Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Beastmen

Moderator: Dibo

ODPOWIEDZ
QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Post autor: QQrydza »

Khuman pisze: @Quc, może zamiast AHW na dywanie daj mu warrior bane i eteryki też może łapać ^^
O tym samym myslałem ; )
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

dlatego czasem się zastanawiam się czy nie lepeiej latającego dać na z beastem, bo ma buffy to CC na siebie, rzuci +3S +3A i łamie fasty orły, a z +3T może trzymać oddziały, albo jebnie się w smoka, zionie i też jest spoko, ewentualnie dzida z boki na elfy lepsze szczególnie to zionięcie, a słonko zawsze dojdzie, a sniperki mają większy zasięg osobiście wolał bym latacza beasta a z deatha zrezygnował, tylko na piechtę w bestigorach niech biega, i 2x mały shadow i raz beast mały

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

A tu moja śmieszna rozpa Duży Szaman, BSB i Beastlord do większych Gorów i napór... jeszcze się zastanawiam czy by nie dać Beastlordowi +2 ataki ale w większości przypadków BrassClaver da 3 :twisted: :twisted: :twisted:

Beastmen Army

1 Beastlord @ 238.0 Pts
General; Shield
Brass Cleaver [30.0]
Armour of Destiny [50.0]
Uncanny Senses [10.0]

1 Great Bray-Shaman @ 335.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 4; Braystaff
Fencer's Blades [35.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Hagtree Fetish [20.0]

1 Wargor @ 206.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Beast Banner [75.0]
Gnarled Hide [15.0]

1 Bray Shaman @ 160.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 2; Braystaff
Herdstone Shard [50.0]

1 Bray Shaman @ 125.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 1; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]

1 Bray Shaman @ 125.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 1; Braystaff
Staff of Darkoth [50.0]

47 Gor Herd @ 401.0 Pts
2ndWeapon; FCG

40 Gor Herd @ 345.0 Pts
2ndWeapon; FCG

15 Gor Herd @ 120.0 Pts
Musician; Foe-Render

40 Bestigor Herd @ 545.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; FCG
Manbane Standard [35.0]

Models in Army: 144


Total Army Cost: 2600.0
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

było Przemcio :D

brassclever dla mnie o tyle słaby ze daje tylko po jednym ataku w model czyli np tylko jeden dodatkowy w hero. wolałbym stałe + 2 ,albo asfa skoro i tak masz uncanny senses
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Caledor19
Oszukista
Posty: 841

Post autor: Caledor19 »

totalnie bez smietnika grasz?
Warhammer to nie jest sport

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

wyjeb tę 15 gorów i wrzuć 4x5 ungorów, i będzie całkiem wporzo :)

wokrze
Kradziej
Posty: 922

Post autor: wokrze »

Bez czegoś do odganiania chaff'u (i odginania ataków z flanki) będzie ciężko. Staff + ring + flock nie dadzą rady (amber spear nadaje się tylko na niektóre odginaczki), złaszcza że dwa pierwsze nie mają plusu do rzutu kostką, a będą rozpraszane przez 4lvl'ców. Z moich doświadczeń to 3 duże hordy to masa problemów z manewrowością...

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

to jest taka męska rozpiska bo chaff jest dla dziewczynek :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: musze jeszcze cholerka kupic z 20 gorów bo mam już 90
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Dargor
Chuck Norris
Posty: 479

Post autor: Dargor »

Witam,

W związku z tym że od jakiegoś czasu myślałem o drugiej armii, ale nie mogłem nigdy wyczarować dodatkowych funduszy tylko zaglądałem na to pod forum. Jednakże pod choinką od małżonki znalazłem Batalion Bestii oraz szmana, tak więc chyba muszę zacząć jednak zbierać bestię. Co w sumie mnie jakoś strasznie nie smuci, ponieważ przeglądałem ten temat i rozpiski są naprawdę różne różniste, od Rydwanowych, przez "Minobusy" a na hordach klocków i spamie szamanów kończąc:) Poza tym moją główną armią jaką są Lizaki w moim małym towarzystwie zaczyna zbierać coraz więcej osób, także odskocznia się przyda.
Tak więc, po złożeniu owego Batalionu, oraz skupieniu od jednej osoby "szrotu" bestjalskiego który został mu (po podziale Chaosu wybrał Woch pussy:)) Udało mi się sklecić taką oto rozpiskę na 1000 ptk Bez Lordów:

1 Bray Shaman @ 120.0 Pts
General; Lore of Beasts; Magic Level 2; Braystaff
Jagged Dagger [10.0]

1 Wargor @ 124.0 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Charmed Shield [5.0]
Warrior Bane [5.0]

32 Gor Herd @ 289.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
1 Foe-Render @ [10.0] Pts

1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts

1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts

1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts


5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts

5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts

1 Razorgors @ 55.0 Pts

1 Razorgors @ 55.0 Pts

5 Harpies @ 55.0 Pts

Models in Army: 52

Total Army Cost: 998.0

Chciałem się dowiedzieć, jak bardzo beznadziejna jest ta rozpiska? Mam też w fazie WIP drugiego szamana, więc pomyślałem o dwóch magach, i wtedy próbować coś z Heardstonem.
W moim pierwszym pomyśle, Szaman miał mieć domenę Wild, i liczyć na Ghorgonę, kiedy jest za 0 ptk jest ciekawa:D A poza tym w obecnej Meta game Traitor kin wydaje się ciekawy, nie mówiąc o pociskach na maszyny. Oczywiście w Teorii. Natomiast Gory bez bsb "206"? Chyba tak został nazwany, raczej są średnie, stąd zmiana lora na Bestie. Wargor jako bsb i Powiększenie LD dla głównego oddziału.

Pozdrawiam,

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

rozpa na 1k fajna, choć modele w rodzaju pumb czy harpii i rydwanów mocno spoza batalionu ^^ jeżeli masz to wszystko to tym graj, powinnio być fajnie

Choc ktoś zaraz powie żebyś wział bestigory z +1LD i to tez jest pomysł ^^
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Dargor
Chuck Norris
Posty: 479

Post autor: Dargor »

-Qc- pisze:rozpa na 1k fajna, choć modele w rodzaju pumb czy harpii i rydwanów mocno spoza batalionu ^^ jeżeli masz to wszystko to tym graj, powinnio być fajnie

Choc ktoś zaraz powie żebyś wział bestigory z +1LD i to tez jest pomysł ^^
Ja nie proxuję, Harpie i rydwany mam od znajomego który wyprzedawał się ze szrotu, a Pumby zrobiłem z Dzików od SO BB, nie wiem czy to przejdzie na turniejach, ale cena oryginalnych pumb to chory żart:(

A o Bestigorach z Bannerem również myślałem, jednak mam ich 10 więc raczej tylko pod BNG i trzymanie magów. Ale jakbym tak zrobił miejsce na 10 Bestigorów to chyba bardziej by mi się opłaciło wziąć 2 szmanów i Kamyk prawda?

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

z szmanana bym wywalił ten sztylecik, co przwda przy +3/+3 zadziała genialnie, ale lepiej dać bardziej przeżywalnego BSB, czyli dragon helm i tarczę zwykłą, dobra rozpa na 1K

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Bardzo solidna, duży klocek + rydwany :twisted:, śmieci są wszytko OK.
Każdy z graczy widziałby rozpe na 1000 inaczej jedni wrzucili by tylko Gorebulla i kilka minosów, Ja 2 magów i same rydwany, Ty wybrałeś bezpiecznie i na początek tak jest spoko.
Khumek ma racje Jagger na shamanie do wywalenia, jak nie chcesz dopakować BSB to może hagtree fetish który jest bardzo dobry przy magi beast (włócznia, pocisk).
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

W czym widzisz problem jeżeli za 50 złotych masz fantastyczny szczegółowy metalowy model ; p ?

Tak sobie tylko pisze bo podobno jestem jedynym fanem oryginalnych modeli ale sam Dibo widział jakie mam slodkie rude świnki i musze je kochac ^^
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Dargor
Chuck Norris
Posty: 479

Post autor: Dargor »

-Qc- pisze:W czym widzisz problem jeżeli za 50 złotych masz fantastyczny szczegółowy metalowy model ; p ?

Tak sobie tylko pisze bo podobno jestem jedynym fanem oryginalnych modeli ale sam Dibo widział jakie mam slodkie rude świnki i musze je kochac ^^
Do wyglądu Pumb nie mam zastrzeżeń, chociaż nie widziałem ich na żywo jeszcze, ale nawet to wytrzeszczone oko ma swój urok.
Problem widzę w cenie i dostępności modeli:D
Dibo pisze:Bardzo solidna, duży klocek + rydwany :twisted:, śmieci są wszytko OK.
Każdy z graczy widziałby rozpe na 1000 inaczej jedni wrzucili by tylko Gorebulla i kilka minosów, Ja 2 magów i same rydwany, Ty wybrałeś bezpiecznie i na początek tak jest spoko.
Khumek ma racje Jagger na shamanie do wywalenia, jak nie chcesz dopakować BSB to może hagtree fetish który jest bardzo dobry przy magi beast (włócznia, pocisk).
Właśnie to mi się w bestiach spodobało. A Jeszcze zapytanie o Minoski, czyli melodię przyszłości mam nadzieję, jak najlepiej je wystawiać/sklejać? Myślałem o HW+S ale jeśli mają Frenzy to nie mają parowania, a uodpornić je można np "0" z domeny bestii, GW jakoś mnie nie przekonują, chociaż z Siłą 7 nic nie może spać spokojnie, więc zostają AHW. Czy to najlepszy pomysł?

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

minoski & eqip:

bez niczego: taniość = ilość

AHW: mnustwo A, do tego z shadowem mogą atakować jako pierwsze, a 3I daje możliwosć uderzania przed orkami, czy martwiakami, albo równo, co daje szanse na wycięcie, no i przed GW

GW: drogo za drogo, 7 S jest fajna ale przy lorach które królują na stołach, albo obniżysz T albo zwiększysz S, totalnie nie opłacalne

Shield: frenzy = noParrySV, ale 5+SV przeciw pestką to dużo, przy trzech SV zwracają się tarcze, do tego S na 4S który od czasu wypadnie i też kolejne W uratuje jeżeli nie używa sie shadowa to najlepsza opcja, z shadowem też - BS + większy SV, i wysoki T = minoski nie spadają od pestek, o ile przegrają co jest tragedją jak każdy przegrany CC, to zawsze po zdanym LD mamy dodatkowo ParrySV

:)

Awatar użytkownika
Jacek_Azael
Masakrator
Posty: 2058
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk

Post autor: Jacek_Azael »

A grał ktoś z Was na 4 minosach (2x lord i 2x heros) i 2 gorgonach?
-"Im dalej w las, tym więcej drzew"
-"To mały krok dla człowieka, ale dla karła, normalny...;-)"
Obrazek
P.S.WE rare 8ed. ;-p

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

ta jakieś rok temu :P

a co? 8)

zależy na jakie pkt., generalnie od 2200 spokojnie można grać i robić wyniki, jedyną słabością tej rozpiski to CR i magia ( jak większości takich rozwiązań ) ale bonus jet taki że jest wiele celów do zatrzymania, frezny w takich przypadkach nie jest większym zagrożeniem w szczególności że poruszamy się o d6, gorebulle dobrze było by były albo koło generała albo BSB ( jeden z głowy ;) ), na 2400 i więcej mieszczą się tak bardzo potrzebne odginaczki czy harpie w scoucie

CR niwelowałem dość skutecznie rydwanami ale można również wrzucić klocki ungorów, jak ktoś woli " stabilniejszy " CR, choć na np.: elfy a wszczególności HE to wielki bat

złożenie tak owych to: ward4+ / ward 4+ / regenka / SV / puszka, jak kto woli

ghorgony wymieniłem na cygory, mogą flankować i ściągać jednoczenie maszyny które by wolały walć po lordach i herosach niż po cygorach a tym bardziej ghorgonach, a tak samo dobrze trzymają klocki w stylu spearelfy czy slavy, a jak ładnie wygląda taki klocek przykryty głazem

zepsuło dużo FQ które mówi że tylko jeden heros może wy szarżować z oddziału, bo tworzyłem kreskę z ungorów ( skirmish ) do nich wszyscy a potem hulaj dusza, gdzie komu się żywnie podoba :twisted:

Caledor19
Oszukista
Posty: 841

Post autor: Caledor19 »

staram sie nie grac na beastlordzie z stubbornem ale przez ostatnie 3 bitwy w 100% przypadkow bestigory w kolejnych turach walki w koncu sie lamaly wiec postaram sie wprowadzic dla mnie cos nowego

Unnamed2600 Pts - Beastmen Army

1 Beastlord @ 257.0 Pts
General; Great Weapon
Crown of Command [35.0]
Armour of Destiny [50.0]
Gnarled Hide [15.0]

1 Great Bray-Shaman @ 335.0 Pts
Magic Level 4; Braystaff
Hagtree Fetish [20.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Fencer's Blades [35.0]

1 Bray Shaman @ 160.0 Pts
Magic Level 2; Braystaff
Staff of Darkoth [50.0]

1 Bray Shaman @ 162.0 Pts
Magic Level 2; 2ndWeapon; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]

1 Wargor @ 166.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Herdstone Shard [50.0]

29 Bestigor Herd @ 390.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician

1 Gouge-horn @ [12.0] Pts

21 Bestigor Herd @ 309.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]

1 Gouge-horn @ [12.0] Pts

39 Gor Herd @ 345.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician

1 Foe-Render @ [10.0] Pts

9 Gor Herd @ 95.0 Pts
2ndWeapon; Musician

1 Foe-Render @ [10.0] Pts

27 Ungor Herd @ 155.0 Pts
Shield; Standard; Musician

1 Halfhorn @ [6.0] Pts

9 Ungor Herd @ 59.0 Pts
Shield; Musician

1 Halfhorn @ [6.0] Pts

5 Harpies @ 55.0 Pts

5 Harpies @ 55.0 Pts

5 Harpies @ 55.0 Pts

Models in Army: 154


Total Army Cost: 2598.0
Warhammer to nie jest sport

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

wywal gory z 3S nic nie robią już lepsze są ungory w klocku do tej rozpiski

lorów na shamanach nie napisałeś to tej rozpy shadow pasuje

bestigory zwiększ do 30

ODPOWIEDZ