To nie błąd, to rzeczywistośćMuthare pisze:błąd polega na tym że 216 zakłada ze 333 166 i 616 i 661 to cztery osobne wyniki

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
To nie błąd, to rzeczywistośćMuthare pisze:błąd polega na tym że 216 zakłada ze 333 166 i 616 i 661 to cztery osobne wyniki
Nie będę twierdził, że sam jestem nieomylnym ekspertem w sprawie kombinatoryki i prawdopodobieństwa (chociaż w dawnych czasach kiedy jeszcze się uczyłem matematyka była moją zdecydowanie mocną stroną), ale kiedyś właśnie korespondencyjnie konsultowałem coś podobnego z kimś, kto z matematyki ma wysoki tytuł naukowy. I ten ktoś twierdził, że innego sposobu nie ma. Zamiast kartki moge polecić excela - dla 3 kostek robi się to łatwo i szybko. Dla 3 kostek według mnie jest 56 niepowtarzalnych wyników i według mnie nie ma żadnego znaczenia co wypadnie na której kostce:Azurix pisze:Gdy jednak szukamy zbiorów 3 liczb z niepowtarzającymi się grupami symboli, to w sumie nie myślałem, czy da się to jakoś szybko policzyć w matematyczny sposób, bez rozpisywania wszystkich możliwości na kartce, a przy takim liczeniu każdy ma inne wyniki, bo mógł przypadkowo ominąć którąś z "trójek"![]()
Myślałem o DE już. Co do Lizardmenów, to sam Stegadon jest imho brzydki, a cała armia na nich to już w ogóle porażka. No ale przy VC to nie widzę opcji. Owszem, jest sobie Lordunio na Monsterze oraz w Rare są Varghulfy i Terrorgheisty, ale jeśli nie pomyliło mi się, to daje to co najwyżej 50% armiimisha pisze:Lizarmeni
Lord Oldblood na Carnosaurze
Skint Priest na stegadonie
w specach 2x Stegadon
w rare antyczny stegadon
+ przedmioty to jakieś 1600 / 2400 Slann już nie wchodzi
VC też się da
Strigoi na Terrorgeiscie albo Lord vamp na Smoku / Abysall Terrorze, Lord Necro na Abysallu
W rare Vargulfy i Terrorgeisty
Jak do tego wszystkiego będziemy jeszcze Krzywą Gaussa zatrudniać, to się w życiu tego nie policzyThain pisze:Ok. 56 niepowtarzalnych układów, ale o różnym (a nie równym) prawdopodobieństwie uzyskania.
Proponuję eksperyment. Weź 2 kości o różnych kolorach, rzuć 100 razy i zapisuj wyniki każdej z nich. Przysięgam, że praw. nie będą równe. Może prawdziwy fizyczny generator liczb losowych was przekona.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie