Skaveńskie Q&A

Skaven

Moderator: Hoax

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Bombaj
Chuck Norris
Posty: 471

Re: Skaveńskie Q&A

Post autor: Bombaj »

Ataki warlorda ze zwykłej broni lecz ataki bonebreakera też. Cały model dostaje poisona. Magiczne ataki assasina oczywiście, że nie, chociaż jeżeli nie dasz assassinowi magicznej broni, to jego ataki będą zarówno zatrute jak i magiczne (z zasady warpstone weapons)

Awatar użytkownika
Goglem
Wodzirej
Posty: 773
Lokalizacja: Koszali, Klub Zad Trola

Post autor: Goglem »

Poisona wykupujesz warlordowi a nie bonebrakerowi, wykupione zasady specjalne z jeźdźca nie przechodzą na mounta

Awatar użytkownika
Bombaj
Chuck Norris
Posty: 471

Post autor: Bombaj »

Goglem pisze:Poisona wykupujesz warlordowi a nie bonebrakerowi, wykupione zasady specjalne z jeźdźca nie przechodzą na mounta
nie chce przeklejać dwóch stron dyskusji, ale jeżeli cofniesz się dwie strony wcześniej, to myślę że podałem wystarczające argumenty za uznaniem, że poisona ma i góra i dół. (w skrócie ma działać to tak jak mark of khorne, który daje dodatkowy atak i górze i dołowi)

Awatar użytkownika
Opos
Falubaz
Posty: 1196
Lokalizacja: KGB Tarnów

Post autor: Opos »

W sumie jakoś mi tamta dyskusja umknęła, ale faktycznie, jest to logiczne :) Czyli kowboj do przerobienia :twisted:
Let the River of Blood flow...

Awatar użytkownika
Opos
Falubaz
Posty: 1196
Lokalizacja: KGB Tarnów

Post autor: Opos »

Bombaj pisze:a wesoły build koksa (zakładając, że ten poison działa) to
Warlord + BoneBr + G.Weap + Tarcza
Skalm + Luckstone + Poison + Trickster's Helm (równo stówka w przedmiotach)
czyli pancerz 2+ z jednokrotnym przerzutem oraz przerzutem to wound przeciwko koksowi oraz 9 ataków z poisonem z siłą 5 i 6. Myślę, że nawet crown of command mu niepotrzebna ;)
Hmm, ma taki weselszy built koksa :P
Warlord + BoneBr + G.Weap + Tarcza (początek taki sam - jakby się dało inny :lol2: )
Talisman of Preservation + Dragonhelm + Terryfing Mask of Eee! + Poison
Tańszy o 5 pkt, co prawda bez przerzutu, ale za to z dwoma wardami i terrorem ;)
Let the River of Blood flow...

Awatar użytkownika
Bombaj
Chuck Norris
Posty: 471

Post autor: Bombaj »

Hmm, ma taki weselszy built koksa :P
Warlord + BoneBr + G.Weap + Tarcza (początek taki sam - jakby się dało inny :lol2: )
Talisman of Preservation + Dragonhelm + Terryfing Mask of Eee! + Poison
Tańszy o 5 pkt, co prawda bez przerzutu, ale za to z dwoma wardami i terrorem ;)
milutki ;)

Masz całkowitą rację, że Ward na flamingi jest bardzo potrzebny, zwłaszcza, że wszyscy nagle zaczęli grać metalem. Zastanawiałbym się tylko czy nie zmienić Maski na Skalma. Terror w sumie dość taktyczny, tylko jakoś albo wszyscy ITP, albo 10 LD z przerzutem ;) Grałem mini lokalny turniej toksycznym koksem i skalm urywał tyłek lepiej niż na grey seerze. Jak już udało się przeciwnikowi wbić te dwie rany na mega farcie, to szybkie lecznie i dalej napór, zamiast taktycznego odwrotu za górkę.

A zamiana tricksters helma na prezerwatywę jest do przekminienia.
Generalnie przyjąłem chyba kilkaset elfich strzał / strzałek / krasnoludzkich bełtów i kulek i praktycznie żadna rana nie weszła. Trafić nie łatwo, zranić na 6 z przerzutem też niepięknie (w najgorszym razie przerzut 5+ przy sile 4). później save. Tu statystycznie ten ward spisałby się podobnie (ranienie na 5/6, save na 3+/2+, ward 4+). Różnica zrobiłaby się przy Killing Blow z niską siłą. Trickster karze przerzucić 6 na nową 6, prezerwartywa po pierwszej 6 daje warda na 4+. Ale też znowu tych KB aż tak wielu nie ma (zwłaszcza z niską siłą)

Awatar użytkownika
Opos
Falubaz
Posty: 1196
Lokalizacja: KGB Tarnów

Post autor: Opos »

Hmm, generalne skalm to dla przeciwnika jak kop w cojones :mrgreen: Mój kowboj ze skalmem przyjął kiedyś na klatę 4 śmie(r)ciowe snajperki, został na 1 bucie, po czym zarzucił dropsika i dawaj dalej ;)
Trickers helm ma jeden minus - artyleria ;) Choć przy sztormówie może mieć rację bytu 8)
Bombaj pisze:...zwłaszcza, że wszyscy nagle zaczęli grać metalem...
Coś o tym wiem, jakaś mania ludzi opanowała :/
Hmm, kurde, w temacie sędziowskim nie puścili ogra z poisonami :(
Tak więc Turbo koks, choć bez wardów na ogień:
Warlord + BoneBr + G.Weap + Tarcza
Talisman of Preservation + Tricker's Helm + Potion of Foulhardiness.
Bydlak może być ciężko ubijalny, AS 2+, przerzut woundów (nawet na metal ;) ), WS 4+, i pierdylion ataków z niezłą siłą ;)
Let the River of Blood flow...

JRP
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 37

Post autor: JRP »

Hmm, kurde, w temacie sędziowskim nie puścili ogra z poisonami
Możesz pokazać to miejsce? Byłbym wdzięczny.

Przy okazji - wszyscy dajecie wielką broń i tarczę. Jak to działa? Ma ten +1 do pancerza, ale tylko poza walką? No bo w walce to chyba nie używa jednocześnie wielkiej broni i tarczy? (chociaż akurat u Skavenów to powinno być możliwe, dodatkowe odnóża itd :P )

I jeszcze jedno pytanie nt. dosiadania Ogra, bo nie wiem, czy dobrze kojarzę. Wszelkie ataki wolno wypłacać wyłącznie w Warlorda (nigdy w Ogra), ale tenże Warlord ma wtedy 4 woundy do zdjęcia, tak? (model używa Żywotności wierzchowca, kawaleria potworów, s. 83)

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

JRP pisze:
Hmm, kurde, w temacie sędziowskim nie puścili ogra z poisonami
Możesz pokazać to miejsce? Byłbym wdzięczny.
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... start=2480
JRP pisze: Przy okazji - wszyscy dajecie wielką broń i tarczę. Jak to działa? Ma ten +1 do pancerza, ale tylko poza walką? No bo w walce to chyba nie używa jednocześnie wielkiej broni i tarczy? (chociaż akurat u Skavenów to powinno być możliwe, dodatkowe odnóża itd :P )
nie ma +1 do asv tylko podczas fazy cc.
JRP pisze: I jeszcze jedno pytanie nt. dosiadania Ogra, bo nie wiem, czy dobrze kojarzę. Wszelkie ataki wolno wypłacać wyłącznie w Warlorda (nigdy w Ogra), ale tenże Warlord ma wtedy 4 woundy do zdjęcia, tak? (model używa Żywotności wierzchowca, kawaleria potworów, s. 83)
Tak, ataki idą tylko w warlorda, ale bierze on woundy i toughness (zgodnie z FAQ do RB) od mounta
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

szeszej
Falubaz
Posty: 1024
Lokalizacja: Świdnik/Lublin

Post autor: szeszej »

Nowe FAQ UP!

Nerf dzwonka/pieca incoming :(

Q: If the Screaming Bell/Plague Furnace is struck by a spell such as
Pit of Shades or Dwellers Below, does the rider test separately from
the Screaming Bell/Plague Furnace to see whether they are destroyed?
(p43 & p48)
A: Yes.

Zobaczymy co teraz LS powie na testy charakterystyk w ogóle.

Awatar użytkownika
Deus
Falubaz
Posty: 1034
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Deus »

A tak po polsku bo jeszcze nie łapię ?
Obrazek

Awatar użytkownika
Goglem
Wodzirej
Posty: 773
Lokalizacja: Koszali, Klub Zad Trola

Post autor: Goglem »

Wcześniej od dewelersów zdawało się chyba 1 test na najwyższej sile, a z tego co interpretuje to teraz zdaje się 2 testy, każdy na swojej

Awatar użytkownika
FAZIK
Oszukista
Posty: 861

Post autor: FAZIK »

Czyli każdy model na czymś jadący posiadający 2 charakterystyki, prócz CA, będzie tak testował. Więc reasumując czary = templatka.
Life's a game with save and load features disabled.

Awatar użytkownika
Fumijako
Falubaz
Posty: 1171
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Fumijako »

Potrzebuję na szybko wyjaśnienia jak działają throwing strarsy oraz tabelke abombki po śmierci. Ile strzał idzie ze starsów?

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Fumijako pisze:Potrzebuję na szybko wyjaśnienia jak działają throwing strarsy oraz tabelke abombki po śmierci. Ile strzał idzie ze starsów?
1,2,3 zdycha
4,5 wstają D3 bazy swarmów
6 wstaje na D6 ranach

starsy - 6 cali, quick to fire, 1 strzał, siła rzucającego
Obrazek

Awatar użytkownika
zawisza
Chuck Norris
Posty: 375

Post autor: zawisza »

Co oznacza zasada scurry away?
MOLON LAVE

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

+1 do rzutów na dystans ucieczki
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
zawisza
Chuck Norris
Posty: 375

Post autor: zawisza »

Dzięki, to Pento przebił u mnie ostatecznie Italiano.
MOLON LAVE

Awatar użytkownika
FAZIK
Oszukista
Posty: 861

Post autor: FAZIK »

Assassin biorąc magiczną broń traci swoją wbudowaną zasadę Poison? Wszędzie tak jest napisane. Jak ma się to do zasady HE Speed of Asuryan? Czy Elfy wybierając magiczną broń także stracą ASF?
Life's a game with save and load features disabled.

Awatar użytkownika
Necromanter
Falubaz
Posty: 1002
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Necromanter »

Tak traci poisony. Elfy podajże nie tracą ASF. Jeśli się mylę to niech ktoś mnie poprawi.

ODPOWIEDZ