VC Lajona

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
LajoN31
Mudżahedin
Posty: 256
Lokalizacja: Warszawa

Re: VC Lajona (początkujący)

Post autor: LajoN31 »

wtedy nie wchodzi master necro :D a jak zauważyłem to jak zejdzie wampir to nie mam magiii jest kicha :D

Awatar użytkownika
Niltag
Chuck Norris
Posty: 546
Lokalizacja: WWA

Post autor: Niltag »

no tak ale vamp lord lev 4 dorabia 5 BK co ture jak cos, a ten necro bedzie poza zasiegem
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton

LajoN31
Mudżahedin
Posty: 256
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: LajoN31 »

w 1 turze mam w sumie 3 wskrzeszenia jak wpusci te male to wstnie 2-4 BK, jak wpusci duza tez 4 wiec to chyba lepsze od 1x5 bo to moze zbic bez problemu. Poza tym jak przezyja ture to w nastepnej wjada w combat(prawdopodobnie) i wskrzeszanie bedzie juz mniej istotne :)

Kap
Mudżahedin
Posty: 268
Lokalizacja: Animosity - Szczecin

Post autor: Kap »

Zakładaj raczej, że małego wskrzeszenia nie będziesz miał w zasięgu albo zasięg będzie nieopłacalny w kościach. Ten twój BSBk z shadow - rozumiem, że liczysz na brzytwę ;p? Nie masz death i pozostałą magię masz na tyle słaba / niegroźną, że przeciwnik będzie czekał na zbicie ci czegokolwiek co będzie mogło ci resnąć ten klocek bk. Wywal tego master nekro, wrzuć małych nekro ze 2 (2 lev vamp i 2 lev death) i strasz przeciwnika sniperką. Dzięki temu podbijesz Lorda na lev 4 a dispell kostki będziesz ściągał innymi czarami.

EDIT

A no nie zauważyłem tego nekro z vamp. W takim razie wywal mastera, dodaj jeszcze jednego z death i podbij lev na shadow na 2 to zwiększysz szansę na brzytwę.

EDIT 2

Albo wsadź death nekro na konia i dorzuć do oddziału z generałem :>... Niech sobie przeciwnik walczy ze zbugowaną liderkową snajperką na 10tce generała.

LajoN31
Mudżahedin
Posty: 256
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: LajoN31 »

a moze lepiej dac 2 lvl death bsbkowi i wtedy nie musze dawac drugiego necrosa ? :p

Kap
Mudżahedin
Posty: 268
Lokalizacja: Animosity - Szczecin

Post autor: Kap »

No jest to niezła opcja - na bank bardziej bezpieczna, ale odpada możliwość posiadania brzytwy.

A teraz wyobraź sobie klocek z lordem klepaczem, bsbkiem pod klepanie i brzytwą (wszystko z LD10 generalski - kosmos), magic resist na oddziale z nekrolem za 100pktów (nawet lev 1 więc tańszy) który wali snajperką na ld10. Oczywiści jest ryzyko, że z shadow nic nie wylosujesz ale brzmi to nadal intrygująco i sam to chyba sprawdzę ;D. Będę się bał tylko słoneczka.

EDIT.

No i miliard pktów w jednym oddziale tez może boleć.

LajoN31
Mudżahedin
Posty: 256
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: LajoN31 »

Kolejna drobna korekta wprowadzona

Wampir lord 550
lvl 4 wamp, red fury, dark acolyte, talisman of preservation, ogre blade, charmed shield, h.a, ironcurse icon, dispell scroll, barded nightmare

Wampir 293
lvl 2 death, bsb, obsidian lodestone,gw, h.a, quickblood, aura of dark majesty, barded nightmare

Necro 135
lvl 2 wamp, seed of rebirth, book of arkhan

39 ghuli + ghast 410
20 zombie 70
Cg
20 zombie 70
Cg
6 Dire wolves 50

10 BK 340
fcg, banner of the barows
2 Fell baty 32
7 Hexwraiths 210

Mortis 240

Razem: 2400
Ostatnio zmieniony 12 sty 2013, o 10:21 przez LajoN31, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Niltag
Chuck Norris
Posty: 546
Lokalizacja: WWA

Post autor: Niltag »

Doom wolf jest troche useless, chyba ze chcesz robic "kreski", ja bym wolal dodatkowego wilka za to.
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Doom wolf jest jak dla mnie konieczny w wilkach, właśnie dzięki możliwości robienia kresek. Jest zdecydowanie lepszy od dodatkowego wilka, bo umożliwia zablokowanie na turę oddziału który nie ma kilku ataków z wyższą inicjatywą. Natomiast dodatkowy wilk prawie nic nie daje.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Niltag
Chuck Norris
Posty: 546
Lokalizacja: WWA

Post autor: Niltag »

No moze i tak, ale dla mnie kreski sa lame i powinno za nie byc Worst Player i jakies - pts, bo dla mnie tu nie ma zadnej taktyki w tym tylko wykozystanie glupio napisancyh zasad. Zreszta dziwie sie dlaczego jeszcze nie bylo uscislenia na to.
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton

LajoN31
Mudżahedin
Posty: 256
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: LajoN31 »

Zastanawiałem się czemu nikt nie gra na corpse cartach-na małe pkt nie są chyba aż takie złe??
postanowiłem trochę się z nimi zaprzyjaźnić więc zrobiłem rozpę na 1600 pkt(format ligi rivendell) czyli bez lordow, max 350 pkt za oddział, max 200 na bohatera i max 40 modeli w oddziale :)

Necro lvl 2 (wamp) 125
dispell scroll
Necro lvl 1 (wamp) 90
book of arkhan
Wampir lvl 1 (death) 185
bsb, h.armour, sword of might, enchanted shield, luckstone, ironcurse icon, barded nightmare

35 ghuli 350
38 szkieletow 230
fcg, banner of eternal flame
21 zombie 73
cg
20 zombie 70
cg
5 dire wolves 40

11 BK 331
fcg, barding, lance, banner of swiftness
corpse cart 105
balefire

Razem: 1599
Necrosi idą do 1 zombiakow, drugie ida z boku chroniac flanke a jak sie ich zrobi spora ilosc to moze nawet w combat albo jako stopery, wampir do BK i na flanke, corpse cart trzyma się z tylu razem z magusami a szkiele i ghule w hordach z przodu. wilki czaja sie z brzegu zeby w razie czego wspomoc szarza od boku albo w roli cannon kilera :)

Awatar użytkownika
Niltag
Chuck Norris
Posty: 546
Lokalizacja: WWA

Post autor: Niltag »

Corpse Cart nie jest glupi, ale jego problem polega na tym ze ma M4 i nie moze maszerowac :(
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton

Kap
Mudżahedin
Posty: 268
Lokalizacja: Animosity - Szczecin

Post autor: Kap »

Problem logistyczny w ustawieniu. Jeżeli masz na myśli rozkładanie ASF na jednostki z augmentów na corpse cart to Musi on obejmować oddział ghouli. Sam ASF na zombie mało da ale ASF na ghoulach już może dużo. Pamiętaj, że inwokacja też jest augmentem więc corpse "just in case" powinien być w minimalnym zasięgu maga czarującego inwokacje najtańszą. Dodatkowo jest to rydwan i to chyba najmniej mobilny w całej grze (M4 stopuje ci całą armię więc równie dobrze możesz z wampira zrobić generała i pchać szybciej BK). Ogólnie z tego co widzę będziesz miał 5 jednostek w skupisku z corpse cartem gdzieś w środku. Wszelkie klopy czy pitki będą siały zniszczenie bo nawet scatter dużo nie da.

To rozpiska pod turniej, tak? Bo jeżeli luźna gra i roll na scenariusz to będzie dupa z wystawieniem przy złym rolu i cały plan w pixdu ;).

LajoN31
Mudżahedin
Posty: 256
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: LajoN31 »

wiem, że ruch jest tylko 4" więc prawdopodobnie w 1 turze cart będzie stać na 12", ruch wszystkim na 8", cart na 4". W kolejnych turach liczę na popychaczę z bounda/magii. w 3 już powinienem już być w combacie lub zasięgu combatu. Problemem są tylko działa, które mogą go posiekać w 1 ture..

to rozpa na ligę ze scenariuszami więc faktycznie może być krucho..na ostatniej grze z rezerwami za stołem został generał i zombiaki..

LajoN31
Mudżahedin
Posty: 256
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: LajoN31 »

Rozpa na 1800 na poniższe ograniczenia :
- 1-4 lords/heroes, maksymalnie 200 pkt. na bohatera, zakazani bohaterowie specjalni
- maksymalnie 2 lev. magii na bohaterze
- 0-2 jednostki eteryczne (wliczając bohaterów)
- 0-3 war machines, templates, guns, bolt throwers (w niektórych armiach 2/slot)
- maksymalnie 3 identyczne jednostki podstawowe
- maksymalny koszt oddziału 350 pts
- maksymalny koszt bohatera 200 pts
- maksymalna wielkość oddziału na poziomie rozpiski 40 modeli
- maksymalnie 40 modeli wykorzystujących broń strzelecką o zasięgu 20+ (nie wliczając bohaterów i rydwanów)
- zakaz dublowania large targetów

Bez Crypt Horrorow bo jeszcze nie mogę się do nich przekonać (nie podobają mi się modele), żaden sensowny klepacz tez nie wchodzi, 3 magów to zawsze 3 wskrzeszania:)

1 Necromancer @ 125.0 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Vampires
Dispel Scroll [25.0]

1 Necromancer @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
Book of Arkhan [25.0]

1 Necromancer @ 105.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires
Rod of Flaming Death [40.0]

1 Tomb Banshee @ 95.0 Pts

33 Crypt Ghouls @ 350.0 Pts
1 Ghast @ [10.0] Pts

5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts

20 Zombies @ 70.0 Pts
Standard; Musician
21 Zombies @ 73.0 Pts
Standard; Musician

2 Fell Bats @ 32.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts

2 Vargheists @ 148.0 Pts
Frenzy
1 Vargoyle @ [10.0] Pts

2 Vargheists @ 148.0 Pts
Frenzy
1 Vargoyle @ [10.0] Pts

1 Varghulf @ 175.0 Pts
Bestial Fury [0.0]

1 Mortis Engine @ 240.0 Pts
Blasphemous Tome

Total Army Cost: 1798.0

Awatar użytkownika
Gucio
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: Gucio »

Dodaj jeszcze banshee jak możesz...
Ja osobiście nie lubię varghulfa bo spada od byle czego, ale jeśli Tobie się sprawdza to ok.
Chociaż za niego mógłbyś wziąć horrory (serio są milusie) albo spróbować 5 hexów ;)

LajoN31
Mudżahedin
Posty: 256
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: LajoN31 »

Nie bardzo mogę bo są już 2 krzyki a można 2 na armię (czyli mortis + 1 banszetka).
Hexy w ogóle mi się nie sprawdziły na lidze ostatnio, Vargheisty będę testować. Vargulf pasuje mi klimatem do Vargheistow, poza tym na jakąś miękką piechotę albo na coś uciążliwego się chyba nada :)

oczywiście cała liga jest na zasadach i magii euro

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Wendigo pisze:Dodaj jeszcze banshee jak możesz...
Ja osobiście nie lubię varghulfa bo spada od byle czego, ale jeśli Tobie się sprawdza to ok.
Chociaż za niego mógłbyś wziąć horrory (serio są milusie) albo spróbować 5 hexów ;)
Kolejna banszetka nie mieści się w limicie herosów na szczęście.



Necromancer @ 125.0 Pts
General; Lore of Vampires; Magic Level 2
Dispel Scroll [25.0]

Necromancer @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
Book of Arkhan [25.0]

Necromancer @ 105.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires
Rod of Flaming Death [40.0]

Tomb Banshee @ 95.0 Pts

33 Crypt Ghouls @ 350.0 Pts
Ghast @ [10.0] Pts

2x 20 Zombies @ 2x 70.0 Pts
Standard; Musician

2x 5 Dire Wolves @ 2x 50.0 Pts
Doom Wolf

2x 2 Fell Bats @ 2x 32.0 Pts

2x 3 Vargheists @ 2x 138.0 Pts

6 Hexwraiths @ 180.0 Pts

Mortis Engine @ 240.0 Pts
Blaspemous Tome

Ja bym tak zagrał...
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

Nie bardzo mogę bo są już 2 krzyki a można 2 na armię (czyli mortis + 1 banszetka).
to nie EURO
ograniczenia kompozycji masz tylko takie co grolshek napisal w temacie przeciez, z draftu EURO tylko magia, tak nawet teraz bylo w 4 lidze

a czym chcesz w tej rozpisce nabijac ptk? bo chyba nie ghoulami czy mortisem?
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

LajoN31
Mudżahedin
Posty: 256
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: LajoN31 »

"magia euro wraz z ograniczeniami armijnymi viewtopic.php?p=986100#p986100"
link mówi ogólnie o ograniczeniach euro w całości więc chyba do całości mamy się stosować..czy się mylę? :D

ODPOWIEDZ