Kila pytan poczatkujacego :P
Moderator: Gremlin
Re: Kila pytan poczatkujacego :P
Army book napewno lepiej mieć angielski. Tak obecny Army book dla WE jest z 6-tej edycji.
Na jednorożcu może jeździć tylko mag, oprucz niego jest jeszcze Smok i Great stag, Na smoku może jeździć tylko Lord, na Great Stag'u tylko Wild Hero/Lord. No i oczywiście konie i orły, na których mogą jeździć wszyscy (na orle nie mogą jeździć magowie)
Tak polska liga wydaje uściślenia. Link znajdziesz w dziale zasad lub Listy sędziowskiej.
Na jednorożcu może jeździć tylko mag, oprucz niego jest jeszcze Smok i Great stag, Na smoku może jeździć tylko Lord, na Great Stag'u tylko Wild Hero/Lord. No i oczywiście konie i orły, na których mogą jeździć wszyscy (na orle nie mogą jeździć magowie)
Tak polska liga wydaje uściślenia. Link znajdziesz w dziale zasad lub Listy sędziowskiej.
Duży mag może być na orle.Dydu pisze:(na orle nie mogą jeździć magowie)
Tak, RB z 8ed to ten najnowszy. Wraz ze zmianą edycji wychodzi nowy RB, wychodzi to chyba jakoś raz na 3 lata.gryfel pisze:Czy to jest najnowszy Rulebook? Często wychodzą nowe (każda edycja?)?
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Hej, dawno nie grałem i zawinąłem się jak naleśnik w jednej rzeczy. A jeden turniej w lutym zajebiście się zapowiada i będę chciał się na niego wybrać.
Ok, ale do rzeczy:
Mag 5+ ward i BSB z tym i obaj w tym samym oddziale wardancerów, tak?
Pzdr.
Ok, ale do rzeczy:
Działa na cały oddział? Bo nie pamiętam, czy to tak się robiło tego maga z wardem na 2+ od magii?Obsidian Lodestone [45.0]
Mag 5+ ward i BSB z tym i obaj w tym samym oddziale wardancerów, tak?
Pzdr.
tak, dodajesz MR do Warda jeśli są to obrażenia od magii
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
jw. działa, zgodnie z opisem MR w podręczniku, jeśli postać mająca MR dołącza do oddziału to jest on przekazywany całemu oddziałowi
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 8&t=110615
Czy to oznacza, że można mieć 70 glade guardów?Only Glade guards (including scouts) count for max of 45 models with shooting weapons.
Wood Elves may take a maximum of 70 models with a missile weapon instead of 45
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Tak co jest według mnie lekką kpiną :/
Bo tak naprawdę co ten draft ma sprawić ? Że mamy być pornoshooting, który stoi w miejscu i czeka aż po niego przyjadą ? :/
Spodziewałem się bardziej zmian w stylu jak mają draft w USA (S4 na łukach innych niż GG, lore of beast/life na małym magu i parę innych)
Jak narazie bez szału...
Ale oczywiście będzie trzeba zagrać aby ocenić
Bo tak naprawdę co ten draft ma sprawić ? Że mamy być pornoshooting, który stoi w miejscu i czeka aż po niego przyjadą ? :/
Spodziewałem się bardziej zmian w stylu jak mają draft w USA (S4 na łukach innych niż GG, lore of beast/life na małym magu i parę innych)
Jak narazie bez szału...
Ale oczywiście będzie trzeba zagrać aby ocenić
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Jak wygląda tolerancja dla wystawiania zamienników oryginalnych modeli na lokalach i większych turniejach ?
Np jakbym chciał zagrać Treemanem na turnieju wystawiając takie drzewko? Albo orły z Hobbita zamiast tych tych z WFB? Podstawka musi sie zgadzać z wymiarami oryginalnego modelu?
Np jakbym chciał zagrać Treemanem na turnieju wystawiając takie drzewko? Albo orły z Hobbita zamiast tych tych z WFB? Podstawka musi sie zgadzać z wymiarami oryginalnego modelu?
Grałem siostrami na orle przeciw armii nocnych goblinów. Sporo śmiechu z tego było i trochę kontroli nad ruchami przeciwnika. Innych mam ale jeszcze na nich nie grałem. Arielki nie ma i Durthu też, ale nic nie stoi na przeszkodzie by wystawiać jego model jako starożytnego drzewca, ja tak robię swoją drogą model nieco mniejszy od standardowego, obecnego, więc łatwiej kul armatnich "unika"
Pytanko, jak sobie radzicie z twardszymi i szybkimi jednostkami ? Ostatnio grałem z 2-3 razy z kumplem z TK i przyznam, że z 3 klockami po 4 rydwany, 2 klockami knightów na wężach i klockiem stalkerów mam nie lada problem Jak sobie z tym radzić, bo przyznam że nie mam pomysłu ?:)
na rydwany/katapy kontra w postaci WR/bohatera na orle na reszte strzelanie i z 2 odginaczki, + Magia beast z włócznią ułatwiają sprawę. TK raczej grają na WE defensywnie (głównie naparzają katapami i pociskami z lighta), ale jezeli do Ciebie idzie, a uda Ci sie w/w oddziały zmiękczyć strzelaniem to warto próbować CC driadami/WD (o ile to możliwe wzmocnionych buffami z beasta). Z TK naprawdę nie mamy źle.
xYz