Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
Moderator: Dibo
na 4 ale jestem mega zniechęcony do magii, jak possie to po same kule ; p
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
max 2 i to małych albo jeden duży złożony o CC, lore of beast, w każdym przypadku 

nigdy nie byłem "fanem" czarów nie widów, nawet zanim zacząłem grać w WFB czy fabularnego, a to było jakieś 15 lat temu
niestety WFB jest tak skonstruowany od dobrych 2 ed. że bez małego maga nie można się ruszać z domu

Caledor19 pisze:przeciez zestawienie fetback / fetysz / DS jest bardzo dobrym zlozeniem dlaczego Ci to nie gra?:D
dlatego-Qc- pisze:na 4 ale jestem mega zniechęcony do magii, jak possie to po same kule ; p

nigdy nie byłem "fanem" czarów nie widów, nawet zanim zacząłem grać w WFB czy fabularnego, a to było jakieś 15 lat temu

niestety WFB jest tak skonstruowany od dobrych 2 ed. że bez małego maga nie można się ruszać z domu

To klasyczny dylemat.
Ja gram ostatnio na 4 magach ale nie tak jak np Qc z pociskami tylko bardziej klasycznie 3xshadow i duży Beast. Wtedy masz wszystko co chcesz w magii (kamień, scrolla, scrolla morderce i fetysza) no ale z całą świadomością że jest to mega losowe i ryzykowne. Czasem miasma + klątwa z beast zrobi gre a czasem magowie tylko oddadzą punkty a feedback z przerzutami na 5 kościach zada 1 rane.
Granie z pociskami jest o tyle fajne że magowie są w stanie coś zrobić a u mnie tylko pomóc w walce.
Zagrasz bez magii to nawet pewny klepacz jak dumbull zamiast mielić będzie wbijał 1-2 rany albo wcale nie powalczy.
Nie ma złotego środka.
p/s
Pamiętać należy że jak ktoś lubi grać jakimś schematem to nie znaczy ze mu sie sprawdza i jest skuteczny, tylko najwyraźniej tak lubi i tak mu wygodnie.
Ja rydwany, Khumek 0 magii, raz zadziała a raz nie.
Ja gram ostatnio na 4 magach ale nie tak jak np Qc z pociskami tylko bardziej klasycznie 3xshadow i duży Beast. Wtedy masz wszystko co chcesz w magii (kamień, scrolla, scrolla morderce i fetysza) no ale z całą świadomością że jest to mega losowe i ryzykowne. Czasem miasma + klątwa z beast zrobi gre a czasem magowie tylko oddadzą punkty a feedback z przerzutami na 5 kościach zada 1 rane.
Granie z pociskami jest o tyle fajne że magowie są w stanie coś zrobić a u mnie tylko pomóc w walce.
Zagrasz bez magii to nawet pewny klepacz jak dumbull zamiast mielić będzie wbijał 1-2 rany albo wcale nie powalczy.
Nie ma złotego środka.
p/s
Pamiętać należy że jak ktoś lubi grać jakimś schematem to nie znaczy ze mu sie sprawdza i jest skuteczny, tylko najwyraźniej tak lubi i tak mu wygodnie.
Ja rydwany, Khumek 0 magii, raz zadziała a raz nie.
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
mali szamanowi vs duzi magowie, zagraj sobie i zobaczysz jak jest, jest to szkoła dispela, musisz wiedzieć co chcesz by zostało wpuszczone z co nie, osobiste doświadczenia, nie tylko bestiami, na przykład demonami gdzie tam mam dosłownie 0 magii, dispel to -2 z bannera + DS na BiTim, WoChem grałem BoS + DS ale już nie można tak robić, zresztą dawno już WoChem nie grałem a szkoda bo jaggi chciałem po testować, ale bardziej skłaniam się do małego z DS niż dużego, choć jak i w bestiach można go złożyć do CC i brać heaven przydatny kawalerii
tak czy siak jeśli mam podać % wygranych a przegranych to około 80% wygrane partie, nie mówię że wszystkie 20/0, zdarza się czasem 12/8, czy 11/1, choć częściej 14/6 i wyżej
każdy ma swą taktykę, nie namówisz mnie na magię jak i na strzelanie, jak nie przekonasz Diba że rydwany ssą, dobry generał gra tym to co lubi i wie jak danymi jednostkami skutecznie urwać dupę
tak czy siak jeśli mam podać % wygranych a przegranych to około 80% wygrane partie, nie mówię że wszystkie 20/0, zdarza się czasem 12/8, czy 11/1, choć częściej 14/6 i wyżej
każdy ma swą taktykę, nie namówisz mnie na magię jak i na strzelanie, jak nie przekonasz Diba że rydwany ssą, dobry generał gra tym to co lubi i wie jak danymi jednostkami skutecznie urwać dupę

Witam
Zamieszczam rozpiskę, którą chcę zagrać na turze w Sopocie. Lord idzie do bestigorów. Szaman 4 lvl i bsb do gorów. 10 gorów w ambuszu. Proszę o komentarze.
1 Beastlord @ 254.0 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Talisman of Preservation [45.0]
Gnarled Hide [15.0]
Ram Horn Helm [15.0]
Sword of Might [20.0]
Potion of Speed [5.0]
1 Great Bray-Shaman @ 290.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 4; Braystaff
Crown of Command [35.0]
Hagtree Fetish [20.0]
1 Wargor @ 191.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Beast Banner [75.0]
1 Bray Shaman @ 160.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 2; Braystaff
Feedback Scroll [50.0]
1 Bray Shaman @ 160.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 2; Braystaff
Herdstone Shard [50.0]
1 Bray Shaman @ 135.0 Pts
Magic Level 2; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
50 Gor Herd @ 415.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
10 Gor Herd @ 85.0 Pts
2ndWeapon; Musician
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
40 Bestigor Herd @ 513.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
1 Razorgors @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
5 Harpies @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
Zamieszczam rozpiskę, którą chcę zagrać na turze w Sopocie. Lord idzie do bestigorów. Szaman 4 lvl i bsb do gorów. 10 gorów w ambuszu. Proszę o komentarze.
1 Beastlord @ 254.0 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Talisman of Preservation [45.0]
Gnarled Hide [15.0]
Ram Horn Helm [15.0]
Sword of Might [20.0]
Potion of Speed [5.0]
1 Great Bray-Shaman @ 290.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 4; Braystaff
Crown of Command [35.0]
Hagtree Fetish [20.0]
1 Wargor @ 191.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Beast Banner [75.0]
1 Bray Shaman @ 160.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 2; Braystaff
Feedback Scroll [50.0]
1 Bray Shaman @ 160.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 2; Braystaff
Herdstone Shard [50.0]
1 Bray Shaman @ 135.0 Pts
Magic Level 2; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
50 Gor Herd @ 415.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
10 Gor Herd @ 85.0 Pts
2ndWeapon; Musician
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
40 Bestigor Herd @ 513.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
1 Razorgors @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
5 Harpies @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
W sumie klasycznie ale:
Lord straszna puszka, ale czy warto aż tak? On z sejvem 3+ i wardem 4+ wystarczy. Ten sejv jednak podbij BSBkowi. Za 5p daj ward od maszyn dla oddziału, zawsze sie spłaca a Beastlord i tak ma dużą I.
Reszta spoko, ale raczej zapomnij o ambushu, moim zdaniem 3 rydwan (
) byłby lepszy.
Lord straszna puszka, ale czy warto aż tak? On z sejvem 3+ i wardem 4+ wystarczy. Ten sejv jednak podbij BSBkowi. Za 5p daj ward od maszyn dla oddziału, zawsze sie spłaca a Beastlord i tak ma dużą I.
Reszta spoko, ale raczej zapomnij o ambushu, moim zdaniem 3 rydwan (

Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
spell of shielding jest w porzo ale już masz wystarczającą ochronę przeciw magii
daj gnarled na BSB jak mówi Dibo ma 5T a z 2+SV jest naprawdę trudno do zabicia
a tak po za tym standardzik magikujący, bym wywalił jedne harpie i dał drugie do scouta
daj gnarled na BSB jak mówi Dibo ma 5T a z 2+SV jest naprawdę trudno do zabicia
a tak po za tym standardzik magikujący, bym wywalił jedne harpie i dał drugie do scouta
Hmm ja uchodzę i mam się za dosyć odważnego gracza (szalonego/głupiego). Snajperek sie nie boje, 5T,5S na ważnych herosach to wystarczająco dużo żeby sie ich nie bać. Mi np MR2 daje mi wystarczający komfort psychiczny i zabezpieczenie. Pakowanie większych punktów żeby zabezpieczyć sie przez magią to w moim odczuciu pomyłka (Co zauważył też Khumek).
Faktycznie Scroll of shielding jest OK, no ale nie ma go kto nosić. Wywalenie w zamian zwykłego scrolla albo feedback-a to byłby katastrofalny błąd.
Nie przejmuj się już ochroną. W CC w taką puszkę i tak mało kto (nie przymuszony) będzie bił, mając obok stosunkowo miękkie bestigory.
Zmiana hełmu na dający odporność na ogień jest OK i to zrobiłbym na pewno. RRH jest fajny z Dawnstonem a tymczasem jako zwykły zwiększacz sejva wystarczy dragonhelm.
A oba hełmy już na pewno są lepsze od spellshielda.
Faktycznie Scroll of shielding jest OK, no ale nie ma go kto nosić. Wywalenie w zamian zwykłego scrolla albo feedback-a to byłby katastrofalny błąd.
Nie przejmuj się już ochroną. W CC w taką puszkę i tak mało kto (nie przymuszony) będzie bił, mając obok stosunkowo miękkie bestigory.
Zmiana hełmu na dający odporność na ogień jest OK i to zrobiłbym na pewno. RRH jest fajny z Dawnstonem a tymczasem jako zwykły zwiększacz sejva wystarczy dragonhelm.
A oba hełmy już na pewno są lepsze od spellshielda.
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
w sobotę grałem przeciw TK na bazyla, weszły 2 snajperki w doombulla, te na T, rzucił dwa razy po 10 - T czyli 5 = 5 hitów na 2+, zszedł o drugiej, mając warda na 4+, wniosek death jest słaby, to czekanie na " niezły rzut " który nie musi się pojawić, fakt jak się pojawi dupę urywa, jak każdy dobry rzut, bo statystycznie zadał by mu 1,75% rany, w tej grze nie wyszły dwie szarże na 6+ jena na 7+ a do tego overrun na 5+, przegrałem 7/13, to oznacza że dobry wojownik poradzi sobie w ciężkiej sytuacji, po za tym miałem 80 pkt. miej bo coś poknociłem przy liczeniu
mistrzem rozgrywki został cygor, który ściągnoł catapę oraz swiniaka, zadał 2rany na caskecie którego dobiły ungory ambushowe, a na koniec prinsa z wardem 4+, w oddziale szkieletów i nie zginoł a nawet je sypał
uwielbiam kamieniarza
ps.: szkoda że nie mają bloodgreeda
ale to pewnie pomyłka w druku 

mistrzem rozgrywki został cygor, który ściągnoł catapę oraz swiniaka, zadał 2rany na caskecie którego dobiły ungory ambushowe, a na koniec prinsa z wardem 4+, w oddziale szkieletów i nie zginoł a nawet je sypał

uwielbiam kamieniarza

ps.: szkoda że nie mają bloodgreeda


- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
w zarysie to 
w tej rozpie jest wszystko co potrzebują bestie i co jest najmocniejsze, oczywiście swedług mego uznania
Doombulle nie mają sobie równych, na takie pkt. mało jaki cowboy będzie chciał ich zatrzymywać ( może wochowe i lizakowe )
BSB 206 jest zawsze mile widziany, bonus do S na którego właściwie nie ma się kontry, sniperki mają do pokonania 5S i 5T, z LD nie da się wiele zrobić u bestii a nie będę rezygnował z Doombulla na rzecz beastlorda,
jeden szaman anti spell, drugi anti shoot + odpowieć na eteryki wrazie czego, dwie 0 z besti to wystarczający dyskąfort psychiczny do tego dochodzą dodatkow busty na Doombulle albo spear czy -1 to hit, niskiegoz niskim castem
40 gorów to świetny oddział jak ikontrujący jak i atakujący
5 ungorów na maszyny, muzyk luczowy przy maszynach z fearem albo krasiowe, duży T, a tak mamy szarżę i muzyka wrazie jakiegoś remisu zawsze mile widziany
6 ungorów to komandosi wielo zadaniowi, a do tego odginają
harpie w scousie ułatwiają sprawę z wieloma rzeczami
cygory, sami sprawdzie, uwielbiam tych chłopaków, wiele razy dawali popis swoich umiejętności, nawet nie chodzi o przegiętość rzutów ale ich zastosowanie, flankowanie, odpowieć na cowboyów, czy świniaki wszelkiego rodzaju, albo inne maszyny
rozpiska zbódowana po bardzo wielu testach, wszelakich rozpisek, od minosobusów, przez minoso herosów, małych krówek masywy, aż nawet kilka razy grałem masą szamańską, czy defens skalny, styl gry jaki preferuje wykluczył kilka wariantów, i stworzyłem odpowiedni do siebie, i takie rozwiązanie proponuję każdemu, pierw wycinamy karteczki i testujemy a potem kupujemy innaczej możemy bez sensu się zniechęcić do gry
ale dawno nie zamieszczałem tu rozpiski
aż jestem ciekaw co my ślicie
ps.: za pkt. które mam jeszcze do wydania próbuję dodać 2x razorgory ale nie wiem co wyrzucić

2521 chyba z tego co pamiętam wyszłoKhumkowa rozkina oiro pisze:Doombull, troll skin, sword of swift slaying, dragon gem
Doombull, talisman of preservation, sword of strayking, dragon helm, unccany sensses
Wargor, beast banner, BSB, gnarled hide, HA, shield
Bray-Shaman, DS, stone of spite, AHW, 2lvl of beast
Bray-Shaman, chalis of the dark rain, iron curse icon, warrior bane, 2lvl of beast
40x gor, FCG, AHW
2x 5x ungor, drummer
2x 6x ungor, half-horn, drummer
2x trusgor
2x 5x harpie, scout
2x cygor
w tej rozpie jest wszystko co potrzebują bestie i co jest najmocniejsze, oczywiście swedług mego uznania
Doombulle nie mają sobie równych, na takie pkt. mało jaki cowboy będzie chciał ich zatrzymywać ( może wochowe i lizakowe )
BSB 206 jest zawsze mile widziany, bonus do S na którego właściwie nie ma się kontry, sniperki mają do pokonania 5S i 5T, z LD nie da się wiele zrobić u bestii a nie będę rezygnował z Doombulla na rzecz beastlorda,
jeden szaman anti spell, drugi anti shoot + odpowieć na eteryki wrazie czego, dwie 0 z besti to wystarczający dyskąfort psychiczny do tego dochodzą dodatkow busty na Doombulle albo spear czy -1 to hit, niskiegoz niskim castem
40 gorów to świetny oddział jak ikontrujący jak i atakujący
5 ungorów na maszyny, muzyk luczowy przy maszynach z fearem albo krasiowe, duży T, a tak mamy szarżę i muzyka wrazie jakiegoś remisu zawsze mile widziany
6 ungorów to komandosi wielo zadaniowi, a do tego odginają
harpie w scousie ułatwiają sprawę z wieloma rzeczami
cygory, sami sprawdzie, uwielbiam tych chłopaków, wiele razy dawali popis swoich umiejętności, nawet nie chodzi o przegiętość rzutów ale ich zastosowanie, flankowanie, odpowieć na cowboyów, czy świniaki wszelkiego rodzaju, albo inne maszyny
rozpiska zbódowana po bardzo wielu testach, wszelakich rozpisek, od minosobusów, przez minoso herosów, małych krówek masywy, aż nawet kilka razy grałem masą szamańską, czy defens skalny, styl gry jaki preferuje wykluczył kilka wariantów, i stworzyłem odpowiedni do siebie, i takie rozwiązanie proponuję każdemu, pierw wycinamy karteczki i testujemy a potem kupujemy innaczej możemy bez sensu się zniechęcić do gry

ale dawno nie zamieszczałem tu rozpiski

aż jestem ciekaw co my ślicie
ps.: za pkt. które mam jeszcze do wydania próbuję dodać 2x razorgory ale nie wiem co wyrzucić
