North Legion - Imperium Euro i nie tylko
Re: North Legion - Imperium Euro i nie tylko
no coś w tym jest...moje KO musiały dopaść Twojego Ironblastera, bo z magii i maszyn nic spektakularnego się nie wydarzyło z nim
z furmanką już się bawiłem, szału nie robi a kosztuje kosmiczne punkty, czasem się przyda a czasem nie; rozpiska ma na celu min. charakterów max. jednostek, i chyba udało się osiągnąć zamierzony cel
co do WH...nie wiem gdzie miałby siedzieć i nie zginąć w pierwszej kolejności; łuki są odginaczkami i praktycznie giną jako pierwsze, WH najprawdopodobniej nie będzie miał nawet szansy zrobić cokolwiek; poza tym nie ma punktów na niego
co do WH...nie wiem gdzie miałby siedzieć i nie zginąć w pierwszej kolejności; łuki są odginaczkami i praktycznie giną jako pierwsze, WH najprawdopodobniej nie będzie miał nawet szansy zrobić cokolwiek; poza tym nie ma punktów na niego
Bazyliszek tuż za rogiem, a człowiek nie grał od Babic; beszczelnie kopiując niektóre patenty, dodając co nie co z tego co sprawdzało się i starając się wypełnić co niektóre luki, udało się spłodzić coś takiego; potestować, sprawdzić jak działa i nie dać plamy zbytnio w Łomiankach; porady mile widziane zwłaszcza, że człowiek zapomniał już nawet co nie co...
1 Arch Lector of Sigmar 233 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Great Weapon; Heavy Armour; Warhorse
Van Horstmann's Speculum [40]
Talisman of Preservation [45]
Helm of the Ratslayer [15]
1 Battle Wizard Lord 243 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven; Warhorse
Dispel Scroll [25]
1 Captain of the Empire 148 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Sword of Might [20]
Dragonbane Gem [5]
The Other Trickster's Shard [15]
Enchanted Shield [5]
1 Captain of the Empire 163 Pts
Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Sword of Striking [15]
Dragonhelm [10]
Dawnstone [25]
11 Knights of the Inner Circle 320 Pts
Lance; FCG; Warhorse
Standard of Discipline [15]
5 Knightly Orders 120 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
10 Archers 80 Pts
Marksman
10 Archers 80 Pts
Marksman
3 Demigryph Knights 174 Pts
Lance;
3 Demigryph Knights 174 Pts
Lance;
3 Demigryph Knights 174 Pts
Lance;
1 Great Cannon 120 Pts
1 Great Cannon 120 Pts
1 Steam Tank 250 Pts
Models in Army: 50
Total Army Cost: 2399
jeden sparing z Lizakami na metalu; dziwna rozpa, ale udało się co nie co ugrać a przede wszystkim nie przegrać z kretesem; miałem ciut innaczej złożonych bohaterów i o kilku rzeczach zapomniałem, ale nie będę wymieniał, żeby nie ulec totalnej kompromitacji; wynik 11:9
Slann Metal-cały lore
Saurus Lord, z -2 do trafienia i S6
Saurus Vet jakiś 2+ASv, S5 ale WS10
2x Priest, jeden +1 Czar drugi scroll
2x15 Skirmish
10 skirmish
3x10 Chamkiok.
40 saurusów
23 Tempe z Razor
Z tego co wyszło w Bitwie...czołg zjechał prawie Saurusów...zostało 6 (pierwsze 2 tury śmignął na 12" i na 18"); 3-ki Demni to genialna sprawa, nie potrzebują muzyków, są mobilne i tanie jak barszcz; brak MR na dużej kawie boli, ale nie ma jak wsadzić; BSB ma siekierę magiczną, Priest pod lustro dwurak; Pegaz to już klasyk, podobnie jak heaven; łuki to tani śmietnik, który nie zginął o dziwo ale też nie przeszkadzał; BSB dostał E.shield, tańsze od bardingu+shield a dodatkowy cal ruchu
EDIT:
do całej rozpy już tylko Italiano raczej; do jako jedynego mam dostęp i to raczej konieczność z braku czasu na malowanie + granie/testowanie innych
1 Arch Lector of Sigmar 233 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Great Weapon; Heavy Armour; Warhorse
Van Horstmann's Speculum [40]
Talisman of Preservation [45]
Helm of the Ratslayer [15]
1 Battle Wizard Lord 243 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven; Warhorse
Dispel Scroll [25]
1 Captain of the Empire 148 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Sword of Might [20]
Dragonbane Gem [5]
The Other Trickster's Shard [15]
Enchanted Shield [5]
1 Captain of the Empire 163 Pts
Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Sword of Striking [15]
Dragonhelm [10]
Dawnstone [25]
11 Knights of the Inner Circle 320 Pts
Lance; FCG; Warhorse
Standard of Discipline [15]
5 Knightly Orders 120 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
10 Archers 80 Pts
Marksman
10 Archers 80 Pts
Marksman
3 Demigryph Knights 174 Pts
Lance;
3 Demigryph Knights 174 Pts
Lance;
3 Demigryph Knights 174 Pts
Lance;
1 Great Cannon 120 Pts
1 Great Cannon 120 Pts
1 Steam Tank 250 Pts
Models in Army: 50
Total Army Cost: 2399
jeden sparing z Lizakami na metalu; dziwna rozpa, ale udało się co nie co ugrać a przede wszystkim nie przegrać z kretesem; miałem ciut innaczej złożonych bohaterów i o kilku rzeczach zapomniałem, ale nie będę wymieniał, żeby nie ulec totalnej kompromitacji; wynik 11:9
Slann Metal-cały lore
Saurus Lord, z -2 do trafienia i S6
Saurus Vet jakiś 2+ASv, S5 ale WS10
2x Priest, jeden +1 Czar drugi scroll
2x15 Skirmish
10 skirmish
3x10 Chamkiok.
40 saurusów
23 Tempe z Razor
Z tego co wyszło w Bitwie...czołg zjechał prawie Saurusów...zostało 6 (pierwsze 2 tury śmignął na 12" i na 18"); 3-ki Demni to genialna sprawa, nie potrzebują muzyków, są mobilne i tanie jak barszcz; brak MR na dużej kawie boli, ale nie ma jak wsadzić; BSB ma siekierę magiczną, Priest pod lustro dwurak; Pegaz to już klasyk, podobnie jak heaven; łuki to tani śmietnik, który nie zginął o dziwo ale też nie przeszkadzał; BSB dostał E.shield, tańsze od bardingu+shield a dodatkowy cal ruchu
EDIT:
do całej rozpy już tylko Italiano raczej; do jako jedynego mam dostęp i to raczej konieczność z braku czasu na malowanie + granie/testowanie innych
Ostatnio zmieniony 21 sty 2013, o 13:01 przez #helion#, łącznie zmieniany 1 raz.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14648
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Fajna, solidna rozpa Darek. Najbardziej podobaja mi sie cory, najmniej gienek i bsb (pierwszy za drogi, drugi za miekki).
Marksmani na lukach to podstawa - kozackie myki mozna z nich wykrecac.
Marksmani na lukach to podstawa - kozackie myki mozna z nich wykrecac.
nie mam co z jednym lamusem i drugim zrobić; obaj muszą być; jadą w IC; kozacy do klepania mordują tego arcy z byleczego; lustro wczoraj mi pomogło zatzymać scar veta na czelendżu, miał biting blade i nie miałem jak go pokroić, przy dwuraczku problem sam znika; BSB...nie mam kompletnie na niego pomysłu; dragonbane i tricksters trochę na siłę...ale co za to?? w łukach championi są jako ostateczne wypełnienie core; tam równo 600pts i nic więcej nie chcę dopychać; 5-tka kawy fajnie daje radę; bo jak jej nie użyję, staje za górką i leci tam mag, przez co mogę wykorzystać spokojnie IC; uwierz Kacper...starcza; ale te trójki to coś genialnego co ogarnąłeś; szkoda że wejdzie Ojro i urwie do 8 modeli; trzeba będzie pójść w 4-ki albo wsadzić hebla
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14648
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
To moze tak:
papa: vhs, ward 5+, sloma, ench shield
bsb: white cloak, gw
?
papa: vhs, ward 5+, sloma, ench shield
bsb: white cloak, gw
?
ten Papa wydaje się lepszy niż mój- ale bsb słaby.
2x10 łuków to wystawienie więcej - co przy tej ilości nie jest bez znaczenia więc pozytywnie - oświećcie mnie o co chodzi z tym marksmenami na łukach?
2x10 łuków to wystawienie więcej - co przy tej ilości nie jest bez znaczenia więc pozytywnie - oświećcie mnie o co chodzi z tym marksmenami na łukach?
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14648
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Wystawiasz ich w kreche, z przodu champion. Nie jest to jakis turbo myk, ale IMO taki champion podbija wartosc bitewna tego oddzialu o 30%.
W lizakach dziala to lepiej, bo maja 3 kostki na stanie, ale w imperium przy 10 Ld i BSB tez daja rade.
W lizakach dziala to lepiej, bo maja 3 kostki na stanie, ale w imperium przy 10 Ld i BSB tez daja rade.
nie wiem czy to dobre złożenie; jest miękki ten Arcy z Wardem a przy snajperach może być jeszcze gorzej BSB taki też nie jest najweselszy bo biała szmata aż 50pts...
coś takiego po drobnych przesunięciach z niewielkimi ustępstwami
1 Arch Lector of Sigmar 228 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Great Weapon; Heavy Armour; Warhorse
Van Horstmann's Speculum [40]
Dragonhelm [10]
Talisman of Preservation [45]
1 Captain of the Empire 159 Pts
Barding; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Warhorse
Talisman of Endurance [30]
Sword of Might [20]
1 Captain of the Empire 156 Pts
Full Plate Armor; Imperial Pegasus
Dawnstone [25]
Enchanted Shield [5]
Sword of Striking [15]
Dragonhelm przesunięty na AL, Pegaz na E.Shield tylko; BSB ma słomkę i 5+ Warda i 1+ASv....inaczej nie widzę tego z zachowaniem 4+ Warda na AL i dwurak z lusterkiem
coś takiego po drobnych przesunięciach z niewielkimi ustępstwami
1 Arch Lector of Sigmar 228 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Great Weapon; Heavy Armour; Warhorse
Van Horstmann's Speculum [40]
Dragonhelm [10]
Talisman of Preservation [45]
1 Captain of the Empire 159 Pts
Barding; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Warhorse
Talisman of Endurance [30]
Sword of Might [20]
1 Captain of the Empire 156 Pts
Full Plate Armor; Imperial Pegasus
Dawnstone [25]
Enchanted Shield [5]
Sword of Striking [15]
Dragonhelm przesunięty na AL, Pegaz na E.Shield tylko; BSB ma słomkę i 5+ Warda i 1+ASv....inaczej nie widzę tego z zachowaniem 4+ Warda na AL i dwurak z lusterkiem
to lepiej szmatę dać chyba arcy; Kapitan ma 3 ataki, lepiej pod eteryki chyba żeby on miał magic weapon
i drugi problem...4pts....których ni w ząb nie mam gdzie urwać
i drugi problem...4pts....których ni w ząb nie mam gdzie urwać
w tej rozpie po prostu brakuje 10pts, żeby rzeczywiście wcisnąć wszystko; Gienio jest i tak najważniejszy bo rozdaje 10LD; ma tylko 2 ataki więc jest kompletnie nie przydatny na eteryki; BSB już troszkę bardziej potrzebuje jakiejś magicznej kosy, dostanie 5+warda zwykłego i biting blade (40pts w magic itemach), a Pegaz bez zmian, zobaczymy, 3 tygodnie zostały, może olśni mnie jakoś do tego czasu Ratslayer o tyle może się przydać przy kowbojach, że wraz z sygnaturą heavenową taki pacjencik może najzwyklej ulać fear test i wtedy ja go trafiam na 3+ a on mnie na 6+, bo nie spodziewam się aby pozwolił mi wrzucić re-rolle pał lub re-rolle na woundowanie, 3 czary, które mogą najzwyklej przesądzić o załatwieniu jakiegoś mordercy, a z dwuraczkiem mogę walczyć już z każdym, może poza pokemonem
baśke i duchy będziesz sypał za statica na -3..raczej nikt poważny Ci tam ich nie podeśle - więc nie wiem czy tak naprawdę aż taka ważna jest kosa na bsb... zresztą jeśli baśka i duchy da radę zablokować ten klocek to przeważnie i tak już przegrałeś...
Ja mam smutne doświadczenia z VC. Wsadza gość do jednego kloca baśkę ,małego necro i klepacza - i Twój chalenge od papy przyjmuje w 4 turze combatu - wcześniej wstawiając czampiona ,necro i baśkę a Vampir w tym czasie zabija wszystko inne. A w ogóle brak biting blade na papie skutkuje chalengem z baśką i nara... ja naprawdę nie wiem jak z tym grać:(...
Ja mam smutne doświadczenia z VC. Wsadza gość do jednego kloca baśkę ,małego necro i klepacza - i Twój chalenge od papy przyjmuje w 4 turze combatu - wcześniej wstawiając czampiona ,necro i baśkę a Vampir w tym czasie zabija wszystko inne. A w ogóle brak biting blade na papie skutkuje chalengem z baśką i nara... ja naprawdę nie wiem jak z tym grać:(...
masz rację Piotrze; ja nie wiem kompletnie jak się tego badziewia pozbyć, poza tym, żeby to odginać ile się da; zawsze można IC w krechę z przodu Arcy i Chalendż, przegrywam ale jakoś nisko, może wystoję ale wampir już sobie nie po-uderza po IC, będzie musiał wziąć ten czalendż bo go będę odsuwał co turę do tylniego, może przeżyję poisony z 2+ASv i 4+Ward do tego jakąś kometkę na plecy w odpowiedniej odległości nic innego nie widzę; reszta armii, morduje się nawzajem...tylko teoria ale zawsze to jakieś pocieszenie
swoją drogą na poprzednim kodeksie Imperium już 30-tu GSów wystawiałem na DMP w krechę..spektakularne ale potrzebne i przydało się na Savygy
swoją drogą na poprzednim kodeksie Imperium już 30-tu GSów wystawiałem na DMP w krechę..spektakularne ale potrzebne i przydało się na Savygy
na ta krechę też wpadłem ale ona jest po postu strasznie długa - ostatnio bsb i papa powędrował do 5 knigtów i jeździli w kresce - ale zdajesz breja na - 4 czyli na 5tkach na 3 kościach... to jest mocno ryzykowne...na inerach zdajesz na 7 kach ale musisz stanąć dostatecznie daleko od krawędzi żeby to zrobić co nie jest takie proste... jednym słowem i tak dupa i tak dupa:)
pozostaje jeszcze dwuszereg, AL obok Championa, ale to dobre na 1 turę właściwie bo Wampir pokroi tego Championa a reszta patrzy smutno na efekt, musiałbyś mieć dobrą kontrę, dostawić się do Wampa Innerami a z innych stron jakieś Demi i czołg najlepiej, alby wykroić ghule, wtedy jest szansa załatwić cały klocek przed tym jak wamp przeskoczy na czołg lub Demi, ale to tylko wciąż teoria a nie realia stołowe, dobre przy piwie w piątek
poza tym jeśli dostawisz się Arcy do Wampa, to on nie będzie mógł zrobić make way bo będzie zaangażowany już w CC
poza tym jeśli dostawisz się Arcy do Wampa, to on nie będzie mógł zrobić make way bo będzie zaangażowany już w CC
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14648
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Wampir jest wyjatkowym przykladem, nie ma co sie glowic, malo jest w wfb rzeczy, ktore moga mu wjebac. Tak naprawde na wampiry najlepiej sprawdza sie jak najwieksze podzielenie punktow, zeby nie zdazyl zbyt duzo urwac, a w miedzyczasie rozwalic co sie da z pozostalych oddzialow, ktore vs emp sa raczej slabe - przynajmniej ja mam taki pomysl na VC. Ewentualnie, jesli nie ma charmed shielda, to klasc mu 3 tuby na ryju, az siadzie.