''NOWOROCZNE POSTANOWIENIE'' 12 styczeń 1000p Single

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
rudobrody79
Falubaz
Posty: 1344
Lokalizacja: GIŻYCKO

''NOWOROCZNE POSTANOWIENIE'' 12 styczeń 1000p Single

Post autor: rudobrody79 »

Chciałbym serdecznie zaprosić na turniej WFB organizowany przez MKGB PÓŁNOCNE RUBIEŻE

''NOWOROCZNE POSTANOWIENIE''

Miejsce: Klub Garnizonowy w Giżycku, ul. Mazurska 4
Termin: 12.01.2013
Format: 1000 Single, 8 ed.
Bitwy: 5x Scenariusze
Wjazd: 10 zł
Catering: jak zwykle
Nagrody: w trakcie realizacji
Sędzia:będzie
Stoły:48x48, tereny po obrysie

ROZKŁAD:
8.30-8.45 zapisy
8.45-10.45 1 bitwa
10.45-12.45 2 bitwa
12.45-14.45 3 bitwa
14.45-16.45 4 bitwa
16.45-18:45 5 bitwa

Ograniczenia czasowe będą przestrzegana i za niewyrobienie się w czasie powyżej 5 min. gracze dostają -5 DP.

KOMPOZYCJA ARMII:
-zakaz wystawiania lordów
-zakaz imiennych bohaterów
-normalny procentowy limit punktowy
-minimum 3 oddziały; maximum 6
- EDIT: limit hero tylko wg 8ed
-max koszt pojedynczego modelu(nie bohatera) to 150pkt
-zakaz eterykow
-zakaz znajomości całej domeny magicznej (jakiejkolwiek)
-max 3 takie same oddziały bez względu na wyposażenie i liczebność
-max 1 maszyna
-max 2 specjal lub 1 rare i 1 specjal
-max 1 rydwan (TK 3)
-pendant of kaleth zabroniony
-max 1 magiczny sztandar do 50pkt
-max 30 modeli (bez bohaterów, rydwanów etc.) z bronią zasięgową 20"+
-max 10 Shades
-weapon team liczy się jako maszyna
-max 1 jednostka latająca
max 8 kości mocy/rozproszenia wygenerowanych/użytych w rundzie magii, jest to nieprzekraczalny limit w żaden sposób, max 2 dorobione kości PD/DD poza wiatrami magii (nadal max 8
-zakaz rekastu vanhela
-bohaterowie maja look out sir od czarów final transmutation, dredged 13, dewelers below, infernal gateway efekt 11,12.
-jednostki specjalne ogrów max liczebność to 4 modele
-zakaz wystawianie asasynow.
- EDIT: jednostki monstrualnych bestii i kawalerii potworów maksymalnie muszą składać się z 3 modeli


OGRANICZENIE LICZEBNOŚCI:
Oddziały ograniczone są w następujący sposób:
Koszt punktowy modelu(z wyposażeniem i markami, tatuażami itp, ale bez grupy dowodzenia i magicznych przedmiotów) i maksymalna liczba modeli w oddziale (ułamki zaokrąglamy w gore)
1-9p.|max 30 modeli
10-16p.|max 20 modeli
17-24p.|max 10 modeli
25+p.|max 6 modeli

REGULAMIN:
-Progi co 80pkt, generał 50pkt, sztandary 25 pkt
-Nie można wystawiać alternatywnych armii (z końca kodeksów, WD, itp.)
-Nie można wystawiać armii z kampanii SoC poza Errantry War
-Nie można wystawiać specjalnych bohaterów, ani immiennych czempionów itp.
-Obowiązują wszelkie FAQ-i wydane przez GW (chyba ze są modyfikowane przez uściślenia sedziowskie)
-Proxy w granicach przyzwoitości, każdy prox musi być wielkości odpowiadającej figurce którą zastępuję
- gramy oczywiście na 8 ED , oraz wszystkie aktualne podręczniki armijne
- gramy wg. wszystkich errat i uściśleń sędziowskich
- Rozpoczęcie takie jak opisano w scenariuszu
-VLOS

Nie ma wymogu grania armią pomalowaną, jednakże w trakcie trwania turnieju zostanie przeprowadzona ocena hobbystyczna (jak niżej)
Jakość pomalowania (pkt), oraz ocena przygotowania do gry.
0 – armia w całości niepomalowana lub pomalowana częściowo
1 - poprawnie nałożone 3/4 kolory
2 - poprawny table top (słaby drybrush, słabe bejcowanie, słabe malowanie tradycyjne)
3 - ładna armia (dobry drybrush, dobre bejcowanie, dobre malowanie tradycyjne)
5 - wow! (armia która zachwyci oceniającego)

Przygotowanie do gry
0 - brak więcej niż jednego z następujących przyborów: kości/miarki/podręcznik armijny/wzorniki używane przez armię/rozpiski
1 - brak jednego z wyżej wymienionych elementów
2 - pełne przygotowanie do gry

SCENARIUSZE
BITWA 1: Bimbrownia
Na środku pola bitwy stoi budynek, który bije na głowę wszystkie bretońskie winnice. W środku pracuje 10-ciu bimbrowników(statystyki jak u zwykłego człowieka). Trzeba ową bimbrownię zająć tzn. zabić wszystkich bimbrowników oraz pozostać co najmniej jednym oddziałem w środku aż do zakończenia bitwy. Za wykonanie zadania dostaje się 300pkt oraz bonus dla oddziału będącego w bimbrowni na następną bitwę: 1-5 tura determinacja, 6 tura -2 do Ld i -1 do M (kac gigant).

BITWA 2: Chciwość
Każdy obszar w którym znajda się Twoje jednostki, może zostać ograbiony z cennych rzeczy. Gdy oddział wejdzie w styk z terenem musi rzucić k6. 4-6 +100pkt na koniec gry, 1-3 k6S4 uderzeń bez ochrony pancerza jak ze strzelania w oddział. Z każdym terenem, każdy zawodnik może rzucić na efekt tylko raz.

BITWA 3: Poniósł mnie melanż
Twoja armia w czasie drogi na pole bitwy zawitała w karczmie ,,Pod Rozbitym Bębnem'', przed bitwą rzuć za każdy oddział w armii, żeby zobaczyć jak mocno krasnoludzki spirytus sponiewierał Twoich żołnierzy:
1. Oddział narąbał się w trupa i nie wie ocb. Na czas bitwy podlega głupocie.
2. Oddział po wypiciu trunku ,,stał się nieśmiertelny''. Dostaję regenerację na 6+ kumulowaną z inną regeneracją(jeśli posiada).
3. Żołnierze się chwieją i ledwo na nogach stoją. Dostaje karę -1 do ruchu.
4. Jednostka wykonywała inne zadania i spóźniła się na popijawę. Z powodu braku alkoholu w karczmie wpadła w szał. Zyskuje szał do końca bitwy.
5. Wojsko po ochleju wstaje rano; ma kaca większego niż młot Sigmara. Dostaje - 2 do LD.
6. W czasie popijawy jednostce włączył się agresor. Pała nienawiścią do wszystkich.

BITWA 4: Teściowa Cię Szuka.
Zdenerwowana teściowa szuka zięcia. Na środku pola bitwy stoi figurka teściowej ( 40x40 ). Porusza się przed wykonaniem ruchu przez graczy. Porusza się w losową stronę i o losową wartość określoną przez graczy kostkami artyleryjskimi. Po styknięciu się figurki teściowej z jednostką ta druga otrzymuje trafienie małą templatką o sile 5 z przebiciem pancerza. Wszyscy boją się teściowej dlatego też wzbudza ona terror(jak w 7ed.) i w promieniu 8 cali od niej każdy musi zdać test paniki; niezdany skutkuje ucieczką.

BITWA 5: Zagmatwanie
Sytuacja na fajrant stała się bardziej skomplikowana niż przypuszczaliśmy. Gracze zamieniają się armiami.

Pozostałe zasady:
W przypadku nieparzystej liczby graczy, pierwsza gre pauzuje organizator, nastepnie osoba o najmniejszym dorobku punktowym. Za pauze gracz otrzymuje 15 DP i odpowiednia wartosc MP. nikt nie moze pauzowac wiecej niz raz.


( dodatkowe info lada dzień, Chemol miał zamieścić info, niestety problem z kompem zmusił mnie do tego :) )
Ostatnio zmieniony 31 gru 2012, o 15:33 przez rudobrody79, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Wojtuś
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3830
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Wojtuś »

W temacie napisz jakie miasto ;P
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!

Awatar użytkownika
Matysz
Mudżahedin
Posty: 215

Post autor: Matysz »

Do Giżycka trochę mi za daleko (na studniówkę wieczorem bym nie wyrobił), a szkoda, bo zasady bitew są genialne!

Awatar użytkownika
rudobrody79
Falubaz
Posty: 1344
Lokalizacja: GIŻYCKO

Post autor: rudobrody79 »

przecież napisałem Klub garnizonowy w Giżycku :!:
serdecznie zapraszamy :!:

Awatar użytkownika
Necromanter
Falubaz
Posty: 1002
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Necromanter »

Niektóre scenariusze to iście hardcorowe są :D:D

Awatar użytkownika
rudobrody79
Falubaz
Posty: 1344
Lokalizacja: GIŻYCKO

Post autor: rudobrody79 »

gracze młodszego pokolenia je wybrali. graliśmy pierwszą turę ligi na takich zasadach rok temu. była bardzo dobra zabawa :!:

Awatar użytkownika
rudobrody79
Falubaz
Posty: 1344
Lokalizacja: GIŻYCKO

Post autor: rudobrody79 »

poprawiono ograniczenia:
zniknęła wzmianka :max koszt bohatera to 150pkt

dołożono ograniczenie: jednostki monstrualnych bestii i kawalerii potworów maksymalnie muszą składać się z 3 modeli.

Awatar użytkownika
rudobrody79
Falubaz
Posty: 1344
Lokalizacja: GIŻYCKO

Post autor: rudobrody79 »

brakujące informacje:

Rozpiski proszę wysyłać pod adres mkgb.polnocne.rubieze@wp.pl do dnia 10.01.2013r do godziny 17.00 nie wysłanie rozpiski w terminie -5 DP do ogólnego wyniku gry

ODPOWIEDZ