Kila pytan poczatkujacego :P
Moderator: Gremlin
Re: Kila pytan poczatkujacego :P
120 punktów za taki zestaw > too expensive imo - wolę wydać na porządny dispell, albo usunąć złego maga
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
No według mnie twoja antymagia nie jest wcale wiele tańsza od mojej, wiec nie wiem czemu akurat koszta ci nie pasują. Mój zestaw się mieści na dużym magu i bsbku a ty masz Maga też za 350 i driadke za 90.
Harfa jeszcze daje 5 warda stałego, dlatego mi się tak to podoba, championi w challangu z wardem na wszystko, kiedy masz szeregi i bsbka ma dość duże znaczenie. Kiedy grasz na dwarfy, ogarnięty gracz strzela w łuki a wardzik też sporo modeli ratuje.
Nie będę was przekonywał że harfe jest super itd, mówię że jest bardzo dobrą alternatywą.
Harfa jeszcze daje 5 warda stałego, dlatego mi się tak to podoba, championi w challangu z wardem na wszystko, kiedy masz szeregi i bsbka ma dość duże znaczenie. Kiedy grasz na dwarfy, ogarnięty gracz strzela w łuki a wardzik też sporo modeli ratuje.
Nie będę was przekonywał że harfe jest super itd, mówię że jest bardzo dobrą alternatywą.
Z drugiej strony MR działa Ci tylko na jednostkę z magiem - w resztę magia wchodzi dość łatwo - także zawsze coś za coś...
U mnie waye są zbyt wrażliwi na MM żebym nie musiał ich chronić... chociaż aż 90 za 1 DD to zbrodnia...
U mnie waye są zbyt wrażliwi na MM żebym nie musiał ich chronić... chociaż aż 90 za 1 DD to zbrodnia...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Hmmm, jak to jest z Unicornami/Great stagami. Tylko koniki dostały lekką kwalerię czy one również ?
Bo teraz gdy dają 4 T są już kuszącą opcją ale bez lekkiej kawy jest słabo ( jak dołączą do naszej jazdy to ta traci light cavalry ? )
Bo teraz gdy dają 4 T są już kuszącą opcją ale bez lekkiej kawy jest słabo ( jak dołączą do naszej jazdy to ta traci light cavalry ? )
Tylko steedy dostały fast cav. A jak bohater na stagu dołaczy do fast cav to ten bonus jest tracony
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Nie rozumiem tych twoich strzałek. Erraty i FAQi są równorzędne z podręcznikiem którego dotyczą bo nadpisują zasady w nim zawarte. Jeśli było by tak, że Errata i FAQ są mniej ważne od tego czego dotyczą to nie były by potrzebne.
Przy zasadzie armour piercing w RB.Laik pisze:gdzie jest napisane że AP z banneru (za 45 pkt, nazwy nie pamiętam) działa tylko w CC?
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Czy jak Treeman da w reakcji na szarżę strzał z "korzeni" to jak to się rozpatruje w sensie odległości do jakiej może wykonać nimi Stand&Shoot ?
W combacie nie mamy tak jak Banshee strzału z korzonków ?
Takie głupie pytanie na początek dnia zapodam
W combacie nie mamy tak jak Banshee strzału z korzonków ?
Takie głupie pytanie na początek dnia zapodam
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Obowiazują go normalne zasady z RB, szarżujący musi być dalej niż wynosi jego statystyka MVHeptun pisze:Czy jak Treeman da w reakcji na szarżę strzał z "korzeni" to jak to się rozpatruje w sensie odległości do jakiej może wykonać nimi Stand&Shoot ?
Nie ma tak dobrzeHeptun pisze: W combacie nie mamy tak jak Banshee strzału z korzonków ?
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
dodaj do tego bsb oraz drzewo i masz rozpiske na 1500pts
xYz