TK 2800

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
panterq
Masakrator
Posty: 2461
Lokalizacja: Legion

Re: TK 2800

Post autor: panterq »

Wiesz, możliwość przyciśnięcia szarży w jednostkę już związaną walką np. necroknightami wydaje się bardzo kusząca. Nie uzurpuje sobie prawa do nieomylności, tym niemniej posiadanie takiego oddziału w momencie kiedy przeciwko kowbojom mamy aż trzy skorpiony wydaje mi się dość bezpieczną opcją.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

W TombKingach flaming jest kompletnie zbędny - tylko ułatwia wchodzenie w poszczególne unity. a kiedy oprócz płonacych klop które sprawiają że kwoboje spokojnie do Ciebie lecą masz jeszcze unit z płonącymi atakmi to tak jakbyś oddawał go w prezencie wiekszosci armii
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

Ja od siebie powiem tyle że gram na jednym oddziale z flamingiem. Możesz albo sie słuchać ich albo mnie :twisted:
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

podsumuje - Qc - gówno prawda :mrgreen:
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Młody pisze:Ja od siebie powiem tyle że gram na jednym oddziale z flamingiem. Możesz albo sie słuchać ich albo mnie :twisted:
a ja z kolei gram bez flemingow na rydwanach.

po prostu policz sobie sam co jest wiekszym problemem dla ciebie. Czy kowboje z ward 2+ na flemingi czy regenki iw jakim stopniu rydwany moglyby tu pomoc.

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

Jak to wyglada na obecne ograniczenia ? ile moge miec zinia ? Zostalo troche pkt. ...

Liche High Priest @ 235.0 Pts
Lore of Nehekhara; Magic Level 4
Earthing Rod


Liche High Priest @ 235.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 4
Dispel Scroll


28 Skeleton Archers @ 188.0 Pts
Musician, Master of Arrows


8 Skeleton Chariots @ 450.0 Pts
Musician

8 Skeleton Chariots @ 450.0 Pts
Musician



Khemrian Warsphinx @ 230.0 Pts
Fiery Roar

Khemrian Warsphinx @ 230.0 Pts
Fiery Roar

Khemrian Warsphinx @ 210.0 Pts



Tomb Scorpion @ 85.0 Pts

Tomb Scorpion @ 85.0 Pts



Casket of Souls @ 135.0 Pts



Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts

Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts



Models in Army: 51
Total Army Cost: 2713.0
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Awatar użytkownika
SoCiu
Wodzirej
Posty: 733
Lokalizacja: Rebelia - Łomianki

Post autor: SoCiu »

szczurek pisze:Jak to wyglada na obecne ograniczenia ? ile moge miec zinia ? Zostalo troche pkt. ...
W obecnym/starym ETC rulepack jest 4 maszyny/zionięcia. Idealnie się mieścisz-gdyby nie to że cascet to też maszyna :wink: .
Dużo osób próbowało grać na sfinxach i g... z tego wyszło. Odradzam. Weź 10 kostek i zasymuluj atak łuków.Zrób to samo vs węże, policz ataki węży,W itd.Konkluzja jest jedna- sphinx to słaba opcja za 230p.

ODPOWIEDZ