Krasnoludzkie 3000 ofensu

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Krasnoludzkie 3000 ofensu

Post autor: Rakso_The_Slayer »

1 Runelord @ 433 Pts
Anvil of Doom; Gromril Armour; Shield
Runic Armour [55]
Rune of Resistance
Rune of Shielding
Rune of Stone
Runic Weapon [10]
Rune of Speed (x2)
Runic Talisman [50]
Rune of Spellbreaking (x2)

1 Thane @ 165 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Runic Armour [50]
Master Rune of Gromril
Rune of Resistance
Runic Talisman [25]
Master Rune of Challenge

1 Josef Bugman @ 155 Pts
General; Crossbow; Gromril Armour; Shield
#Bugman's Rune Axe [0]
#Bugman's Tankard [0]

19 * Bugman's Longbeard Rangers @ 374 Pts
Great Weapon; Throwing Ax; Heavy Armour; Shield; FCG
Runic Banner [45]
Rune of Battle
Rune of Determination

19 Longbeards @ 303 Pts
Heavy Armour; Shield; FCG
Runic Banner [50]
Rune of Courage
Rune of Determination

20 Warriors @ 195 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard, Musician

10 Thunderers @ 150
Light Armour; Shield

20 Miners @ 270 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; FCG
Steamdrill

20 Miners @ 240 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Prospector


20 * Hammerers @ 315 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Shield; FCG
Runic Banner:
Rune of Battle

1 Organ Gun @ 120 Pts

1 Gyrocopter @ 140 Pts

1 Gyrocopter @ 140 Pts

Dispel Pool: 7
Casting Pool: 2
Models in Army: 139


Total Army Cost: 2999

taki mój pomysł na ofensywną armie... ustawiamy gdzies w kącie kowadełko... obstawiamy hammerersami, thunderersami i organkami... warriorsi, longbeardzi i gyrosy gdzieś obok... bugmanowych chłopaków w scouta... minersi pod ziemia...

i tak w walce bugman i gyrosy troszke wprowadza zamieszania, w tym czasie warriorsi i longi prą do przodu... potem wychodza górnicy... jak cos się zbliża do kowadełka to organkami i thundami... jak dojdzie to biorą to na siebie hammerersi...

co wy na to?

Awatar użytkownika
Grazbird
Kretozord
Posty: 1887
Lokalizacja: KGB Klub Gier Bez Prądu

Post autor: Grazbird »

nie widzę tego dobrze...
-Minersi złożeni słabo- jesli zalezy Tobie na ich ofensywnym charakterze to musisz mieć wiertarkę w każdym unicie
-na ciula dajesz runiarzowi r. of speed ?
- zbroja jakaś taka dziwna...3+ z rerollem ? szkoda punktów. z kowadła masz warda od strzelania na 4+. moim zdaniem to starczy...

no i challenge na bsb..kogo i do czego ma on ściagać ? bo nie bardzo kumam...

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

- zalezy mi na tym, żeby przynajmniej jeden oddział wyszedł w drugiej turze dlatego tylko jeden oddział ma wiertarke... i tak mogę pchnąć kowadełkiem tylko 1 unit...
- po to daje mu r. of speed a nawet dwa bo mamy taki wredny czar, ze trzeba testowac inicjatywe... płaca 10 pkt daje mu I 5... czyli prawie pewne że przeżyje jakby co... poza tym broń staje sie magiczna i to sie czasem przydaje...
- zbroja to 2+ z rerollem a 1+ w walce (gromrilowa zbroja+tarcza+rune +1 As...).. a zmoim szczęsciem wole miec 2+ na stzelanie niż 4+...
- bsb wrzucam w oddział (albo longów albo hamaków) i wtedy ma ścigać takie smoczki czy inne ustrojstwa co omina bez problemu reszte oddzialów...

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

cos mało tych oddziałów jak na 3 k, ja bym jedna 20 minerów zamienl na oddział bardziej taktyczny (10 z muzykiem).. i wrzucił jeden unit wiecej.. albo z jedna maszyne wiecej (np klope) i tak bedziesz stał w miejscu i bronil kowadła.. to mozesz bronic przy okazji i maszyn ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Pijak
Chuck Norris
Posty: 432
Lokalizacja: Moria Green Team

Post autor: Pijak »

A czemu by nie wziąć Kowadełka i lorda na tarczy?? Do tego sztandar armii ze storrlazem. W pierwszej turze na 12 calu do tego pokusić się o dużą rune popychania z kowadła może wejdzie i już są na 18 calu. Z rune of challenge jakiś odział aby ich nie ostrzelali. Od 2 tury już minery wyłażą i jest ciekawie:P.Tylko pewnie kowadło wybuchnie od razu.

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

kowadła bede bronił thundami, organkami i albo hammerersami albo longami (nad tym sie jeszcze zastanowie)... reszta leci do przodu... chciałem wrzucić jeszcze 10 minersów ale musiałem zamienić na 10 thundów żeby wypełnic core... (niestety tu nie ma tak dobrze jak u HE owych...).

a czy mało oddziałów? kloc longbeard-rangers, longbeards, warriors, 2xminers, hammerers... to 6 duzych kloców do walki. Mi sie wydaje, że nie tak mało :) ale myśle nad wymianą thunderersów na warriorsów klocek... chociaż... chyba zostawie strzelców... lubie ich.

Myślałem o lordzie...ale to punkty kolejne.. i najpierw musze sobie go zrobić bo starego sprzedałem ;) a strolaz? hmm... w smie to fajna rzecz... ale osłabie sobie wtedy BSB... jeszcze to przemyśle.

Awatar użytkownika
Grazbird
Kretozord
Posty: 1887
Lokalizacja: KGB Klub Gier Bez Prądu

Post autor: Grazbird »

-save bedziesz miał w walce na 2+ bo magiczna broń nie daje bonusów za hand weapon (stoi napisane przy runach).
- strollaz to w ofensie konieczność.
- jesli masz pecha w rzutach od strzelania to ward jest zrozumiały...
- biorąc lorda na tarczy możesz wrzucić dodatkowy unit longów...
- 20 hamów z lordem, strollazem i popychaczką...mina przeciwnika bezcenna...

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

Grazbird pisze:-save bedziesz miał w walce na 2+ bo magiczna broń nie daje bonusów za hand weapon (stoi napisane przy runach).
Nigdzie nie stoi tak napisane... jest zapis, że broń z runami traci swoje własciwości ale tu chyba raczej chodzi o GW które traci +2S i strike lasta... czy nie?

Awatar użytkownika
Grazbird
Kretozord
Posty: 1887
Lokalizacja: KGB Klub Gier Bez Prądu

Post autor: Grazbird »

GW jest podane jako przykład. chodzi o to ze fakt że broń jest magiczna anuluje wszelkie bonusy/kary z tytułu posiadania danego rodzaju broni.ja to przynajmniej tak rozumiem.
choć jest to rozumowanie na naszą szkodę... :(

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

ta kwestia już jest wyjaśniona... http://wfb-pol.org/forum/viewtopic.php?t=5067

Fallan
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 105

Post autor: Fallan »

W sumie szkoda. Zasad potwornie durna. Walczysz magiczną bronią i tracisz umiejętność parowania nią. Kompletny bezsens, ale cóż poradzić... :roll:

ODPOWIEDZ