+1 do siły w zasięgu 12cali)
- czar nr 5 z Lore of Nehekhara (-1 lub -k3 do Siły)
- Potion of Strenght oraz wszystkie inne przedmioty które zmieniają współczynnik S z wyjątkiem broni,
czy mógłbyś Kudłaty potwierdzić albo wypunktować mnie gdzie się mylę ?
p.s. lore of metal - wywalone.
Ostatnio zmieniony 14 gru 2012, o 13:12 przez White Lion, łącznie zmieniany 3 razy.
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
Tan czar daje +1 do hita, a nie zranienia.White Lion pisze: - czar nr 2 z Lore of Metal (+1 do rzutów na zranienie)
Ostatnio zmieniony 13 gru 2012, o 12:30 przez Macias, łącznie zmieniany 1 raz.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Dzięki, poprawione
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Q: Do Stomp or Thunderstomp hits benefit from any other specialWhite Lion pisze: pogrzebałem chwilkę i wrzucam to co wyłapałem jako potencjalnie działające na stompy w grze:
- czar nr 0 i nr 5 z Lore of Beast (+1 do siły dla oddziału, +3 dla bohatera)
- czar nr 2 z Lore of Shadow (obniżenie siły o k3)
- czar nr 3 z Lore of Death (oniżenie siły o 1)
- czar nr 2 z Lore of Fire (+1 do rzutów na zranienie)
- czar nr 1 i 3 z Lore of Heaven (przerzuty 1 i 6 w rzutach na zranienie)
- czar nr 2 z Lore of Vampire (przerzuty zranień)
- czar nr 0 i nr 4 z Spells of da Little Waaagh (przerzuty zranień, przerzuty 6 w zranieniach)
- czar nr 0 z Daemons of Chaos - Lore of Nurgle (obniżenie S)
- czar nr 2 z Lore of Great Maw (+1 do siły w zasięgu 12cali)
- czar nr 5 z Lore of Nehekhara (-1 lub -k3 do Siły)
- Potion of Strenght oraz wszystkie inne przedmioty które zmieniają współczynnik S z wyjątkiem broni,
rules, equipment or magic items of the model that inflicts the hits?
(p76)
A: No.
Wniosek z tego jest następujący - na Stompy działają efekty czarów. Z tej listy czarów, co wymieniłeś - wszystko działa. Dopisz jeszcze przerzuty jedynek na zranienie z haevena. No i brzytwe.
NIE działa z kolei potion of strength, ponieważ jest to magic item.
pozdrawiam
Furion
Ostatnio zmieniony 14 gru 2012, o 16:05 przez Furion, łącznie zmieniany 1 raz.
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
dzięki.
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
dodałem do listy Czar nr 5 z Warriors of Chaos - Lore of Nurgle (obniżarka siły RIP)
co do potion:
Furion twierdzi że działa (chyba że nie zauważył tej linijki)
Shino że nie działa
jak w końcu z tymi przedmiotami i efektem na stompy?
zgodnie z erratą żaden efekt przedmiotu magicznego nie może wpływać na stompy?
czy też te przedmioty które wpływają na siłę (poza magic weapons) wpływają na stompy pomimo erraty?
co do potion:
Furion twierdzi że działa (chyba że nie zauważył tej linijki)
Shino że nie działa
jak w końcu z tymi przedmiotami i efektem na stompy?
zgodnie z erratą żaden efekt przedmiotu magicznego nie może wpływać na stompy?
czy też te przedmioty które wpływają na siłę (poza magic weapons) wpływają na stompy pomimo erraty?
Ostatnio zmieniony 14 gru 2012, o 13:25 przez White Lion, łącznie zmieniany 1 raz.
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
przypomnijcie mi, jaka jest definicja internetowego trolla?Muthare pisze:Potion of Strenght NIE wpływa bezpośrednio na stomp, on JEDYNIE podnosi siłę, wynikową czego jest wyższa siła stompy.
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
Morog pisze:przypomnijcie mi, jaka jest definicja internetowego trolla?Muthare pisze:Potion of Strenght NIE wpływa bezpośrednio na stomp, on JEDYNIE podnosi siłę, wynikową czego jest wyższa siła stompy.
Troll – bezmózgi kręgowiec z rodziny niekomunikatywnych. Zwykle wielki, tępy i cuchnący stwór unikający mydła i promieni słonecznych. Niezależne badania wykazały, że trolle najlepiej rozmnażają się w środowisku Neostrady dzięki dużej zawartości pokarmu, którym przede wszystkim są rożnego rodzaju fora internetowe, chaty itp.
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
Shino, wszystko fajnie, ale potiona używasz na początku tury i można powiedzieć, że: znika magic item a pojawia się +X do statystyk do końca tury. Stompa używa się w fazie CC czyli jak nie ma item'a a jest +. To działa czy nie? (ale rule laweyring )Shino pisze:potion na stompy nie dziala. Jest magic itemem wiec nie wplywa na stompy.
PS. Przy takiej interpretacji to potion of toughness nie daje bonusa do T przeciwko stompom, tak?
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
nie no nie przesadzaj
tylko bonus z potion of strenght wpływa na stompa, bonus do T przeciwnika wpływa w ten sam sposób co bonus +/-1 do KP
tylko bonus z potion of strenght wpływa na stompa, bonus do T przeciwnika wpływa w ten sam sposób co bonus +/-1 do KP
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
Potiona na liście nie zauważyłem. Moim zdaniem NIE wpływa on na siłę stompa, bo to magic item. Poprzedni post wyedytuję dla czytelności.
doneMuthare pisze:Proszę moda o usunięcie powyższych postów, bo to spam, i do tego bez klasy.Ja się zgadzam z Furionem - wszystko, co działa na statystyki wpływa na siłę stompa. Wszystkie obniżenia czy podniesienia siły, czy to z zasad specjalnych, czy magic itemów, czy czarów.