Rozpiski nowego Imperium
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski nowego Imperium
Moja rozpa na 2600. Sprawdza mi sie naprawde swqietnie. Rozegrałem nią chyba 9 bitew, Jedna przegrana z innym imerium delikatnie, ale tam w pierwszej rundzie wciagneło mi rownież maga. Pozatym same wyniki sporo na plus.
Unnamed2600 Pts - Empire Army
10 Knights of the Inner Circle @ 350.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Razor Standard [45.0]
1 Preceptor @ [10.0] Pts
11 Warhorse @ [0.0] Pts
4 Demigryph Knights @ 257.0 Pts
Barding; Lance; Shield; Standard; Musician
Gleaming Pendant [5.0]
4 Demigryph @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
5 Reiksguard Knights @ 145.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
1 Engineer Commander @ [0.0] Pts
Repeater Pistol
1 Captain of the Empire @ 136.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Talisman of Preservation [45.0]
1 Captain of the Empire @ 163.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Sword of Striking [15.0]
Dragonhelm [10.0]
Dawn Stone [25.0]
1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts
1 Master Engineer @ 66.0 Pts
Light Armour
1 Warrior Priest @ 108.0 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Enchanted Shield [5.0]
Sword of Battle [20.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Arch Lector @ 155.0 Pts
General; Prayers of Sigmar
Armour of Meteoric Iron [50.0]
38 Halberdiers @ 356.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician
5 Det - Archer @ [35.0] Pts
Normal Bow
5 Det - Archer @ [35.0] Pts
Normal Bow
1 Wizard Lord @ 225.0 Pts Light
Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
1 Captain of the Empire @ 146.0 Pts
Full Plate Armor; Pegasus
Charmed Shield [5.0]
Luckstone [5.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
Sword of Might [20.0]
1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts
Models in Army: 80
Total Army Cost: 2597.0
Unnamed2600 Pts - Empire Army
10 Knights of the Inner Circle @ 350.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Razor Standard [45.0]
1 Preceptor @ [10.0] Pts
11 Warhorse @ [0.0] Pts
4 Demigryph Knights @ 257.0 Pts
Barding; Lance; Shield; Standard; Musician
Gleaming Pendant [5.0]
4 Demigryph @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
5 Reiksguard Knights @ 145.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
1 Engineer Commander @ [0.0] Pts
Repeater Pistol
1 Captain of the Empire @ 136.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Talisman of Preservation [45.0]
1 Captain of the Empire @ 163.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Sword of Striking [15.0]
Dragonhelm [10.0]
Dawn Stone [25.0]
1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts
1 Master Engineer @ 66.0 Pts
Light Armour
1 Warrior Priest @ 108.0 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Enchanted Shield [5.0]
Sword of Battle [20.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Arch Lector @ 155.0 Pts
General; Prayers of Sigmar
Armour of Meteoric Iron [50.0]
38 Halberdiers @ 356.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician
5 Det - Archer @ [35.0] Pts
Normal Bow
5 Det - Archer @ [35.0] Pts
Normal Bow
1 Wizard Lord @ 225.0 Pts Light
Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
1 Captain of the Empire @ 146.0 Pts
Full Plate Armor; Pegasus
Charmed Shield [5.0]
Luckstone [5.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
Sword of Might [20.0]
1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts
Models in Army: 80
Total Army Cost: 2597.0
(prawie) dobra rozpa. Moje uwagi:
- zamień łuki zamiast 2x5 na 10tkę, wówczas możesz spokojnie wsadzić tam maga oraz BSB do zabunkowania, wówczas możesz wywalić ward 4+ BSBkowi
- jeśli natomiast chcesz aby BSB był walczący to wsadzaj go na konika i do kawalerii, w ten sposób będzie miał lepszego sv a i jego ataki (o ile dasz mu dwuraka) będą miały AP
- jeden mag 4lvl lighta się nie sprawdza. Główny atut magii light zanim dojdzie do hth to łatwy do rzucenia banishment, ale aby ten czar miał jakąkolwiek siłę to musi być drugi mag lighta. Zatem albo dwóch magów light albo zmień lore. Na pojedynczym magu moim zdaniem najlepiej sprawdza się chyba heaven, ew. metal też niczego sobie.
PS. fajny myk z IC z AP. Może tak sobie też zagram...
- zamień łuki zamiast 2x5 na 10tkę, wówczas możesz spokojnie wsadzić tam maga oraz BSB do zabunkowania, wówczas możesz wywalić ward 4+ BSBkowi
- jeśli natomiast chcesz aby BSB był walczący to wsadzaj go na konika i do kawalerii, w ten sposób będzie miał lepszego sv a i jego ataki (o ile dasz mu dwuraka) będą miały AP
- jeden mag 4lvl lighta się nie sprawdza. Główny atut magii light zanim dojdzie do hth to łatwy do rzucenia banishment, ale aby ten czar miał jakąkolwiek siłę to musi być drugi mag lighta. Zatem albo dwóch magów light albo zmień lore. Na pojedynczym magu moim zdaniem najlepiej sprawdza się chyba heaven, ew. metal też niczego sobie.
PS. fajny myk z IC z AP. Może tak sobie też zagram...
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
Karli to wszystko oczym piszesz juz testowałem, i to sprawdza mi sie lepiej. 5 lucznikow sprawdzaja mi sie swietnie, czasem wejda w fanatykow albo maglownice, czasem cos odegną, a czasem po prostu przeszkadzaja i przeciwnik poswieca im uwage trzymam na poczatku w oddziale w odpowiedniej chwili go opuszcza. A light jest nieziemski. Zanim dojde do walki to zerowka powiekszona np. krzywdzi przeciwnikow, a najwazniejszym czarem jest Obszarowa wersja -1 do trafieniania kiedy strzelasz w moje oddzialy. Ten czar po prostu strasznie przeszkadza przeciwnikom, a szczegolnie tym ktorzy strzelaja maszynkami do czolgu. BSB tak jak general ma byc bezpieczny, na krancach hordy sa w miare bezpieczni. Kordelas dwa działa liczac to w czołgu spokojnie wystarcza. Pamietasz ostatnia nasza bitwe?:) MIales w sumie 4 działa ale to moj czołg przetrwał:). Zreszta dlugo nie moglem sie przekonac do strzelania z czołgu ale warto zaryzykowac:)
Dzieki za uwagi.
Dzieki za uwagi.
Ostatnio zmieniony 28 sty 2013, o 13:25 przez kowaljl, łącznie zmieniany 1 raz.
Też tak kiedyś myślałem. Myliłem się.kowaljl pisze:dwa działa liczac to w czołgu spokojnie wystarcza
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
+2Piotr pisze:+1Karli pisze:ograniczenia co do dyscypliny i crown of command w empire, które i tak ma najmniejszy Ld ze wszystkich armii podczas gdy na stole z drugiej strony szaleje doom and darkness to masakra jakaś.
... ale jednocześnie i wyzwanie! Coś tam wymyślimy, a co!
Ktoś grał w ogóle na więcej niż 8 demisiach? Prócz Barbary?
Kij z dyscyplina Korona byłą ważniejsza ! a teraz lipa -.-
Moja rozpa na dzień dzisiejszy wygląda tak :
Altar(preserwatywa,Enchanted Shield) 4+wsv 2+asv
Duży Mag(Sceptre of Stability) 4lvl Light
2xMały mag(DS,Scroll of Shielding) 2x1lvl Light
BSB(Dawnstone,Dragonhelm,GW) +1asv
5KO
7KO
12IC(muzyk,WB)
5Demigryfów(muzyk,steel)
3Demigryfy(muzyk)
Działo
Tank
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
kurde co rozpa to inna a problem w każdej jest ten sam ...
Na dzień dzisiejszy działo i czołg będzie musiało starczyć... dyscyplna musi być jak dla mnie
Należy zastanowić się co zrobić ze zwolnionymi punktami...
Ja oczywiście usłyszałem już że nie umiem grać i być może to prawda ale nie usłyszałem jak mam to zrobić żeby wygrać z VC czy HE- to są armie bardzo popularne - na każdym turze się je spotyka i wygrać można z nimi tylko jeśli przeciwnik nie jest zbyt doświadczony...
Jak Wy sobie radzicie ?
Z każda inna armią umiem i lubię grać - te dwie to dla mnie zmora ...
Na dzień dzisiejszy działo i czołg będzie musiało starczyć... dyscyplna musi być jak dla mnie
Należy zastanowić się co zrobić ze zwolnionymi punktami...
Ja oczywiście usłyszałem już że nie umiem grać i być może to prawda ale nie usłyszałem jak mam to zrobić żeby wygrać z VC czy HE- to są armie bardzo popularne - na każdym turze się je spotyka i wygrać można z nimi tylko jeśli przeciwnik nie jest zbyt doświadczony...
Jak Wy sobie radzicie ?
Z każda inna armią umiem i lubię grać - te dwie to dla mnie zmora ...
Na HE super sprawdza się Pierdzielnik (zwłaszcza na ich elitarne kloce) ,bardzo fajnie sprawdzają się też Greatswordzi.
Co do VC to pozostaje modlitwa do Sigmara ,że generał przeciwnika wybuchnie na poczatku gry
Co do VC to pozostaje modlitwa do Sigmara ,że generał przeciwnika wybuchnie na poczatku gry
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
VCty to trudny paring, bo ciężko jest urwać jakieś sensowne punkty bez narażania się na duże ryzyko. Duże ryzyko = podejście na tyle blisko, by dostać różne wampirze zabawki na twarz (z samym głównym wampirem włącznie). Ja zazwyczaj staram się ustrzlić duże cele i spokojnie czekam na moment do kontry - czasem przeciwnik się zapomni i któryś z oddziałów wyjdzie o te kilka cali za daleko poza "zonę zgona" w centrum armii VC. Warto wtedy rzucić wszystko na ten oddział, przebić się a następnie wrócić na z góry upatrzone pozycje.PiotrB pisze: Ja oczywiście usłyszałem już że nie umiem grać i być może to prawda ale nie usłyszałem jak mam to zrobić żeby wygrać z VC czy HE- to są armie bardzo popularne - na każdym turze się je spotyka i wygrać można z nimi tylko jeśli przeciwnik nie jest zbyt doświadczony...
Jak Wy sobie radzicie ?
HE natomiast to jeden z przyjemniejszych przeciwników. Na początku zabijasz artylerią orły, w miarę możliwości trzebisz WL magią lub dostępnym strzelaniem. Podchodzisz delikatnie, wybierasz pierwszy oddział WL do anihilacji, wrzucasz w niego czołg i demisie. Demisie zostają społowione, czołg ranny. Czołg dostaje kontrszarżę drugich WL (zapewne na bok) i ginie w ciągu kolejnych dwóch tur. Daje to tyle czasu, by kawa dojechała do łuczników. Jeśli szczęście sprzyja to można ten plan rozwinąć o zniszczenie drugich WL (demisiami i kawą) ale tylko przypadku, jeśli nie zostało ich zbyt wielu, czyli jeśli czołg i magia zadały im wcześniej jakieś konkretne straty. Jeśli przeciwnik ma 3 oddziały WL to zniszczenie dwóch jest łatwiejsze (mniejsza liczebność). Trzeci odginamy - małą kawą, pegazem, łucznikami, czy kto tam co ma...
Panowie, co rok EURO jest coraz gorsze, w tamtym roku narzekała połowa graczy. W tym roku jest ich jeszcze wiecej, i powiem szczerze, ze jest na to sposob. Naprawde przestanmy organizowac turnieje na te ograniczenia. Jezdzijmy tam gdzie ich niema. Nie wszystkie Mastery sa na EURO. W tamtym roku zorganizowalismy turniej czterech miast (4CT- Mielec, Lublin, Radom Kielce) był na euro. Impreza była zajebista ludzie sie dobrze bawili i przyjezdzalo wiele osob. W tym roku mamy nadzieje ze bedzie jeszcze wiecej ale z Euro rezygnujemy. Moze jak wkoncu ludzie pokaza im gdzie moga sobie wsadzic te ograniczenia to troszke sie zastanowią. Tylko potzreba wiekszej solidarnosci w tym.
Kordelas masz racje, modlitwa do Sigmara moze zdzialac cuda:)
Kordelas masz racje, modlitwa do Sigmara moze zdzialac cuda:)
Witam.
No to wyszło nowe ETC, moim zdaniem na ten pierwszy draft fajnie byłoby zagrac czymś takim:
Ogółem na Bazyliszka rozpa byłaby podobna, ewentualnie takie zmiany, że Crown of Command na dużym magu i Standard of Discipline na dużym klocku rycerzy.
No to wyszło nowe ETC, moim zdaniem na ten pierwszy draft fajnie byłoby zagrac czymś takim:
Wszyscy bohaterowie idą do rycerzy, martwi mnie to trochę, robi się taki drogawy Deathstar. Do rozważenia jest także opcja z Lordem z Lore of Heavens - coby kometka przerzedziła formację wroga i karciła defensywną grę, choć wydaje mi się, że Lore of Light przy tego typu rozpach sprawdza się najlepiej, buffy dużo dają, nie mówiąc już o Bironie na czołgu. Poza tym dochodzą jeszcze boundy z klechy, więc można trochę pospamowac.1 Arch Lector of Sigmar @ 223.0 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Van Horstmann's Speculum
Talisman of Endurance
Sword of Might
Enchanted Shield
1 Battle Wizard Lord of the Light Order @ 238.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light; Warhorse
Sceptre of Stability
Ironcurse Icon
1 Battle Wizard of the Light Order @ 102.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Light; Warhorse
Dispel Scroll
1 Captain of the Empire @ 153.0 Pts
Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Dawnstone
Dragonhelm
Potion of Foolhardiness
5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Musician;
5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Musician;
15 Knights of the Inner Circle @ 450.0 Pts
Standard; Musician;Inner Circle Preceptor
Razor Standard;
4 Demigryph Knights @ 262.0 Pts
Standard; Musician;
Banner of Eternal Flame;
4 Demigryph Knights @ 242.0 Pts
Musician;
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Models in Army: 41
Total Army Cost: 2400.0
Ogółem na Bazyliszka rozpa byłaby podobna, ewentualnie takie zmiany, że Crown of Command na dużym magu i Standard of Discipline na dużym klocku rycerzy.
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
Solidna rozpa. Dobrze też spisywałyby się lordy duzy life i mały beast. Magów możesz też dać do małej kawy, tylko aby nie straciła raz-dwa lookouta to zdejmij dwóch IC i daj do zwyklasów KO. Do takiego mini-bunkra magów dobry jest sztandar dający jeden re-roll Ld testu, bo często magowie pozostaną poza zasięgiem BSB.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14645
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Co daje birona na czolgu?
Zgodnie z FAQ GW: np. jak kulasz 3k6 kości na random move'a czołgu pod wpływem birony podwajasz wynik i mozesz przekroczyc wartośc 10 - jako wyjatek od reguły
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
Hmm...tylko co tu ciąć?Piotr pisze:Gram na podobnej rozpie (deathstar rycerzy) już dość długo i spisuje się bardzo dobrze. Jedynie od czasu do czasu mag się wysadza, zabierając ze sobą większość oddziału... Przydałby Ci się jeszcze pegazista.
Znam ten ból, na ostatnim lokalu w finałowej bitwie sobie 15-tu rycerzy IC wysadziłem.
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Ja z litości do moich IC wystawaim maga z prezerwatywą i puszczam go zazwyczaj samego (chyba że przeciwnik ma dużo strzelania) albo w małych rycerzach - chociaż fakt że są to dodatkowe punkty niestety
Ja uciąłem małych magów i zostawiłem tylko arcy. Wiem, że mali magowie są fajni ale po dokładnej analizie stwierdziłem, że nie są warci swoich punktów.Embir pisze:Hmm...tylko co tu ciąć?Piotr pisze:Gram na podobnej rozpie (deathstar rycerzy) już dość długo i spisuje się bardzo dobrze. Jedynie od czasu do czasu mag się wysadza, zabierając ze sobą większość oddziału... Przydałby Ci się jeszcze pegazista.
Znam ten ból, na ostatnim lokalu w finałowej bitwie sobie 15-tu rycerzy IC wysadziłem.
Moja rozpa to:
Arcylektor
BSB
Mag lord
Pegazista
13 IC
10 rycerzy FCG
5 rycerzy z muzykiem
5 demigryfów + 1 move
3 demigryfy
2 działa
czołg