Skaveńskie Q&A
Moderator: Hoax
Re: Skaveńskie Q&A
Ataki warlorda ze zwykłej broni lecz ataki bonebreakera też. Cały model dostaje poisona. Magiczne ataki assasina oczywiście, że nie, chociaż jeżeli nie dasz assassinowi magicznej broni, to jego ataki będą zarówno zatrute jak i magiczne (z zasady warpstone weapons)
nie chce przeklejać dwóch stron dyskusji, ale jeżeli cofniesz się dwie strony wcześniej, to myślę że podałem wystarczające argumenty za uznaniem, że poisona ma i góra i dół. (w skrócie ma działać to tak jak mark of khorne, który daje dodatkowy atak i górze i dołowi)Goglem pisze:Poisona wykupujesz warlordowi a nie bonebrakerowi, wykupione zasady specjalne z jeźdźca nie przechodzą na mounta
Hmm, ma taki weselszy built koksaBombaj pisze:a wesoły build koksa (zakładając, że ten poison działa) to
Warlord + BoneBr + G.Weap + Tarcza
Skalm + Luckstone + Poison + Trickster's Helm (równo stówka w przedmiotach)
czyli pancerz 2+ z jednokrotnym przerzutem oraz przerzutem to wound przeciwko koksowi oraz 9 ataków z poisonem z siłą 5 i 6. Myślę, że nawet crown of command mu niepotrzebna
Warlord + BoneBr + G.Weap + Tarcza (początek taki sam - jakby się dało inny )
Talisman of Preservation + Dragonhelm + Terryfing Mask of Eee! + Poison
Tańszy o 5 pkt, co prawda bez przerzutu, ale za to z dwoma wardami i terrorem
Let the River of Blood flow...
milutkiHmm, ma taki weselszy built koksa
Warlord + BoneBr + G.Weap + Tarcza (początek taki sam - jakby się dało inny )
Talisman of Preservation + Dragonhelm + Terryfing Mask of Eee! + Poison
Tańszy o 5 pkt, co prawda bez przerzutu, ale za to z dwoma wardami i terrorem
Masz całkowitą rację, że Ward na flamingi jest bardzo potrzebny, zwłaszcza, że wszyscy nagle zaczęli grać metalem. Zastanawiałbym się tylko czy nie zmienić Maski na Skalma. Terror w sumie dość taktyczny, tylko jakoś albo wszyscy ITP, albo 10 LD z przerzutem Grałem mini lokalny turniej toksycznym koksem i skalm urywał tyłek lepiej niż na grey seerze. Jak już udało się przeciwnikowi wbić te dwie rany na mega farcie, to szybkie lecznie i dalej napór, zamiast taktycznego odwrotu za górkę.
A zamiana tricksters helma na prezerwatywę jest do przekminienia.
Generalnie przyjąłem chyba kilkaset elfich strzał / strzałek / krasnoludzkich bełtów i kulek i praktycznie żadna rana nie weszła. Trafić nie łatwo, zranić na 6 z przerzutem też niepięknie (w najgorszym razie przerzut 5+ przy sile 4). później save. Tu statystycznie ten ward spisałby się podobnie (ranienie na 5/6, save na 3+/2+, ward 4+). Różnica zrobiłaby się przy Killing Blow z niską siłą. Trickster karze przerzucić 6 na nową 6, prezerwartywa po pierwszej 6 daje warda na 4+. Ale też znowu tych KB aż tak wielu nie ma (zwłaszcza z niską siłą)
Hmm, generalne skalm to dla przeciwnika jak kop w cojones Mój kowboj ze skalmem przyjął kiedyś na klatę 4 śmie(r)ciowe snajperki, został na 1 bucie, po czym zarzucił dropsika i dawaj dalej
Trickers helm ma jeden minus - artyleria Choć przy sztormówie może mieć rację bytu
Hmm, kurde, w temacie sędziowskim nie puścili ogra z poisonami
Tak więc Turbo koks, choć bez wardów na ogień:
Warlord + BoneBr + G.Weap + Tarcza
Talisman of Preservation + Tricker's Helm + Potion of Foulhardiness.
Bydlak może być ciężko ubijalny, AS 2+, przerzut woundów (nawet na metal ), WS 4+, i pierdylion ataków z niezłą siłą
Trickers helm ma jeden minus - artyleria Choć przy sztormówie może mieć rację bytu
Coś o tym wiem, jakaś mania ludzi opanowała :/Bombaj pisze:...zwłaszcza, że wszyscy nagle zaczęli grać metalem...
Hmm, kurde, w temacie sędziowskim nie puścili ogra z poisonami
Tak więc Turbo koks, choć bez wardów na ogień:
Warlord + BoneBr + G.Weap + Tarcza
Talisman of Preservation + Tricker's Helm + Potion of Foulhardiness.
Bydlak może być ciężko ubijalny, AS 2+, przerzut woundów (nawet na metal ), WS 4+, i pierdylion ataków z niezłą siłą
Let the River of Blood flow...
Możesz pokazać to miejsce? Byłbym wdzięczny.Hmm, kurde, w temacie sędziowskim nie puścili ogra z poisonami
Przy okazji - wszyscy dajecie wielką broń i tarczę. Jak to działa? Ma ten +1 do pancerza, ale tylko poza walką? No bo w walce to chyba nie używa jednocześnie wielkiej broni i tarczy? (chociaż akurat u Skavenów to powinno być możliwe, dodatkowe odnóża itd )
I jeszcze jedno pytanie nt. dosiadania Ogra, bo nie wiem, czy dobrze kojarzę. Wszelkie ataki wolno wypłacać wyłącznie w Warlorda (nigdy w Ogra), ale tenże Warlord ma wtedy 4 woundy do zdjęcia, tak? (model używa Żywotności wierzchowca, kawaleria potworów, s. 83)
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... start=2480JRP pisze:Możesz pokazać to miejsce? Byłbym wdzięczny.Hmm, kurde, w temacie sędziowskim nie puścili ogra z poisonami
nie ma +1 do asv tylko podczas fazy cc.JRP pisze: Przy okazji - wszyscy dajecie wielką broń i tarczę. Jak to działa? Ma ten +1 do pancerza, ale tylko poza walką? No bo w walce to chyba nie używa jednocześnie wielkiej broni i tarczy? (chociaż akurat u Skavenów to powinno być możliwe, dodatkowe odnóża itd )
Tak, ataki idą tylko w warlorda, ale bierze on woundy i toughness (zgodnie z FAQ do RB) od mountaJRP pisze: I jeszcze jedno pytanie nt. dosiadania Ogra, bo nie wiem, czy dobrze kojarzę. Wszelkie ataki wolno wypłacać wyłącznie w Warlorda (nigdy w Ogra), ale tenże Warlord ma wtedy 4 woundy do zdjęcia, tak? (model używa Żywotności wierzchowca, kawaleria potworów, s. 83)
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Nowe FAQ UP!
Nerf dzwonka/pieca incoming
Q: If the Screaming Bell/Plague Furnace is struck by a spell such as
Pit of Shades or Dwellers Below, does the rider test separately from
the Screaming Bell/Plague Furnace to see whether they are destroyed?
(p43 & p48)
A: Yes.
Zobaczymy co teraz LS powie na testy charakterystyk w ogóle.
Nerf dzwonka/pieca incoming
Q: If the Screaming Bell/Plague Furnace is struck by a spell such as
Pit of Shades or Dwellers Below, does the rider test separately from
the Screaming Bell/Plague Furnace to see whether they are destroyed?
(p43 & p48)
A: Yes.
Zobaczymy co teraz LS powie na testy charakterystyk w ogóle.
1,2,3 zdychaFumijako pisze:Potrzebuję na szybko wyjaśnienia jak działają throwing strarsy oraz tabelke abombki po śmierci. Ile strzał idzie ze starsów?
4,5 wstają D3 bazy swarmów
6 wstaje na D6 ranach
starsy - 6 cali, quick to fire, 1 strzał, siła rzucającego
+1 do rzutów na dystans ucieczki
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- Necromanter
- Falubaz
- Posty: 1002
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Tak traci poisony. Elfy podajże nie tracą ASF. Jeśli się mylę to niech ktoś mnie poprawi.