kilka pytań początkującego 3
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: kilka pytań początkującego 3
Czy hexwraithy (10) przechodzące przez pojedynczy model zadają 10 hitów?
@Muthare
tak, reformem możesz to zrobić, masz nieograniczoną ich liczbę przecież jako fast
tak, reformem możesz to zrobić, masz nieograniczoną ich liczbę przecież jako fast
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
robiąc reform na czy przez/za oddziałem de facto jesteś w stanie każdym modelem nastąpić na dany oddział, kończysz ruch w legalnej odległości i wybierasz który oddział oberwał hity
a później dostajesz szarżę i zdychasz z CR'a![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
a później dostajesz szarżę i zdychasz z CR'a
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
reform jest częścią ruchu, hexy poruszają się przez jednostkę wroga bo mają taką zasadę specjalną ignorują 1"apart na tę potrzebę i muszą skończyć w legalnej pozycji
jako fast mają nieskończenie wiele reformów w trakcie całego ruchu, wykorzystaj to wedle wlasnego uznania![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
wchodzisz reformujesz się wychodzisz. 10 hitów w 1 oddział
jako fast mają nieskończenie wiele reformów w trakcie całego ruchu, wykorzystaj to wedle wlasnego uznania
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
wchodzisz reformujesz się wychodzisz. 10 hitów w 1 oddział
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
zasada specjalna hexów mówi o przejściu przez nie walczącą jednostkę, nie definiuje w jaki sposób, masz darmowe reformy więc pomyśl jak to zrobić i skorzystaj
możesz i na 2 oddziałach jednoczesnie sie reformować a tylko wybierasz ktory oberwie,
w jakim sensie mówisz że nie zawsze masz miejsce? jednostka jest eteryczna, blokuje ją tylko krawędź stołu czy własne oddziały, lub combaty, bo może przechodzić tylko przez nie walczących przeciwników
masz jakieś wątpliwości to do działu VC wpadaj, nie ma co tu prowadzić dodatkowych dyskusji imo
coach jest ciagnięty przez koszmary, nie przez szkieletowe konie, nie ma zasady spectral steeds (model ma złe konie, ale to GW)
dopiero jak jest eteryczny to korzysta z eterycznego ruchu
możesz i na 2 oddziałach jednoczesnie sie reformować a tylko wybierasz ktory oberwie,
w jakim sensie mówisz że nie zawsze masz miejsce? jednostka jest eteryczna, blokuje ją tylko krawędź stołu czy własne oddziały, lub combaty, bo może przechodzić tylko przez nie walczących przeciwników
masz jakieś wątpliwości to do działu VC wpadaj, nie ma co tu prowadzić dodatkowych dyskusji imo
coach jest ciagnięty przez koszmary, nie przez szkieletowe konie, nie ma zasady spectral steeds (model ma złe konie, ale to GW)
dopiero jak jest eteryczny to korzysta z eterycznego ruchu
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Po co ma robić reformy? Zasada mówi, że oddział przez który przebiegły Hexy dostaje hity za każdego hexa w oddziale, a nie za każdego hexa który po nim przebiegł. Wystarczy że jeden hex kantem podstawki zachaczy oddział (nawet jeśli to pojedyczny model) i już może mu wypłacić hity.misha pisze:zasada specjalna hexów mówi o przejściu przez nie walczącą jednostkę, nie definiuje w jaki sposób, masz darmowe reformy więc pomyśl jak to zrobić i skorzystaj
możesz i na 2 oddziałach jednoczesnie sie reformować a tylko wybierasz ktory oberwie,
w jakim sensie mówisz że nie zawsze masz miejsce? jednostka jest eteryczna, blokuje ją tylko krawędź stołu czy własne oddziały, lub combaty, bo może przechodzić tylko przez nie walczących przeciwników
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator
- Niles Valera, Agitator
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Serio to: "That unit immediately suffers a Strength 5 hit per Hexwraith (or Hellwraith) that passed through it, distributed as for shooting", oznacza, że nie trzeba przejść każdym modelem, tylko wystarczy zahaczyć oddział, a nie za każdego, który po oddziale przebiegł?panterq pisze: Po co ma robić reformy? Zasada mówi, że oddział przez który przebiegły Hexy dostaje hity za każdego hexa w oddziale, a nie za każdego hexa który po nim przebiegł. Wystarczy że jeden hex kantem podstawki zachaczy oddział (nawet jeśli to pojedyczny model) i już może mu wypłacić hity.
Właśnie dlatego pytam, bo mnie też z zapisu się wydaje że hity zadają modele które przeszły przez oddział- tylko czy reform się liczy bo wydawało mi się że robi się reform jak się stoi a nie rusza, nawet darmowy, czyli nie można się zatrzymać w calu. Ale na bank nie wiem.
tak, jak przy szarży, bohater jest częścią oddziałurafixator pisze:wymaszerowując bohaterem z oddziału który ma banner of swiftness to mam w tym ruchu +1 Mv ?
to przeczytaj RB gdzie jest opisany ruch + zasada Fast Cavalry oraz opis zasad Hex'ów. Jest jeszcze uściślenie w tej kwestii zdaje się.Muthare pisze:Ale na bank nie wiem.
EOT, dalsza dyskusja to zwykłe spamowanie, chyba, że masz jakieś konkretne kwestie to do działu VC zapraszam albo na PM
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
Skirmish a strzelanie z Bolca.
Czy jest gdzieś jakiś zapis w 8ed. który mówi że strzelając z bolca w skirmish trafiamy tylko 1 model.
Teoretycznie przed erratą Skirmish miał 0 rank ale po erracie ma 0 rank tylko w walce, więc przy strzelaniu jest zwykłym rank&file unitem tylko inaczej ustawionym.
Sprawdziłem w opisie Skirmisha i w strzelaniu z Bolca i nic nie znalazłem ?
Czy jest gdzieś jakiś zapis w 8ed. który mówi że strzelając z bolca w skirmish trafiamy tylko 1 model.
Teoretycznie przed erratą Skirmish miał 0 rank ale po erracie ma 0 rank tylko w walce, więc przy strzelaniu jest zwykłym rank&file unitem tylko inaczej ustawionym.
Sprawdziłem w opisie Skirmisha i w strzelaniu z Bolca i nic nie znalazłem ?
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
nie. zabijesz do tylu modeli, ile jest rzedow.White Lion pisze:Skirmish a strzelanie z Bolca.
Czy jest gdzieś jakiś zapis w 8ed. który mówi że strzelając z bolca w skirmish trafiamy tylko 1 model.
Strzelanie z dział do Screaming Bella.
Mogę wywołać efekt 11-12 strzelając do dzwonka z dział? Miałem przez chwilę podręcznik w ręku i widziałem zapis, że w tej sytuacji "roll a dice" - to oznacza jedną kość czy standardowe 1-3? I co jeśli strzelam w pierwszej turze (kiedy Skaven Player może użyć tylko jednej kości na efekt)?
Mogę wywołać efekt 11-12 strzelając do dzwonka z dział? Miałem przez chwilę podręcznik w ręku i widziałem zapis, że w tej sytuacji "roll a dice" - to oznacza jedną kość czy standardowe 1-3? I co jeśli strzelam w pierwszej turze (kiedy Skaven Player może użyć tylko jednej kości na efekt)?
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.
przy strzale w dzwon z S5+ jest informacja 'immediately roll a D6 and apply results' czyli nie mozesz rzucic dwiema koscmi.
to wiec odpowiada na twoje dwa pytania![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
faq zmienia tylko tyle, ze przy wiekszej ilosci strzalow z S5 w dzwon i tak tylko raz zadzwoni.
to wiec odpowiada na twoje dwa pytania
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
faq zmienia tylko tyle, ze przy wiekszej ilosci strzalow z S5 w dzwon i tak tylko raz zadzwoni.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
Dzięki, nie bardzo miałem jak to zweryfikować a i zapis w AB Skavenów najwyraźniej źle zapamiętałem.
Nie wiedzieć czemu wydawało mi się, że strzelanie z dział do dzwonka to zły pomysł, jak się okazało jest wręcz przeciwnie![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Nie wiedzieć czemu wydawało mi się, że strzelanie z dział do dzwonka to zły pomysł, jak się okazało jest wręcz przeciwnie
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.