Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski WE
enchanted shield nie ma sensu - i tak ma słaby pancerz - lepiej dać charmed shielda i dokupić driadę/łucznika
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Logika GW: lesne elfy nie sa mocne, wiec... uwalmy im kowboja z sensownymi save'ami i waywatchersow!Nie mamy już takiej zasady...
Cytuj:
Page 18 – Army of Athel Loren Special Rules, Forest
Stalkers.
Change to “Forest Stalkers have the Scout special rule. In
addition, enemy models suffer an additional -1 to hit modifier
when shooting at them.”
Taki mały turniej na otwarcie sklepu na 1100 pts. ograniczenia; max 3 takie same cory, 2 spece i 1 rare, bez lordów i zostaje mi 10 pts.
Co wy na to?
1 Noble 114.0 Pts
General; long bow; 2nd weapone
HoDa [30.0]
Charmed shield [5.0]
2x8 dryads @ 96.0 Pts
16 Glade Guards @ 226.0 Pts
FCG
Banner of Eternal Flame [10.0]
2x14 Glade Guard @ 180.0 Pts
Longbow; Musician, Champion
5 Wild Riders @ 148.0 Pts
Musican, Standard
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Co wy na to?
1 Noble 114.0 Pts
General; long bow; 2nd weapone
HoDa [30.0]
Charmed shield [5.0]
2x8 dryads @ 96.0 Pts
16 Glade Guards @ 226.0 Pts
FCG
Banner of Eternal Flame [10.0]
2x14 Glade Guard @ 180.0 Pts
Longbow; Musician, Champion
5 Wild Riders @ 148.0 Pts
Musican, Standard
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Czarka to nie jest dobry pomysł, szczególnie, że magia AL jest imho słaba...
A fakt, sorry mój błąd
A może max strzelanie? zamiast wildów i orła waye? I na kowbojów od razu masz bata.
Tak ogólnie to git, ja bym zmienił to co napisałem i tyle
A fakt, sorry mój błąd
A może max strzelanie? zamiast wildów i orła waye? I na kowbojów od razu masz bata.
Tak ogólnie to git, ja bym zmienił to co napisałem i tyle
Piotras nie bluźnij!
Gladzi wildom mogą co najwyżej jako podpórki przy wsiadaniu na konia służyć
Do walki zawsze jest coś potrzebne, bo jak nic nie ma to przeciwnik idzie na pałę i nie musi się bać o kontrę - ergo krócej postrzelasz...
Gladzi wildom mogą co najwyżej jako podpórki przy wsiadaniu na konia służyć
Do walki zawsze jest coś potrzebne, bo jak nic nie ma to przeciwnik idzie na pałę i nie musi się bać o kontrę - ergo krócej postrzelasz...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Laik dzięki za wsparcie;) również uważam, że jak nie ma się oddziałów do walki/kontry/spowalniania to nam zrobią z dupy jesień Althen Loren. Ready, a spróbuj wystawić się na samym strzelani przeciwko czemuś ciężkiemu np imp z as1 na całej armii, albo jak widziałem wczoraj rozpiskę smiecha 2x10 hexów i klocek konnicy z bohaterami, pełno psów, batów i jesteś w dupie.
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
hmm na turniej razem z Pingu idę więc też dam do zopiniowania:
- Łuki x12, sztandar, BoEF
- Łuki x12
- Łuki x11
- Driady x8
- Driady x8
- Tancerki x5
- Tancerki x5
- Waye x5
- Orzeł
- Boh z AHW, Dreagonbane i HoDA.
i dwie inne wersje złożenia postaci:
1. kosztem 1 tancerek bohater dostaje orła pod siodło i charmed shielda i dochodzi parę łuków.
2. tym samym kosztem bohater wsiada na orła ale zamiast hody dostaje Ruby Ring od Ruin, Sword of Might i Charmed Shielda.
Od razu zaznaczę że najgorszymi przeciwnikami na tym turnieju są Imperium na 2 działach i czołgu oraz Ogry na Świni, Maneaterach, Mournach i Firebellym.
Zastanawiam się też nad zasadnością BoEF bo co prawda na turnieju będzie jedna Abomka i jedna Hydra ale u bardzo początkujących graczy.
Będą też jedne HE i to z dobrym graczem więc nie mam pewności czy te 22pkt za BoEF to nie jest niepotrzebna strata.
p.s. w ogóle przyznam że na małe punkty jestem "umiarkowanym" fanem HoDY. Oczywiście te średnie 10 hitów i powiedzmy zadanych 5 ran to całkiem ok jest. Ale to jest jednorazowe.
A Fireball po pierwsze jest tańszy o 5pkt, po drugie odpalasz go 6x a nie 1x, wejdzie ze 4x na grę i da średnio 14 hitów czyli 7 ran a więc lepiej niż HoDA.
p.p.s. nie dałem muzyków na łuki bo bez BSB i na te punkty oblany swift to spore ryzyko moim zdaniem.
- Łuki x12, sztandar, BoEF
- Łuki x12
- Łuki x11
- Driady x8
- Driady x8
- Tancerki x5
- Tancerki x5
- Waye x5
- Orzeł
- Boh z AHW, Dreagonbane i HoDA.
i dwie inne wersje złożenia postaci:
1. kosztem 1 tancerek bohater dostaje orła pod siodło i charmed shielda i dochodzi parę łuków.
2. tym samym kosztem bohater wsiada na orła ale zamiast hody dostaje Ruby Ring od Ruin, Sword of Might i Charmed Shielda.
Od razu zaznaczę że najgorszymi przeciwnikami na tym turnieju są Imperium na 2 działach i czołgu oraz Ogry na Świni, Maneaterach, Mournach i Firebellym.
Zastanawiam się też nad zasadnością BoEF bo co prawda na turnieju będzie jedna Abomka i jedna Hydra ale u bardzo początkujących graczy.
Będą też jedne HE i to z dobrym graczem więc nie mam pewności czy te 22pkt za BoEF to nie jest niepotrzebna strata.
p.s. w ogóle przyznam że na małe punkty jestem "umiarkowanym" fanem HoDY. Oczywiście te średnie 10 hitów i powiedzmy zadanych 5 ran to całkiem ok jest. Ale to jest jednorazowe.
A Fireball po pierwsze jest tańszy o 5pkt, po drugie odpalasz go 6x a nie 1x, wejdzie ze 4x na grę i da średnio 14 hitów czyli 7 ran a więc lepiej niż HoDA.
p.p.s. nie dałem muzyków na łuki bo bez BSB i na te punkty oblany swift to spore ryzyko moim zdaniem.
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
w takim razie bohater:
eko - tylko Hoda + Charmed Shield
orłowo - Amarantyna + Dragonhelm+Potion of Fortcośtam
tancerze jezeli juz ro w jednym większym oddziale 10mmodelowym badz jedna 5tka do odganiania kałboi od luków
eko - tylko Hoda + Charmed Shield
orłowo - Amarantyna + Dragonhelm+Potion of Fortcośtam
tancerze jezeli juz ro w jednym większym oddziale 10mmodelowym badz jedna 5tka do odganiania kałboi od luków
xYz
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
plany bitwy mam klasyczne:
skirmish to tarcze dla łuków w 1 rundzie później zjadają fasty i inne śmieci przeciwnika tak aby Łuki mogły się skupić na jakimś turbo klocku w stylu Gryfy, 10 Knightów albo Mourny czy coś takiego (ew. pestkować maszyny lub potwory).
Duży klocek przeciwnika idzie naprzód.
Poddaję mu 1 Łuki na żer.
Ew. poświęcam 1 skirmish na opóźnienie turbo klocka.
Później kanapkuję tym co zostało z mojego skirmisha.
Dlatego mam 2x5 tancerzy zamiast 1x8-10 ale pomyślę nad tą opcją.
skirmish to tarcze dla łuków w 1 rundzie później zjadają fasty i inne śmieci przeciwnika tak aby Łuki mogły się skupić na jakimś turbo klocku w stylu Gryfy, 10 Knightów albo Mourny czy coś takiego (ew. pestkować maszyny lub potwory).
Duży klocek przeciwnika idzie naprzód.
Poddaję mu 1 Łuki na żer.
Ew. poświęcam 1 skirmish na opóźnienie turbo klocka.
Później kanapkuję tym co zostało z mojego skirmisha.
Dlatego mam 2x5 tancerzy zamiast 1x8-10 ale pomyślę nad tą opcją.
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1