Styczniowa Masakra Ciupagą IV 1600PTS 26.01.2013 VANAHAIM

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Re: Styczniowa Masakra Ciupagą IV 1600PTS 26.01.2013 VANAHAI

Post autor: PiotrB »

Od wielu miesięcy borykamy się ze stabilnym systemem na mniejsze punkty gdzie można by spokojnie turnieje robić:(
Jak macie jakiś pomysł to piszcie.
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Gremlin
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

A`la ojro:

Format 1600 wzorowany na Euro.
Armie posiadające dodatkowe punkty na euro otrzymują połowę tego bonusu.
Jak zwykle liga nie będzie zgłoszona do ligi ogólnopolskiej.
Progi co sto punktów (0-99 etc.).
SLoS.

Podstawki pod maszynami według uściśleń LS.
Scenariusze czyli nasz standard:
1. Breakthrough
2. Blood & Glory
3. Meeting Engagement
4. Battleline

- bez lordów

- 1-3 heroes,/ dopuszczeni bohaterowie specjalni/

- 0-2 jednostki eteryczne (wliczając bohaterów)

- 0-3 war machines, templates, guns, bolt throwers

- maksymalnie 2 identyczne jednostki podstawowe (nie dotyczy WE)

- maksymalny koszt oddziału 350 pts

- maksymalny koszt bohatera 200 pts

- maksymalna wielkość oddziału na poziomie rozpiski 40 modeli

- maksymalnie 35 modeli wykorzystujących broń strzelecką o zasięgu 20+ (nie wliczając bohaterów i rydwanów)

- zakaz dublowania large targetów

- magia prawie jak na euro: każda armia może wygenerować jedną dodatkową kość na fazę, 5 kości na czar, 4 kości na death/shadow,przedmioty/umiejętności generującę/kradnące kości oraz autodispelujące kasują możliwość generowania odpowiednich kości; można maksymalnie użyć 12 kostek magii w turze magii (kostki zużyte do dorabiania kości liczą się do tego limitu), przysługuje "look out, sir" od następujących czarów: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th, Infernal Gateway (11-12 efekt).
xYz

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

- 1-3 heroes,/ dopuszczeni bohaterowie specjalni/

- 0-2 jednostki eteryczne (wliczając bohaterów)



z tym się nie zgadzam bo to sobie przeczy...i daje boosta niektórym a niektórym obciana

Eteryki 0-1 bohaterowie 1-4.

Powinien być ban niektórych przedmiotów na te punkty...jak Pok,chalice,pupet(to już niedługo) -dodatkowe przycięcia DE(max 25 kusz)
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Gremlin
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

znów zaczynasz płakac na kusze z zasiegiem 24cale i efektywnym minusem do strzelania -2? + ewentualne covery

powyzsza propozycja wyszła od grolsheka ; ) - jutro to jako sensownie obrobię
xYz

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

U mnie jest 40 kusz w zamian za 200 pkt. na pokowca gdzie nie mieści się bsb na pegazie... Zajrzyj do tematu już jest zmiana... Jak na razie format wygląda na niezły i mamy ogromną ilość ludzi w lidze nawet niezgłoszonej do ogólnej :shock: A specjali musieliśmy zbanować bo nam manfred acc psuje całą zabawę :? Grałem z tymi kuszami i nic nie robią. Zabijają jakieś śmieszne goblinki i giną od byle czaru/klopki/strzelania. O&G power ! Generalnie format jest IMBA tylko trzeba go jakoś sensownie ogarnąć. U nas DE nie są problemem za to VC wciągają wszystko nosem :evil:
Ostatnio zmieniony 22 sty 2013, o 23:08 przez Grolshek, łącznie zmieniany 1 raz.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

Gremlin pisze:znów zaczynasz płakac na kusze z zasiegiem 24cale i efektywnym minusem do strzelania -2? + ewentualne covery

powyzsza propozycja wyszła od grolsheka ; ) - jutro to jako sensownie obrobię

Gremlin kurwa nie każde gre WE których walą DE. Limit kusz DE powinien być inny niż pozostałego strzelania i jest to oczywiste.
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Szaitis
Falubaz
Posty: 1048

Post autor: Szaitis »

Ścięcie eteryków do 0-1 do absurd, w booku do VC jest wliczając herosów 5 rodzajów eterycznych unitów - 0-2 jest zdecydowanie najbardziej zbalansowanym rozwiązaniem. Bez tego banujecie prawie pół AB :wink:

Chodziło mi bardziej o to, że takimi potworkami DE to można dzieci straszyć, bo na każdą rozpiskę jest kontra :wink: Oczywiście jestem za wprowadzaniem rozsądnych ograniczeń na takie pkty, a te proponowane przez Groszka wydają się bardzo dobre.

Co do banu Manfreda- jest mocny bo zna cały lore, ale przy 2 nekromantach 2lvlowych masz 4 czary i do tego możesz wziąć 2 arkany - szczerze powiedziawszy jako gracz wampirów wolałbym 2 nekromantów z arkanami niż tego Manfreda - poza tym pozostaje jeszcze kwestia dostępności pieszego Manfreda, jak wprowadzisz obowiązek posiadania oryginału to pojawi się ewentualnie jego konna wersja, która naprawdę nie jest dobrym wyborem :wink:

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Liga jest dla niezaawansowanych więc proksy Manfreda byłyby dopuszczone. Zrezygnowałem :? Cały comp jest w temacie IV Liga Rivendell i w tej chwili omawiamy scenariusze i czekamy na nowe euro w kwestii cięć magii i dodatkowych punktów dla słabych armii. Idzie naprawdę nieźle aż sam jestem w szoku jak chwyciło :shock:
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

bo comp na mniejsze punkty jest naprawdę ważny.
Eteryki w układzie gdzie masz jednego bdb z magiczną kosą i jednego maga - gną system 0-2 to za dużo!
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Bretonnian
Falubaz
Posty: 1152

Post autor: Bretonnian »

Znowu płacze o te przegiete DE, ale one straszne :roll: Prosze was :| Nie chcę mi się kolejny raz argumentować ale odsyłał do wcześniejszego tematu z lamentami :wink: Rozpiska którą przedstawił Andrew jest tak łatwo kontrowalna ze aż świszczy :wink: Dziękuję Dobranoc!

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Proste ! W mojej rozpisce na 10 rydwanach jest +/- 10 kontr na kusze :)
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
Legion
Kradziej
Posty: 936
Lokalizacja: Ostland

Post autor: Legion »

- maksymalnie 2 identyczne jednostki podstawowe (nie dotyczy WE)
Ktoś mi powie o co chodzi z tym ograniczaniem ilości jednostek podstawowych? Jaki to ma sens? Po co to?
Vae victis!

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

żebyś nie wystawił 3x zombi w VC.... dla mnie to do bani ograniczenie, ale rozumiem, że np 3x nocniki gną system, albo 3x bloodletterzy czy 3 lance Realmów są mega turbo nabijaczem punktów
jakiś argument był, że WE nie mają CORE do wyboru za dużo.... równie do bani argument

a poważnie również chętnie złapię sens tego ograniczania :)
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Hahahahahahaha spoko wprowadźcie ten zapis a na żadnym turnieju sie nie pojawię, ani Kozami ani Bretką .. pozdro :roll:
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

Dawaj open :D
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Dokładnie, nie bawić się w jakieś ograniczenia, 1600 open i jazda :mrgreen:
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2437

Post autor: c4h10 »

Wprowadziłbym zakaz dublowania bohaterów (chyba, że jeden z nich jest BSB)
0-2 Eteryki wystarczająco dobrze tną przy powyższym.
I najważniejsze: VLOS

Gremlin
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

UP, regulaminu. Z racji, że jest już środa, nie będzie raczej już żadnych zmian. - Miało być proste i nie skomplikowane, a wyszło jak zawsze ;P.. echhh.

c4h10 pisze:Wprowadziłbym zakaz dublowania bohaterów (chyba, że jeden z nich jest BSB)
Totalna głupota - Elektrycy? Gobliny?Skinki? Jak ktoś chce mieć 2och magów, niech ma (magia imo jest sensownie ograniczona) - nie będzie miał klepacza i w drugą stronę.
c4h10 pisze:VLOS
Oczywiście, że tak.
Andrzej pisze:Dokładnie, nie bawić się w jakieś ograniczenia, 1600 open i jazda :mrgreen:
Miałeś praktycznie open, bez lordów i z ograniczoną delikatnie magią/parkiem maszynowym. To Ci strzelcy przeszkadzają....
Legion pisze:
- maksymalnie 2 identyczne jednostki podstawowe (nie dotyczy WE)
Ktoś mi powie o co chodzi z tym ograniczaniem ilości jednostek podstawowych? Jaki to ma sens? Po co to?
Nie ma sensu, w żadnym wypadku, skinki i tam można wystakic na X sposobów, slejwów sk, musiał bys miec z przynajmniej 200 modeli by mialo to sens...
Bretonnian pisze: Rozpiska którą przedstawił Andrew jest tak łatwo kontrowalna ze aż świszczy :wink: Dziękuję Dobranoc!
Nawet przez to słabe imperium...
xYz

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Miałeś praktycznie open, bez lordów i z ograniczoną delikatnie magią/parkiem maszynowym. To Ci strzelcy przeszkadzają....
Przecież sobie jaja robię z tym openem :wink:
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Gremlin
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

Andrzej pisze:
Miałeś praktycznie open, bez lordów i z ograniczoną delikatnie magią/parkiem maszynowym. To Ci strzelcy przeszkadzają....
Przecież sobie jaja robię z tym openem :wink:
Niemożliwe!?
xYz

ODPOWIEDZ