Szczurki Bandzierochlasta! ;)

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Bandzierochlast
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 105

Szczurki Bandzierochlasta! ;)

Post autor: Bandzierochlast »

Pierwszy post - witam wszystkich, i odrazu z grubej rury. Na nowo napaliłem się na gry bitewne i wracam do battla. Będzie to temat zbiorczy wszystkich moich myszowych wypocin.
Pierwsza rozpiska wg. której będe kompletował modele, 2400 Euro:

Bohaterowie:
Grey Seer @ 485.0 Pts
General; Magic Level 4
Dragonbane Gem [5.0]
Dispel Scroll [25.0]
Warpstone Token [15.0]
Screaming Bell @ [200.0] Pts

Chieftain @ 84.0 Pts
Halberd; Shield; Battle Standard
Dragonhelm [10.0] albo ten banner z 3xmarsz

1 * Assassin @ 170.0 Pts
2ndWeapon; Throwing Stars
Weeping Blade [30.0]
Potion of Strength [20.0]

1 Warlock Engineer @ 85.0 Pts
Magic Level 1
Warp-Energy Condenser [20.0]

1 Warlock Engineer @ 65.0 Pts
Brass Orb [50.0]

Cory:
35 Clanrats @ 225.0 Pts
Light Armour; FCG

Weapon Team @ [65.0] Pts
Poisoned Wind Mortar

2x 21 Clanrats @ 2x 145.0 Pts
Light Armour

Weapon Team @ [65.0] Pts
Poisoned Wind Mortar

2x 40 Skavenslaves @ 2x 86.0 Pts
Champion Muzyk

40 Skavenslaves @ 84.0 Pts
Champion

3x 5 Giant Rats @ 3x 23.0 Pts

Specjale:
5 Gutter Runners @ 90.0 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Sling; Throwing Stars

5 Gutter Runners @ 90.0 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Sling; Throwing Stars

Rary:
1 Doomwheel @ 150.0 Pts

1 Hellpit Abomination @ 250.0 Pts
Warpstone Spikes

1 Warp-lightning Warp Cannon @ 90.0 Pts

Models in Army: 223
Total Army Cost: 2399.0

Nie wiem czy spełniam wszystkie wymagania euro (bo nie wiem skąd wziąć jakąś aktualną wersje).
Jest trochę śmiecia, podoba mi się armia bo ma też czym ugryźć jakieś pkt. Brakuje mi tu Monków, choćby jako mały oddział z wygarem(21?) na jakieś śmieciohordowe unity ale nie można mieć wszystkiego.
Generalnie zastanawiałem się czy dzwon czy furmanka ale chyba dzwon+assasin+więcej śmiecia > furmanka+duże monki.
Jakieś rady sugestie ? (szczególnie jeżeli chodzi o bohaterów, nie mam pomysłu jak ich składać poza assasinem).

Awatar użytkownika
lajkonik
Masakrator
Posty: 2622

Post autor: lajkonik »

Nie jest źle, ale ja bym zrobił tak:
zamiast 2x21 clanrats zrób ich jedną 40. Wyrzuć mortary, raczej się nie spłacą. To daje ci trochę punktów do wykorzystania na:
- drugi level maga na elektryku
- FCG na clanratach
- może jakieś inne wyposażenie na grey seer
- na BSB storm banner - uwierz mi, opłaca się :twisted:
A wymagania EURO spełniasz, a nawet je nie w pełni wykorzystujesz.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
lajkonik Obrazek

Awatar użytkownika
Opos
Falubaz
Posty: 1196
Lokalizacja: KGB Tarnów

Post autor: Opos »

Hmm, ja bym tu tylko dał Skalma na Grey Seer'a :wink: Ew, możesz zmienić clanratów pchających dzwonek na stormverminów z sztandarem +1 do LD, 8 LD w 18" zawsze się opłaca, do tego ratling guny zamiast moździerzy, fajnie się sprawdzają na fasty - ale to już kwestia preferencji :mrgreen:
Let the River of Blood flow...

Bandzierochlast
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 105

Post autor: Bandzierochlast »

Okej:

- 2lvl nie wiem czy potrzebny, elektryk ma tylko i wyłącznie rzucać piorunkiem.
- FCG na important klanratach jest (na tych z dzwonem) , reszta to tylko niepotrzebne podrożenie oddziału który najprawdopodobniej zginie.
- Nie wiem jak składać bohaterów, wydawało mi się w miarę optymalnie, skalm fajny żeby zregenerować się po miscaście/strzelaniu, ale raczej jak wpadnie coś co ma go zabić to i tak go zabije.
- Storm banner fajny, ale działa obustronnie więc musiałbym zmienić troszkę założenia i zrezygnować z PWMów.

Ratling - move OR fire, PWM - move AND fire, a ja chcę zostac mobilny. Ratlingi może są trochę lepsze w ogarnianiu śmiecia, ale generalnie mortar uniwersalniejszy, może postraszyć jakiś kowbojów(no save), do tego przewaga zasięgu i lepszy na klocki piechoty.
Założenie było takie że przy dzwonie, latarce, 3 mortarach i magii mogę na sporo armii grać mocno defensywnie, bez mortarów chcąc ugrywać pkt muszę polegać na magii i kombacie.

Czyli skalm na seerze ? Skąd wziąć pkt. ?

Awatar użytkownika
lajkonik
Masakrator
Posty: 2622

Post autor: lajkonik »

Z jednego mortara na przykład. Skalm się naprawdę opłaca. Weź pod uwagę, że seer na dzwonku trzyma prawie 600 pkt, jeśli możesz te punkty uratować przez wydanie 30 na skalm, to chyba jest to dobry interes. 2 lvl na elektryku też się spłaci, warto mieć scorcha albo crack's call, pozostałe czary też się szczurom przydają. Kombinacja 4 czarów na szaraku i dodatkowo 2 na elektryku potrafi zrobić krzywdę większości armii.
A na te 2 rzeczy wydasz tyle samo co na mortar, który przy pierwszym misfire może zrobić ci krzywdę.
BTW - magia skaveńska jest naprawdę niezła :twisted:
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
lajkonik Obrazek

Awatar użytkownika
Big Boss M.
Falubaz
Posty: 1239

Post autor: Big Boss M. »

Ja bym jeszcze te 2x21 Clan ratów zamienił może na 1 większy oddział. Za zaoszędzone punkty dorzuć skalma.
Brakuje mi też dispell scrolla. Koleś z Brass orbem jest spoko, ale przydaje mu się teleport a z 1 elektrykiem na 1lvl na dodatek z kondenserem z założenia powinien mieć błyskawice. Optymalne wydaje się być kombo Szaraka z Plagą + 2xElektrycy na 2gim lvl. Jeden ze scrollem drugi, może mieć Condenser. Warto znaleść 2 pkt. na Muzyka do 3 oddziału slavów i power scrolla na seera który też znacząco ułatwia gre umożliwiając rzucenie 13 w kluczowym momęcie kiedy przeciwnik nie ma już scrolla ani kostek do dispelowania ( choć nie jestem zwolennikiem opierania gry na 1 czarze, który rzuca się na dodatek raz w grze). Przy BSB pomyślał bym albo o bannerze 3xMV o którym wspomniałeś albo o charmed shieldzie który nie raz już ratował mi dupe kiedy nie zdałem LoS. W tej edycji Weapon teamy są raczej średnie, choć mortar jest spoko na rzeczy z dobrym AS to jednak nie tak łatwo trafić, potem przebić na 5 i jest dość drogi. Jak już bym rozważał jakieś weapon teamy to chyba skłaniał bym się w stronę działka ogniowego, bo fajną opcją w momęcie kiedy już ma zginąć ustawienie go przed klockiem przeciwnika i wypłacenie stad and shota oczywiscie o ile to możliwe:) Tyle odemnie, nie miniej jednak uważam że pownienieś grac tym czym gra sprawia Ci frajde.

Bandzierochlast
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 105

Post autor: Bandzierochlast »

Okej, po drobnych zmianach wyszło coś takiego:

1 Grey Seer @ 515.0 Pts
General; Magic Level 4
Dragonbane Gem [5.0]
Dispel Scroll [25.0]
Warpstone Token [15.0]
Skalm [30.0]
Screaming Bell @ [200.0] Pts

1 Assassin @ 170.0 Pts
2ndWeapon; Throwing Stars
Potion of Strength [20.0]
Weeping Blade [30.0]

1 Chieftain @ 87.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Dragonhelm [10.0]
Biting Blade [5.0]

1 Warlock Engineer @ 120.0 Pts
Magic Level 2
Warp-Energy Condenser [20.0]

1 Warlock Engineer @ 65.0 Pts
Brass Orb [50.0]

1 Warlock Engineer @ 15.0 Pts

36 Clanrats @ 164.0 Pts
FCG

2x 20 Clanrats @ 2x 145.0 Pts

Weapon Team @ [65.0] Pts
Poisoned Wind Mortar

3x 40 Skavenslaves @ 3x 86.0 Pts
Slave Musician, Champion

2x 5 Giant Rats @ 2x 23.0 Pts

5 Gutter Runners @ 90.0 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Sling; Throwing Stars

5 Gutter Runners @ 90.0 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Sling; Throwing Stars

1 Warp-lightning Cannon @ 90.0 Pts

1 Doomwheel @ 150.0 Pts

1 Hellpit Abomination @ 250.0 Pts
Warpstone Spikes

Models in Army: 217
Total Army Cost: 2400.0

Zmiany można powiedzieć kosmetyczne, 1 mortar + 1dne raty out, żeby mieć tyle samo odginaczek pusty warlock in.
Dzięki temu znalazłem pkt na: 2lvl na elektryku, skalm na seerze, + wszystkie potrzebne rzeczy na klockach(muzycy itd).

Brakuje mi tu trochę jakiegoś mocniejszego pierdyknięcia, myślałem o 2x5 censerów albo 21monków (3x7) zamiast assasina ale ten koleś wydaje się być super solidnym kombatowcem, przynajmniej jak na skaveńskie standardy.

Co sądzicie o tak zmienionej rozpisce ? Nie będzie brakowało tutaj mocniejszego kombatowego klocka ?

Awatar użytkownika
Big Boss M.
Falubaz
Posty: 1239

Post autor: Big Boss M. »

Monki raczej pierdyknięcia nie mają :roll: Chyba ze z furmanką ale to raczej średnia opcja przy obecnej mecie. Te clan raty 2x20połącz w 1 klocek, w 20 zbyt łatwo zredkowac im szeregii i spanikować. Po co temu bsb biting blade? On ma się bić? Co do kombatowych klocków w skavenach to hmmm...raczej żadnej elitarnej piechoty nie mam, chyba że zaliczyć do tego Stormverminow, ale z doświadczenia wiem że zabradzo nie zabijają.

Bandzierochlast
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 105

Post autor: Bandzierochlast »

Oczywiście, że bsb unika walki jak może, blade jest na ew. eteryki, nic więcej.
20x clanrat nie mają się bić samodzielnie z niczym innym niż z fastem ( w założeniu ).
2 oddziały to; 2 mortary, 2 wystawienia, 2 klocuszki mogące oflankować jakiś oddział który nie przebił się przez Slaveów, punkty rozłożone w 2 miejscach, w ostateczności 2 oddziały blokujące / zasłaniające.
Jedyną wadą jest właśnie łatwiejsze spanikowanie.

Cóż, muszę w takim razie polegać na abomce, kółku i assasynie.

Awatar użytkownika
Necromanter
Falubaz
Posty: 1002
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Necromanter »

Poleganie na mortarach i kółku to jak wróżenie z fusów raz się uda raz nie, więc na tym bym taktyki nie opierał.

Bandzierochlast
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 105

Post autor: Bandzierochlast »

Na tym polegają skaveny imho, takie 0 / 1. Albo siądzie i pozamiatasz wszystko ładnie pięknie, albo wysadzisz sobie dzwonem pół armii i uratujesz z 2 duże pkt.

Zresztą , nie widzę jak mam punktować nie używając takich unitów typu high risk - high reward. Samą magią, abomką i assasinem nie zwojuje raczej za wiele pkt, a o 18-2 , 20-0 mogę zapomnieć (wiem , wysoko liczę jak na początkującego).

-Nie jesteśmy w stanie w combacie (poza abominacją) wygrać z żadnym unitem typowo do walki ( ew. furmank+monki, ale bez przesady, wolę dzwon i elektryków+bsb), dlatego trzeba: zmiękczać takie oddziały / zapchać śmieciami / wymagować + wystrzelać, do zmiękczania + wymagowanio-wystrzelania mortary i koło nadaje się świetnie.
-Nie mamy morza skinków żeby punktować sobie bez ryzyka we wszystko co nam się podoba.
-Mamy magię, przepychanie CRem, abomkę, assasina + właśnie dziwne rzeczy typu latarka, Weapon Teamy, Kółko, które są silnym obosiecznym mieczem, mogą działać z nami lub przeciwko.
Na razie chcę postawić na te "dziwne rzeczy", jeżeli zbyt często będą obracały się przeciwko mnie, będę pewnie myślał nad zmianą konceptu armii.

Chyba, że się mylę i nie mam racji, może mamy jakiś sposób którego jeszcze nie kminie, na punktowanie bez podejmowanego ryzyka ?

Awatar użytkownika
Big Boss M.
Falubaz
Posty: 1239

Post autor: Big Boss M. »

Skaveny to armia która jest mimo wszytsko dość stabilna, przynajmniej na "standardowym" złożeniu więc po co ryzykować. Cięzko założyć skavenom maske, jest mnustwo śmieci i unitów warte gówniane punkty, które blokują dostęp do punktów w postaci Dzwonka, elektryków i assasyna. W mojej rozpie to zajmuje ponad 1000 pkt. I nie łatwo się do tego dopchac. Zazwyczaj to przeciwnik się głowi co zrobić żeby nie stracić zabyt wilu pkt. przebijając się przez śmieci które wspomagane abomką potrafią przepchać naprawdę wiele. IMO prawdziwy problem z urwaniem pkt jest przy grze z VC. Z resztą armii spokojnie da się zrobić 10:10 jeśli nie ma się jakiegoś mega nie farta:) Kółko jest spoko, sam na nim gram, ale nie ma co na nim opierać sukcesu. NIestety brak Stubborna i ITP baaaardzo boli.
Zastanawiam się jak chcesz wysadzić sobie dzwonkiem pół armii?:P

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Big Boss M. pisze: Zastanawiam się jak chcesz wysadzić sobie dzwonkiem pół armii?:P
Na którymś z efektów (pewnie 6,6,6, albo po prostu na triplecie) każdy model (nawet sojuszniczy) w promieniu 24 cali dostaje hita z S4.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3720
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

mnustwo
chyba przez o z kreską :)

Awatar użytkownika
Big Boss M.
Falubaz
Posty: 1239

Post autor: Big Boss M. »

Macias pisze:
Big Boss M. pisze: Zastanawiam się jak chcesz wysadzić sobie dzwonkiem pół armii?:P
Na którymś z efektów (pewnie 6,6,6, albo po prostu na triplecie) każdy model (nawet sojuszniczy) w promieniu 24 cali dostaje hita z S4.
To się raczej żadko zdarza, i można tego uniknąć. Bardziej bał bym się miscasta na seerze:P

Bandzierochlast
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 105

Post autor: Bandzierochlast »

A teraz trochę mniejszy format punktowy, tak żebym był w stanie złożyć armię z jak najmniejszą ilością proxów.

1 Warlord @ 231.0 Pts
General; Heavy Armour; Shield; Bonebreaker
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
Tail Weapon [8.0]
Weeping Blade [30.0]
Bonebreaker Rat Ogre @ [65.0] Pts

1 Chieftain @ 80.0 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Enchanted Shield [10.0]

1 Warlock Engineer @ 90.0 Pts
Magic Level 1
Warp-Energy Condenser [20.0]
Dragonbane Gem [5.0]

1 Warlock Engineer @ 65.0 Pts
Brass Orb [50.0]

1 Warlock Engineer @ 15.0 Pts
1 Warlock Engineer @ 15.0 Pts

2x 20 Clanrats @ 2x 153.0 Pts
Light Armour; Standard
1 Weapon Team @ [65.0] Pts
Poisoned Wind Mortar

3x40 Skavenslaves @ 3x 84.0 Pts
Champion

20 Skavenslaves @ 40.0 Pts

1 Doomwheel @ 150.0 Pts

1 Warp-lightning Cannon @ 90.0 Pts

1 Warp-lightning Cannon @ 90.0 Pts

2x 5 Giant Rats @ 2x 23.0 Pts

5 Gutter Runners @ 65.0 Pts
2ndWeapon; Sling; Throwing Stars

5 Gutter Runners @ 65.0 Pts
2ndWeapon; Sling; Throwing Stars

Models in Army: 201
Total Army Cost: 1600.0

Warlorda można zamienić na Grey Seera , niestety bez dzwonu, na te pkt się nie mieści :<.
Generalnie bez ograniczeń , ale założenie jest takie że rozpiska do gier towarzyskich i do ogarnięcia wreszcie zasad,
więc 10x Engineer 150pkt jako odginaczka odpada na wstępie. Tak samo jak zapchanie corów dwoma unitami po 100 slavów(brzmi to dość op). Jakieś rady/sugestie ?

Awatar użytkownika
Bombaj
Chuck Norris
Posty: 471

Post autor: Bombaj »

dwie latarki to znacznie większe op niż 2x100 slavów, które to gigantyczne kloce nie są trudne do wymanewrowania. Swoją drogą wybraliście sobie mega hardcorowy format jak na "towarzyskie" granie. 1600 bez ograniczeń? Dżizas, dobrze sklepana rozpa na magach rozniesie te szczury w 15 minut. Zero nauki i funu, max frustracji ;)

Co do rozpy. Możesz pobawić się bonebreakerem, ale musi być bardziej pancerny. jedynie przerzut pancerza spowoduje, że przy głupim bolcu przez całą grę będzie siedział skitrany za murkiem. Wystarczy trickster helm (my favourite ;) ) wtedy wychodzisz na BSowe strzelanie i nawet go nie zauważasz. Musisz go też nieco sprofilować. jeżeli ma polować na duże/grube stwory (co wynika z weeping blade'a) wtedy potrzebuje wyższej siły (potion of strenght). Jeżeli ma polować na koksów to dwurak i trickstershard / weeping + trikster. Jeżeli ma polować na klocki to więcej ataków i korona. Zawsze smaczny też jest skalm, żeby powalczył kolejkę / dwie dłużej.

Jeżeli bez seera, wtedy maksymalna ochrona magiczna
elektryk 1/2 level dispel scroll
elektryk 1/2 level scroll of shielding + doomrocket
elektryk brass orb

BSB do przemyślenia. Jeżeli bonebreaker leci do przodu mordować (a chyba po to jest) zostajesz z 8 (max 9) liderki. Nie brzmi najlepiej. Może zrobić wtedy generałem kogoś innego a na bsb sztandar +1 LD. Ewentualnie potrójny marsz, gdyż oddział z BSBkiem i elektrykami prawdopodobnie w którymś momencie bitwy będzie chciał być zupełnie i bardzo szybko gdzieś indziej

co do core koledzy wcześniej pisali. 20 clanów jest złym pomysłem. Do tego samego celu użyjesz 20 slavów z muzykiem i championem. Mortar jest mega turbo do dupy. wszyscy przeszli okres ekscytacji mortarem, nikt nim nie gra. nic nie powiem, pograsz zobaczysz ;)

rozumiem, że abomy nie chcesz ze względów towarzysko/balansujących. Twój wybór, zobaczymy, czy przeciwnicy też będą tacy uprzejmi. Poza tym, wbrew pozorom, abomą też trzeba nauczyć się grać, taktyka 'hurra naprzód' gwarantuje Ci błyskawiczną stratę 250 punktów (250 bo spiki na abomie to must have)

no i storm banner konieczny, albo na bsb albo na stormverminy, albo na monki

powodzenia

Bandzierochlast
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 105

Post autor: Bandzierochlast »

1600 Na ograniczenia: Warszawa IV Liga Rivendell Marzec 2013

Znajdziecie je pod tym linkiem: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=24&t=37785

Warlock Engineer @ 125.0 Pts
General; Magic Level 2
Dispel Scroll [25.0]

Warlock Engineer @ 85.0 Pts
Magic Level 1
Warp-Energy Condenser [20.0]

Chieftain @ 122.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Storm Banner [50.0]

41 Skavenslaves @ 82.0 Pts

40 Skavenslaves @ 84.0 Pts
Champion

2x 30 Clanrats @ 2x 120.0 Pts
Light Armour

Doomwheel @ 150.0 Pts

2 Warp-lightning Cannon @ 180.0 Pts

2x 5 Giant Rats @ 2x 23.0 Pts

2x5 Gutter Runners @ 2x 65.0 Pts
2ndWeapon; Sling; Throwing Stars

2x 24 Plague Monks @ 2x 178.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Standard

Models in Army: 212
Total Army Cost: 1600.0

Doomwheel +2x Latarka straszą multiple woundowców.
2x Monki (ustawione 3x8) mają ciachać wszelkie nieopancerzone hordy.
2x gutterzy bez poisonów, bo na niektóre matchupy robią za odginaczke a maszynowy park i tak jest przycięty.
Nie mam czym ugryźć mocnych klocków z savem, staram się najzwyczajniej unikać z nimi walki. Mam 2x raty, 2x Slavy i od biedy 2x Gutter runnersów - powinno wystarczyć.
Troszkę suabo się robi jak opp ma tylko takie oddziały (Krasie, Woch, Imperium ).
Alternatywą w corach są: 2x100 slave / jakieś weapon teamy na cratach (ale to już by trzeba było ciąć coś).

Jak poprawić taką rozpiskę ?

Awatar użytkownika
lajkonik
Masakrator
Posty: 2622

Post autor: lajkonik »

Jednak bym dał poisony gutterom, i połączył oba klocki Plague Monków i dał im Plague Banner. Wbrew pozorom to potrafi walczyć :twisted:
I może zamienił jednego elektyka na Plague Priesta. Furmanka raczej się już w punktach wtedy nie zmieści, ale pchana przez tłum Plague Monków dawałaby kopa :)
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
lajkonik Obrazek

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Bandzierochlast pisze:1600 Na ograniczenia: Warszawa IV Liga Rivendell Marzec 2013

Znajdziecie je pod tym linkiem: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=24&t=37785

Warlock Engineer @ 125.0 Pts
General; Magic Level 2
Dispel Scroll [25.0]

Warlock Engineer @ 85.0 Pts
Magic Level 1
Warp-Energy Condenser [20.0]

Chieftain @ 122.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Storm Banner [50.0]

41 Skavenslaves @ 82.0 Pts

40 Skavenslaves @ 84.0 Pts
Champion

2x 30 Clanrats @ 2x 120.0 Pts
Light Armour

Doomwheel @ 150.0 Pts

2 Warp-lightning Cannon @ 180.0 Pts

2x 5 Giant Rats @ 2x 23.0 Pts

2x5 Gutter Runners @ 2x 65.0 Pts
2ndWeapon; Sling; Throwing Stars

2x 24 Plague Monks @ 2x 178.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Standard

Models in Army: 212
Total Army Cost: 1600.0

Doomwheel +2x Latarka straszą multiple woundowców.
2x Monki (ustawione 3x8) mają ciachać wszelkie nieopancerzone hordy.
2x gutterzy bez poisonów, bo na niektóre matchupy robią za odginaczke a maszynowy park i tak jest przycięty.
Nie mam czym ugryźć mocnych klocków z savem, staram się najzwyczajniej unikać z nimi walki. Mam 2x raty, 2x Slavy i od biedy 2x Gutter runnersów - powinno wystarczyć.
Troszkę suabo się robi jak opp ma tylko takie oddziały (Krasie, Woch, Imperium ).
Alternatywą w corach są: 2x100 slave / jakieś weapon teamy na cratach (ale to już by trzeba było ciąć coś).

Jak poprawić taką rozpiskę ?
Ściągnąć oddziały do maksymalnego limitu 40 modeli :mrgreen:
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

ODPOWIEDZ