
Zapytania o zielone zasady
Moderator: Kołata
Re: Zapytania o zielone zasady
Przecież fanoli wystrzeliwujesz gdzie chcesz
To ty wybierasz kierunek i nie musi mieć nic wspólnego z oddziałem który wywołał wystrzelenie fanoli...

Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
OO nie widziałem, nie gram O&G
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
-
- Kretozord
- Posty: 1758
Mogą wyjść tylko z fragmentu oddziału który jest poza lasem. Możesz zdecydować, ze wypuszczasz je w las i giną.
Jak cały oddział jest w lesie to giną.
Jak cały oddział jest w lesie to giną.
Nie jest PD. Na 6 nie powoduje IF, nie działają na niego umiejętności działające na PD (Slann itd). Zawsze dorzucasz grzyba i sumujesz wszystko obliczając czy czar wyszedł. Na 1 na grzybie czar zawsze nie wychodzi (chyba że jest IF z kości).Fanatic pisze:Grzyb z shamana jest PD?Jak spacer na 18 wychodzi to liczę do puli to z grzyba czy jak wyjdzie to dorzucam?
Life's a game with save and load features disabled.
Pytanie o fanoli - może już było.
Jak siedzę oddziałem w domku to czy wychodzą fanole z domku normalnie?
Jak siedzę oddziałem w domku to czy wychodzą fanole z domku normalnie?
Taka sytuacja.

GE szarżuje na Lobbera po animozji blokowanego przez siebie klocka Savage'y. Podczas szarży wchodzi w strefę NG i ich fanatyków. Musi lądować żeby przyjąć na klatę fanoli. Nie ma gdzie wylądować bo jest nad klockiem Savage'y.
Co się dzieje?

GE szarżuje na Lobbera po animozji blokowanego przez siebie klocka Savage'y. Podczas szarży wchodzi w strefę NG i ich fanatyków. Musi lądować żeby przyjąć na klatę fanoli. Nie ma gdzie wylądować bo jest nad klockiem Savage'y.
Co się dzieje?
Life's a game with save and load features disabled.
-
- Kretozord
- Posty: 1758
Orzeł dostaje hity jeśli chcesz puścić przez swój oddział. To lądowanie na moment to jakies fluffowe pierdzenie.
Mieliśmy taką sytuacje z manglerem który wszedł w 8 cal wrogiego fanatyk będąc nad oddziałem. Wtedy dopiero sie robi sieczka.
Mieliśmy taką sytuacje z manglerem który wszedł w 8 cal wrogiego fanatyk będąc nad oddziałem. Wtedy dopiero sie robi sieczka.
Czytaliście nowego faqa? Teraz wypuszcony fanol, który przejdzie przez 1szy oddzial, i zatrzyma się za nim, ignoruje zasade 1", jeżeli coś stoi z tyłu. Nie przeskakuje dalej. Chyba, ze ja coś źle kminie.
(wrogi oddział)
.......
(fanol)
(wrogi oddzial)
(ng)
Tak samo z manglerem.





.......











Tak samo z manglerem.

- GrimgorIronhide
- Masakrator
- Posty: 2723
- Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin
Faq nie jest nowy. Chyba coś pomyliłeś. http://www.games-workshop.com/MEDIA_Cus ... on_1_1.pdf
-
- Kretozord
- Posty: 1758
Zawsze przeskakuje o cal.
Jeśli wpada w ten sposób w inny oddział to leci dalej.
Jeśli wpada w cal od następnego oddziału to sie zatrzymuje.
Jeśli wpada w ten sposób w inny oddział to leci dalej.
Jeśli wpada w cal od następnego oddziału to sie zatrzymuje.
-
- Chuck Norris
- Posty: 606
Pytania po ostatniej grze się nasunęły.
1. Pump Wagona z wykupionym out-rigga (zwiększenie ruchu do 3k6). Wg jednej z interpretacji wagon jeździ na 3k6, ale goni, overranuje i ucieka na 2k6, czyli tyle ile ma wpisane bazowo w opisie Random Movement. Tłumaczenie jest takie, że Random Movement i wartość w charakterystyce Movement to dwie różne rzeczy. Zakładam, że to wynik zapisów z zasad wagona "If a Pump Wagon has an out-rigga then its Movement characteristic is increased to 3d6", i z opisu Random Movement: "Models with the Random Movement special rule do not have a Movement characteristic, but rather a dice roll, such as D6, 2D6 or 3D6." Czyli niby zapisy wzajemnie się wykluczają.
Mam wrażenie że jest to błędna interpretacja dlatego prosiłbym o Waszą opinię na jaki dystans goni i ucieka pump wagon z wykupionym out-rigga.
2. Jeśli wagon pompuje dodatkowe k6 ruchu, to czy goni ucieka czy overranuje w tej samej turze również z powiększonym ruchem?
1. Pump Wagona z wykupionym out-rigga (zwiększenie ruchu do 3k6). Wg jednej z interpretacji wagon jeździ na 3k6, ale goni, overranuje i ucieka na 2k6, czyli tyle ile ma wpisane bazowo w opisie Random Movement. Tłumaczenie jest takie, że Random Movement i wartość w charakterystyce Movement to dwie różne rzeczy. Zakładam, że to wynik zapisów z zasad wagona "If a Pump Wagon has an out-rigga then its Movement characteristic is increased to 3d6", i z opisu Random Movement: "Models with the Random Movement special rule do not have a Movement characteristic, but rather a dice roll, such as D6, 2D6 or 3D6." Czyli niby zapisy wzajemnie się wykluczają.
Mam wrażenie że jest to błędna interpretacja dlatego prosiłbym o Waszą opinię na jaki dystans goni i ucieka pump wagon z wykupionym out-rigga.
2. Jeśli wagon pompuje dodatkowe k6 ruchu, to czy goni ucieka czy overranuje w tej samej turze również z powiększonym ruchem?