State Troops (81#, 516 pts)
40 Halberdiers, 260 pts = 40 * 6 (base cost 6) + Musician Mus 10 + Standard Bearer Std 10
1 Sergeant, 16 pts
20 [Det] Halberdiers, 120 pts = 20 * 6
20 [Det] Halberdiers, 120 pts = 20 * 6
Militia Troops (20#, 140 pts)
10 Archers, 70 pts = 10 * 7
5 [Det] Archers, 35 pts = 5 * 7
5 [Det] Archers, 35 pts = 5 * 7
Pytania i odpowiedzi
Moderator: #helion#
Re: Pytania i odpowiedzi
Jak chcesz tym grać? Jaki plan?
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
Bsb - i kapłan wiadomo - mag jest z shadowem może stać gdziekolwiek - najlepiej za górą w 10 łuków...
Jedna 20 halabard w klocu z boku do contr szarży - jedna dwudziestka w linni z przodu ... muszą ich wybić do nogi (stubborn i hold in the line!),jak ich wybiją wchodzi 40tka do tego trójki demisów flankujące... 5 łuków są po niewygodne duże kloce, fanatyków,manglery,etc...
Stoisz - czekasz - strzelasz. Najpierw przeciwnik wjeżdża w 20 halabard w lini- musi je wybić nogi... jak to zrobi (liczę że choć trochę go uszczuplą) w tym czasie masz czas na flankowanie i ustawienie się na pozycjach.
Demisie są szybkie - poradzą sobie z każdym śmieciem- do tego hurricanium i heros na pegazie i 3 śmiecie .
Nie wiem czy to będzie działać ale chcę się przekonać. Zapewne pierwsze kilka bitew obsysnę ale później może być ok...nie wiem ale sprawdzę
Jedna 20 halabard w klocu z boku do contr szarży - jedna dwudziestka w linni z przodu ... muszą ich wybić do nogi (stubborn i hold in the line!),jak ich wybiją wchodzi 40tka do tego trójki demisów flankujące... 5 łuków są po niewygodne duże kloce, fanatyków,manglery,etc...
Stoisz - czekasz - strzelasz. Najpierw przeciwnik wjeżdża w 20 halabard w lini- musi je wybić nogi... jak to zrobi (liczę że choć trochę go uszczuplą) w tym czasie masz czas na flankowanie i ustawienie się na pozycjach.
Demisie są szybkie - poradzą sobie z każdym śmieciem- do tego hurricanium i heros na pegazie i 3 śmiecie .
Nie wiem czy to będzie działać ale chcę się przekonać. Zapewne pierwsze kilka bitew obsysnę ale później może być ok...nie wiem ale sprawdzę
Spoko plan tylko mam kilka uwag:
- magia shadow na taki styl gry zbytnio się nie sprawdzi, bo ona gra na ogół dopiero gdy główne klocki są w hth (obniżanie T, S, miasma, brzytwa), natomiast jeśli chcesz stać i punktować to lepszy będzie metal, fire, heaven
- wydaje mi się, że bardzo ciężko będzie zrealizować plan z kreską, bo ona musi być ciągle 3 cale od parent unitu zatem przodem jej nie puścisz (bo wróg zabije 3+ ludków i wyjdziesz z 3 cali) zatem musi taka kreska stać obok parent unitu. Jeśli stoi obok to parent unit nie może też wyjść na flankę wrogowi, gdyż sam wyjdzie z 3 cali od detki, czyli też nie za ciekawie...
Myślę, że zamiast kombinować z tymi kreskami lepiej będzie w tej rozpisce chyba ustawić te detki jakieś 4-6 cali do tyłu w stosunku do parent unitu (aby ciągle były w 3 calach) i napierać do przodu całą 80tką halabard a detkami robić kontrszarże z hejtem i modlitwami
- magia shadow na taki styl gry zbytnio się nie sprawdzi, bo ona gra na ogół dopiero gdy główne klocki są w hth (obniżanie T, S, miasma, brzytwa), natomiast jeśli chcesz stać i punktować to lepszy będzie metal, fire, heaven
- wydaje mi się, że bardzo ciężko będzie zrealizować plan z kreską, bo ona musi być ciągle 3 cale od parent unitu zatem przodem jej nie puścisz (bo wróg zabije 3+ ludków i wyjdziesz z 3 cali) zatem musi taka kreska stać obok parent unitu. Jeśli stoi obok to parent unit nie może też wyjść na flankę wrogowi, gdyż sam wyjdzie z 3 cali od detki, czyli też nie za ciekawie...
Myślę, że zamiast kombinować z tymi kreskami lepiej będzie w tej rozpisce chyba ustawić te detki jakieś 4-6 cali do tyłu w stosunku do parent unitu (aby ciągle były w 3 calach) i napierać do przodu całą 80tką halabard a detkami robić kontrszarże z hejtem i modlitwami
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
Tak
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
możesz wybrać rózne cele
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
a czy jest jakaś inna wersja?
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
Model w ciągu jednej tury strzela do jednego celu?rob pisze:a czy jest jakaś inna wersja?
Żeby było jasne - robię tu za advocatus diaboli, bo zasady nie są czytelne w tej kwestii. I dobrze byłoby mieć gotową odpowiedź dla przeciwników.
Właśnie przejrzałem deks i faktycznie nic w nim nie ma na ten temat. przy poprzednich chyba coś było. Jeżeli nie ma w zasadach szczegółowych nic w tym temacie to chyba nie ma wyjścia - trzeba stosować zasady ogólne, ja mam jeszcze naleciałości z starych kodeksów. lipaPiotr pisze:Model w ciągu jednej tury strzela do jednego celu?rob pisze:a czy jest jakaś inna wersja?
Żeby było jasne - robię tu za advocatus diaboli, bo zasady nie są czytelne w tej kwestii. I dobrze byłoby mieć gotową odpowiedź dla przeciwników.
eltharion@ mi się wydaje, że w cc wypłaca 1 profilowy i tak grałem do tej pory ale coraz bardziej dochodzę do wniosku, że się chyba nie znam kompletnie na tej grze, więc nie bierz mojego zdania pod rozwagę.
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
1 atak WS3, S3, I3.Eltharion pisze:ile ataków wypłaca inżynier z czołgu w CC?
Odnośnie tego czy tank może wybierać do strzelania różne cele to myślę, że Byro może mieć rację i tank może wybrać tylko jedną broń z której strzela (RB str 88, ostatnie zdanie).
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
I tak człowiek odkrywa, że niechcący wielokrotnie wałował...
-
- Wałkarz
- Posty: 87
Koledzy Imperialiści, podczas dzisiejszej gry pojawiły się nowe pytania. Pomożecie?
1. Kumpel upierał się, że szarżując na mój Steam Tank musi zdać test terroru. Ja nie znalazłem takiej zasady.
2. Czy podczas szarży obrót na początku jest darmowy?
3. Jego jednostka Dragon Prince'ów uciekła wcześniej z walki i nie zdążyła się zebrać, a ja w Compulsory Moves przejechałem przez nie Steam Tankiem. Czy mają wykonać ucieczkę od mojego ST, skoro nie mogą zadeklarować reakcji na szarżę? A jeśli nie mogą uciec, czy to znaczy że ich niszczę?
4. Czy są przeciwwskazania, żebym leczył ST magią Życia?
1. Kumpel upierał się, że szarżując na mój Steam Tank musi zdać test terroru. Ja nie znalazłem takiej zasady.
2. Czy podczas szarży obrót na początku jest darmowy?
3. Jego jednostka Dragon Prince'ów uciekła wcześniej z walki i nie zdążyła się zebrać, a ja w Compulsory Moves przejechałem przez nie Steam Tankiem. Czy mają wykonać ucieczkę od mojego ST, skoro nie mogą zadeklarować reakcji na szarżę? A jeśli nie mogą uciec, czy to znaczy że ich niszczę?
4. Czy są przeciwwskazania, żebym leczył ST magią Życia?