Kila pytan poczatkujacego :P

Wood Elves

Moderator: Gremlin

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Re: Kila pytan poczatkujacego :P

Post autor: Dydu »

Army book napewno lepiej mieć angielski. Tak obecny Army book dla WE jest z 6-tej edycji.

Na jednorożcu może jeździć tylko mag, oprucz niego jest jeszcze Smok i Great stag, Na smoku może jeździć tylko Lord, na Great Stag'u tylko Wild Hero/Lord. No i oczywiście konie i orły, na których mogą jeździć wszyscy (na orle nie mogą jeździć magowie)

Tak polska liga wydaje uściślenia. Link znajdziesz w dziale zasad lub Listy sędziowskiej.

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Dydu pisze:(na orle nie mogą jeździć magowie)
Duży mag może być na orle.
gryfel pisze:Czy to jest najnowszy Rulebook? Często wychodzą nowe (każda edycja?)?
Tak, RB z 8ed to ten najnowszy. Wraz ze zmianą edycji wychodzi nowy RB, wychodzi to chyba jakoś raz na 3 lata.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Jacek_Azael
Masakrator
Posty: 2058
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk

Post autor: Jacek_Azael »

Hej, dawno nie grałem i zawinąłem się jak naleśnik w jednej rzeczy. :wink: A jeden turniej w lutym zajebiście się zapowiada i będę chciał się na niego wybrać.
Ok, ale do rzeczy:
Obsidian Lodestone [45.0]
Działa na cały oddział? Bo nie pamiętam, czy to tak się robiło tego maga z wardem na 2+ od magii?
Mag 5+ ward i BSB z tym i obaj w tym samym oddziale wardancerów, tak?
Pzdr.
-"Im dalej w las, tym więcej drzew"
-"To mały krok dla człowieka, ale dla karła, normalny...;-)"
Obrazek
P.S.WE rare 8ed. ;-p

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

tak, dodajesz MR do Warda jeśli są to obrażenia od magii
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Jacek_Azael
Masakrator
Posty: 2058
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk

Post autor: Jacek_Azael »

Ja wiem, tylko czy ten Obsidian Lodestone działa na cały oddział? Chodzi o snajperki w maga lorda.
-"Im dalej w las, tym więcej drzew"
-"To mały krok dla człowieka, ale dla karła, normalny...;-)"
Obrazek
P.S.WE rare 8ed. ;-p

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

jw. działa, zgodnie z opisem MR w podręczniku, jeśli postać mająca MR dołącza do oddziału to jest on przekazywany całemu oddziałowi
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Jacek_Azael
Masakrator
Posty: 2058
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk

Post autor: Jacek_Azael »

No mówiłem, że się zakręciłem jak naleśnik, o to mi chodziło, dzięki :)
-"Im dalej w las, tym więcej drzew"
-"To mały krok dla człowieka, ale dla karła, normalny...;-)"
Obrazek
P.S.WE rare 8ed. ;-p

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

precyzując to żeby ma mógł jeździć na jednorożcu to też musi mieć kindred - glamourweave.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 8&t=110615
Only Glade guards (including scouts) count for max of 45 models with shooting weapons.

Wood Elves may take a maximum of 70 models with a missile weapon instead of 45
Czy to oznacza, że można mieć 70 glade guardów?
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1567
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Tak co jest według mnie lekką kpiną :/
Bo tak naprawdę co ten draft ma sprawić ? Że mamy być pornoshooting, który stoi w miejscu i czeka aż po niego przyjadą ? :/
Spodziewałem się bardziej zmian w stylu jak mają draft w USA (S4 na łukach innych niż GG, lore of beast/life na małym magu i parę innych)

Jak narazie bez szału...

Ale oczywiście będzie trzeba zagrać aby ocenić ;)
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
oczko
Falubaz
Posty: 1407
Lokalizacja: Nemezis

Post autor: oczko »

powiedzcie mi lepiej o co chodzi w tym:
Glade Riders, Scouts units are 0-3 each
To się zupełnie kupy nie trzyma. jak się wystawi 75 łuków to to samo 900 punktów kosztuje plus 30 za muzyków +boef=952
za mało punktów nam dodai :wink:
Obrazek

Awatar użytkownika
Deus
Falubaz
Posty: 1034
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Deus »

Chyba o to że Glade Raidersów i Scoutów możesz mieć max 3 jednostki. Czyli np. 2 scooutów+1 raidersów, ale mogę się mylić.
Obrazek

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

to dalej gdzieś o 3 więcej niż się wystawia...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Deus
Falubaz
Posty: 1034
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Deus »

U nas tak, ale gdzieś za granicą :P może ktoś gra na tych jednostkach :mrgreen:
Obrazek

gryfel
Warzywo
Posty: 10

Post autor: gryfel »

Jak wygląda tolerancja dla wystawiania zamienników oryginalnych modeli na lokalach i większych turniejach ?
Np jakbym chciał zagrać Treemanem na turnieju wystawiając takie drzewko? Albo orły z Hobbita zamiast tych tych z WFB? Podstawka musi sie zgadzać z wymiarami oryginalnego modelu?

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Tylko podstawki się powinny zgadzać. Reszta jest absolutnie dowolna - możesz mieć modele dowolnego producenta
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Milutki
Mudżahedin
Posty: 315

Post autor: Milutki »

Grał ktoś jakimiś specialami z naszej armii, jak się sprawują ? Orion wydaje się mieć niezły wygar, ale prawie nie ma ochrony i raczej te 575 pkt szybko by spadło.
Btw. Czy Ariel i Durthu można grać w tej edycji?
Obrazek

Awatar użytkownika
Schalazar
Mudżahedin
Posty: 208

Post autor: Schalazar »

Grałem siostrami na orle przeciw armii nocnych goblinów. Sporo śmiechu z tego było :D i trochę kontroli nad ruchami przeciwnika. Innych mam ale jeszcze na nich nie grałem. Arielki nie ma i Durthu też, ale nic nie stoi na przeszkodzie by wystawiać jego model jako starożytnego drzewca, ja tak robię 8) swoją drogą model nieco mniejszy od standardowego, obecnego, więc łatwiej kul armatnich "unika" :wink:
Obrazek

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

Pytanko, jak sobie radzicie z twardszymi i szybkimi jednostkami ? :) Ostatnio grałem z 2-3 razy z kumplem z TK i przyznam, że z 3 klockami po 4 rydwany, 2 klockami knightów na wężach i klockiem stalkerów mam nie lada problem :) Jak sobie z tym radzić, bo przyznam że nie mam pomysłu ?:)

Gremlin
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

na rydwany/katapy kontra w postaci WR/bohatera na orle na reszte strzelanie i z 2 odginaczki, + Magia beast z włócznią ułatwiają sprawę. TK raczej grają na WE defensywnie (głównie naparzają katapami i pociskami z lighta), ale jezeli do Ciebie idzie, a uda Ci sie w/w oddziały zmiękczyć strzelaniem to warto próbować CC driadami/WD (o ile to możliwe wzmocnionych buffami z beasta). Z TK naprawdę nie mamy źle.
xYz

ODPOWIEDZ