Wstęp 12zł od osoby w tym 6zł zwracane w postaci bonu na zakupy w sklepie Przystań!
Odwiedzający nas pierwszy raz wchodzą na koszt organizatora.
Miejsce - Sklep z grami Przystań! Łódź ul. Narutowicza 42
Turniej zgłoszony do Ogólnopolskiej Ligi WFB oraz do Łódzkiego Rankingu Graczy.
Na turnieju nie obowiązuje wymóg pomalowanych armii, proxowanie dowolne w granicach przyzwoitości modelami tego samego typu.
Zasady turnieju
W czasie turnieju obowiązują zasady 8ed WFB zapisane w:
- rulebooku 8ed i armybookach ze strony GW
- aktualnych erratach i faq'ach publikowanych na stronach Games Workshop
- aktualnych uściśleniach sędziowskich
W czasie turnieju uczestnicy rozegrają 3 bitwy battle line na stołach 72"x48".
Specyficzne zasady obowiązujące na turnieju:
- para łącznie wystawia 3000p, jeden z graczy musi wystawić nie mniej niż 1000p, drugi dopełnia różnicę.
- obaj gracze wystawiają armie z odrębnych AB.
- Simple line of sight
- Maksymalnie 12 pd do użycia na turę magii
- Progi punktowe co 250p, szczegółowo będą podane w ulotkach informacyjnych
- Dopuszczone Forge World CHD (pod warunkiem posiadania książki na miejscu)
- Dopuszczone wystawienie lordów, bohaterów i czempionów specjalnych zapisanych w armybookach pod warunkiem nie proxowania.
- Sojusze traktowane są jako zaufane, chyba że para graczy zastrzeże w rozpisce że chcą używać takich zasad o jakich w ich przypadku mówi podręcznik.
XX Walka czempionów:
Przed właściwą bitwą każda ze stron wystawia swojego czempiona do walk w pojedynku.
Stawką jest 1 punkt generalski na koniec bitwy (dodawane do normalnego wyniku)
1 .Każda para graczy (gracz grający dwoma armiami), w rozpisce wskazuje bohatera (nie lorda), który będzie jego czempionem.
2. Całkowity koszt bohatera w ramach rozpiski jest ograniczony normalnymi zasadami kompozycji armii i jest elementem tej armii.
3. KOMPOZYCJA BOHATERA:
3.1. Czempion nie może być generałem armii.
3.2. Limit punktowy czempiona to 125.
3.2.1 Bohater walczy pieszo - więc jeśli w rozpisce posiada wierzchowca, odlicz jego koszt punktowy.
3.2.2 BSB może walczyć jako czempion - odlicz wtedy punkty wydane na bycie BSB, aby sprawdzić limit.
3.2.3 Aby spełnić warunek 120 punktów, można zdjąć część wyposażenia zarówna zwykłego jak i magicznego
3.2.4 NIE MOŻNA nic dokupić na czas walki.
3.2.5 MISKTURY wypitę w walce są stracone na bitwę.
4. POJEDYNEK
4.1 Starcie trwa 3 rundy lub otrzymania wszystkich ran przez bohatera.
4.2 Starcie to 3 kolejne fazy walki wręcz - nie rozgrywamy żadnych innych faz.
4.3 Przed walką postać może wypić miksturę - efekt utrzymuje się przez całą walkę, ale mikstura jest tracona również na właściwą bitwę.
4.4 STRACH działa normalnie.
4.5 TERROR działa jak strach, z tym że budzi strach u tych co powodują strach.
4.6 Nie zdajemy testów złamania.
5. WYNIK POJEDYNKU:
5.1 Wygrywa strona, która zadała więcej ran. I ta zdobywa 1 punkt do wyniku bitwy. Jeśli wrogi heros poległ liczy się za dodatkową jedną ranę.
5.2 Przegrywający nie traci nic.
5.3 Przy remisie - brak punktów.
5.4 Bohatera (z pełnym wyposażeniem - poza wypitymi miksturami) normalnie można używać w bitwie.
6. Dodatkowe zasady i uściślenia:
6.1. nie można używać POK.
6.2. nie można używać zionięć, krzyków i różnych innych ataków nie będących atakami ww - tylko stal, albo inne przedmioty szybkiego krzywdzenia.
6.3 Nie dozwolone jest złożenie, w którym bohater jest całkowicie odporny na ciosy magiczne i zwykłe (nie wiem, czy w ogóle możliwe ? - chodzi o jednoczesną odporność na oba rodzaje ataków).
7. BRAK CZEMPIONA
Może zdarzyć się tak, że w kompozycji armii nie będziesz miecz bohatera spełniającego zasady. Możesz wtedy:
7.1 Wystawić dowolnego czempiona oddziałowego, z jego wyposażeniem.
7.2 Oddać walkę walkowerem - słysząc booo i śmiech przeciwnika.
Zgłoszenia powinny zawierać następujące dane:Ocena modelarska
- Prosta ocena sędziego jakości i ilości pomalowanych modeli
- Ocena pojedyńczego modelu przez samych uczestników na specjalnych kartach do głosowania. Będzie można oddać 3p, 2p i 1p trzem różnym figurkom. Zgłaszana do zawodów figurka nie może być zwycięzcą jakiejś poprzedniej edycji oceny graczy na turniejach Ośmiornicy oraz musi być własnością grającego, choć malowanie może być zlecane.
- nick i id z ligi (do sprawdzenia/rejestracja na http://ranking.wfb-pol.org/players.php) nazwy klubów
- kontakt głównie dla przyjezdnych (najlepiej nr telefonu)
- rozpiski na michchudz@wp.pl (jeśli pracujecie w Army Builderze, ułatwieniem dla mnie będą pliki *.rst oparte na najnowszej aktualizacji DeBeliala)
Osoby, które prześlą poprawne rozpiski do 17-01-2013 do godz. 23:59 będą je miały wydrukowane na turnieju.
Niedziela 20.01
8:00 zbiórka i zapisy
09:30-12:30 - I bitwa
12:45-15:45 - II bitwa
16:00-19:00 - III bitwa
maksymalnie 19:00 Ogłoszenie wyników!
Do niedzieli (6.01) zastrzegam sobie możliwość drobnych modyfikacji regulaminu, przez ten czas można zgłaszać uwagi. Każda zmiana będzie zaznaczona nowym postem.
Więcej o turnieju też na naszym forum http://forum.osmiornica.info/viewtopic.php?f=56&t=3894